eXTReMe Tracker

עידכון ל 14.03.2018

 

הכוכבים לא משקרים!

שאלתם אותי פעם אחר פעם, אבל מצב הכוכבים לא השתנה בגלל שהתיקשורת נהנתה "לשחק" בכם כמו במריונטות. משאלות הלב של הפרשנים הכושלים מאז בחירות 2015 , משפיעות וגורמות להם רק להרעיל את האווירה וליצור מצגות שווא. ( לצערי יש גם אסטרולוגים ונומורולגים שראו כבר את סוף עידן) לפי הכוכבים, נתניהו לא חשב על בחירות! לא רצה לפרק את הממשלה. מפת המדינה ומפת ראש הממשלה ( שזו לא המפה של נתניהו האיש) מראים שבנימין נתניהו ראש הממשלה, כל עוד יחשוב שיש לו מה לעשות למען המדינה. ( אני גם בזה לכל הקטנוניים שמספרים על נתניהו שחושב רק על עצמו. אלה רק הקנאים הפוליטיים שהבינו כבר שבקלפי יפסידו גם בעתיד.)

המפה של ראש הממשלה עם מפת המדינה מעידה שכל כולו בעבודת קודש למען המדינה, במבחן התוצאה ראו הישגיו בשנים האחרונות. הבעיה שאת כל העשייה האמיתית שלו התיקשורת מסתירה מכם (רק מספרת לכם על חקירות שלו ושל מקורבים והחברים של המקורבים, שגם הן יסתיימו בבוא היום, והתוצאה תפתיע רבים מכם) , לכן האיש החכם מצא את הפייסבוק כאחד הערוצים שיעזרו לו להחשף ולהציג לכולם מה הוא עושה.

בימים האחרונים ניהל משבר! אבל רק אדם שיש לו את הכוכבים מרקורי, פאלאס ( הסוד זו הצמידות מרקורי פאלאס) ונפטון בצמידות ( מעיד על אינטלגנציה גבוהה מאוד מאוד, הוא אסטרטג שמעט מאוד פוליטיקאים מסוגלים להגיע לרמתו ולהבין את שדה הראייה שלו). וביומיים האחרונים הוכיח שהוא יודע לשחק שחמט עם עצבי ברזל. כדאי להזכיר שכל מה שראש הממשלה נתניהו מבין היום מבחינה פוליטית ומדינית כל השאר יבינו אולי בעוד שנתיים במקרה הטוב. ( מי צדק בנושא אירן? מי צדק בהתנהלות מול אובמבה?). רק שישמור על בריאותו.

חודשים יוני-אוגוסט אינם נוחים מבחינה ביטחונית. המתח שם גדול. לכן בחירות לא יתכתבו עם מפת המדינה.

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .