eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית 16.03.2018 עד 05.04.2018

 

עם מופע מולד הירח ב17.03 הרצון לגבש קבוצות חברתיות יתחזק. קופידון משתתף ואוהב את השילובים והאינטגרציה. כוכב מארס מוסיף את האנרגיה לבנות קבוצת ספורט. או צוות לעבודה משותפת בתחום הספורט. ( מאמן שיעזור לספורטי לדוגמא).

 

מבנה הכוכבים מאז ה09.03, מעורר צורך להתמודד עם רגשות שליליים ש"ממלאים" אתכם ואתם מתקשים לשלוט בהם, נסו לבטא אותם ואת המחשבות המתלוות, אבל כדאי לעשות זאת מול אדם שיש לו את הכישורים לשמוע ולעזור. השיחות יעזרו לשחרר גם את המעצורים, ויעזרו לפרוץ דרך לכיוון הרצוי לכם.

מארס עובר למזל גדי, נקודת האפס, מעלת העולם. זה קורה צמוד למולד הירח ב 17.03, ושוב כמו שניכתב, הרצון להתאחד למען מטרה, גם בתחום הספורט, יתכן שתהיה קבוצת ספורט או קבוצות ספורט בימים האלה שיעלו לכותרות בעולם כולו. בנתיים העימות בין בריטניה לרוסיה התחיל כבר ב14.03 , "נחכה" לתגובת הרוסים לגירוש הדיפלומטים הרוסים. לפנינו העימות הדיפלומטי מחוספס מאוד עם קצוות חדים. וכל המילים מתכנסות לרצועת הזמן שבה המארס ואחריו השמש מאתגרים זה את זה במעלת האפס. האם אנו עדים לתחילתה של מלחמה קרה חדשה? באירופה?

מרקורי במזל טלה יתחיל לחזור על עיקבותיו ב 23.03 (מומלץ לקחת את ההמלצות כבר מ 18.03).

הנסיגה עד 15.04 ( וגם כאן ההמלצה לקחת נשימה עד 20.04). ההשפעה מורגשת כבר עכשיו. והמשמעות תקלות בתקשורת והתיסכול תמיד יהיה בתקשורת הבינאישית. נסו לוודא שהאדם מולכם אכן מבין את מה שאתם אומרים וגם ההפך. בעיקר בפרטים. קבלת החלטות עלולה להיות יותר נמהרת. כדאי לבחון שוב את ההתחייבויות שאתם רוצים לקחת על עצמכם. סביר להניח, שתוכניות ופגישות נידחות, תרגישו מתוסכלים אולי בגלל שתפספסו את המשמעות של המסרים שמעבירים לכם. זכרו שכוכב מרקורי בנסיגה הוא ג'וקר, והספינים יעופו באוויר, לצד מיכשולים שתתקשו לצפות אותם מראש. הנסיגה במזל טלה, עלולה להשפיע גם במישור הפיזי, תאונות ופציעות, בגלל אופיו הנמהר של מזל טלה. החשיבה תנוע במהירות והתגובות יהיו בלי סבלנות. היו זהירים ואל תיקחו סיכונים בגלל מחשבות פזיזות, נסו לחשוב גם על התוצאות. ההמלצה היא שלא יהיה נכון עכשיו לבחון את גבולות היכולת שלכם בכל המישורים. נצלו את תקופת הנסיגה, לבחון את הפעולות שהתכוונתם להוציא לפועל. ההתבוננות פנימה תעזור לכם להגיע למקומות עמוקים בחשיבה ו"ללכוד" כמה רעיונות מתת ההכרה. כתיבה טובה גם לזמן הזה. תקצרו את הרעיונות הזורמים עכשיו כל כך מהר ותוכלו לפתח אותם אחרי ה 20.04.

ב27.03 כוכב מארס יהיה במולות להדס, מבנה לא קל, שעלול לפגוע בקשרים, או לדחות רצון למערכת יחסים. התיקשורת לא תהיה נחמדה, כשכוכב מארס משפיע הוא עלול לעורר את הצד השלילי ( בגלל הדס), בתחרות לא הוגנת, עם כעסים ושינאה. תמיד תזכרו שאפשר לקחת את הכעס למקום בונה, גם אם החלטתם על התנגדות למהלך, אפשר לעשות זאת בזהירות ונכון.

מיפגש וונוס-מרקורי ב19-20.03. מיפגש מבורך שיכניס קצת תרבות ונימוס לשיחות של כולם. החיוניות, תעזור עם חברים. גם מחוות אימפולסיביות יתקבלו בשמחה עם חיוך.

וונוס מאתגרת את פלוטו ב22-23.03, האינטנסיביות הריגשית משפיעה בעוצמה על האווירה. קשה לשלוט על התשוקות. הגורל משתף פעולה בתוך מערכת היחסים. אלה ימים של הכל או לא כלום בינה לבינו. קחו נשימה ארוכה, זה עובר מהר.

מארס מאתגר את השמש ב 23-24.03, שימרו על עצמכם, חוסר הסבלנות לעשות דברים בקצב הנכון או להתחרות, עלול לעורר כעסים בלי שליטה.

וונוס ואורנוס בצמידות 27-28.03 הצורך להתרענן מתעורר, ריגושים שישפיעו על מערכות יחסים, זוגיות, התאהבויות חדשות אבל זה לא הזמן לקבל התחייבות.

המתח בין שמש וסאטורן ב 28-29.03. הניסיונות לקדם תוכניות עלולות לפגוש במהמורות, פחדים, דחייה ציפיות נמוכות, לצד הערכה עצמית נמוכה. מיכשולים יכולים לגרום לביטחון להתפוגג, ובמקום תחפשו דרך להתגונן.

מופע הירח המלא ב 31.03 ( חג הפסח) יהיה במזל מאזניים. האסוציאציה היא אירן, שהשמש בהורוסקופ שלה ב11טלה ועירק ב10 טלה. הליקויים שהיו באותן מעלות ב2005-2006 עוררו את התנגדות העולם המערבי אז לתוכנית הגרעין של אירן. אפשר לצפות שהלהבות יעוררו את המתחים בין בגדד וטהרן. יתכן מאוד שמוסיקה הנשמעת לאחרונה מהנשיא טראמפ לגבי הסכמי הגרעין עם אירן, שגם "הזיזה" את אירופה להכנס למישוואה מחדש, מושפעת גם ממצב הכוכבים המתלווה לירח המלא.

מיבנה מופע הירח המלא לא פשוט גם ברמה האישית. הרגשות שליליים ואם תוכלו לאפסן אותם במקום בטוח רצוי. (איפוק)

צמידות בין מארס וסאטורן ב01-02.04  עלול לגרום קצר חשמלי, שריפות, אבל גם יריות ופיגועים. ימים עם הרבה מטלות, נסו לפנות מקום בלוח הזמנים שלכם. כוח הרצון אולי ממוקד מאוד אבל נדרשת מיסגרת. שליטה עצמית תעזור לעבודה שתקחו על עצמכם. אבל יתכן גם שהתוכניות לא מתקדמות כמו שציפיתם ותהיה דחייה בלו"ז. לא נורא, עוד יומיים שלושה המתח יתרופף.

מנעד מתוח בין מרקורי ומארס ב 03-05.04. ( גם כרונוס נמצא במנעד הזה) , יתכן שמשהו מגיע מהשלטונות, לא בדרך שהיינו מצפים.( אצלנו ימי חול המועד וחג, כך שהגיוני שזה ישפיע במדינות אחרות). הבירוקרטיה נוקשה יותר. המירשם המומלץ זה סבלנות גם אם יגיע במינון נמוך. ברמה האישית, התגובות המילוליות עלולות להיות בלי שליטה, צפויות התפרצויות, וויכוחים הנובעים מכעסים שעולים מתחת לפני השטח. נסו לשלוט בעצמכם, בעיקר בגלל שאלה עדיין ימי חג עם מיפגשים מישפחתיים.

 

זמני ירח בטל:

יום השוויון חל ב 20.03 מסמל את בואו של האביב.

יום שבת 17.03 הירח בטל משעה 15:10 עד 20:56.

יום שני 19.03 הירח בטל משעה 21:30 עד 03:03 אחר חצות.

יום רביעי 21.03 הירח בטל משעה 19:29 עד למחרת בשעה 07:29 בבוקר.

שעון קיץ מתחיל בלילה שבין 22.03-23.03

יום שבת 24.02 הירח בטל משעה 06:53 עד 11:52

יום שני 26.03 הירח בטל משעה 09:59 עד 14:44

יום רביעי 28.03 הירח בטל משעה 12:56 עד 17:30

יום שישי 30.03 בערב נחגוג את ליל הסדר. הירח בטל משעה 08:07 עד 20:51.

יום ראשון 01.04 הירח בטל משעה 21:31 עד 01:56 אחר חצות.

יום שלישי 03.04 הירח בטל משעה 19:15 עד למחרת בשעה 09:54.

יום שישי 06.04 הירח בטל משעה 16:38 עד 21:01.

 

כלכלה ושווקים:

אחד הנושאים המדוברים זה "מלחמת הסייבר" לצד "אבטחת הסייבר". לאחרונה, המסחר בביטקוין ותעשיית הקריפטו, מציפה למעלה גם את החשש מטרור הסייבר. הנסיון לנהל מיסחר בלי להשען על הבנקים, יש לו פוטנציאל ארוך טווח, בעיקר עם כניסתו של כוכב אורנוס למזל שור. ברשימותי הקודמות צויין שחוקי הבנקים ישתנו בהדרגה, ומן הסתם גם בגלל האפשרות למיסחר פיננסי במטבעות הקריפטו, תעשיית הבלוקצ'יין. (תעשייה שעוסקת גם בכריית מינרליים ייחודיים המשמשים את המכשירים המתוחכמים, כמו טלפונים חכמים, מחשבים וכו'.). הסיכונים וחוסר הוודאות יביאו דרישה לזהירות גדולה במיוחד, בעיקר בגלל האקרים. כן, טרור הסייבר יקבל משמעות חדשה. לכן שווה יהיה להשקיע בחברות העוסקות בביטחון הסייבר.  זה יהיה נושא מורכב שיעסיק את הבנקים, והחברות שיתחילו לעסוק במיסחר גם מחוץ לבנקים על בסיס הביטקוין וכו'. ימים יגידו עם מעברו של כוכב אורנוס במזל שור, איזו טכנולוגיה חדשה תדרש בתחומים האלה, ברמה של פרטים שלא קיימים היום. וזה לא יהיה מפתיע. אבל, השינויים בבנקים צפויים בלי קשר לכל השינוי בשוק הפיננסי הקשור למסחר המטבעות באינטרנט. (אלה שקוראים אותי לאורך זמן זוכרים שבסוף 2010 תחילת 2011,  עוד לפני שהאורנוס עבר ממזל דגים למזל טלה, כתבתי על פוטנציאל חדש למלחמה, "מלחמת סייבר", וזה קרה הרבה יותר מהר ממה שניתן היה לצפות). כמו שזה נראה אנחנו בפני שינוי בתחום הבנקאות והמטבעות אולי עוד לפני תחילת המאה הבאה. מושגים חדשים בתחום הסייבר יכנסו לחיינו.

עוד תחום שעלול להיות "אטרקטיבי" הוא תעשיית הנשק: המלחמות במזרח התיכון אינן יודעות שובע - בסוריה, באירן וגם סעודיה המצטרפת לעוד מדינות ונשאבת לעימותים מול המדינות השיעיות. וככל שעימותים המלחמתיים הולכים ומתרחבים, תעשיית הנשק פורחת. עצוב אבל ריאלי.

כוכב מארס הגיעה למעלה המציינת את אמצע הגלקסיה, ב 14.03-15.03 ומיד אחר כך  מופע הירח מולד הירח ב17.03. וכוכב מארס עובר למזל גדי.

מרקורי יתחיל בנסיגה בדיוק ב23.03 עד 15.04. על פי רוב, היום בו מתחילה נסיגה והיום בו מסתיימת משפיעים על המחשבה  בשווקים, פסיכולוגיה? אולי. להזכירכם,   זו תקופת ה"ספינים", מסרים שלא ניתן לבחון אם יש בהם ממש. שימו לב לא ליפול בפח.

23-25.03 מנעד מתוח בין וונוס לפלוטו. ואחריו בין 27-28.03 וונוס ואורנוס ניפגשים.

כך שיש סבירות גבוהה שהחלק האחרון של חודש מרץ יכיל ימים שבהם התנודתיות וחוסר הוודאות בשווקים יתחזקו גם.

 

אצלנו:

אורלי לוי אבוקסיס:

בעקבות ההודעה שלה על כך שהיא עומדת להקים מיפלגה, הסקרנות כאסטרולוגית התעוררה. ( במישור אישי, אני מאוד מכבדת ומעריכה אותה כפוליטיקאית! הנאמנה לדרכה למען תיקון עוולות חברתיות)  אבל עלי להיות ישרה והגונה כאסטרולוגית. לפני יש את תאריך הלידה שלה אבל בלי שעת לידה. (במצבים כאלה האסטרולוגים בונים את המפה לשעות הצהרים) שמעתי גם את ההודעה שלה ( תאריך ושעה) בזמן אמת על כך שהיא מקימה מיפלגה. הודעה שבעיקבותיה מיהרו והציגו סקרים בתקשורת.

אורלי נולדה ב 11.10.1973, ( אינני מתייחסת לאופייה, בגלל שאין לי שעת לידה). במפה המקודמת נכון להשבוע, אפשר להבין את ההרגשה שיש לה, שהיא אכן יכולה! היא מרגישה נאהבת, זוכה לתמיכה עם שמש מקודמת על כוכב וונוס מלידה. את ההצהרה הראשונה נתנה אורלי לוי אבוקסיס ב 06.03.2018 בשעה 13.00 אז הירח היה בדיוק! על כוכב מרקורי במזל עקרב במפת לידה. יתכן שהתבטאה לא בעיתוי שתיכננה בדיוק, אבל הרגש גבר. כשנישאלה, לשם המיפלגה ולקבוצה שאמורה ללוות אותה בדרכה, לא היתה לה תשובה, ואף ענתה בכנות. אין עוד שם. עדיין מתלבטת. שילובי הכוכבים מעניקים את האופטימיות ואת התוצאה בסקרים.

ב2019, רצועת הזמן שנכון לעכשיו מדוברת כתקופת הבחירות, השמש המקודמת תהיה במנעד מתוח לכוכב נפטון במפה האישית, השראה! או אשלייה? במהלך 2019, כוכב פלוטו וסאטורן יעברו על כוכב וונוס במפה המקודמת. מכביד, וגם לא נותן אפשרות להמריא ממש. בנוסף כוכב סאטורן ב4 מעלות סרטן במפתה האישית, נמצא בדיוק על כוכב וונוס בהורוסקופ מדינת ישראל. (במזל סרטן) גם לא עוזר כל כך לפופולריות וחבל.

המסקנה היא שעדיף לאורלי לוי אבוקסיס לבחור שיתופי פעולה ולחבור למיפלגה אחרת שתענה על ציפיותיה ותעזור לה לממש את האידיאולוגיה שלה ולהטביע חותם.

אם וכאשר תגיע אלי שעת הלידה אבדוק שוב גם בדרך המוכרת, למרות שקשה להאמין שתהיה סתירה גדולה.

ולאלה מכם ששוב שואלים. רה"מ בנימין נתניהו, ימשיך להיות ראש ממשלה עד השלב שבו ירגיש שדי לו. בחירות לא נראה לפני סוף 2018 עם סבירות גדולה ל2019. אם נתניהו יחליט שהוא שוב מתמודד הוא יחזור להיות בתפקיד ראש הממשלה! ( כבר ראיתי גם את הכוכבים על המפה של יאיר לפיד…והמבין יבין).

" פיקח העם הזה מאוד, שנון העם הזה מאוד, והחשבונות והדאגות והחקירות והחוקים וההסברות וההיקשים הם דברים המיוסדים כמעט בטיבעו ובתכונת רוחו" (דוד פרישמן)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .