eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית 15.06.2018 עד05.07.2018

 

אנחנו בתקופה מורכבת, אפשר לחוות פריצת דרך, חוויות חדשות או מיפגש בידע שלא הכרנו, כולל קשרים חדשים.

אמש, וסוף השבוע הקרוב, הנטייה לבקר ולקטר תורגש יותר בשיחות הבינאישיות. נסו לבדוק את עצמכם לפני שאתם מעבירים זכוכית מגדלת על אחרים.

בימים אלה עד 16.06 האתגר של אורנוס וונוס, יכניס עניין למערכות יחסים. הצורך בריגוש. לשבור את הכללים. אתם מנסים להשתחרר מבחירה ופורצים את הגבולות. תחליטו שאינכם מוכנים להרגיש מחוייבויות, או שיש חוקים שאינם מתאימים לכם. זכרו אורנוס, קצת אימפולסיבי ולא צפוי.

20.06-22.06  כוכב מארס יהיה במולות לוונוס, ובריבוע ליופיטר מגמה שתקשה על עבודה שפעילות הקשורה לתחביבים שלכם בשעות הפנאי, תשתלט על לוח הזמנים…   (אולי המונדיאל???) האנרגיה שאתם משקיעים אינה מעשית ויעילה. החושניות עלולה להשפיע על המזג (טמפרמנט), אבל תרגישו שאתם נעים מפגיעות וכעס ל"התלקחות" קולנית בלי כוונה.

20-25.06 מרקורי ופלוטו בפעולה. אם מישהו מספר לכם סודות, השארו חשדניים. אלה ימים של מניפולציות לחצים, בעיקר בתיקשורת בינאישית וחברתית. מותר לכם להטיל ספק במה שאתם שומעים או קוראים בכלי התיקשורת המגוונים. המגמה להשפיע עליכם עם מידע, בכל דרך אפשרית. מותר לקחת מסננת, מניסיון העבר.

 25.06- 24 הוונוס ויופיטר, "יביאו" איתם לעצלות שעלולה להתנחל במהלך היום. אבל גם לפזרנות והוצאות בלי חשבון. נסו לא לאבד את הראש בגלל אהבה, משמעת עצמית תועיל גם כשאתם מבלים וחוגגים.

כוכב מארס שיתחיל בנסיגה ב 26.06, במזל דלי, עלול לגרום לדחייה של יוזמות חדשות, מיכשולים יצוצו, תרגישו שאתם "תקועים" בעיקר בשבוע הראשון. משהו לא ברור יחסום את ההתפתחות לה אתם מצפים. העצירה של כוכב מארס, עלולה להשפיע על מזג האוויר ברחבי העולם, רוחות, שריפות ואלימות. תאונות אפשריות בכל המישורים.

מופע ירח מלא ב 28.06 יהיה במזל גדי. מבנה שבו הדס וסאטורן במולות, זה קשה. הנטייה תהיה להתגונן. מאבק בין האגו שיתמודד וינצח את הצד הפרמיטיבי שנמצא אצל כל אחד ואחת. פיתרון זמני אבל גם זמן טוב להתבונן אל עצמכם, השקיעו זמן לטיפול רוחני ונפשי.

עם ההיבטים של כוכב מרקורי עם אורנוס ונפטון לקראת סוף החודש. כדאי שתבדקו שוב תאריכים ושעות בעיקר של פגישות חשובות, חוסר הבנה או פיספוס יכול לפגוע  בתיקשורת בינאישית. שימו לב, מיסמכים ואי מיילים עלולים ללכת לאיבוד. אורנוס מצידו יגרום לשינויים פתאומיים בתוכניות, במחשבות, דיעות וגם התמודדות עם מידע שמגיע כך פתאום בלי בסיס. 29.06- 03.07 אלה ימים שעלולים לגרור התנגשות וחוסר הסכמה שיביא לשינוי בתוכניות עם שותפים ובני זוג. אלה ימים שהאמת אינה יכולה לדייק. כל אחד יכול לבחור את האמת שלו שאינה קיימת במציאות. אלה הימים של "הפייק ניוז" בכל מקום ומובטח לכם שיהיו קצת חגיגות בנושא.

כירון במזל טלה מאתגר את כוכב סאטורן כבר זמן וימשיך לעשות זאת בחודשים הקרובים. כירון בטלה, מתנער ומבקש לקבל החלטות חדשות עם משמעות לחיים אחרי השהייה שלו במזל דגים, (סבל, מיסכנות, התקרבנות וכד'), אבל כוכב סאטורן אינו מאפשר לו לממש את התלהבותו החדשה, יוצר הגבלה, בוחן כל מצב ו"תוקע", כך שלא ניתן להתחמק ממנו. זה חלק מתחושת התיסכול והחשדנות שמלווה את כולם. נסו לעשות הפרדה בין מה שחשוב יותר ומה שלא. רק מי שיהיה משוכנע בדרכו יוכל להתעלות, להבין במודע, איפה הוא היה ולאן הוא רוצה ללכת ולמה.

אצלנו:

המתח ימשיך ללוות אותנו. עצירת מארס גורמת לכך שנקודות ביניים אלימות כמו מארס/אורנוס, מארס/ פלוטו, מארס/נפטון מארס/סאטורן וראש דרקון/מארס, משפיעות על מפת המדינה. (לאורך יוני, יולי וגם אוגוסט). אבל ממפת המדינה שלנו, הכוכבים המשמעותיים מעידים שכל "בעיה" נפתרת. כך שגם אם "מישהו" ינסה לעצבן את מדינת ישראל, התגובה תגיע מיד.

ברמה האישית, עצירת המארס, עם נקודות הביניים הנ"ל, עלולים להשפיע, כל אחד ואחת לפי המפה האישית. שימרו על עצמכם, גם אלימות מילולית, מילים לא ראויות שיוצאות מהפה בלי לחשוב, יכולים גם לגרור תגובה אלימה. לפחות תנסו להתאפק.

על הליקויים אכתוב בהרחבה ברשימה הבאה.

 

21.06 היום הארוך ביותר בשנה, ואיתו מתחילה רישמית עונת הקיץ.

זמני הירח הבטל:

יום שישי 15.06 הירח בטל משעה 19:11 עד למחרת בשעה 10:20 בבוקר.

יום שני 18.06 הירח בטל משעה 06:24 עד 11:40.

יום רביעי 20.06 הירח בטל משעה 13:50 עד 15:29

יום שישי 22.06 הירח בטל משעה 04:26 עד 22:10

יום ראשון 24.06 הירח בטל משעה 16:58 עד למחרת בשעה 07:28

יום שלישי 26.06 הירח בטל משעה 15:50 עד למחרת בשעה 18:51. (שימו לב!)

יום שישי 29.06 הירח בטל משעה 11:49 עד למחרת בשעה 07:36.

יום שני 02.07 הירח בטל משעה 01:54 עד 20:30.

יום רביעי 04.07 הירח בטל משעה 12:38 עד למחרת בשעה 07:49.

 

כלכלה ושווקים.

הכותרות בתקופה האחרונה של בנק ישראל, "הנחיות לפתיחת בנקים חדשים" החלטות של המפקחת על הבנקים, שחלקן פורסמו עוד ב2015 ומסקנותיה עברו ב 2017, ואולי זו הסיבה שנידחתה הבקשה לאישור עיסקת המיזוג בין בנק איגוד ובנק מזרחי טפחות. הקוראים הקבועים זוכרים שכבר נכתב כאן שמעברו של כוכב אורנוס למזל שור, ישפיע על חוקים חדשים הקשורים בבנקים. גם פיצול חברות האשראי מהבנקים צפוי להיות במהלך 2019. גם אלה בהשראת מעברו של אורנוס לשור.

המעבר של אורנוס לשור, ישפיע על המטבעות, יתכן שתעשיות הבלוקצ'יין, תתחזק. מבנה הבנקים, לא ישאר כמו שהיה, כוכב אורנוס העובר כ 7 שנים במזל, יעשה את הפעולות בדרכו.

גם הורדת המיסים, או ההצהרות על הורדת המיסים של הנשיא טראמפ יביאו לשינויים בשווקים.

עוד מיבנה כוכבים בדרך, סאטורן ופלוטו במזל גדי ב 2020, יתכן שזה יביא למשבר פיננסי. (אולי גם חברתי).  סאטורן רוצה את הסטאטוס קוו ופלוטו רוצה להוולד מחדש, ישפיע על מיתון כנראה עד 2023. כן, מציאות שתסתיים עם התחלה חדשה.  במיוחד כשבעיקבותיו יגיעו אורנוס וסאטורן. (השפעתם, זכורה ל"טוב" מ2008). צמידות יופיטר סאטורן תגיע למזל דלי ב2021, וחוקי המישחק גם ישתנו.

עוד היבט שמתפתח בימים אלה בפעם השנייה, בין אורנוס ונפטון (45 מעלות), אינם עוזרים לראות תמונה ברורה. אלה ישפיעו על מלחמות הסייבר, גניבה של האקרים (מהבנקים?) מחברות גדולות, כולל ריגול. המציאות בהשפעת הכוכבים האלה היא קרובה לאמת, לא בדיוק מתאים לעולם הפיננסי. אל תאמינו לכל דבר!!! גם אם תקבלו מאמר או סיכום של דברים, זה יהיה שיטחי. אל תחליטו בגלל שאיזה הוגה דיעות כלכלי, או מומחה מטעם עצמו בתחום הכלכלי מוציא הודעה במהלך התקופה הקרובה. תמצאו את עצמכם במצבים של אימון מול חוסר אימון. איזה נארטיב טוב יותר. ותיזכרו שבכל מצב אפשר לנהל מו"מ, אבל תשארו בחוסר וודאות. מבנה זה הוא הבסיס ל"פייק ניוז" בעיקר שכוכבים אלה משפיעים על כוכב מרקורי, המסמל תיקשורת.

מארס מתחיל בנסיגה ב26.06 , לא טוב לעסקים חדשים, גם השתלבות במקום עבודה חדש או פרוייקט חדש. אלה מכם המתלבטים אם לרכוש בית חדש, ( לא מדובר על לשכור) עם מארס בנסיגה, עלול להיות נזק עתידי ברכוש. (נסיגת מארס מסתיימת בסוף חודש אוגוסט).

בנתיים בהווה, אורנוס מאתגר את המארס כבר לאורך זמן, וימשיך את המתח שישפיע גם על החלטות, על פעולות ועל התגובות.

 

 

הפגישה בסינגפור בין טראמפ לקים ג'ונג און.

עיני כל העולם היו נשואות לכיוון סינגפור בתאריך ההיסטורי 12.06.2018.

השיחה, הפגישה בין ראשי המדינה היתה בשעה 9.00 בבוקר שעון סינגפור. המפה מעידה על אופי הארוע. המטרה או הייעוד נמצאים במזל טלה. שם נמצאת יונו צמודה למרכז שמים. יונו דומה לוונוס באופייה, (בכל הקשור למערכות יחסים), משפיעה על הדימוי הציבורי במיקום הזה. עוזרת לעבודה, במטרה שזו תתנהל בהרמוניה. המיקום שלה ביחס לשאר המפה, מעידה שזה יושג בגלל המאמץ הגדול שידרש. הכירון שעבר למזל טלה רק לאחרונה (יצא ממזל דגים, מ"הסבל") מבקש לקבל החלטות חדשות, עם משמעות לחיים. בהמשך נמצא אורנוס בתחילת מזל שור, המהפך, השינוי הדראסטי שישפיע במישור הכלכלי בעולם.

כוכב פלוטו (ירחי) נמצא על ציר 1-7, הוא זה שיעזור לעלות על המסלול, לעשות בחירות בעלות משמעות לעתיד העולם.  גם הנפטון (שימשי) על ציר 3-9 מביא איתו בשורה.

הירח עם הוונוס, עוזר להתבונן ביציבות על החיים. זה ההיבט ההעוזר לבצע את המעשה הנכון בזמן הנכון ובאופן הנכון.

מעניין שהחתימה (שהיא הראשונה ויבואו אחריה עוד כמה הסכמים משמעותיים יותר) היתה כשהאופק הגיע למעלה אפס מאזנים, המעלה המשפיעה על העולם. ( אכן זה ארוע בעל משמעות להרבה מדינות בעולם) הווסטה נמצאת באפס גדי. כלומר תידרש עבודה בסיסית וזו גם תתבצע. שיתוף הפעולה שיגיע בזכות היוזמה (שעד היום, פעל ומימש את רוב הבטחותיו במהלך מסע הבחירות, גם לאמריקאים!) של הנשיא דונאלד טראמפ, זה שחושב מחוץ לקופסא, וגורם קושי לאנשים "לבלוע" את מהלכיו, אבל הוא זה שישפיע על כול העולם.

במפה של מסיבת העיתונאים, בניצוחו של הנשיא דונאלד טארמפ ראש דרקון על מרכז שמים. הגורל מנחה אותו לטוב.

נכון, צפויים משברים ( הכוכבים מספרים) בדרך ואין אשליות, לא על כל דבר יסכימו מיד ודרשו גם פשרות. אבל התיקשורת מן הסתם תחגוג על כל משבר, על כל מילה וכו'. (כמו כבר עכשיו, הצביעות של הליבראלים בכל מקום. מה הם אמרו כשבארק חוסיין אובמה וכל אירופה התכופפו בפני האירנים העיקר לחתום על ההסכם הרע עם מדינה שבה הדמוקרטיה וזכויות האזרח הם הדגל של מישמרות המהפכה המגן שם על המישטר)  אבל פלוטו, שהוא הכוכב המלווה מבראשית את הפגישה הראשונית בין השניים, ימשיך וילווה את הדרך המשותפת בשנתיים הקרובות, ויעזור למצוא פיתרונות. נחמד גם לראות את הפוטנציאל עם הכוכבים על הצירים 5-11, 3-9 הנותנים את ההזדמנות לשינוי, פתיחת דלתות ודינמיקה כלכלית.

 

ערוץ 10 – הסיפור שלא נגמר

 ב05.06.2015 נכתב כאן:  "ערוץ  10 "נולד" עם כוכב מרקורי בנסיגה ומקבץ הכוכבים במזל דלי מסמל את הניסיון להיות ערוץ עם תוכן "אחר". במעקב אחר הפרסומים לאורך השנים, חזר העיסוק בבעיות של הערוץ תמיד ברצועת הזמן מרקורי בנסיגה, ובעיקר בתחום הפיננסי".

בתאריך 21.12.2012 נכתב כאן: "הכותרות בתקשורת סביב מצבו הפיננסי של ערוץ 10 לא הפתיעו את הקוראים שקראו ברשימות שנכתבו כאן בתאריך 16.12.11 ובהמשך בתאריך 24.8.12, על המצב האמיתי של הערוץ. הספינים המסתובבים בערוצים השונים, אינם מציגים את האמת שנחשפה וטלטלה את הערוץ הזה. הסיבה היא רק ההתנהלות הכלכלית הלקויה של הערוץ. נכתב כאן לא פעם, שמעברו של כוכב פלוטו במזל גדי (המסמל ממסד) אינו מניח לשום גוף להמשיך להתקיים על בסיס כלכלי שאופיו בזבזני, בסיס מוטעה או כזה הבנוי על תרגילים חשבונאיים. פלוטו לא ייתן אפשרות לשביל הבריחה בלי שתהיה רה-אורגניזציה כלכלית יסודית. ראינו מאז 2008 גופים כלכליים בארץ ובעולם שקרסו ופשטו את הרגל מאותה הסיבה… עתה, ערוץ 10 מנסה לקבל לגיטימציה להפסדים הכלכליים… אם הערוץ לא ינסה לטפל במצב הפיננסי שלו עם אנשים שיש להם כושר ניהול אמיתי, ואם לא תהיה נכונות רצינית להתמודד עם ההוצאות מול ההכנסות, העזרה שתתקבל תהיה רק הנשמה מלאכותית לעוד תקופה… (שימו לב לתאריך שהקטע הזה נכתב)"
ב05.06.2015 שוב נכתב כאן "עם הכוכבים על ציר 1-7 ובעתיד (כשנה) 5-11, יש להניח ששוב יהיה ניסיון למצוא כיוון. אבל הבעיה שעם כוכבים כל כך דומיננטיים על ציר 1-7 קשה להאמין שערוץ 10 יקבל תמיכה כמצופה. למרות ההבטחות והאופטימיות, חוסר הוודאות ימשיך ללוות את הערוץ, עם דרישה לצמצומים (עכשיו, הסאטורן על ציר 2-8). ) העסקה החדשה תצטרך להוכיח את עצמה. כוכבים על ציר 1-7 הם אתגרים העומדים למבחן כל פעם מחדש. די מהר העובדים שם יבינו שההסכמות על ההשקעה גרמו לעוד אופוריה שגם היא תחלוף עד ההודעה החדשה, שתגיע מן הסתם שוב בזמן מרקורי בנסיגה או מיד אחריו."

בזמן כתיבת שורות אלו, אנו "מתבשרים" שוב על ערוץ 10, על הניסיון למיזוג עם רשת בשל מצבו, מה שמחזיר אותנו לכל הרשימות שניכתבו כאן. עכשיו כשאורנוס ניכנס למזל שור, הוא מתחיל להשפיע על שינויים בעולם הכלכלה, וערוץ 10 שיצא לאור ב 28.01.2002 עם 5 כוכבים במזל דלי, ישנה את תדמיתו, אופיו או דרכו כך או אחרת.

במפה המקודמת של ערוץ 10, השמש המקודמת עוברת על אורנוס. מהפך! הירח המקודם יעבור על בית 7 במפה המקודמת בתוך החודשיים הקרובים. מארס שנעצר השבוע, על מעלה 8-9 במזל דלי "פגע" בשמש במפת ההולדת של הערוץ. להזכירכם, המארס מדשדש ועומד, עד אמצע חודש יולי (על אותה המעלה). החולשה של התקופה תשפיע, אם יחול המיזוג לפני סוף דצמבר 2018, נמשיך לשמוע על הבעיות, וגם המיזוג, לא יעזור, לא לערוץ 10 ולא לערוץ קשת (13).

ובספר קהלת כתוב (פרק ג) "לַכֹּל זְמָן וְעֵת לְכָל-חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם: אֶת-הַכֹּל עָשָׂה יָפֶה בְעִתּוֹ"

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .