eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית 06.07.2018- 02.08.2018

 

אנחנו תחת השפעת כוכב מארס בנסיגה, מאז 26.06, מזג רוח מתחמם בקלות, התיסכול משפיע בעיקר בגלל שתתקשו לקדם תוכניות ולהתבטא כמו שתרצו. הכעס מצטבר מתחת לפני השטח, ויתכן גם שאינכם מודעים לו. המנעו מעימותים, נסו לחשוב האם הנושא "שווה" את המחיר, ואם תוכלו לבחור את ה"קרבות" שלכם עשו זאת במשנה זהירות. אל תתנו לכל אחד את התענוג לעצבן אתכם. מארס בנסיגה משפיע על כולנו. ( אלה שנולדו עם מארס בנסיגה, מכירים ויודעים איך להתמודד עם התדר הנוכחי) נסו להבין את המניעים שלכם ושל אלה איתם אתם מתמודדים. מותר לכם לשאול שאלות.

מופע ליקוי החמה צפוי ב13.07. מומלץ לא להיכנס להתחלות והחלטות חדשות לפני הליקוי, כדי לא להתאכזב מהתוצאה. כך גם לא לפני ליקוי לבנה. רצוי לדחות את הפעולה או ההחלטה לאחר הליקוי.

מתחילת יולי עד 07.07 מרקורי היה במולות למארס, אנרגיה חזקה מעוררת חוסר הסכמה, רוגז ומתח. זיכרו, אלה ימים בהם אין שליטה על הלשון, והמילים מתגלגלות. אם הבנתם שנכון לשמור על דריכות, אפשר היה למנוע "פיצוץ" השיחות הן חיוניות מאוד, אבל מוליכות בקלות לחוסר הסכמה, קשה להקשיב, אין סבלנות! היתרון ששיחות כאלה עוזרות לנקות את האווירה.

אלה ימים של תאונות משונות ומגוונות. כדאי גם להזהר בנהיגה, או כשחוצים את הכביש האימפולסיביות אופיינית לימים אלה. זיכרו שגם המארס ממשיך בנסיגה ועוזר לתוקפנות וחוסר סבלנות.

בין ה07-08.07 מבנה הכוכבים, יעכב ויעצור, מצב מתסכל אל תמהרו "להטיח את הראש בקיר" מתיסכול, הכל יעצור! אין מרחב תימרון, אין הרבה אפשרויות, עדיף שתתמקדו בשיגרה.

ב08-09.07 הערוצים בין המוח והפה יאבדו קשר. אתם עלולים להבטיח הבטחות בלי שחשבתם עליהן. קל לטעות בקריאת נתונים, בעיקר בגלל שמדלגים על הפרטים. יהיה נחמד למפיגשים חברתיים, חוש ההומור במיטבו וישפיע על אווירה טובה.

ב10.07 יופיטר משנה כיוון, וחוזר למסלול במעלה ה 13 עקרב. כוכב שמיטיב עם אלה שיש להם כוכבים בסביבה. כוכב יופיטר משפיע טוב ועוזר להתרווח.

11-13.07 מולות בין שמש ופלוטו, האינטנסיביות משפיעה על פעולות שעלולות גם לגרור מאבקי כוח. תוכניות שחשבתם שהן סולידיות, והגעתם איתן לקו הגמר, עלולות להתפרק, אם לא תתכוננו לסיטואציה הזאת ותכינו להן תמיכה ראוייה. בידקו אם כל המרכיבים נמצאים במקום שלהם. יתכן שנשמע על בעיה בינלאומית שיהיה קשה להתחמק ממנה עם פיתרון פשוט.

זכרו ששבוע לפני הליקוי,( 13.07) רצוי להמנע מהתחלה חדשה, אם אין לכם ברירה, תחליטו ותעשו משהו חדש, כדאי לכם להכין תוכניות מגירה. על פי רוב התוכנית שתוציאו לפועל לפני הליקוי לא תענה לציפיות שלכם בשלמות.

ב16.07, הכוכב האורני אפולו נעצר על מעלה ראשונה בעקרב, זה כוכב של חלוקה, תפוצה, ושיווק. כך שלעצירה זו תהיה השפעה אינטנסיבית בתחום של קידום מכירות. זה הזמן לתקשר עם אנשים, להכנס לרשת חברתית, לפתח קשרים עיסקיים. הזהרו, אתם עלולים לחשוף סוד אישי שלא התכוונתם שידעו עליו. שימרו על תיכתובות דוא"ל המכילות מידע סודי.

בין 20.07-22.07 המארס יהיה במולות לראש דרקון הצמוד לפאלאס. מתעורר רצון לפתח צוות עבודה, תמצאו אנשים עם יכולת לחשוב מחוץ לקופסא. הבעיה היא שהמארס נמצא על זנב דרקון ויגרור אתכם לחיכוכים עם השותפים, יהיה זה נושא שצריך לפתור לפני שתצליחו להתקדם במטרה להשיג תוצאות חיוביות. כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה ב26.07 (זכרו לקחת מרחב חמישה ימים לפני)  הנסיגה תהיה על נקודת האמצע נפטון/ וולקנו ובמנעד מתוח להדס. אל תאמינו למה שאתם שומעים בימים אלה. אנשים מסתירים את המניעים שלהם וזה עלול להטעות אתכם.

מרקורי בנסיגה, הוא תמיד כמו הג'וקר, אינכם יודעים מתי הוא ניכנס לתמונה. לכן נסו לבדוק כל מידע שמגיע, לבדוק אם שמעתם את הפרטים הנכונים בכל פגישת עסקים ובכל ששיחה שחשובה לכם. בידקו גם את היומנים, האם התאריכים והשעות שקבעתם מתואמים. הכל כדי למנוע פיספוסים ואי הבנה.

מופע ליקוי הלבנה ב27.07, שוב מומלץ לא לפעול או להחליט שבוע לפני כן. אם אין ברירה, ותידרשו להחלטה, זיכרו להכין חלופה, כדי להשיג את היעדים.

תחילת אוגוסט מארס ואורנוס במיפגש מתוח וגם פאלאס ופוסידון במתח. המבנה כולו יפריע לשיגרה, ישבש את הארועים, אבל במקביל יוביל לפריצת דרך אינטלקטואלית, והבנות, או תפיסות חשיבה ישנות יפנו מקום למאמצים ויוזמות חדשות. על המארס ואורנוס, כבר נכתב כאן הרבה. שימרו על עצמכם נקודה.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 07.07 הירח בטל משעה 10:07 עד 15:50.

יום שני 09.07 הירח בטל משעה 19:08 עד 19:57

יום שלישי 10.07 הירח בטל משעה 22:57 עד למחרת בשעה 20:58.

יום שישי 13.07 הירח בטל משעה 05:47 עד 20:30.

יום ראשון 15.07 הירח בטל משעה 02:11 עד 20:30

יום שלישי 17.07 הירח בטל משעה 13:48 עד 22:41.

יום חמישי 19.07 הירח בטל משעה 22:51 עד למחרת 04:12.

יום ראשון 22.07 הירח בטל משעה 12:16 עד 13:11.

יום שלישי 24.07 הירח בטל משעה 11:21 עד 0:48 אחר חצות.

יום חמישי 26.07 הירח בטל משעה 16:32 עד למחרת 13:40 בצהרים.

יום ראשון 29.07 הירח בטל משעה 12:24 עד למחרת 02:27 אחר חצות.

יום רביעי 01.08 הירח בטל משעה 01:40 עד 13:53

יום שישי 03.08 הירח בטל משעה 05:52 עד 22:50.

 

כלכלה ושווקים:

כוכב סאטורן יהיה במולות לכוכב וונוס, גם במפת המדינה וגם במפת ארה"ב, בזמן הליקוי חמה שנמצא מול פלוטו במהלך חודש יולי. סבירות גבוהה שזה ישפיע על מצב הרוח בשווקים, תחושה של משבר? לא נגזים, זה לא קיצוני כמו שצפוי לקראת החלק השני של 2019 שימשיך ל 2020 .

מרקורי במולות למארס ב05-06.07 דורש תשומת לב.

יופיטר משנה כיוון ב 10.07, יביא גם לשינוי כיוון בשווקים.

מארס בנסיגה במנעד מתוח עם אורנוס, (עד סוף ספטמבר) ארועים לא צפויים ישפיעו גם על השווקים.

כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה ב 26.07 עד 18.08. המבוכה בשווקים תהיה בעיקר בגלל חוסר וודאות, סימני השאלה יהיו בניסיון להבין לאן פונים השווקים. אבל לא הכל שלילי, יש מיבנים אחרים במהלך הקיץ שיתמכו בשווקים מתחת לפני השטח. דריכות נדרשת.

ליקוי הלבנה יהיה בריבוע לאורנוס (27.07), יתכן שזה גם יביא איזו שהיא טלטלה סביב המופע ויעורר אנשים לקחת סיכונים שעלולים להשתבש.

אנחנו בתחילת שינויים דראמטיים שיגיעו וישפיע על ערך המטבעות, כולל מבנה הבסיסי של שיטות עבודה וחוקים של הבנקים. המעבר של אורנוס ( כוכב ראדיקאלי ולא צפוי) למזל שור (מסמל פיננסים, בנקים, ערכים ותבניות בחיים שלמדנו לבטוח בהן ובמזל היציב הזה יטייל "המהפכן" כ 7 שנים) ויניע את הכלכלה העולמית. הסטנדרטים ישתנו וסביר להניח שהשיטה הדיגטלית תתנחל בחיינו, נתרחק מהכלכלה אותה אנו מכירים היום, למשל השימוש במזומנים. אין ספק, הסטאטוס קוו לא ישמר.

אורנוס במזל שור, היה בזמן שלטונו של הנשיא רוזוולט ואתם מוזמנים לקרוא איך טיפל בכלכלה עם רפורמות משמעותיות והחזיר את הבנקים לעבוד עם  ה"ניו דיל" אחרי השפל הגדול שהיה בעיקבות הקריסה הכלכלית בתחילת שנות ה30.

השינויים יביאו אתגרים, חלקם לא צפויים. אבל אלה הן גם הזדמנויות להתחדשות במקומות שלא הכרנו. לא צריך לחשוב שהכל רע. ממש לא. שינוי תמיד מביא חשש בעיקר מהלא נודע אבל יכול גם למנף יצרתיות פוריה, שינויים הפותחים דלתות חדשות.

באירופה, ההתמודדות של האיחוד עם בעית ההגירה והפליטים, יוצרת מתחים המשפיעים גם על הבנקים הגדולים. הניסיונות להגיע לפיתרון בנושא ההגירה השכיח מהם את המציאות העגומה, שעליהם לחפש מיד פיתרון למצבם הפיננסי של הבנקים שם.

הניסיונות של האיחוד להגיע להסכמות עם כוכב מארס בנסיגה, יתסכלו מאוד במבחן התוצאה את המדינות באירופה. על כך ברשימה נפרדת.

 

הליקויים אצלנו:

מופע ליקוי החמה 13.07.2018 יהיה על המעלה 20 סרטן. בדיוק במולות לכוכב פלוטו במזל גדי. (כוכב פלוטו עצמו נמצא על ראש דרקון הליוצנטרי המעצים את כוחו) הליקוי עצמו יעבור על נקודת אמצע מארס/סאטרון. זו אנרגיה קשה ואכזרית. יכולה גם לעורר התנגדות או מהפכה, ש"תיזכה" לטיפול קשה מצד השלטונות. ( ההפגנות באירן?) האנרגיה הזו משפיעה מסביב לגלובוס. כוכב פלוטו מביא איתו שינויים, התמרה שתשפיע על כוחם של מוסדות ואירגונים גדולים.

ליקוי חמה וליקוי לבנה משפיעים על איתני הטבע! אצלנו, חווינו רעידות אדמה, קלות, יתכנו עוד רעידות אדמה, סופות ומזג אוויר יוצא דופן כאן ובכל מקום בעולם. מצב הכוכבים לצד הליקויים לא יתנו לעולם הנחות.

.אצלנו הליקוי יהיה על נקודת האמצע  אורנוס/סאטורן (יתכן שזו הסיבה לרעידות אדמה אצלנו?)  ונקודת האמצע ירח וונוס בהורוסקופ של מדינת ישראל. להזכירכם, ליקוי חמה מתחיל להשפיע כשלושה חודשים לפני וכתשעה חודשים אחרי. לכן, לאלה הזוכרים בחודש דצמבר 2017, נכתב כאן שהשנה הקרובה תלווה לאורכה במתיחות ביטחונית. למעשה, אנחנו חווים את המתח הביטחוני מאז פברואר האחרון, גם ב"זכות" הפלוטו שכבר היה על המעלה 20 גדי. (הולך ושב) במציאות אנחנו ב"מלחמה" עם אירן, הנמצאת בתוך סוריה ובעירק. אל תזלזלו, גם תוקפנות מילולית משפיעה על האווירה המתוחה בנוסף לפעילות הצבאית וגם בדרום צה"ל בפעולה למנוע את הניסיונות של האוייב לגרור אותנו לתוך הרצועה.  

כוכב מארס = אש נמצא במזל דלי, מזל אוויר, רוח. השילוב כבר מוכר לכולנו. אלה השריפות, השורפות שדות וחורשות ובוסתנים בדרום. אבל אנחנו רואים זאת כפעולות טרור נגדנו

כוכב מארס בנסיגה במזל דלי, מגיע שוב למולות עם הירח (מסמל את העם) של המדינה הנמצא במזל אריה.

במפת המדינה המקודמת השמש בתחילת מזל אריה, קיבלה ותמשיך להתמודד עם כוכב אורנוס במזל שור ומארס בנסיגה בתחילת מזל דלי. מבנה שאינו מבטיח שקט!!! נפיץ מאוד.

כוכב סאטורן מקודם ( 23 אריה) מגיע למנעד מתוח עם השמש במפת המדינה. (ישפיע בערך עוד כשנה).

כוכב סאטורן במזל גדי מגיע למולות לכוכב וונוס שליטת מפת המדינה. לא מוסיף למצב הרוח הכללי בחודש יולי אצלנו.

אבל, למרות שיש לכולנו הרגשה במהלך יוני ויולי שאנחנו על "הקצה" לפני התלקחות, מבנה הכוכבים גורם לכך שהגפרורים מונחים ליד חבית חומר הנפץ. אבל בנתיים זה רק על יד החבית, אבל המתח ממשיך.

במהלך חודש אוגוסט הסיפור ישתנה. אי אפשר להתעלם מהצטברות כוכבים נפיצים בשליש הראשון של חודש אוגוסט. בהמשך כוכב מארס החוזר על עיקבותיו יגיע לתחילת מזל דלי (מדליק את אורנוס וזה נפיץ מאוד) ויעבור למזל גדי, ויחנה לקראת השליש האחרון של חודש אוגוסט על מעלות משמעותיות במפת המדינה. מארס בנסיגה יוצר תיסכול ותוקפנות. (המיבנים שהוא משתתף בהם יחדדו את אופיו האלים לאורך החודש). המארס במיקום הזה עלול לגרום לפיגוע שניתקשה להכיל אצלנו, מקווה שזה לא יקרה! אבל אם זה כנראה יגרור תגובה קצרה וחזקה מאוד.

לחיזוק כל התמונה, מפת חזרת ירח של המדינה שתתחיל ב 10.08 מציגה את כוכב כירון בבית 4. מניסיון העבר כירון במקום הזה "מספר" לנו שיתכן שיגיעו טילים לשטחה של מדינת ישראל. הנפטון הנמצא גם הוא בבית 4 מעיד על חוסר וודאות אבל עלול לגרום לשאננות. בכל מיקרה אם יהיה עימות צבאי הוא יהיה קצר וענייני.  אני כמו תמיד משאירה מקום לאופטימיות  וכמו שכתוב בתהילים כ'א "כִּי נָטוּ עָלֶיךָ רָעָה חָשְׁבוּ מְזִמָּה בַּל יוּכָלוּ".

בהמשך חודש יולי ב27.07 צפוי מופע ליקוי לבנה בצמידות לכוכב מארס במולות לירח במפת המדינה. מבנה ש"עוזר" לעימותים בינאישיים, וכוכב אורנוס העובר במזל שור וישפיע על ליקוי הלבנה, יעורר כמה "סקאנדלים מיניים" חדשים ועוד סיפורים "מעניינים". ( ההשפעה תהיה על כל העולם).

מופע ליקוי חמה נוסף, צפוי ב 11.08.2018 ב 18 מעלות אריה. הצמידות בין פאלאס מרקורי והליקוי חמה יחזקו את הצד האינטלקטואלי והיצירתי אצל אותם אנשים שיושפעו מהליקוי במפה האישית שלהם. בני מזל אריה שנולדו צמוד לתאריך 11.08 וגם אלה שמזל האופק שלהם או מרכז השמים במפה האישית, צמוד למעלה 18, פלוס מינוס 3 מעלות. במיקומים אלה זו אנרגיה מיטיבה וחזקה.

הקנצלר אנגלה מרקל:

נולדה ב 17.07.1954 בשעה 18.00. ליקוי החמה במזל סרטן (יהיה קרוב גם לשמש ואורנוס במפתה האישית ובריבוע לנפטון במאזנים), יחזק אותה ויביא אותה שוב למרכז הבמה. אבל עם אורנוס ונפטון, הרמז ברור, התוכניות שלה לא "מהודקות" מספיק ויכולות להוליך אותה להתפתחות לא צפוייה שתעיב על המוניטין שלה. גם ליקוי הלבנה עלול לעורר בעיות חברתיות בגלל שנתנה כניסה למהגרים, ואורנוס שיגיע בסתיו מול כוכב סאטורן שלה, יעורר את הכוכב האורני הדס ( בהורוסקופ שלה). אז תתמודד עם מידע שלא יועיל לה הקשור להגירה.

 

תזכורת מרשימה שהופיעה כאן ב 16.06.2017 על יחסי סעודיה ישראל :

"…התקשורת קיימת! אבל לא מאהבה. רק אינטרסים. מערכת היחסים מורכבת, אבל גם כאן התהליכים הם איטיים. יש מהמורות בדרך ולא תמיד שיתופי הפעולה יזרמו בקלות (נפטון 1-7), אבל הרצון לשנות ייעשה את שלו (אורנוס 10-4). הצירים 8-2, ו-11-5 פעילים, ולכן ניתן להבין שמתקיימת איזו שהיא מערכת מסחרית-כלכלית של תן וקח. שתתפתח בעתיד גם להערכה הדדית. רק לקראת 2020-2019 מערכת היחסים תהיה ברורה ואולי גלויה יותר"

הרמזים הפכו גלויים יותר, מוקדם מהצפוי. יש למה לצפות.

"אהבת מולדת חזקה מן ההגיון עצמו"(אובידיוס)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .