eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית 03.08.2018- 07.09.2018

 

הימים הקרובים הינם בהשפעת המארס ואורנוס, לצד הפאלאס ופוסידון, השילוב מביא יצירתיות לחיינו לצד שיבושים בהתנהלות היומיומית. מאמץ אינטלקטואלי יביא גם לפריצת דרך והמצאות חדשות בתנאי שתוכלו לשנות את הדרך בה החשיבה שלכם "תפוסה".

כוכב מארס הוא אלים באופיו ובעזרת אורנוס, הפתיל קצר. בימים אלה כדאי לזכור במיוחד, שמילה היוצאת מהפה, לא ניתן להשיבה. האימפולסיביות "חוגגת". אלה ימים שמומלץ להזהר גם מתאונות, כמו אלה שאנו שומעים עליהם כל יום לאחרונה. המנטרה האישית של כל אחד ואחת החודש צריכה להיות, "סבלנות" וזהירות".

הכוכבים משפיעים על איתני הטבע, בכל העולם, ובדרכם פוגעים גם בשווקים, גם בעסקים וגם בעולם הפוליטי.

בשבוע הקרוב, היו זהירים עם אוכל, ועצמים זרים שעלולים לגרום אלרגיה, או לזיהום באוכל. אלה ימים טובים לעיצוב ולייפות מוצרים ודברים בדרכים לא רגילות.

ב07.08 כוכב וונוס מגיע למזל מאזניים, השמש והיופיטר מדליקים זה את זה, על פי רוב, שילוב מוצלח לארועים חברתיים משמחים. המנעו מהבטחות שלא תוכלו לקיים. בעיקר ב10-11.08, אנשים נוטים לאבד גבולות. נסו לבדוק את עצמכם, האם אינכם שוגים, עם הביטחון העצמי. סיפרו עד עשר, או לכו לישון לפני שאתם מבטיחים משהו שתתקשו לעמוד בו, גם אם הכוונה שלכם היתה טובה.

ב09.08 מארס מול וולקן. כוח הרצון יהיה חזק ויחשל אתכם להתמודד במטרה לממש את היעדים שלכם.

10.08 הסאטורן מאתגר את הוונוס, אין מקום לשטויות. האווירה רצינית יותר.

למעשה אנחנו בתקופה עמוסה בנסיגות כוכבים, תקופה המאתגרת אתכם בעיקר עם הרבה עבודה והסתכלות פנימית, עם תחושות של "דה זוו". המחשבות על מה שהיה, אם אפשר לתקן את מה שקרה? אל תצפו לשיגרה! עם המרקורי והמארס בנסיגה הרבה ארועים מתפתחים וימשיכו להתפתח לכיוונים לא צפויים. גם כוכב אורנוס בעצירה ויתחיל ב07.08 בנסיגה.  זה יום לא "סימפטי". המיכלול של הכוכבים בעת הזו עלול לגרום לכך שרוב הארועים יתפוגגו אחרי שהמרקורי יחזור למסלולו ב19.08 הרבה רכילות ששמעתם תתברר כמובן חסרת שחר. בסוף אוגוסט גם המארס ישוב למסלולו. כל התקופה עד אז תכיל הרבה ארועים לא צפויים, ולכן היו מוכנים לכך שהבטחות שקיבלתם, תמיכה מחברים ואחרים, יעלמו כלא היו.

"החדשות" שאנחנו שומעים, או מקבלים צפויות להיות שיקריות. שימו לב למה אתם מצפים? אולי לא כדאי לצפות? אולי הסכמות ונוסחאות שונות שיתגבשו בימים האלה במישורים שונים בחייכם יביאו לתוצאה מאכזבת (גם בגלל כוכב מארס בנסיגה). רצוי לא למהר ולשפוט אחרים. כל אחד מכם מגיב בדרך אחרת למתחים בחיים.

המנעו מרכישות של מכשירים טכניים, מכניים וחשמליים. ( נכון, הכוונה גם להמנע מרכישת אוטו חדש!).

מופע ליקוי החמה, ב 11.08, כדאי שתיזכרו להמנע מקבלת החלטה משמעותית בשבוע שלפני. הליקוי עצמו נמצא במיבנים המשפיעים על הוונוס וסאטורן, לא קל למערכות יחסים אישיות ורומנטיקה. וונוס מאוד רגישה לנוכחות סאטורן, הגורם לקרירות ואדישות אלה כוכבים הגוררים אתכם להתכנס. נסו לשמור על מודעות, ולא להתרחק מהמשפחה והבית שלכם, שימרו על רגישות לצרכים של אלה שאתם אוהבים.

הליקוי חמה צמוד לפאלאס ומרקורי, ( הילדים שיוולדו בין 10.08-12.08 יהיו עם יכולות מנטליות גבוהות במיוחד ובמילה אחת כמעט "גאונים") מחזק את היכולות המנטליות והיצירתיות אצל אלה העוסקים בכתיבה. האנרגיה גבוהה מאוד.

הסאטורן המשפיע על הליקוי "מוסיף פלפל" ונמשיך לשמוע על רעידות אדמה, תזוזה של לוחות טקטוניים וגם על מזג האוויר. דרך אגב, הליקוי הצפוי נמצא על אותן המעלות שהיה הליקוי באוגוסט 1999. אז כזכור היתה רעידת האדמה החזקה בטורקיה…

הימים סביב 19.08 מבנה הרמוני בין יופיטר ונפטון, זמן נכון למסע פירסום ולקידום מוצרים ופרוייקטים. אנשים מאמינים ומעריכים סמלים או תדמית. אבל זה לא בדיוק הזמן להעריך פרוייקטים. (המארס בנסיגה). אל תתנו לאופטימיות לסנוור אתכם, לכן נסו להזהר ולחשוב לפני שאתם שומעים ומאמינים למה שאומרים ומספרים לכם. חשיבה לוגית על בסיס עובדות תעזור לפזר את האשליות.

מופע הירח המלא ב 26.08  במזל דגים, עם וונוס פלוטו, מתאר צורך בשליטה, בעיקר במערכות יחסים. לפעמים זו גם מלכודת תובענית מאוד. למרות שהצד השתלטן במערכת יכול עטוף את מילותיו בחרוזים צבעוניים כדי לייפות את האמת. לכן כאשר אתם מתנהלים עם אחרים היו זהירים ובידקו היכן נמצאים הגבולות!

כוכב מארס נעצר ב27.08 על המעלה 28.30 במזל גדי. כך שכל הפרוייקטים שהרגשתם שהם תקועים ואינם מתקדמים בגלל מיכשולים שונים יתחילו לזרום לאט לאט. עצירת המארס תמשיך לאתגר את אורנוס הנמצא גם במיני אתגר עם נפטון. כך שאל תופתעו מהתפתחויות פתאומיות שעלולים ליצור מצבים מביכים עד 03.09.

זיכרו, בזמן שכוכב מארס בנסיגה, הצד שבוחר להיות היוזם האגרסיבי, זה שלוחם כדי "לכבוש" יסיים כמפסידן.

נושא הטרור במזרח התיכון ממשיך לבעוט לצערי הרב. ובין ה15.08-09.09 האלימות עלולה להקצין, פעולות טרור ומתחים קשים בנינו לבין הפלשתינאים ימשיכו להשפיע על סדר היום והפגיעות שלנו.

 

זמני הירח הבטל:

יום שישי 03.08 הירח בטל משעה 05:52 עד 22:50

יום שני 05.08 הירח בטל משעה 02:45 עד 04:31.

יום שלישי 07.08 הירח בטל משעה 10:54 עד למחרת בשעה 07:00.

יום חמישי 09.08 הירח בטל משעה 14:13 עד למחרת בשעה 07:17.

יום שבת 11.08 הירח בטל משעה 12:57 עד למחרת בשעה 06:58.

יום שלישי 14.08 הירח הבטל משעה 07:37 עד 07:56 (אין טעות).

יום חמישי 16.08 הירח בטל משעה 10:56 עד 11:53.

יום שבת 18.08 הירח בטל משעה 18:07 עד 19:44

יום שלישי 21.08 הירח בטל משעה 02:45 עד 07:00

יום חמישי 23.08 הירח בטל 17:18 עד 19:55

יום שבת 25.08 הירח בטל 07:37 עד למחרת בשעה 08:32.

יום שלישי 28.08 הירח בטל משעה 16:53 עד 19:32

יום שישי 31.08 הירח בטל משעה 02:03 עד 04:29.

יום ראשון 02.09 הירח בטל משעה 08:56 עד 11:01

יום שלישי 04.09 הירח בטל משעה 09:36 עד 15:03.

יום חמישי 06.09 הירח בטל משעה 15:42 עד 16:53.

 

כלכלה ושווקים:

בשווקים התנודתיות מלווה את התקופה האחרונה וזה ימשיך כך. פניות הפרסה בשווקים הן פתאומיות, ועתה עם הצטרפות המרקורי בנסיגה זה לא עוזר. המתחים משפיעים על כל המישורים בחיים, ולא כל אחד מאיתנו מגיב באורח דומה למתחים הללו.

07.08 כוכב אורנוס נעצר וחוזר על עיקבותיו. הפתעות לא צפויות.

ב09-11.08 בעיות קשורות לשווקים, יצופו למעלה, וידרשו "טיפול". אלה לא ימים טובים לשווקים וגם לנושאים כלכליים אחרים. הנטייה להכין תקציב בימים האלה לא תהיה מושלמת בגלל הנסיגות שישפיעו על אופן ההחלטה.

הליקוי חמה ב11.08 עלול לגרור אי שקט והפתעות גם.

עצירת המרקורי ב19-20.08 גם משפיע על המחשבה וההחלטה,

למעשה עד עצירת המרקורי, בעיות בתיקשורת, עם מידע שגוי הכל צפוי. זכרו שמרקורי הוא "רכלן", לכן הרבה "סיפורים" שתשמעו יתבררו אחר כך כ"פייק ניוז".

מומלץ גם להתייחס לעצירת המארס ב 27-28.08

ימים טובים למחיר הזהב ( 19-26.08)

אם אתם מנסים לאחוז בהגה, זכרו שמשהו עלול להתרחש בפתאומיות ואתם עלולים לאבד שליטה תרתי משמע (אלה מכם היושבים מול המסכים, וגם אלה הנמצאים על הכביש).

 

אצלנו:

חוק הלאום:

ב19.07.2018 לפנות בוקר התקבל חוק הלאום.

לאלה מכם שאינם יודעים, 80% ממדינות העולם יש להן הגדרת לאום.

השמש בשמים באותו היום הגיעה אל מוקד 10, המשמעות הגדרת המעמד שלנו. כלומר כבוד הכרה ולקיחת אחריות. מבנה המפה עם וונוס ירחית על ציר 4 מדגיש את הצורך בביטחון, לבדוק כל פעם את מה שחשוב בתחום הבסיסי לעם היהודי. דרך אגב במיקום הזה מעיד שהציפיות אינן קפריזיות אלא מאד סולידיות. הסאטורן שמשי ב 8 מעיד על הגבולות שנוצרו ( מדינת העם היהודי). המארס שימשי (בנסיגה) על זנב הדרקון בבית 9, מחזיר אותנו לערכים הקושרים אותנו לעבר שלנו. תיזכורת להיסטוריה שלנו להבטחה שקיבל אברהם אבינו: " בַּיּוֹם הַהוּא, כָּרַת ה' אֶת-אַבְרָם–בְּרִית לֵאמֹר: לְזַרְעֲךָ, נָתַתִּי אֶת-הָאָרֶץ הַזֹּאת, מִנְּהַר מִצְרַיִם, עַד-הַנָּהָר הַגָּדֹל נְהַר-פְּרָת" (ספר בראשית פרק ט"ו).

 האם המיקום הזה של המארס יש בו סוג של הצהרה? יתכן. כוכב מארס על ציר 3-9 הביא את הצורך הקיומי שלא להשאיר דברים עמומים מתחת לשולחן.

כשהעם נענש והוגלה מכאן נשארה הארץ שוממה! כמו שאלהים הבטיח "וַהֲשִׁמֹּתִי אֲנִי, אֶת-הָאָרֶץ; וְשָׁמְמוּ עָלֶיהָ אֹיְבֵיכֶם, הַיֹּשְׁבִים בָּהּוְהָיְתָה אַרְצְכֶם שְׁמָמָה, וְעָרֵיכֶם יִהְיוּ חָרְבָּה…" ( ויקרא, פרק כו). ואכן, אף עם שהגיע לכאן לא הצליח להפריח את השממה.

מרק טווין שביקר כאן בארץ ב1867סיפר. "התצפית למרחוק אינה מלהיבה. זוהי ארץ משמימה, חסרת תקווה, שבורת לב…" כלומר ארץ ישראל חיכתה לעם היהודי, ואכן כ-15 שנה לאחר מסע טווין לארץ-ישראל השוממה החלו העליות ההמוניות של חלוצים יהודים והם אלו שזכו להגשים את דברי עמוס פרק ט' פסוק יג "הִנֵּה יָמִים בָּאִים… וְשַׁבְתִּי, אֶת-שְׁבוּת עַמִּי יִשְׂרָאֵל, וּבָנוּ עָרִים נְשַׁמּוֹת וְיָשָׁבוּ, וְנָטְעוּ כְרָמִים וְשָׁתוּ אֶת-יֵינָם; וְעָשׂוּ גַנּוֹת, וְאָכְלוּ אֶת-פְּרִיהֶם.  טו וּנְטַעְתִּים, עַל-אַדְמָתָם; וְלֹא יִנָּתְשׁוּ עוֹד, מֵעַל אַדְמָתָם אֲשֶׁר נָתַתִּי לָהֶם…" וכל המוסיף גורע.

במפה המשותפת של החוק עם מדינת ישראל, הירח נמצא בבית 2 מחזק את תחושת השייכות. המארס בבית 4 מעיד על הקושי לעזוב את העבר, לספוג את מה שהיה, וללכת קדימה. זה מסמל פגיעות. המאבק הריגשי שקיים הוא הגורם גם לחיכוך, ונשמעת גם ביקורת אבל ממשיכים הלאה. מיקומו של המארס כאן מעיד שהמעורבות והמחוייבות אינן מוטלות בספק, לכן הגיעה ההחלטה לעלות משלב העמימות והדחקה של ההגדרות הלאומיות של העם היהודי ולהניח אותן על השולחן. כוכב מרקורי ירחי ב 12 גם מביא את הקונפליקט בין התחושות האינטואטיביות ובין הצורך להבין את הדברים ראציונאלית. אבל (למי שקרא את החוק על כל הסעיפים שיש בו) יודע שהנוסח של החוק הוא כללי מאוד! הוונוס דומיננטית ונמצאת על האופק של המפה המשותפת, הדגש על איך הדברים ניראים. הצורך בהרמוניה עם מודעות ליחסים בין אנשים. התדמית חשובה. למפה המשותפת יש את האופק במזל אריה. כרטיס הביקור ארץ ישראל, מדינת העם היהודי. זו הנוכחות שלנו בין אומות העולם.

בהווה, המעבר של כוכב מארס בנסיגה בבית 4 במפת המדינה, עוזר גם למחלוקות האלימות בכיכר העיר. אנו עדים לשפה, סגנון איומים כולל התבכיינות (מניפולטיבית כמובן עם המארס הירחי) של הקבוצות השונות המרכיבות את אזרחי המדינה. נאחל לעצמנו, שעם החזרה של המארס למסלול תחזור תרבות השיח למקומה המכובד. (מקווה שזו לא רק התקווה שלי).

על הקורה במדינה אכתוב ברשימה הבאה שתופיע ערב ראש השנה. הספוילר, יהיה טוב.

" הלאומיות והמולדת תלויות זו בזו ומותנות זו מזו, שתי אלה הן מושג אחד שלא יפרד ולא יחלק" (ש.ל. גורדון).

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .