eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית למדינת ישראל לשנת תשע"ט 2018-2019

 

 

יש מקום לאופטימיות.

אחרי תקופה ארוכה של קושי לההגיע להסכמות בכל המישורים, בשנה הקרובה,

פוטנציאל לחזור לשותפות והסכמות בדרך שבה יתקבלו החלטות החשובות לנו. עם דגש על תיכנון עיקבי בבחירת מטרות שיחזקו את המדינה.

ראש הממשלה נתניהו ימשיך להנהיג את המדינה גם אחרי הבחירות במהלך 2019. לא נראה שיש התפתחות שעלולה להכשיל אותו בעתיד.

 

 

 

הכוכבים מעידים על שנה שתמשיך ותהיה טובה לנו, נמשיך ונזרום קדימה, עם שמחה לצד חזון, ורצף פעילויות בלי זעזועים. (חוץ מ"הבאלגנים" הצפויים בתקופת הבחירות) מבנה הכוכבים ימשיך ויחזק את קיומה של המדינה, על אפם וחמתם של אלה המנסים לחפש את הדרך לערער אותה. (וכל אחד מכם יודע למי הכוונה, לאיזה גופים, ישויות או מדינות).

מבנה הכוכבים מציג דרך שבה יפתרו בעיות בנינו לבין עצמנו. בעיקר אחרי מעברו של כוכב נפטון על ציר 1-7 שעדיין משפיע עד ינואר 2019, גם בגלל גורמים חיצוניים. נפטון שהיה על הציר הזה, היקשה והפריע להגיע להסכמות בנינו לבין עצמנו ( האזרחים), וגם לקשיים ושיתופי פעולה במסגרות חזקות עם השפעה, כולל הממשלה, וגופים אחרים במדינה. נפטון היה הגורם לבילבול ומבוכה, דחייה של החלטות, בנוסף להצהרות של אנשים "אופטימיים" הבטוחים בעצמם, תופעה שנראתה אצלנו כמעט בכל מקום. וגם גרמה למחשבה של "יהיה בסדר" אידיאליזציה שלא תמיד היתה לה בסיס. הנפטון יצר וממשיך לעורר אנרגיה מתחת לפני השטח (שוב בעזרת אותם גופים הפועלים נגד המיסגרות הפורמליות של המדינה). שיהיה צריך להתמודד עם תוצאותיה.

למזלנו, מצטברים קבוצות כוכבים על ציר 4-10, שיביאו איתם פוטנציאל לחזור לשותפות והסכמות בדרך שבה יתקבלו החלטות החשובות לנו. הדגש יהיה על תיכנון עיקבי בבחירת מטרות שיחזקו את המדינה. להבין מה עיקר ותפל ולפעול בהלימה. כוכב נפטון ישנה מגמה במעגל אחר המשפיע על ההורוסקופ בציר 4-10, אולי רומז על אפשרות שתקום ממשלה חדשה שתאחד בה כמה זרמים אחרי הבחירות הצפויות במהלך 2019, אחדות שתוכל להשפיע גם על הסכמות בין כולנו. (אפשר להסכים לא להסכים, אבל נלמד לעשות זאת בכבוד הדדי, בשפה המכבדת זה את זה) לעבוד ביחד על אינטרסים משותפים למדינה של כולנו. שיועילו נא ויתעלו חברי הכנסת והשרים מעל החישובים הקטנוניים ביום יום. את ההערה הזאת אני כותבת כשאני בוחנת את מפת הממשלה הנוכחית שקמה במאי 2015. בה כוכב פלוטו מככב. כששומעים לאורך זמן כמה מהשרים (גם מי שהיה), בסגנון מילולי והתבטאויות שמשמעותן היא שכל אחד מהם בטוח בכוחו ושאין בילתו. אפשר להבין כמה כוח ואיפוק נידרש ממי שעומד בראשה של הממשלה הנוכחית, להתעלות ולהמשיך את השותפות בממשלה הזאת.

במציאות, הפתיעה ושימחה אותי ההודעה שיצאה מהלמ"ס על כך ש89% מאזרחי המדינה מרוצים מחייהם כאן במדינה שלנו. אופס, זה לא מתאים לרשימות הפרשנים "הבכיינים" החכמים מטעם עצמם. שכמעט כל התכנים במאמרים שכותבים מסתכם בלהתלונן "אכלו לי, שתו לי". וכמה כולם מיסכנים כאן.

 

הבחירות יתקיימו במהלך 2019. כשנדע את המועד (יום וחודש) אכתוב גם על המועמדים שיהיו רלוונטיים מהמיפלגות השונות. בנתיים לאלה "הדואגים" ראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך בתפקידו, גם לקדנציה הרביעית. את המסקנה הזאת אני בונה מהמפה המסמלת את תפקידו בשילוב עם מפת המדינה. זו מעידה שהוא ממשיך למלא את התפקיד שקיבל על עצמו, במרץ 2009. לא נראה שיש התפתחות שעלולה להכשיל אותו בעתיד.
ה"חקירות"? ימשיכו להעסיק את ה"תיקשורת" כדי שהיא עצמה לא תשתעמם חלילה.
ויאיר לפיד? עם הכוכבים המלווים את המפה האישית שלו עם המדינה, משתדל להיות במרכז עם תמיכה של דמויות מוכרות ומפרגנות, נזכור שיאיר לפיד הוא "יש עתיד".
המפה המשותפת שלו עם המדינה הפוכה למפת המדינה! האלמנט האשלייתי קיים עם נפטון דומיננטי. למעשה הוא ממשיך להיות בחיפוש ותהייה – ומקבל החלטות לפי השינויים מסביב. הצירים 1-7, 5-11, 6-12 מציגים אדם שלוקח כיוון בלי להיות בטוח בו, תמיד משאיר את האופציות פתוחות. או שבוחר שני כיוונים בו זמנית. הכוכבים מספרים ש"אין עתיד".
הכלכלה:
על ציר 5-11 במעגל אחד אורנוס ועל מעגל אחר פלוטו, ממשיכים לחזק את הכלכלה כאן בארץ. שילובי הכוכבים מעידים על שיתופי פעולה עם כוכבים על ציר 3-9 ועוזרים להתפתחות היבוא והיצוא. ערוצי המידע פתוחים לכל מקום וימשיכו לאפשר את השתלבות בין המדינות בעולם הגדול. חלק מהתחזקות כוחה של מדינת ישראל, למכור ידע שאומות העולם רוצות לרכוש בכל התחומים. ציר 3-9, אלה גם הזדמנויות שמקבלים בהדרגה בשיווק בכלל, ואם יודעים לזהות אותן ולשמור על סבלנות מצליחים מאוד.
ציר 3-9 מסמל הכרה בקיומה ובערכיה של המדינה, מה שעוזר כמובן גם כלכלית למדינה שלנו. אבל לא תמיד נקבל הכרה והסכמה מהעולם על מהלכים של המדינה. אין אשליות, ( כשיש כוכבים על ציר 6-12) הוכחנו שהחוויה ש"העולם נגדנו" שליוותה את מדינת ישראל במהלך 70 שנותיה, הגיעה כאילו "רישמית" בעיקבות החלטות שבסיסן הערכים של העם היהודי, או פעולות הנעשות למען ביטחון המדינה. אבל האמת היא אי שם במקום אחר. לאחרונה, שוב אנחנו שומעים שיש  ניסיונות של כמה מ"אוהבי ישראל", או "אוהבי היהודים" (לדוגמא מיפלגה גדולה וחשובה במדינה ה"נאורה" בריטניה)  המשמיעים סיסמאות שאופיין ברור, אבל זה לא מה שישבור אותנו. הוכחנו זאת והגענו עד הלום, כמדינה, חזקה ופורחת.
מזכירה לכם, שנכתב כאן על מעבר אורנוס למזל שור, תהיה השפעה על התנהלות וחוקי הבנקים. השבוע התבשרנו על המהלך שעשתה שרי אריסון, ביחס לשליטה שלה בבנק הפועלים. זו הסנונית הראשונה.
 
המצב הביטחוני:
למעשה אנחנו במלחמה, לא כמו שהכרנו מהעבר, אבל עם למעלה מ200 תקיפות בסוריה, לא נוכל לדבר על שקט ושלווה, למרות שאנחנו ממשיכים לנהל את חיינו כרגיל עם הרבה שמחה.
המתח הביטחוני, ימשיך ללוות אותנו. אין אשליות. הפלשתינאים ימשיכו לאתגר במילים ומעשים את קיומה מדינת ישראל, בלי רגע דל. וזהו אתגר מתמשך לצערי הרב, בלי תאריך תפוגה הניראה לעין. בספטמבר, המארס יחזור למנעד מתוח עם אורנוס בשמים, ( האורנוס במזל שור עבר וימשיך לעבור על ציר 4 במפה של "חמסטאן") כך שיתכנו שוב ארועים "לא צפויים" בדרום.  כוכב מארס יחזור למזל דלי בין 10.09.18 עד 20.09 וזו תהיה רצועת זמן הרגישה. ואם לא די, אורנוס מאתגר גם ציר ראש/זנב דרקון, עד סוף חודש דצמבר 2018, חודשים שיהיו כאוטיים, ואלימים,
אבל לא רק אצלנו! ( לא מנחם כלל) זה ישפיע על חוסר וודאות בנוסף לארועי טרור ואלימות קשים בהרבה מדינות. מה שלמעשה קורה כבר לאורך זמן.
תקופה רגישה אצלנו עלולה להיות בין 25.12.18 עד סוף מאי 2019. הכוכבים מציגים התכנסות ברצועת הזמן הזו. חווינו זאת בקיץ האחרון, נכון שאלו היו בעיקר תושבי עוטף עזה שניפגעו. אבל המתח הריגשי השפיע גם על כל אזרחי מדינת ישראל שחיכו בחשש שיתפתח "משהו" יותר גדול בגלל הכעס והעלבון, אותו מנעו בנתיים ראש הממשלה ושר הביטחון.
המתח שקיים גם בצפון, ימשיך! ב21 ינואר 2019 צפוי מופע של ליקוי לבנה עם הירח על מרכז השמים במפת המדינה. וגם אחריו בקיץ, צפוי מופע ליקוי ב17.07.2019. אלה סיבה גם להתפתחויות של מתח צפוי לצערי הרב.
ראש דרקון/כירון גם יהיו לאורך השנה על ציר 2-8 במפת המדינה. המשמעות קביעת גבולות ברורים כדי למנוע פגיעה. אלה "ישפיעו" גם על תאונות ואלימות. שימרו על עצמכם.
במפה המקודמת של מדינת ישראל, השמש בתחילת מזל אריה, המעבר של כוכב אורנוס בשור, מציג שינויים הנובעים ממתחים על פי רוב לא צפויים.
הצצה על מפת צה"ל המקודמת מציגה שהכוכבים מחזקים את העובדה שהכוננות תימשך.
המסקנה היא שאנחנו בשנה שהמתחים יעלו וירדו לסירוגין, אבל לא יעלמו.
תיזכורת על הסכמי אוסלו:
תיזכורת זו ניכתבת אחרי ש"חגגו" כאן בימים האחרונים 20 שנה להסכמי אוסלו.
להלן קטע מרשימה שנכתבה כאן ב 14.12.2012 (שימו לב לתאריך בבקשה( "אחרי ההתפתחויות האחרונות באזורנו, נשמעו קולות על אודות תקפות הסכמי אוסלו שנחתמו ב-13.9.1993 בוושינגטון. למעשה, מצבי הכוכבים על ההורוסקופ של ההסכמים, מעידים שאלה אינם רלוונטיים. זהו חזון שמתרחק, מאבד מהתוקף שלו, למרות שיש ניסיון מגורמים שונים "להחיות" אותו, אבל ההנשמה היא מלאכותית. המציאות תחזור ותוכיח שאין לכך סיכוי…. במפה המשולבת בין מדינת ישראל והסכמי אוסלו, עם מצב הכוכבים על ציר 4-10 ו-5-11 לא תהיה הצהרה פומבית שההסכמים בטלים מצידה של מדינת ישראל, אלא סוג של פשרה לצד מערכת יחסי ציבור שתעשה המדינה בנושא, בעיקר בחודשי הקיץ 2013. אבל כשבוחנים את המפה של הסכמי אוסלו עם הפלשתינים, רואים שאלה ימשיכו בתהליכים חד-צדדיים לרוקן את ההסכם מתוכנו.הפלשתינים יעשו את ה'עבודה' עבורנו, ולנו כמדינת ישראל יהיה קל לומר שאנו דבקים בהסכם, בעיקר מול העולם. הבעיה שלנו תישאר ה'אהבה' של מדינות אירופה למדינת ישראל" .
הערה: ב-17.09.1993, מיד אחרי ש"התבשרנו על הסכמי אוסלו" כתבתי רשימה מפורטת בעיתון "מעריב" על הכוכבים והשלום". (שימו לב לתאריך הצמוד לחתימת ההסכם) הרשימה היתה על בסיס החתימה בוושינגטון על ההסכמים ב-13.09. ניתחתי את ההורוסקופ של ההסכם, ביחס למפת מפת המדינה שלנו. כבר אז היה ברור שיש הרבה "סודות" שמשולבים בתוך ההסכם (כוכב מארס, שעבר אז על כוכב נפטון במדינה, "צועק" הונאה!) אשר יתנפצו בבוא היום ויגרמו לחוסר יציבות באוקטבה גבוהה במיוחד, וכל המסגרת המדינית תעבור זעזוע עם כוכב אורנוס ירחי (על ציר 4-10 ) שתמיד מפתיע ומנפץ בעיקר בועות ואשליות (במהלך1995-1994) המפה עצמה מעידה על פוטנציאל לאלימות לשפיכות דמים, כך שנקודות הפתיחה לאותו הסכם, היו גרועים, והניסיון גם היום לדבוק בו מציג ניסיון "התאבדות" ויסלחו לי אלה שהשקפת עולמם לאורך כל השנים נשענה על תקוות שווא שנוצרה בפזיזות גדולה. כל השאר כתוב ועוד יכתב בין דפי ההיסטוריה.
"הכוונה היא יסוד המעשה" (ר' משה אבן עזרא)
 
תיזכורת מהרשימה שניכתבה כאן ב02.08.2013 על נוחי דנקנר:
"…האופי של דנקנר (הצורך בשליטה) גרם לו ליצור תנאים אופטימאליים לדעתו כמובן, כאלה, שיגנו עליו מפני תחרותיות, ואותה ריכוזיות שבנה היא זו שפגעה בו! גם אם יצליח לעכב את המצב באמצעות תהליך משפטי זו תהיה רק השהייה לטווח קצר. בנוסף המפה המשותפת שלו עם המדינה מעידה שהוא פועל בכמה מישורים, אבל עם כוכבים על ציר 1-7 (במפה המשותפת) ו- 6-12 התהליך שגלש אליו הוא בלתי נמנע."
"אשרי אדם מפחד תמיד ומקשה ליבו יפול ברעה" – (משלי כ"ח, י"ד)
 

תחזית אקלימית וכלכלית עפ"י סודות האר"י הקדוש לשנת תשע"ט:

"שנת בצורת –יהיה הרבה גשם בתחילת השנה, אבל בזמן החריש יפסיק הגשם ותתייקר התבואה שלשה חודשים, טבת, שבט, אדר בין 10.10.2018-6.12.2018 ואח"כ ירדו גשמים בינונייים ותוזל החיטה. .."

מצאתי עוד תחזית:

חיזוי העתיד האקלימי והכלכלי לפי הימים בהם מופיעה תקופת טבת, חוכמה של רבי משה הדרשן ז"ל.

"אם א' טבת יהיה ביום ראשון אז באותה שנה יהיה גשם רב ובסוף הקיץ מעט גשם בעולם והזרעים לא ינבטו טוב, והמזון יהיה בכמות מעטה אשר תספיק להשביע אנשים"

השנה תשע"ט, א' טבת יחול ביום ראשון.

" בכוחן של מילים אנו משתלטים על הבריות" (בנימין ד'ישראלי)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .