eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שנתית תשע"ט 2018-2019

 

ממולץ לקרוא גם את מזל האופק ( מזל השעה) בנוסף למזל החודש לקבל תמונה שלימה יותר.

 

טלה:

לפניכם שנה שבה חלק מבני המזל עברו שינויים. ולמדו מתוך הניסיון שהעצמאות לא תמיד עונה לציפיות ולמעשה שייכות, ותמיכה כן חשובים להם. אחרי ההתנסויות המאתגרות שעברתם, תבקשו לחזור ולבנות בהדרגתיות את המיסגרת, הקריירה, הזוגיות או המישפחה על בסיס אימון וביטחון בעתיד. חלק מהבחירות שתעשו יהיו אינטואטיביות, ויוכיחו את עצמן כנכונות בטווח הארוך.

טלאים אחרים שבחרו להשתחרר, מסיבות שונות, עם החלטה שאיפשרה לכם לפתוח דף חדש, אבל בלי שקיבלתם ביטחון או תמיכה של היקום למהלכים החדשים. לאלה, מומלץ, שתקבלו החלטות שקולות לטווח קצר. תתקשו לתת אימון באנשים ולכן יהיה נכון להקפיד על הסכמים חדשים רק בחוזים כתובים וחתומים.

בני השליש האחרון של מזל טלה, יעברו תהליך התמרה, שינויים שחלקם לא תלוי בכם, חוקי המישחק חדשים. הבחירה שתהיה בכיוון תחרותי, הישגי, יבטיח לכם עניין חדש.

השינויים שתעשו, ישפיעו גם על הביטחון הכלכלי. העצמאים, יבינו שעליהם לשנות כיוון ולחפש דרכים חדשות לבטא כישורים, כדי לעבור את המהמורות שבדרך. אלה מכם שיבחרו להשאר בתוך מיסגרת כלכלית קבועה, ימשיכו להנות ממסגרת כספית יציבה ומוגנת.

ההתפתחות של הטלאים תהיה בהבנה, שישיבה על הגדר הסתיימה, נקודה ועליכם לבחור סדר עדיפויות שונה ממה שהיה עד כה, בעיקר אם עוד לא עשיתם כך. זו גם הדרך שתתחזקו ותיבנו בהצלחה עתיד טוב יותר.

 

שור:

אתם הזקוקים לשייכות וביטחון בכל התחומים, תרגישו רצון להתקדם בכל מחיר, אבל משהו לא יאפשר לכם לקדם את התהליך בקצב הרצוי לכם. תתקשו לקבל החלטות מהותיות. היסוסים בתוך התהליך ייצרו לצד הציפיות גם אכזבות, ולכן העדיפו לא להאמין להבטחות גם של אחרים, תנו קרדיט לתחושות שלכם, ועם החלטות קצרות טווח תקדמו את עצמכם. האחרים מבני ה"שור" תבינו עם הזמן, שגם בתוך חוסר הוודאות, למעשה כבר בחרתם ועליתם על מסלול אחד ממגוון האפשרויות שאתם חושבים שיש לכם. הפור נפל, ואתם צפויים להתפתחות שתענה על הציפיות בעתיד, גם אם לא תהיו מודעים לכך מיד. התחלות חדשות יהיו השנה גם ממקום לא צפוי, וכל התמודדות תהיה שיעור מורכב אודות עצמכם, איך להתמודד בלי לאבד את תחושת השייכות.

לאלה שנולדו בימים הראשונים של המזל, צפוי שינוי שיפתיע אתכם.

תלמדו להגדיר לעצמכם מטרות, לא תפתיעו את עצמכם עם תובנות אודות החשיבות של מערכת הכנסות קבועה. אולי השנה תהיה הזדמנות לרכישה גדולה שגוררת איתה התחייבויות כלכליות. אל תחששו ותצליחו.

אלה מכם שיבחרו לתת הזדמנות לביטוי העצמי, וידעו להמנע מהתחשבנויות, ישפרו את הנזילות הכספית, ויקבלו הזדמנות חדשה מאנשים המעריכים אתכם. השנה תישתחררו גם מאלה שמפריעים לכם. השנה תשקיעו מכספכם לטווח הארוך, ותיזכו לפירות כמו שאתם אוהבים.

 

תאומים:

החיים שלכם ישתנו עם מודעות לתיכנון העתיד. הצורך להתייצב "לתקוע שורשים" בלי לחשוש לקבל התחייבות בתנאים שיתאימו לכם. תהיה לכם הזדמנות לקבל סמכות, או אחריות (לא שאתם אוהבים מיגבלות, אבל אם רוצים להתקדם אז…). תהיה זו גם הזדמנות לנפות בין עיקר לתפל, כך שתוכלו להתקדם. זו שנה שתביא איתה התקשרות בכמה מישורים בחייכם רק על בסיס אימון.

חלק מה"תאומים" יתמודדו עם מצבים חדשים שאופיים הדואלי לא יאפשר להם לקבל החלטה ברורה, בגלל שיחששו מהתוצאות. הרצון לשמור על מיסגרת מחד והתחדשות מאידך, תגרום לתהליך להקדם בהדרגתיות, עד שתרגישו שזה מתאים לכם ראציונאלית בלבד, ואז תחליטו לסגור את הקצוות בהצלחה.

כוכב יופיטר יגיע למזל המשלים שלכם "קשת", ויביא איתו שמחות במישפחה המורחבת.

הביטחון העצמי יתחזק, ויאפשר לכם להענות לרצונות של אנשים אחרים בתנאי שה"ראש" שלהם דומה לשלכם. חברתית המעגל מתרחב, ואתם גם לומדים על עצמכם דרך המיפגשים החדשים. תהיו גמישים. אם תרצו למכור נכס, במהלך השנה הקרובה זה יהיה קל.

המנעו מהשקעות והימורים, העדיפו לחסוך, לסגור את הכסף בשפה פשוטה. שאם לא כך, לא תבינו לאן "התאדה" כל הכסף שקיבלתם.

המציאות החדשה תשלח אתכם לחשיבה פתוחה יותר, כדי לשלב רעיונות שצצו לאחרונה בעיקבות הדרך שעשיתם. אפשר ללכת ללמוד, אבל ההמלצה היא רק לקורסים שיעשירו אתכם בתחום המקצועי.

 

סרטן:

תקבלו הצעות לעצמאות, כדאי לבחון אותן, מאחר שחלק מהן הן הצעות שלא מובילות לשום מקום, מול אחרות שיעזרו לכם לבנות מסגרת חזקה שבסיסה יציבות ואימון. תלמדו שאתם זקוקים למחוייבות ריגשית והבשורה, חלק מהתהליך יביא איתו קטעים מתקנים במיסגרת המישפחה.

למעשה המניע שלכם יהיה למצוא מקום אישי, כזה שיאפשר לכם להתפתח בסביבה קרובה, וגם להתמודד עם בעיה שהדחקתם והעיבה על מיסגרת הקרובה לכם. חוסר השקט ילווה אתכם עד שתבינו שצריך למצוא פיתרון. כוכב סאטורן הנמצא על אותו ציר במפה ימקד אתכם ויתכן שתחליטו להתפשר ולהמשיך עם המוכר שכבר הוכיח את עצמו בעבר ובסוגריים, לא תצטערו על כך. אבל יש "סרטנים" שיבינו שהמחלוקת שהתעוררה לא ניתנת לפיתרון מיידי, ועליכם לנהל את המשבר הזמני עד שיפתר בשלב מסויים במהלך השנה. (העיתוי כמובן תלוי בתאריך הלידה).

אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל, יעלו על מסלול חדש אולי באקראי, שיהפוך להיות מרכזי בחייכם. השינוי יחזק את מערכות היחסים שלכם בכל התחומים. שיתופי פעולה חדשים יבנו רק על בסיס אימון וביטחון הדדי.

הנושא הכלכלי יעסיק אתכם, אבל אין כמותכם לשמור על עצמכם להבריא את המסגרת הפיננסית.

השנה תדעו לבטא את עצמכם, מודעים ליכולות שלכם, דלתות יפתחו בפניכם ותלמדו לפרגן לעצמכם. תהיה אפשרות להשתלב בחברה גדולה, בלי לוותר על עצמאותכם.

 

אריה:

במגוון הניסיונות לצאת לעצמאות, תתמודדו עם מסרים כפולים. תתקשו לזכות בביטחון ויציבות. בכל פעם שתתקדמו כמה צעדים, משהו יקרה ויחזיר אתכם צעד אחד אחורה. מערכת תקוות ורצונות עצמאיים (שהבסיס שלו כנראה חלקו הוא אשלייה) יתנגשו עם המציאות שיש בה מערכת מוכתבת, לא בשליטתכם. כדאי לעצור ולחשוב לפני שתמשיכו לדחוף בכוח. האם אתם מנסים להתחמק מהתחייבויות שכבר קיימות והוכיחו את עצמן בעבר? הניסיון "לברוח" לתוך מרחב חדש יתנגש בגבולות. נסו לבחון שוב את המצב עם הסתירות שבתוכו. רק כך אולי תבינו מה נכון לכם, שאולי התמיכה כן חשובה לכם?

הגדירו לעצמכם את המטרה כדי שתוכלו למנוע סימני השאלה. אם תבחרו להתמיד ולבטוח בעצמכם, יהיה עליכם לפתוח ערוצי חשיבה אחרים, לאמץ רעיונות חדשים, וכך תמצאו את הגשר בין הציפיות הגדולות ובין המציאות הריאלית ותצליחו לעלות על דרך המלך ולהגיע ליעד המבוקש.

הגיע הזמן לבטא את הכישורים היצירתיים שיש לכם. תהיו יותר מודעים לעצכם עם ביטחון עצמי שיעזור לכם במיפגשים העיסקיים וגם האישיים.

תקבלו הבטחות למקום עבודה חדש, תבחנו אותן מאחר ולא כל "הסעיפים" שהבטיחו לכם בחוזה יתקיימו. אבל השנה, צפוייה התפתחות, הזדמנות לאחריות חדשה ורחבה יותר עם אתגרים חדשים, כולל מעבר לסביבה מנטלית חדשה, הכל יקרה בהדרגתיות. חשוב שתדעו לזהות את הפוטנציאל לא תצטערו לטווח הארוך.

.

בתולה:

תצמצמו התחייבויות כדי לאפשר לעצמכם לעשות שינוי, כולל שינוי מקום. גם אם תחוו תחושה של שיחרור, הביטחון מתערער. המצב שבו יהיה עליכם לקבל החלטות ישאר "פתוח", אולי בגלל החשש מהתוצאה. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל, בחרו לצאת מהתחייבויות או שארועים שלא תמיד היו בשליטתכם "עזרו" להתנתקות ואו פרידה מאנשים, מצבים ומקומות. נכון לבחון מחדש את ההבנות וההסכמות. העדיפו החלטות שישרתו אתכם לטווח קצר. חלק מכם מבין שההתמודדות עם הבעיות שצפו ועלו למעלה, יכולים להגיע לפיתרון, זו תהיה התפתחות חיובית.

אלה שנולדו במחצית השנייה של המזל, ימשיכו להתמודד עם מצבים שבהם יתקשו לממש שיתופי פעולה, מה שיגרום לאכזבה. אבל המציאות תגרום לכם להתמודד על מקומכם ותביא לצמיחה רוחנית ועצמאות. הביטחון יתחזק גם. לחלק מבני בתולה צפוי קשר שיחזור מהעבר בהפתעה, אל תיבנו עליו, תהנו מהמיפגש המחודש, ותיזרמו. יתכנו גם הפתעות טובות נגד כל הסיכויים.

אל תתפתו להשקעות חדשות, אם תמכרו נכס, העדיפו לסגור את הכסף כדי לשמור עליו עד שתגיע המטרה הנכונה.

אתם שאוהבים להיות מאורגנים מראש, תבינו שעליכם לוותר קצת כדי לפנות מקום להתחדשות. השתדלו להמנע מהזדהות יתר כדי לא להתאכזב, אולי הציפיות קצת מוגזמות. תבטחו בידע המקצועי שיש לכם, בעיקר כשתשלבו רעיונות חדשים ומגוונים ותצליחו להשיג את המטרה המבוקשת.

 

 

מאזניים:

חוסר שקט ריגשי מוליך את בני מאזניים שנולדו במחצית הראשונה של המזל, לבחון את מערכות היחסים, מתוך הבנה שעליכם לשאול שאלות, מאחר ואינכם יכולים להמשיך ולתת אימון טוטלי בסובבים. תחושה של ערעור תאתגר אתכם, אבל זה לא יגרום לנתק, אלא ניסיון למצוא מקום אישי, כדי לשמור על חופש פעולה.

תחושה של מיצוי תלווה את אלה שנולדו בשליש השני של המזל, תחשבו על התחלה חדשה, ויצירת מציאות עצמאית חדשה, שתעזור לכם לקדם יוזמות חדשות.

אלה שנולדו בשליש האחרון צפויים לשינוי עם מודעות שבסיסה הוא תוכניות ארוכות טווח. תבחרו להגיע להסכמות עם כללי מישחק ברורים. במיסגרת המישפחה, תמצאו את הזמן לנקות את השולחן על רקע מה שהיה. רבים מכם עברו בשנים האחרונות זעזועים במיסגרות חייכם. לחלק מכם תהיה ההזדמנות להציף את הקשיים ולפתור אותם, מה שיעזור לחזק את מערכת היחסים בכל המיסגרות החשובות לכם. אלה מכם המחפשים כיוון, יעלו על מסלול לימודים שיחזק את היכולות שלכם ויתכן שישפיע ויהיה למרכזי בחיים.

המודעות והרצון לעשות עם עצמכם דברים שמשמעותם התפתחות אישית בלי מעורבות ריגשית, ובלי קשר למצבכם הכספי, קצת יאכזבו בגלל שידרשו מכם לוותר ולהתפשר על ההחלטות שתעשו. אל תרימו ידיים, תבדקו שוב את המציאות שלכם ותנו לעצמכם את המרחב מחדש, ותיבנו את עצמכם. האמינו ביכולת שיש לכם ותצמחו.

 

עקרב:

הצורך שלכם בשליטה, לא יתרחש בדרך שאתם אוהבים. "תחליטו" לא להחליט, להשאיר לעצמכם מרחב פתוח, אם זה בבחירת בן/ת זוג, או כניסה למערכת מקצועית חדשה. למעשה ההיסוסים יוצרים את התחושה ששום דבר לא מתקדם, בזמן שאתם תיגלשו לתוך מחוייבות ובהדרגה תבינו שלמעשה עשיתם את הבחירה, בדרך לא מודעת, אולי בחרו אתכם? ( ולא התנגדתם!). למעשה תמצאו את עצמכם בתוך זוגיות או שותפות שתיבנה עם ביטחון יציב. גם עם ההתלבטויות שלכם בתחום המקצועי,  התהליכים יקדמו אתכם במסלול הנכון בהדרגתיות ולטווח ארוך. יתכן שתצפו לעוד התפתחויות, בגלל שלא הכל יהיה בהיר, אבל למרות הקשיים, אתם ה"עקרבים" ממוקדים במטרות, והצורך שלכם לאחוז במושכות הוא זה שקובע איך המציאות החדשה תיראה,  בתוך הזוגיות, המישפחה ואו העבודה.

אלה מכם שנולדו בימים הראשונים של מזל עקרב, יחפשו כיוון חדש לחלוטין, התייחסות חדשה לכל המערכות שבחייהם.

כוכב יופיטר יגיע השנה לבית הכספים שלכם. חלק מכם יקבלו הצעה נוחה ומפתה, שתעזור לשמר את האינטרסים שלכם בתחום העיסקי, הכלכלי. יתכן רווח כספי, או שיפור כספי שיגיע בתנאי בעבודה. תהיה לכם הזדמנות להשקיע קצת פינוקים בטריטוריה האישית . אחרים יקבלו אופצייה להחשף בתחום העיסקי לאנשים חדשים, מו"מ שיקדם אתכם. תיכנסו למעגלים חברתיים ואישיים מגוונים. זו שנה בה תוכלו לפרגן לעצמכם את הכי טוב שיש.

 

קשת:

הצורך לסדר דברים ולקבוע סדרי עדיפויות לא בשליטתכם. תרגישו מבולבלים ותתקשו לחשוב ראציונאלית. זה הזמן לתת לאינטואיציה מקום, כי תתקשו להבין לאן הדברים זורמים. החוויה הזאת תלווה את ילידי המחצית השניה של מזל קשת. תרגישו שאין לכם כוח להשקיע מאמץ ותהיה לכם ציפיייה שהכל יסתדר מעצמו ועליכם רק לתת אימון ולזרום. הסביבה הקרובה תמשיך לתמוך בכם למרות שלא יבינו אתכם.

חבר/ה חוזר לחייכם, התפתחות שיכולה להביא להקמת מישפחה, גם אם לדעתכם זה נגד כל הסיכויים. לאלה שכבר נמצאים במיסגרת, תיזכו להרחבת המישפחה.

המיטיב הגדול כוכב יופיטר מגיע השנה למזל קשת. ויביא איתו שמחה ואופטימיות. הזדמנות להשתחרר ממחוייבויות, אולי לקבל החלטה לקחת פסק זמן ממרוץ החיים, לצאת לחופשה, להוריד את מיפלס המתח, לסגור מעגל וללכת הלאה. אחרים יקבלו הצעה נוחה להתקדם בעבודה, תרגישו שמפרגנים להם, תקבלו הזדמנות לשיתופי פעולה על בסיס אימון הדדי. תוכלו להשקיע ולשפר את המגורים שלכם. השנה ה"יופיטר" יעזור לשפר את התיקשורת הבינאישית.

אלה שיחליטו להשתלב במיסגרת עבודה, יקבלו הזדמנות ליצור מערכת הכנסות קבועה ויציבה. אחרים יקבלו הזדמנות לבטא את היכולות שלכם, כישורים יצירתיים שיביאו איתם שיפור כלכלי.

הרצון לקבל אחריות מקצועית או עיסקית חדשים, יתאפשר אם תדעו לשחרר ולתת לידע חדש ולא מוכר להשתלב. הפתיחות שלכם תעזור לכם.

 

גדי:

לפניכם שנה שבה אלו שנולדו בשני השלישים הראשונים של המזל, יתמודדו עם מצבי מחלוקת שיתקשו לפתור אותם, ועדיף להניח להם או לנהל אותם מיום ליום עד שהדברים יסתדרו. תתקשו לוותר על עמדתכם. תקבלו החלטות לבד, לא תסכימו שאיש ילחץ אתכם, והסבלנות שלכם לא תהיה במיטבה. המשבר זמני. אחרים יחליטו שהם מעדיפים להתפשר, ויקבלו החלטות על בסיס ניסיון העבר שהוכיח את עצמו, ובמבחן התוצאה לא יצטערו על כך, מאחר והפשרה תקדם אתכם, אולי לאט יותר ממה שקוויתם. אבל תתקדמו וזה חשוב בתכל'ס. יש שיבחרו עם מבנה הכוכבים הזה לקבל אחריות, להכנס להתחייבות ואפילו להתמסד.

אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל, אחרי אי השקט שליווה אתכם בשנים האחרונות תבחרו לשנות את החיים עם מודעות, לתיכנון ארוך טווח של החיים. קשרים במסגרת המישפחה יתחזקו, כך גם מערכות היחסים במיסגרת העבודה. לפניכם תקופה טובה ליצור הסכמה או התקשרות, בסיס לשיתופי פעולה להרבה שנים טובות.

תמצאו פיתרונות שיעזרו לכם להשתחרר, להפתח חברתית למרות מצבי הרוח. יהיה ניסיון לעשות סדר בחשבונות הבנק. העדיפו לשמור על המיסגרת המוכרת שנותנת ביטחון כלכלי. תהיה אפשרות לעשות שינוי, אבל המשמעות תהיה בלשנות הרגלים. האם תשחררו את הצד השמרני שלכם?

בעבודה תבקשו לתמרן כדי להתחמק מפיקוח ישיר. תפתחו ערוצי תקשורת חדשים שיאפשרו לכם להשתלב בכל מקום מנטלית ותרבותית.

 

דלי:

יציאה לעצמאות לא תענה לציפיות. כדאי שתשנו את סדרי העדיפויות, תשמרו על גמישות, תיבנו התייחסות שונה, בעיקר להחלטות שיש להן תכלית. ההתמודדות תלווה גם בהתנתקויות, שלא יהיו חד משמעיות, עם ציפייה שאולי הקשרים יתחדשו, והמציאות תשתנה. חוסר הוודאות עלול לעייף אתכם. יהיה נכון יותר שתיבחנו מחדש הסכמות ומערכות יחסים, צאו לחפש אתגרים חדשים בלי להסתכל לאחור. השאירו לעצמכם מקסימום אפשרויות פתוחות, תלמדו לבטוח בעצמכם. זיכרו, יש לכם אנטנות גבוהות, הן יזהו מתי יגיע העיתוי הנכון לשינויים שאתם מבקשים.

חלק מכם,יתמרן את המציאות שבה הוא צועד. תחושת המיצוי תוביל אתכם לחפש שינוי שאינכם יודעים להגדיר אותו. תבקשו לשמור על הרצונות העצמאיים שלכם בתוך מערכת מחוייבויות קיימת. התנועה של בין לבין תיגרום לכם לחשוש מקבלת החלטות חד משמעיות. אבל אם תבינו שכדאי להתפשר, תוכלו להתקדם בצעדים מדודים ולעשות שינוי בלי לפגוע במה שחשוב לכם.

מיגוון האנשים שתכירו השנה יתרחב, נסו לשמור על פרופרוציות, לחוות את החוויה עצמה בלי לוותר על הפרטיות. אתם עלולים לפתח אידיאליזציה סביב אהבה שתגרום לכם לנהוג ב"חוסר אחריות" בקיצור ל"אבד את הראש".

לפניכם שנה שבה תלמדו להעריך את עצמכם, בלי להיות תלויים באיש. תלמדו לעשות זאת לא דרך מה שיש לכם, אלא דרך מי שאתם. הפופולריות חברתית תתמוך בהרגשה שלכם.

 

דגים:

בני המחצית הראשונה של המזל יבחרו להכנס להתחייבות או לחזק אותה. תהיה נכונות לקבל אחריות ולהגיע להסכמות ברורות שיעזרו לכם להתמקד במטרות ארוכות טווח. כך גם חיזוק השייכות במערכת המישפחה וביחסים בינאישית על בסיס אימון וביטחון כדי ליצור יציבות בחייכם. זה הזמן לקבל החלטה, לרדת מהגדר, וליצור סדר עדיפויות ברור, כדי שתדעו לבחור את מה שיבטיח לכם תוצאה משביעת רצון. זה יתאים לכם במיוחד אם תחשבו על שינוי מקום עבודה.

בני המחצית השנייה של המזל, יתקשו לקבל החלטות לגבי קשר בינאישי, תתקשו "לחתוך", אבל תבנו לעצמכם חופש עם אופציות חדשות בהדרגתיות. אחת הבעיות בזמן הזה זו האופטימיות שתיגרום לכם להתעלם מקשים. תאמינו ש"יהיה בסדר", אבל זו עלולה להיות אשלייה. יהיה נכון לדחות החלטות, מאחר ותתקשו ליישם אותן ולהכנס לשיגרה. תיכנון ארוך טווח לא יהיה רלוונטי. במערכות היחסים תתפתח מודעות "אם אין אני לי מי לי".

כוכב יופיטר שיעבור במזל קשת השנה, יעזור לבני מזל דגים לקבל קידום בעבודה, עם חיזוקים מגורמי הסמכות וההנהלה.

שימרו על הכספים שלכם בחשבון סגור, אל תיכנסו להשקעות השנה, אם אין לכם עודף כסף.

השנה תצאו ללמוד או להשתלם מקצועית, תהליך שיאפשר לכם להתקדם במקום העבודה הקיים. חשוב שתאפשרו לעצמכם יותר פתיחות, להשתחרר מקבעונות מחשבתיים, מה שיעזור לכם להתאקלם אם תרצו להשתלב במקום חדש.

 

נשלח ב מאמרים
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .