eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית תקופתית 12.10.18- 01.11.18

 

מופע מולד הירח ב 09.10 על מעלה 15.48 מאזניים. המופע הזה נמצא באינטראקציה עם אדמטוס על נקודת ביניים כרונוס/זאוס. מנהיגים בעולם, כולל מנהיגים צבאיים מתוסכלים בגלל שהם מתמודדים עם מיגוון מיכשולים. זה לא הזמן האידיאלי ל"הרפתקאות" צבאיות, צפוייה דחייה פעם אחר פעם. (תיזכורת: מופע מולד ירח ואו מופע ירח מלא משפיעים בדרך כלל כשבועיים).

הימים האחרונים עמדו בסימן של מאבקי כוח, שיתחילו להתפוגג ב.13.10

עד ה 16.10 החשיבה במיטבה, ותפתיע אתכם ביכולת שלכם להבין ולנתח מצבים אולי עם צבעים מקוריים. זה זמן טוב לפירסום או לקידום מוצרים הקשורים לתיקשורת, מסחר וגם בתחום הטיולים והנסיעות. מי מכם שינסה לשמור סודות אישים, יתאכזב מעצמו.

ב16.10 כוכב אורנוס במנעד מתוח עם נקודת האמצע מארס/פלוטו. זהירות! בנהיגה, או בשיעורי ספורט, או בעבודה עם מכשירי חשמל ואלקטרוניקה. יש כאן איבוד שליטה. לכן גם אם תהיה לכם הזדמנויות להרפתקאות אתם מסתכנים מאוד. נסו לזכור שאלה כמה ימים שעדיף להיות מאופקים. כדאי ורצוי לדחות הרפתקאות עד 21.10 יום בו הכוכבים נוחים יותר.

מופע הירח המלא ב 24.10 במעלה ראשונה במזל שור. בצמידות לכוכב אורנוס, מול אפולון. יתכן שנשמע על פריצת דרך בתחום המדע. אלה ימים בהם יש פוטנציאל להרחיב את היכולת המחשבתית. אלה זמנים של הסכמי שלום שיתחילו מבירת ארה"ב וושינגטון. ( צפון קוריאה? ניסיון שיגיע גם אלינו?)

ב25.10 כירון יאתגר את נקודת האמצע של יופיטר ואורנוס, נכון יהיה לחפש ידע ומידע חדש, בעיקר בתחום הריפוי.

לקראת סוף החודש (28.10-30.10) המיפגש בין היופיטר והמרקורי יביא רעיונות חדשים, שמחה והומור. נחמד למיפגשים חברתיים.

אחרי ה31.10 צפויים כמה מיבנים קשים, במהלך השבוע, נקודות אמצע של כוכבים. מארס/נפטון, ישפיעו על סאטורן/אורנוס, צירוף שיש בו הונאה. כלומר אנשים חשופים יותר לתרמיות, מישהו עלול להוליך אותם שולל. תוכניות שהתחלתם עלולות להגיע לפח. הכוכב כרונוס נמצא על סאטורן/פלוטו, זה עלול להשפיע על התנהלות מנהיגים וממשלות, שימצאו עצמם בתוך גרעונות וקושי כלכלי.

ב 02.11 כוכב מרקורי במנעד מתוח עם מארס/נפטון. יהיה חשוב שתדעו לתת הסברים ולהבהיר החלטות שקיבלתם. יתכן שההשפעה תהיה ארוכה יותר, כמה ימים עד שזה יתפוגג כדי שיתאפשר לכם לעשות מהלכים חדשים.

וונוס בנסיגה:

ברמה האישית, יתכן שמאהב או אהובה מהעבר יופיעו פתאום ויפתיעו אתכם, אל תיבנו ציפיות, זכרו שזה לא עבד בעבר, אין סיבה שזה יצליח עכשיו. יתכן שתפגשו חבר/ה מבית הספר, או מהצבא, מישהו שהיה חלק מעברכם, אבל הנסיבות גרמו להתנתקות. אל תצפו שהקשר אכן יתחדש.

הוונוס בנסיגה תשפיע גם על התחום הפיננסי. וונוס מסמלת כסף, הסכמים ובנקים. אם אתם חושבים על השקעה כספית או רכישה בסכומים גבוהים, כדאי לזכור שהערכה פיננסית עם וונוס בנסיגה אינה מדוייקת. (אני לא מזכירה לכם קנייה של חולצה או נעליים ואביזרים דומים, שאחר כך לא תאהבו, בגלל שהצבע או הסגנון אינו מתאים לכם, ולא הייתם קונים אותם כשהוונוס צועדת במסלולה. המחיר של אלה, גם אם שילמתם יותר מדי, ניתן לספוג). וונוס תסיים את הנסיגה ב 16.11 אבל תדשדש עוד כמה ימים, לפחות שבוע נוסף.

 

זמני ירח בטל

יום שישי 12.10 הירח בטל משעה 02:13 עד 12:54

יום ראשון 14.10 הירח בטל משעה 03:59 עד 22:18

יום רביעי 17.10 הירח בטל משעה 0:50 עד 10:37

יום שישי 19.10 הירח בטל משעה 15:28 עד 23:22

יום שני 22.10 הירח בטל משעה 02:48 עד 09:59

יום שלישי 23.10 הירח בטל בטל 21:19 עד למחרת בשעה 17:34.

יום שישי 26.10 הירח בטל משעה 17:50 עד 22:42

יום ראשון 28.10 הירח בטל משעה07:39 עד למחרת בשעה 02:28 בלילה.

יום רביעי 31.10 הירח בטל משעה 05:32 עד 05:43 (אין טעות)

נגמר שעון הקיץ

יום שישי 02.11 הירח הבטל 06:38 עד 07:47

 

כלכלה ושווקים:

העידוד שיקבלו המשקיעים עם הגעת היופיטר למזל קשת, ב 08.11.2018 היא זמנית. קשת המסמל את רחבי העולם, ישפיע על הכלכלה ועל המיסחר הבינלאומי. ההרגשה שהשמים הם הגבול. אבל, וזה אבל גדול, יופיטר בקשת היה בשנת 2007, השווקים היו ב"שמים". אחריו ב2008-2009 היה המשבר בגדול. יופיטר עבר למזל גדי ב2008 ואחר כך למזל דלי ב2009. 2008 הגיע המשבר הגדול בשוק הנדל"ן ( בארה"ב) שגרר את השווקים אחריו למטה. זכרו שאנחנו מדברים על הכלכלה העולמית.

ראוי לציין שלאורך 2019, מיפגש מאתגר בין יופיטר ונפטון עלול לעורר אינפלציה ופיספוס הזדמנויות, זו לא תהיה בשליטה. ויתכן שהמצב הזה יגלוש גם ל 2020 עם השלכות רבות, שחלקן יגרמו למאניה שתוביל אחר כך לדפרסיה ופאניקה. שילוב יופיטר נפטון בצמידות, או במנעדים מתוחים, אינו זמן אידיאלי להתחיל עסק חדש, כיוון שהוא מקשה על הראייה הנכונה, וטומן בחובו גם סכנה להפסדים גדולים.

קשה להתעלם , שלקראת סוף 2019 יתחילו כוכב סאטורן ופלוטו לרקוד בצמידות. במזל גדי. במהלך 2020 לכן צפוי משבר נוסף.

כוכב וונוס נמצא בנסיגה החל 05.10 ( הורגש מיד בשווקים) במזל עקרב ויחזור למסלול ב 16.11. גם כוכב יופיטר נמצא במזל עקרב ומביא בדרכו את השפע עד 07.11

יתכן שבתוך התקופה שכוכב וונוס בנסיגה, נשמע על כמה החלטות של בנקים מרכזיים. האם ההודעה על בחירת הנגיד אצלנו בזמן הוונוס בנסיגה ובזמן ירח בטל תתקדם?

מרקורי הליוצנטרי ימצא במזל קשת עד 20.10. כדרכו גורם לתנודתיות גבוהה בשווקים.

 מבנה הכוכבים בזמן הירח המלא, מעיד שהמיסחר החופשי בארה"ב מתפתח ומתרחב.

 

 

אצלנו:

השמש המקודמת במפת המדינה ב1 אריה, תושפע  ב16.10 מכוכב אורנוס במנעד מתוח לנקודת האמצע מארס/פלוטו. זו סכנה! איבוד שליטה. לכן "הזדמנויות" לפעולות שיש בהן סיכון, אינן רצויות. פעולות טרור, ישפיעו, אי השקט נפיץ יותר. למעשה רצועת הזמן בין 29.09-29.12 מושפעת מהמנעד המתוח בין ראש/זנב דרקון ואורנוס. השפעה שהיא כלל עולמית אבל לא מוסיפה שקט ורוגע למתרחש גם אצלנו.

בתחזית השנתית בערב ראש השנה, כתבתי על כך שאנחנו למעשה במלחמה. נכון היא אחרת מהמוכר, אבל נזכור שזה בזכות החיילים היושבים על גבול רצועת עזה וחיל האוויר הפועל מחוץ לגבולות המדינה בפעולות מורכבות ולא קלות כשיש להם הנהגה המוליכה את המדיניות בכל המקומות המוכרים יותר או פחות ועוזרים לכל אלה לפעול. (גם אם "הדרך" לא תמיד מוצאת חן בעיני כולם) אנחנו יכולים רק לבקש שהשם ימשיך וישמור עליהם ועלינו.

 

תזכורת על ערוץ 10:

מאז 16.12.2011 הקוראים הקבועים זוכרים שברשימות שונות, נכתב על מצבו הכלכלי המעורער של ערוץ 10. שזו בעיה ( כלכלית) שקשה יהיה למצוא לה פיתרון.

ב04.07.18 הכריזו על המיזוג, עם רשת, (רצון טוב להקל על הערוצים החלשים) בשעה 19.04. זה היה בזמן ירח בטל… ומאז שומעים שיש התנגדות לאותו מיזוג, בקיצור משהו צולע…

בתחילת השבוע, הרשות השנייה דחתה את ההחלטה על המיזוג, והמליצה שיחפשו חלופות.

הנה הדוגמא למשמעות החלטה והסכמה בזמן ירח בטל. זו לחיצת דוושת גאז בניוטראל. המשמעות שמגיעים לשום מקום.

ועוד ארוע:

נגיד חדש נבחר, ההודעה של רה"מ ושר האוצר היתה ב09.10.2018 בשעה 14.07 בצהרים, לצערנו הרב גם זה היה בירח בטל…

 

ולפוליטיקה:

 

הבחירות הקרובות צפויות ב2019,

אתחיל לבחון מפות ברשימות הבאות של פוליטיקאים שהם נמצאים בתפקיד, וגם ראשי מיפלגה.

שר האוצר משה כחלון.

כחלון בן מזל עקרב ( על בסיס נתונים מלאים), היום שר האוצר. ברשימות שלי, כתבתי עליו לא פעם, לדוגמא עוד לפני הבחירות ב 12.12.14 נכתב " למעשה קיים "באג" בין המפה שלו ומפת המדינה, כך שאם לא יידע לשקלל את הרצונות שלו מול המציאות, יבין שיש מגבלות גם לכוח שלו (בן מזל עקרב!). בטווח הקצר אולי תהיה לוהצלחה מסוימת, אבל גם כאן לאורך הזמן אירועים אזוריים וחיצוניים משבשים את ההתנהלות, שלא פעם תהיה בנויה על הנחות אופטימיות, כולל גם ניסיון שלו להתנהל מול מוקדי כוח (לדוגמה, הבנקים) שלא יצלח. לאורך הדרך, הוא ייתקל גם במגבלות היכולת שלו אם יחרוג מנושאים כלכליים וינסה להיות מעורב בנושאים מדיניים. הכוכבים מספרים שיהיו אצלו מצבים רבים של דחייה או שיבושים של הדברים שהוא מתכנן להוציא לפועל". ב9 ספטמבר 2017 שוב עברתי על הנתונים, בעיקר כשעברו כשנתיים מאז החל את תפקידו כשר אוצר, אחרי שהתחזית מדצמבר 2014, הוכיחה את עצמה כנכונה (מגבלות דחייה? מס הדירה השלישית כדוגמה, וגם הניסיון להוריד את מחירי הדיור (מחיר למשתכן) די צולע והתוכנית שלו "נטו למשפחה" לא הגיעה לקהל אליו כיוון)… האדם נמצא במסגרת (שזו הממשלה) המשרתת את צרכיו, אבל הוא זקוק גם לתמיכה ועזרה מאותה מסגרת, כדי לשמור על מקומו, או להמשיך ולבטא את עצמו בדרכים מוכרות מתוך אחריות למשבצת בה נמצא. מבנה המפה האישית שלו, עם 6-12, השר מנסה לעשות דברים שאינם שכיחים ויוצר לעצמו אוטונומיה תפקודית. אבל היום ברור שהניסיון שלו להשפיע לא מצליח.

בהשוואה בין המפה האישית שלו ומפת המדינה, אי אפשר להתעלם שצמד הכוכבים מרקורי נפטון נמצא על זנב דרקון של המדינה בבית 2. (כספים, טריטוריה). האם החשיבה היצירתית של כחלון "החזירה" את המיסגרת הכלכלית לתוכניות מהעבר שכבר לא מתאימות יותר למדינה? המחשבה האסטרולוגית היא שמבנה כזה עלול ל"תקוע" את הפוטנציאל הכלכלי הקיים, כלומר לעצור את ההתפתחות.

במפה המשותפת של השר כחלון עם מדינת ישראל בשנים: 2018-2019, יש לו הזדמנות להמשיך לטפח את מה שעשה עד כה בתחום עליו אחראי. לא מומלץ לצאת עם רעיונות חדשים או לשדה חדש, הכוכבים 4-10, 2-8 ו6-12 שכבר מלווים וימשיכו ללוות אותו מציגים מסגרת המחייבת אותו בקודים וכללי משחק פיננסיים שיכתיבו את ההחלטות שיקבל. במצב כוכבים כזה אין מקום לביטוי הרצונות שלו. יהיה עליו להבין שהוא בתוך מסגרת שבה המסלול מוכתב, ואז יוכל ללכת "על בטוח". התקווה שלו להיות שר אוצר שיעשה את המהפך הגדול בשוק הדיור, או שיקבל הערכה ומחמאות על פועלו למען המדינה, לא יגיעו.

 

נפתלי בנט שר החינוך:

ברשימה שהופיעה כאן על נפתלי בנט כשר החינוך, ב 02.12.2016 נכתב " במהלך השנה 2017-2016, הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11 מציגים נועזות. דינמיקה המעוררת אותו ליזום בכמה כיוונים, שיש בהם למעשה מצבי מבחן וחוסר ודאות. כולנו שמענו שהשר החליט לבחור פרויקט לחיזוק המתמטיקה, עם כל המשמעויות שיש לכך… מבנה הכוכבים דוחף אותו לבחור פרויקטים ייחודיים. בה-בעת היה ויהיה עליו ללמוד שהוא נדרש לסבלנות (קשה מאוד לבן מזל טלה), לתהליך הפיתוח של הרעיון החדשני, שאינו מניב תוצאות מיידיות. ציר 1-7, מלמד גם היכולת להכיל כשלונות, ללמוד מהם וללכת הלאה… עליו היה להבין מאז שקיבל את החלטה בתחום משרדו או בכל תחום אחר הקשור לעיסוקיו, שהשינוי אפשרי רק בהדרגה, ולא יביא תוצאות מיידיות" זה לא קל לבן מזל טלה. המילה סבלנות אינה קיימת ובמקומה מופיעה האימפולסיביות ואולי גם "דיבורים הקודמים למעשים". בן מזל טלה יעשה הכל להאדרה עצמית. ואכן נכתב באותה רשימה: "הנתונים מתקבלים מהמפות בסך-הכל לאורך 2017-2016, אינם שוללים הצלחה – אבל מוגבלת. כוכבים על ציר 2-8 אינם תומכים בפריצת דרך."  וסיימתי את אותה רשימה "הוא חווה מצבים שיש בהם ניגודים בין האינטרסים שלו והלחץ חברתי, שאינו מעניק לו תמיכה מיידית מהציבור הרחב (2-8) יש פער בין הצד הייצוגי של נפתלי בנט, יו"רהבית  היהודי ובין מה שקורה בפועל" .

במהלך ה2018-2019 במפה המשותפת של שר החינוך עם המדינה שלנו, באחד המעגלים יש כוכבים מעניקים לו הזדמנות רק עד פברואר 2019 אולי לקבל יותר אהדה אבל זו תהיה מוגבלת, ( בגלל כוכבים במעגלים אחרים) ויהיה עליו לבחון למה זה קורה ומה עליו לשנות כדי לשנות את המגמה. במעגל אחר, שהוא נכון עד סוף 2019 הבעיה תהיה בחוסר וודאות שתקשה עליו גם לגבש שיתופי פעולה. הכוכבים במעגל הזה משלבים גם 4-10, 2-8 3-9 לסירוגין עם 6-12. המשמעות שבתקופת הבחירות שיהיה עליו להשקיע מאמץ בבוחרים שלו, כדי לשמור עליהם. החולשה של 2-8, שהניסונות שלו להביא לחשיפה רחבה, כזו שתביא להרחבת מעגל התומכים בו, תהיה מוגבלת.

בתפקידו כשר החינוך, אינו מסופק( 2-8 ) ואלה לא חדשות. הוא מרגיש מבוזבז ומכוון עצמו רק להיות שר הביטחון! (כבן מזל טלה מאוד בטוח בעצמו) קל להבין זאת לפי הראיונות שמעניק בכל הזדמנות על מה ואיך צריך לנהל את החזית בעוטף הרצועה. בזמן שתפקידו הוא למעשה שר חינוך. סבירות גבוהה שעם הכוכבים המלווים אותו לא יזכה לשיתוף פעולה כזה שמייחל לו, למרות שבתפקידו כשר (אחרי הבחירות יתכן גם שיקבל תפקיד אחר אם ישתלב בקואליציה) והוא יזכה לאימון ותמיכה מהממשלה וישאר גם בעתיד במוקד קבלת ההחלטות ( 3-9).

כשנדע את תאריך הבחירות, יהיה קל למקד את ה"תוצאה". כך שנחכה בסבלנות. אבל הקוראים הקבועים זוכרים, שכתבתי למרות כל הספקולציות (של הפרשנים החכמים מטעם עצמם בתקשורת) שהבחירות יתקיימו רק ב2019.
" סבלנות היא אחד המרכיבים ההכרחיים של גאונות" ( בנג'מין פרנקלין)
 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .