eXTReMe Tracker

הערה ומחשבה לשבועיים הבאים 12.11.2018-30.11.2018

 

שימו לב! וונוס נעצרה היום, ומרקורי מתחיל בנסיגה. הוונוס במולות לאורנוס נחמד להכרויות חדשות ומלהיבות, התנאי, בן הזוג זקוק לחופש. הוונוס שחוזרת להילוך קידמי תצטרך להוכיח את ההסכמים וההסכמות מחדש. כך גם עם אהבות שהחלו בזמן הנסיגה. אבל חשוב יותר, מרקורי שנעצר והחל בנסיגה במנעד מאתגר מאוד עם נפטון, גורר חוסר הבנה, מבוכה בתיקשורת הבינאישית. הקרקע פורייה להונאות לספינים שיגיעו מכל כיוון. כן, כן התיקשורת עושה ותעשה "מטעמים" בזמן הזה, ורק מי שפוחד להפעיל את תאי המוח ולחשוב יבלע הכל…

 

תמונת הכוכבים בעייתית במהלך השבוע הקרוב. סביב 23.11 מרקורי יאותגר בנקודת אמצע מארס/נפטון, השקרים וההונאות בשיאן. ( השפעה זו היתה לאורך השבוע האחרון שיש לה משמעות גם על מהלכים שעשיתם ותעשו).הזהרו מחתימה על חוזים, אל תמהרו להסכים, עדיף להמתין, עד 12.12.18.

כוכב מארס יאותגר על ידי נקודת אמצע של מארס/פלוטו, סביב 24.11 פעולות צבאיות יהיו עם השפעה חזקה יותר ממה שחושבים או מתכננים. וגם אתם היו זהירים, ואל תקחו סיכונים מיותרים. נישמו עמוק, חישבו על כל מילה ולא תצטערו. הוציאו גם את המסננת מהמגירה. ובעיקר שימרו על ערנות וכך תישמרו גם על עצמכם.

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .