eXTReMe Tracker

מחשבות ומסקנות על המיזוג בין ערוץ 10 וערוץ 13

 

 

לכם הקוראים את הרשימות שלי לאורך השנים, הזוכרים שחזרתי וכתבתי שערוץ 10 למרות כל הרפרמות והזרמת הכספים לא יתקיים לעד, כמה שורות מאותן רשימות, שהראשונה הופיעה כבר ב 16.11.2011, תמיד הכותרות היו סביב במצב הפיננסי של הערוץ, ובהמשך ב 24.08.2012, ואחר כך ב 21 בדצמבר 2012: "הספינים המסתובבים בערוצים השונים, אינם מציגים את האמת שנחשפה וטלטלה את הערוץ הזה. הסיבה היא רק ההתנהלות הכלכלית הלקויה של הערוץ." בהמשך הוספתי "שמעברו של כוכב פלוטו במזל גדי (המסמל ממסד) אינו מניח לשום גוף להמשיך להתקיים על בסיס כלכלי שאופיו בזבזני, בסיס מוטעה או כזה הבנוי על תרגילים חשבונאיים. פלוטו לא ייתן אפשרות לשביל הבריחה בלי שתהיה רה-אורגניזציה כלכלית יסודית" ערוץ 10 מנסה לקבל לגיטימציה להפסדים הכלכליים… אם הערוץ לא ינסה לטפל במצב הפיננסי שלו עם אנשים שיש להם כושר ניהול אמיתי, ואם לא תהיה נכונות רצינית להתמודד עם ההוצאות מול ההכנסות, העזרה שתתקבל תהיה רק הנשמה מלאכותית לעוד תקופה…" כדאי לשים לב לתאריך הפירסום.

 

ההודעה הראשונה על המיזוג, היתה ביולי 2018, בזמן ירח בטל ובהמשך ב08.08.2018, אחרי חוסר הסכמה והרבה מהמורות המיזוג יצא לפועל ב16.01.2019. אבל כמה ימים לפני הליקוי לבנה! כלומר יש ציפיות, שבמהלך הזמן יבינו שזה לא עונה לציפיות שהיו וכדאי אולי לחפש תכנים חדשים.

כדאי לשים לב שערוץ 10 וויתר על עצמאותו (הסיבה האמיתית בלי סיפורים, ההתנהלות והקשיים פיננסיים) והשתלב לתוך ערוץ 13.

הכוכבים העוברים במהלך 2019 על המפה החדשה הם 1-7, 5-11, 3-9 ואלה מחדדים את הצורך "בחיפוש". כך שההתחלה החדשה אחרי ניתוק, הניסיון להתבטא במרחב החדש לצד התחדשות בתוכניות, מלווה בהרבה רעש וצלצולים. 1-7, מקשה להתבסס לטווח ארוך. לא נשכח שהצמד יופיטר נפטון ברקע, מופיעים גם במפה, כך שהאופטימיות שעלתה מעלה מעלה תגלוש מהסירה, ואיתה ההתפכחות, שתקשה על "העסק" החדש. יתכנו גם מאבקי אגו שעלולים להתעורר ולפגוע בניהול תקין של המיזוג החדש. כמו כן יופיטר נפטון, כזכור, אינם "מועילים" לצד הפיננסי.

יתכן מאוד שבהמשך במהלך 2020-2021, תגיע הנהלה חדשה עם חשיבה אחרת (אורנוס 3-9), ומבנה הכוכבים יאפשר אז שינוי משמעותי שייצר יציבות. לנו נשאר רק לצפות.

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .