eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שנתית ל תש"פ 2019-2020

 

ממולץ לקרוא גם את מזל האופק ( מזל השעה) בנוסף למזל החודש לקבל תמונה שלימה יותר.

 

טלה:

לפניכם שנה שבה כדאי לשמור על הקיים, גם אם יהיה עליכם להתמודד עם מציאות תובענית יותר.

לרובכם, הניסיונות לצאת לעצמאות, יתגלו כעקרים ותבינו שיש עדיפות למסגרת עם תמיכה שאותה תיבנו שוב בהדרגה. אחריות חדשה, תעזור לכם לבנות שיתופי פעולה על בסיס אימון בידע ובמקצועיות שלכם. ממאי-יוני 2020 וגם מסוף אוגוסט עד סוף נובמבר 2020, אלה רצועות זמן שבהן מומלץ שלא להתחיל עיסקאות או פרוייקטים חדשים.

אלה מכם שנולדו בשלישי הראשון של המזל, יחשבו על מעבר מקום מגורים, או שינוי מקום המישרד. תחוו שיחרור, ותתבטאו כמו שאתם מרגישים. שאר בני מזל טלה, ינסו אולי לפתח אפשרות כלכלית חדשה, אבל עלולים להתקשות. מומלץ שתבדקו שוב את התשתית שהכנתם. יהיה עליכם להבין שהתפתחות משמעותה יציאה מהמרחב המוכר והנוח ולהתנסות.

בתחום האישי, חלק מכם יחוו אהבה גדולה, שתשנה את חייהם. אחרים ירגישו שפגשו את האדם שהם מוכנים להכנס איתו למחוייבות ונאמנות לטווח הארוך. גם אם לא הכל יזרום בקלות, אל תתייאשו, הרקע הערכי המשותף יעזור לכם. אלה מכם הנמצאים כבר בתוך מחוייבות ממוסדת, ימצאו דרכים לפתור בעיות שצצו לאחרונה.

בתחום העבודה, הזדמנות ליצור קשרים ולטפח אותם בעזרת אנשים הנימצאים במקומות הנכונים שיעזרו לכם לקצר תהליכים במטרה להגיע ליעדים שקבעתם לעצמכם, לבנות את הנישה המקצועית ולהוכיח את המיומנויות במסגרת הבטוחה.

 

 

שור:

יתעורר צורך לבטא עצמאות, להתנתק ולהתחיל מחדש. אלה מכם שנולדו בשליש הראשון יפתיעו גם אם התוכניות יתבשלו אצלם לאורך זמן. השאר יתקשו בתהליך קבלת ההחלטות. לא פעם אחרי שכבר החלטתם תחזרו בכם. האתגרים והתמודדות עלולים להתיש אתכם, העדיפו לא לקבל השנה החלטות לטווח הארוך.

תקבלו הזדמנות ליצור מערכת הכנסות מסודרת וקבועה. על בסיס כישורים שכבר הוכחתם. מערכת זו, תאפשר לכם לקחת התחייבויות כספיות ולשמור על האינטרסים שלכם. אלה השומרים על עצמאותם, יקבלו הזדמנויות חדשות מתוך הערכה ליכולות שלכם,  מה שיעזור לכם גם לפתח אופציות כלכליות חדשות. אבל כדאי לזכור שכוכב וונוס, שהיא הכוכב של מזל שור וגם הכוכב המסמל כספים ועסקים, יהיה בנסיגה במהלך החודשים מאי יוני 2020, והמשמעות היא שהוונוס לא תענה על הציפיות, כלומר, הערכות כלכליות עלולות להיות מוטעות, ועדיף להמנע מעיסקאות ברצועת הזמן הזו. גם מסוף אוגוסט עד סוף נובמבר 2020, העדיפו להמנע מפרוייקטים והתחלות חדשות.

בתחום הבינאישי, הכרות תביא למערכת יחסים על בסיס ריגשי, לטווח הארוך. אלה מכם הנמצאים כבר במערכת ממוסדת, ישקיעו בטריטוריה האישית וישפרו את תנאי החיים שלהם.

תבחרו לקבל אחריות חדשה בעבודה. יתכן שתתאכזבו כשתבינו שלא כל ההבטחות שקיבלתם יתממשו, אבל עיצרו והתבוננו, הסבלנות תעזור לכם לזהות את הפוטנציאל העתידי. שנה טובה ללימודים והרחבת אופקים.

 

 

תאומים:

חוסר היכולת לעשות סדר בחיים יופיע אצל חלק מכם, ויקשה לקבוע סדרי עדיפויות. גם אם תהיו בטוחים בעצמכם, תתקשו לשכנע את הסובבים אתכם. האינטואיציה תעזור לכם וההחלטות שתקבלו יהיו על בסיס אימון באנשים סביבכם. תחושת השליחות תלווה אתכם. שאר בני המזל, יכנסו לשלב של "התבגרות", (כן גם לאלה שבטוחים שהם מבוגרים), אולי התפכחות שתעזור לבחור מטרות שיש להן משמעות התיכנון יהיה חשוב בכל התהליכים הללו.

תעברו שינוי הדרגתי, בו תתוודעו למערכת הרצונות שלכם, הביטחון העצמי ישתחרר, מה שיאפשר לכם להענות לרצונות של אחרים, בתנאי שזה יתאים לכם. המציאות תלמד אתכם לשים גבולות. תחשפו למעגלים חברתיים חדשים, שיעזרו לכם לראות את עצמכם דרכם, ותיזכו לקבל הערכה לכישורים שלכם. אדם שהכרתם בעבר יחזור לחייכם.

תהיה התפתחות בנושא הכספי שתאפשר לכם לעשות מה שאתם רוצים. אלה מכם שמתכננים למכור נכס, דירה וכד', זו השנה שלכם. למעט רצועת הזמן מאי-יוני 2020.

בתחום המקצועי, תשתחררו ממטלות שהכבידו עליכם. תהליך שיכניס אתכם למערכת תיפקודית חדשה. מומלץ שלא תעשו זאת בין סוף אוגוסט עד סוף נובמבר .2020 . יתכן שיהיה עליכם לעבור קורס מיומנויות, שיכשיר אתכם לתחום חדשני אולי טכנולוגיה חדשה. התהליך יביא לאפשרות שלא הייתם מודעים לה קודם ויעזור לכם להשתחרר ממערכת אשליות במובן החיובי. ( בגרות? זוכרים?). יפתחו לפניכם ערוצי חשיבה חדשים.

 

 

סרטן:

 

רובכם עברתם התחדשות ושינויים, כל אחד במישור אחר בחייו, אבל השינוי פתח בפניכם מסלולים חדשים לחיים. אלה שנולדו בשליש האחרון של מזל סרטן, עדיין בוחנים את המחוייבויות בחייהם, וחווים התנתקויות, ממצבים, אנשים ומקומות. לא תמיד היוזמה שלכם. העדיפו לקבל החלטות לטווח קצר, על בסיס ראציונאלי ולא רגשי. תהיו מוכנים לקראת פתיחת דף חדש בחיים. שאר בני המזל, יפעלו לקבל סמכות, לאחוז במושכות, לתכנן, ולבחור בכיוון שישפיע על הדרך לטווח הארוך. לפניכם שנה טובה לשיתופי פעולה.

אתם צפויים לשינוי דראמטי בדרך שבה אתם חווים את עצמכם. תרגישו שיחרור ותתבטאו בפתיחות, תחשפו לאנשים יוצאי דופן. הצורך יהיה לבטא כישורים חדשים שיפתיעו גם אתכם. אהבה חדשה תיכנס לחייכם, כרוח סערה, ( לא תפספסו גם אם אתם מחויבים למישהו אחר), ממליצה להנות מהחוויה אבל בלי לבנות מגדלים באוויר. אחרים בניכם, יצאו מהמרחב האישי וישנו הרגלים. תהיו מוכנים גם למהמורות בדרך, אבל אם תהיו סבלניים, תבנו בהדרגה מציאות יציבה ונעימה בחייכם.

כלכלית, תפעלו במסגרת בטוחה. תהנו מדינמיקה שתביא איתה רווחים, והטבות שונות.

תקבלו אחריות במסגרת עבודה, תשתלבו וגם תוכלו להביע את דעתכם. סבירות גבוהה שתגיעו לצומת מרכזית, ותבטאו את הכישורים שלכם. מבנה הכוכבים יעזור ליזמים שבכם לקדם פרוייקטים גדולים. למעט רצועות הזמן מאי-יוני 2020 ומסוף אוגוסט עד סוף נובמבר 2020.

 

 

אריה:

מערכת הציפיות לא תעמוד במבחן הזמן. תחוו נדנדה, מנסים ומתחרטים, צועדים קדימה וחוזרים אחורה. עם זאת תהיה לכם הזדמנות לשחרר לצאת לעצמאות, למרות שהתהליך לא יזרום כמו שתצפו, כשתבינו את התהליך בהדרגה תשתלטו עליו ותמצאו את עצמכם בתוך מסגרת יציבה עם שליטה.

לפניכם, תחילתה של תקופה יצירתית. אם אתם כבר עוסקים בתחום האמנות תהיה לכם הזדמנות להחשף לקהל גדול. לקבל מחיאות כפיים על העשייה שלכם. למעט מאי-יוני 2020, החוויות יעזרו לכם להשתחרר מתלות ביחסים. תלמדו להעריך את עצמכם לא דרך מה שיש לכם אלא דרך מי שאתם.  הבעיה שאתם עלולים להתלהב מאוד ולאבד את שיקול הדעת בהוצאות בזבזניות, או בהתאהבות לא אחראית. אלה מכם השומרים על הפרטיות, יחזקו את המעורבות הבינאישית, עם דגש על ה"ביחד". יש לכם נורמות ומנטליות תרבותית שתכבדו והיא זו שתעזור לחיזוק הקשר.

בתחום המקצועי, תתפתחו בתחום שלכם, אולי תיצרו נישה אוטנומית שבה תוכיחו את הייחודיות המקצועית שלכם. השתדלו לא לעשות זאת בין סוף אוגוסט לסוף נובמבר 2020. אין זו שנה לעמוד במרכז העניינים בעבודה, אבל יהיה חשוב לכם האימון והביטחון שתמשיכו לקבל מההנהלה, שתכבד אתכם על המיומנויות הנאנמנות שהוכחתם. אלה מכם שיכנסו למקום עבודה חדש, ילמדו שעבודתם אינה ליד מוקד קבלת ההחלטות. אבל יש בה הטבות רבות.

 

 

בתולה:

הצורך שלכם בשליטה, עלול להתערער השנה. המחוייבות יהיו על תנאי, תתקשו לשמור על אימון הדדי במערכות יחסים. תלמדו להשאיר ערוצים פתוחים, לסדר יום גמיש שיאפשר לכם להתמודד עם הלא צפוי. המנעו מתיכנון ארוך טווח. יתכנו פעולות או ארועים, לא תמיד מיוזמתכם יביאו לניתוקים ופרידות ממצבים, מקומות וגם אנשים.

חלק מכם ירצה להתנסות בכיוון חדש בחיים. לצאת ממערכת מוגנת, בעבודה או בחיים האישיים, להתבטא עם כישורים חדשים שיפתיעו גם אתכם.

הזהרו מהשקעות חדשות. אלה זמנים שהכסף ירד לטימיון, הכספים יעלמו. אם תחליטו למכור רכוש, נכס נדל"ן או דירה, זה ילך בקלות, הבעיה שגם הכסף מהמכירה עלול להעלם אם לא תמהרו לסגור אותו בחשבון. עדיף שכל נושא המכירה לא יהיה במאי-יוני 2020. תקופה שבה הערכה של מחירים עלולה להיות מוטעה.

מערכת יחסים תדרוש מכם אנרגיה שאינכם מוכנים לה. תחיו באשלייה של חופש אישי, אולם במציאות תבינו שאתם בסוג של מלכודת, על בסיס קינאה ורכושנות. נסו להציב גבולות, ולהבהיר שאתם לא בעניין.

הבחירה בפסק זמן תהיה בין השאר לפגוש תרבויות אחרות ולהרחיב אופקים. החוויות המנטליות יגיעו בגלל שהשתחררתם. השעמום לאחרונה היה המנוע. קבלו באומץ את ההחלטה להתנסות ולהכניס דברים חדשים ואחרים לחייכם. אל תעשו זאת ברצועת הזמן מסוף אוגוסט עד סוף נובמבר 2020. צפו להפתעה נעימה במבחן התוצאה.

 

 

מאזניים:

לפניכם שנה שבה תנסו למצוא לעצמכם מקום ועצמאות בתוך הסביבה הקרובה. תתמודדו עם בעיה שניסיתם להדחיק. תלמדו לא לתת אימון טוטלי ולא לחשוש לשאול את השאלות הנכונות. תרגישו מאותגרים בקריירה, העדיפו לא להתחייב לטווח הארוך, כדי לשמור על עצמאותכם. השתדלו לא להכנס לתהליך משמעותי חדש מסוף אוגוסט עד סוף נובמבר 2020.

שינוי של הסביבה יהיה מבחירה אישית, גם אם המשמעות תהיה לשבור הסכמים קיימים, החופש שלכם יהיה חשוב לכם יותר.

תרגישו שיחרור, תפתיעו את עצמכם בדרך שתתבטאו, המודעות העצמית תתחזק ותעזור לכם להפתח למעגלים חברתיים חדשים. הצורך שלכם יהיה לעשות דברים "אחרים" ותפתיעו את עצמכם בכישורים שלא הייתם מודעים להם, ויעזרו לכם לחזק את הביטחון העצמי. תיזכו גם להערכה מהסובבים אתכם, וכל החוויות החדשות שישמחו אתכם יהיו ראי למאוויכם.

בתחום הכלכלי, היו זהירים, הוונוס שהיא גם הכוכב שלכם, וגם מסמלת את התחום הפיננסי, תהיה בנסיגה מחודש מאי עד סוף יוני 2020. גם אהבות חדשות עלולות לאכזב אם תגלשו לתוכן ברצועת הזמן הזו.

אלה מכם שחשבו לצאת ללימודים, תתקשו לסיים אותם אלא אם כן תבחרו במקצועות ייעודיים.

בעבודה, כדאי להיות ערניים ולשאול את עצמכם האם אתם מפרשים נכון מידע שקיבלתם. זיכרו שיש לכם מערכת עקרונות שעלולה ליצור בעיה במערכת העבודה, ולהרחיק אתכם ממרכז קבלת ההחלטות.

 

 

עקרב:

תרגישו שהכל פתוח לפניכם, ולאתבינו שלמעשה כבר בחרתם מסלול המכיל מחוייבות משמעותית לטווח ארוך. חשבתם אולי שאתם בדרך שלא מתקדמת, התקלות הקשו על התגבשות, אבל בסופו של דבר נגד כל הציפיות תמצאו את הפיתרונות והכל יסתדר בדרך הטובה, רק סבלנות.

אם תחשבו על התפתחות כלכלית עצמאית, כל הדלתות פתוחות לפניכם, בתנאי שתזכרו שאסור לכם להתחיל ולקדם שום דבר בין מאי-יוני 2020 וגם מסוף חודש אוגוסט 2020 עד סוף חודש נובמבר 2020. רק לפני או אחרי כן. רצוי גם לא להקשיב לעיצות, אתם עלולים לקבל מידע שגוי בתחום העיסקי שיכשיל אתכם. אם אתם נמצאים כבר במערכת ביצועית וממשיכים, תוכיחו את עצמכם.

אם קיימת דמות כלשהי שהנוכחות שלה מפריעה לכם בעבודה או בחיים, תזכו להשתחרר ממנה השנה.

במערכת יחסים בינאישית, תדעו לבטא את הרצונות שלכם. היחסים יבנו בבגרות, עם בחירה הדדית של "שנינו יחד וכל אחד לחוד". המרחב אישי, יעזור לכם לחוות חוויות חדשות משמחות ומרעננות ביחד.

זו שנה של התפתחות, במערכת עבודה, כשכירים יתגמלו אתכם לשביעות רצונכם, אבל לא תגיעו למרכז העניינים ולהשפיע. תהיה לכם נישה אוטונומית בעבודה, שכנראה תבדיל אתכם משאר חלקי המערכת. אולי פרוייקט ייחודי שידרוש מכם גם סבלנות ארוכת טווח. אבל יזכה אתכם במבחן התוצאה בהערכה.

 

 

קשת:

אחרי ההישגים שלכם בשנה האחרונה, יהיה נכון לכם לדעת לתחזק ולשמר את מה שקיבלתם. יהיה מקום לתוכניות ארוכות טווח, אבל רק במציאות המוכרת לכם. אם תבחרו להכנס למחוייבות חדשה, השתדלו לעשות זאת בגבולות היכולות שיש לכם וכבר הוכחתם אותם לאורך הדרך. התיכנון והעיקביות יהיו חשובים.

במערכות יחסים קיימות, תידרשו לתת מזמנכם. אל תשלו את עצמכם שנשאר לכם חופש, כדאי יהיה בשלב מוקדם, להציב גבולות, כדי שלא תלכו לאיבוד בתוך הקשר. אתם זקוקים למרחב, למיפגשי חברה מגוונים, וזה עלול להיות קשה יותר, במערכת הקיימת או בחדשה.

השקיעו מחשבה בדרך לבנות חסכון פיננסי לטווח ארוך, גם אם תידרשו לתמרן, תעשו זאת בהדרגה כדי לשמור על הביטחון הכלכלי. אין זו תקופה להשקעות, כספים יעלמו במהירות, בגלל השקעות לא שקולות. הקפידו לא להתחיל שום פרוייקט או עסק בחודשים, מאי-יוני 2020 ומסוף אוגוסט עד סוף נובמבר 2020.

בכל הקשור לעבודה או תפקיד שתקבלו, יהיה עליכם להשתלב בכמה ימי הדרכה שיעזרו לכם להבין את התחום עם כל החידושים שבו. גם אם יש לכם ידע, תדרשו לשנות את דפוסי החשיבה בתחום. ההמלצה לא לצפות לתפקיד שידרוש מכם סמכות. גם אם יהיה עליכם להסתגל לפעמים למצבים מוכתבים העדיפו אותם. זו ההזדמנות שבה ההתמחות המקצועית שלכם תבוא לידי ביטוי. ההערכה ותגמול בהמשך.

 

 

גדי:

עברתם שנה לא קלה, הרבה עיכובים שחלק מכם עדיין ממשיכים לחוות. יתכן גם התמודדות עם מצבים שאין להם פיתרונות מיידיים, נישמו עמוק, לקראת אמצע 2020 תתחילו להרגיש הקלה.

חלק מכם עבר שינויים בשנים האחרונות, אלה מכם הנמצאים בשליש השלישי של מזל גדי, ימצאו את הנתיב שיוכלו לעלות עליו ויתאים להם מקצועית ואישית לטווח הארוך. יהיה שינוי בהסתכלות שלכם פנימה. הזדמנות לקחת אחריות ולהגיע להסכמות שיעזרו לכם לקבוע כללי משחק חדשים. כדאי יהיה להמנע מהתחלות חדשות, חוזים והסכמים במהלך מאי-יוני 2020 וגם מסוף אוגוסט עד סוף נובמבר 2020.

מערכות יחסים יבנו רק על בסיס אימון. אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של מזל גדי, יזכו בחוויה ריגשית. אל תוותרו עליה. היא לא תדלג גם על אלה מכם שכבר נמצאים במחוייבות זוגית ומשפחתית. זו חוויה לטווח קצר אבל שווה כל רגע. שאר בני המזל, יעדיפו מערכת הרמונית עם מרחב הדדי שיספק את העולם הריגשי.

במסגרת העבודה, תתקשו לעבוד למען מישהו אחר. אם אתם אנשי מקצוע עם מיומנויות, או תפקידים מוגדרים, תרגישו את הקושי יותר. תהיו זקוקים לחוויות מנטליות רוחניות יותר, ואולי השתלבות במסגרת לימודים הכרות עם אפיקים חדשים, יעזרו לכם לעבור את המשוכה ולהתמודד עם המטלות היומיומיות.

 

 

דלי:

הצורך לחשב מסלול מחדש ילווה אתכם, בעיקר את אלה שנולדו בשליש הראשון של מזל דלי. תחושה של מיצוי ורצון להתחדשות. האנטנות שלכם גבוהות, תנו לחושים שלכם מקום להחליט מה נכון לכם. שאר בני המזל עדיין יחפשו את דרכם, יחשבו שהכל עוד פתוח לפניהם. למעשה זה לא מדוייק, את הבחירה עשיתם בתת המודע, בתחום המקצועי או האישי, למרות שאתם חושבים שהפור עוד לא נפל. תתקדמו בהדרגתיות למרות שצפוייות עוד מהמורות,  במבחן התוצאה, תצליחו לבנות ביציבות את המיסגרת שרציתם.

במערכות בינאישיות, הבלבול קיים, יתכן שתתקשו לדעת מה אתם רוצים. שימו לב לא לגלוש לקשרים תלותיים משיקולי נוחיות. בהמשך תגלו שהאדם איתו בניתם שותפות או קשר רומנטי, הוא לא האדם שחשבתם. אלה מכם שהמודעות שלהם גבוהה, ישמרו על עצמאותם, ויוכלו להשתחרר מכבלים או קשרים שיפריעו להתפתחותם בכל המישורים.

התחלות חדשות, עיסקיות וכלכליות, בעיקר מומלץ לא להתחיל במאי יוני 2020 ומסוף אוגוסט עד סוף נובמבר 2020. גם מערכת רומנטית עלולה לא לענות על הציפיות בעתיד.

הצורך באתגר חדש יוליך אתכם לחיפוש, יתכן שתקבלו הבטחות, שלא כולן יתממשו, אבל האווירה המנטלית במקום החדש, עם עניין שיביא להתפתחות בתחומים חדשים יגרום לכדאיות עם פוטנציאל לטווח הארוך. יתכן שהשכר לא יענה על הציפיות בהתחלה, אבל תהיה התפתחות הדרגתית. סבלנות זו מילת המפתח.

 

 

 

דגים:

תעדיפו לשנות את המציאות בגלל נסיבות החיים. יתכן שזה קורה גם לא מיוזמתכם. נסו לבחון מחדש את ההתחייבויות וההסכמות שקיבלתם והעדיפו החלטות לטווח הקצר, גמישות תעזור לכם לשנות את סדרי העדיפויות, לפחות חלק מהן. תבינו שאין לכם שליטה על התהליכים, וכל החלטה תתקבל בתנאים של חוסר וודאות. נסו לשמור על ערוץ חשיבה ראציונאלי. ילידי השליש השני של מזל דגים חווים את כוכב נפטון. תחושת הערפל תנטרל את הסדר בחייכם. הקשיבו לאינטואיציה.

אלה מכם שנולדו בשלישי השני של המזל, יפגשו בחברים מהעבר. עם אחד מהם יכול להווצר קשר מיידי ואם אתם פנויים מהתחייבויות זה יהפוך למערכת היחסים משמעותית שתביא להקמת מישפחה. גם נגד כל הסיכויים. אלה שכבר נמצאים במסגרת וגם המבוגרים שבניכם, יזכו להרחבת משפחה (ילדים או נכדים).

כניסה למערכת יחסים חדשה, לא תשאיר לכם מרחב אישי. הציבו מראש גבולות לקשר אינטימי, ואולי הבהרה שקינאה ורכושנות אינה חלק מהתוכנית שלכם באהבה.

הזהרו עם השקעות שכנראה לא יהיו חכמות, הכסף ילך לטימיון. מומלץ לא להתחיל פרוייקטים חדשים, ואו תוכניות חשובות במהלך מאי יוני 2020 וגם מסוף אוגוסט עד סוף נובמבר 2020.

אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל, צפויים להתפתחות מנטלית חדשה, שלא אמורה להשפיע על התפקוד שלהם, אלא תוביל אותם לתחומים חדשים מעניינים יותר.

נשלח ב מאמרים
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .