eXTReMe Tracker

תחזית לתקופה הקרובה, סוף פברואר –מרץ 2020.

 

 

מבנה הכוכבים בהווה נותן תחושה של אופטימיות קלה. זכרו שהמרקורי בנסיגה. כדאי לאלה שרוצים למכור נכס או חפצים שונים, לנצל את התקופה, אבל לא לקנות! כאן האופטימיות עלולה לאכזב בהמשך.

מערכות יחסים מתחזקות בעת הזו, מקבלות מימד של עומק. החולשה, זו הקינאה, שכדאי לזכור, כמו השינאה, עלולה לשבש את שיקול הדעת. כוכב מארס במולות להדס, ( כוכב אורני) ב27.03-29.03 עלול לעורר רגשות שליליים ואגרסיביות שתצוץ מהמקומות האפלים שיש בנשמה, נסו לזכור זאת. נסו להיות יותר מאופקים, למען בריאות הנפש שלכם.

תנו מקום לאהבה, ליופי, לבילויי חברה, והזהרו מהגזמה בשתייה ואכילה.

 

אנחנו לקראת הבחירות והרשימה מתמקדת בעיקר בנושא:

 

על יום הבחירות גם אין מה לחדש, כמו שנכתב באחת הרשימות הקודמות:

"יום הבחירות עצמו 02.03.2019 ביום שני, שנחשב יום פילוג. בספר בראשית פרק א' מסופר על הבריאה.  על היום השני :  "וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים: יְהִי רָקִיעַ בְּתוֹךְ הַמָּיִם, וִיהִי מַבְדִּיל בֵּין מַיִם לָמָיִם. וַיַּעַשׂ אֱלֹהִים אֶת־הָרָקִיעַ, וַיַּבְדֵּל בֵּין הַמַּיִם אֲשֶׁר מִתַּחַת לָרָקִיעַ וּבֵין הַמַּיִם אֲשֶׁר מֵעַל לָרָקִיעַ; וַיְהִי־כֵן. וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָרָקִיעַ שָׁמָיִם. וַיְהִי־עֶרֶב וַיְהִי־בֹקֶר, יוֹם שֵׁנִי." זה היום היחידי עליו לא נאמר "וירא כי טוב…"

מבנה הכוכבים לסוף יום הבחירות משאיר מתח, חוסר וודאות, השמש והירח בריבוע מדוייק, השמש והנפטון רוקדים צמוד מצב לא ברור, מעורפל,  אין הגדרה ברורה…  כוכב מרקורי בנסיגה לקראת יציאה ממזל דגים למזל דלי, כוכב מרקורי בנסיגה על פי רוב זקוק לתיקון למה שנעשה תחת כנפיו… ההרגשה שזה יום שלא מוביל לשום מקום… יתכן גם שהתוצאות האמיתיות יגיעו רק בהמשך, שגם הן, לא מבטיחות תוצאה חד משמעית.

ברמה היומית, הכוכבים הם 1-7, 2-8, 6-12 לא בונה מערכת של אימון ויציבות. כוכב סאטורן על ציר 1-7 במפת המדינה. בעיה שאין לה פיתרון, יש לנהל מצב נתון! תחושה של משבר זמני. בנוסף באותו מבנה כוכבים על הצירים 2-8, 3-9. יבקשו לבחון מחדש את המצב. גם האיזון העדין אינו קיים, ואם ינסו להגיע להסכמות (קואליציה) הפוטנציאל לחיכוכים גבוהה, ולכן גם אם יגיעו להסכמות ותקום קואליציה קשה להאמין שתהיה לאורך זמן. ( אם תקום, נבחן בעזרת הכוכבים את כוחה).

ראש הממשלה בנימין נתניהו:

הכוכבים ממשיכים לתמוך בכהונתו כראש ממשלה. ( זוכרים למרות הבחירות באפריל 2019, וספטמבר 2019, "כחול לבן" קיבלו יותר מנדטים אבל נשארו להסתובב סביב עצמם ובנתיים ראש הממשלה נתניהו ממשיך לנהל את המדינה, עם הרבה הישגים). התנהלות של הרה"מ בתוך מציאות תובענית (גוררת גם חשדנות). מבנה הכוכבים עוזר לו להתמקד במטרות ארוכות טווח, כשהוא נעזר ביכולות הייחודיות שלו ששונות מאלה הניצמדים לנורמות. יש חשיבות ליכולת שלו לקשור קשרים ולהעזר בהם, בתחומים שבהם והא מתמחה חד משמעית.

 ההתפתחות צפוייה  החל מחודש מאי 2020 וממשיכה גם לאורך 2021 אז יצטרף המבנה אורנוס/פלוטו על ציר 5-11 , המבנה שעוזר להערכה ותמיכה מהסובבים אותו.  אבל יתכן גם שזה יהיה השלב שבו יתחיל לחשוב על עצמו, שינוי רצון ואו צורך להשתחרור מהמערכות שהתנהל בתוכן.

הנושא המישפטי:

מבנה הכוכבים על מפתו האישית ( להבדיל ממפת כהונתו כראש ממשלה) של נתניהו במהלך השנים הבאות, מבטיח שיוכיח את האמת שלו.  זו תקופה שיהיה לו צורך למצוא מקום אישי, מעבר לתפקיד הציבורי ויבחר לבחון מערכות יחסים קרובים, לשאול שאלות מתוך הבנה שלא יהיה נכון לתת אימון מראש באנשים מסויימים. זה לא יגרע מיכולתו לבטא את כישוריו והפוטנציאל האישי. כך שהדינמיקה המאפיינת את חייו הציבוריים תשתלב גם בחייו האישייים.

אם וכאשר יתקיים הליך משפטי. הכוכבים תומכים בו ( 3-9) יוכיח ויוצא את האמת והצדק שלו לאור.

בני גנץ יו"ר כחול לבן:

אז נשארנו עם כחול לבן ( אחרי שלפיד הבין שהוא אולי "מפריע") ובני גנץ הוא היו"ר הבלעדי.

המפה האישית של גנץ עם מדינת ישראל, מספרת על מבנה הכוכבים 4-10, 2-8, 6-12. הוא מרגיש בטוח בתוך המיסגרת, מאחר ויש לו צוות שמנהל את העניינים, כאילו נמצא בבועה והוא אינו צריך לקבל החלטות. לא נעים, אבל לאדם כמו בני גנץ מערכת הכוכבים על ציר 6-12 מספרת שהוא מתנהל בתוך מערכת ערכית המנותקת מהנורמות המקובלות. ( והוא לא אדם מאמין , המקיים אורח חיים דתי שמבדיל אותו ערכית ורוחנית מהכלל, כך שנושא הערכים התרבותי הוא ייחודי לו) מבנה הכוכבים מציג מציאותשאינה מאפשרת לו התפתחות. 6-12 ואולי גם מישהו פועל מאחורי גבו? יתכן שהחקירות והחיטוטים קצת יותר לעומק, אלה שניסה לטשטש בעזרת חבריו, יתחילו לסדוק משהו בחייו.

ברשימה שהופיעה כאן ב08.02.2019, ( שימו לב לתאריך, רצועת הזמן שבה בני גנץ הופיע לראשונה כאיש פוליטי ) על בני גנץ אחרי שיצא לאור עם "חוסן לישראל", נכתב "מבנה המפה של בני גנץ מעיד על אדם שאינו יוזם, אלא שהנסיבות דוחפות אותו על-פי רוב להגיע להחלטה. או למקום הנכון בשבילו. כל הקשור ביוזמה אצלו מעורב בין הרצון לפעול ובאפאתיה – חוסר הזדהות וחוסר אכפתיות. כך שהוא פועל עם ניגודים בתוכו ולכן מעדיף שיתופי פעולה כדי להיות בטוח שהוא פועל נכון. אבל כאשר הדברים אינם מתקדמים כפי שציפה, ימצא מי אשם בכך."

כל הנ"ל, נכתב עוד לפני שבני גנץ הגיע למיפגש עם אנשים ותיקשורת. זה אדם שמיבנה ההורוסקופ האישי שלו מעיד חד משמעית שנוח לו שיש מי שיוזם, כותב ומדריך אותו ואם אפשר היה שגם מישהו היה מדבר במקומו זה היה מושלם…

ההופעה הראשונה של בני גנץ עם יאיר לפיד ביחד, ( ב21.02.19 , חתמו השניים הסכם לפנות בוקר על שיתוף פעולה בזמן ירח בטל) ב21.02.19 בשעות הערב. הכוכבים בהווה ולזמן הבחירות הם 4-10, 2-8, 3-9. נוסחאות שיעזרו להתמקד במטרות ארוכות טווח. שוב ניסיון להעזר במה שכבר היה, ( הבעיה שעדיין לא היה משהו חוץ מהצהרות והרבה מילים…) אבל בלי אפשרות ליצור יתרון משמעותי. הרשימה פועלת עם הסכמות, אבל המתח קיים ( 2-8) בין השותפים. עם מבנה כוכבים שכבר "הוכיח" את עצמו, הם שוב יגיעו לבאר, אבל שוב לא נראה שיזכו לשתות ממנה מים.

למעשה לא הגענו לממשלת אחדות, משהו שהתבקש נוכח התוצאות בבחירות שהיו. לו זה היה תלוי בבני גנץ ורה"מ נתניהו הם היו מגיעים להסכמות, (המפות האישיות שלהם, מציגות תיקשורת העוזרת לשיתוף פעולה) והיתה קמה ממשלת אחדות, אבל היו גורמים מפריעים בתוך המפלגה של בני גנץ, והוא תלוי בהם. "כחול לבן" ממשיכה להופיע כמיקשה אחת, אבל זה היה וימשיך להיות רק מיצג לקהל הרחב. עד שכוכב אורנוס יגיע. ולא לשכוח שיאיר לפיד עם מיקבץ הכוכבים שלו על זנב הדרקון של המדינה, גורם לו לשקוע במה שהיה בעבר. כדאי שתדעו, המסר המסתתר מאחורי הזנב דרקון וראש דרקון הוא "דע מאין באת…" אבל אין לו יכולת אמיתית לממש את הסיסמא שהמיפלגה שלו בחרה עם המילה "להתקדם".

אביגדור ליברמן:

ברשימה שהופיעה כאן ב19.07.2019

"בחודשים אלה, מעגל אחד במפה המשותפת שלו עם המדינה 10-4, 11-5, 12-6 מציג ניסיון לבנות לעצמו מקום ראוי שיאפשר לו פעולה עצמאית, אבל הוא משלב את זה בהתנהלות שאינה נורמטיבית, בבניית נישה מסוימת שתקשה עליו מאוד ותרחיק אותו ברגע האמת ממוקד קבלת ההחלטות. המעגל השני מציג 4-10, 2-8, 3-9. כאן המראה תציג לו את ההזדמנות שנכון יותר לבחור את ההליכה בתלם, ורק התנהגות לפי כללי המשחק עוזרתלשמר הישג שכבר קיים. משקלול כל מעברי הכוכבים, המחשבה שהצליח או יצליחלהשיג משהו ולהיות גורם משפיע, היא זמנית. במבחן התוצאה זה לא יקרה (זה גם מה קרה אחרי שניסה להכתיב את אופי הקואליציה בבחירות האחרונות שהיו באפריל 2019).במהלך מסע הבחירות הנוכחי, ( ספטמבר 2019) ליברמן ירגיש אופוריה. אבל התוצאה לא תעניק לו את הכוח שמצפה לקבל. לכן, גם אם יעבור את הבחירות וייכנס לכנסת, הסאטורן שנמצא על ציר 7-1 יקשה עליו ליישם את ההבטחות שהוא מפזר עכשיו. הכוכבים בקידומי המפה האישית שלו עם המפה של המדינה מציגים תמונה חדשה. האם עומדים לצוץ "סיפורים" חדשים על-אודותיו? חשיפה לא נוחה? כזו שתגרום לו ברצועת הזמן פברואר-אפריל 2020, להבין שהוא בבעיה ועליו להתחיל לחשב מסלול מחדש. סימן שאלה גדוליעלה ויהיה עליו להסיק מסקנות, האם יחליט לתפוס מרחק מהמשחק הפוליטי? ימים יגידו"

תמונת הכוכבים לעת הזו: בימים האחרונים ( פברואר 2020 ) הגיעו שמועות שהמישטרה "בודקת" כמה נושאים הקשורים בהתנהלותו. גם ב NEWS1 העיתונאי החוקר יואב יצחק שאל כמה שאלות נוקבות כבר במהלך חודש ינואר 2020 על "ענייני ליברמן". כך שהתחזית על מצבו מ 19.07.19 מוכיחה את עצמה. יתכן שזו הסיבה שליברמן מחפש את הדרך להיות "מאותרג" בתיקשורת. (והמבין יבין)? סאטורן ממשיך להיות על ציר 1-7 ואינו מאפשר לו למצוא פיתרון מיידי.
עכשיו לפני הבחירות ואחרי, מרץ 2020. במפה המקודמת שלו עם המדינה, לא רואים יציבות. השמש המשותפת נצמדת לכוכב פלוטו המשותף, (פחות ממעלה הפרש). הצמידות הזו מעידה על תפנית חזקה בחייו הציבוריים, עפ"ר זו התנתקות, צורך להבין שהמסלול שלו לא נמצא יותר בהלימה עם המדינה. זהו תהליך מחליש, שאולי יגרום לאבד את כוחו במהלך השנה הקרובה. עוד במפה המשותפת הירח בריבוע מדוייק עם אורנוס, ומולות לסאטורן ונפטון. הפתעה משולבת באכזבה?

 

כלכלה ושווקים.

כוכב יופיטר נצמד לפלוטו במזל גדי.

כוכב יופיטר תמיד מתקשר לאופטימיות תקווה וצמיחה, הגזמה וקיצוניות. יש לו קשר גם למיסחר העולמי, חינוך ומערכת בתי המישפט. כל דבר נראה נפלא וגדול יותר עם יופיטר אבל במזל גדי, המסמל ריאליות רצינות, סקפטיות והגבלות, הדחף של יופיטרלהתפתח הוא נמוך ועלול גם לקחת סיכונים. במזל גדי הוא יותר קונסרבטיבי, מחפש את מה שבטוח, ולמעשה מחפש איך לעשות את הדברים נכון ולהוציאם לפועל לפי תוכנית סדורה מראש. מזל גדי פועל עם תוכנית, יופיטר פועל עם תקווה ואמונה שנבחר גם הרעיון הנכון כדי להשיג את ההצלחה לטווח ארוך. בסופו של דבר הכל נעשה בצניעות, יש כאן השראה, אבל כזו שלא מתעלמת מהמציאות. במקרה הפחות נחמד, התיסכול גובר, תוצאה של דחייה או מיכשולים העומדים בדרך. ובמקום רווחים יציבים, יתכנו הפסדים גם. תיזכורת, למצב כוכבים דומה, מסוף 2007 עד תחילת 2009, אבל גם ב 1980- 1982. המיתון שהשפיע בארה"ב וברחבי העולם, (לא  בישראל) יביא לדחייה של תוכניות ופרוייקטים ממשלתיים. אבל לא תמיד יופיטר במזל גדי מביא למיתון. הקושי האמיתי יהיה יותר כאשר יופיטר ופלוטו יפגשו במזל גדי, ( מרץ 2020-אפריל 2020, יוני יולי 2020, ושוב ספטמבר –נובמבר 2020) )  ההתמודדות עם גרעונות וחובות, ופשיטות רגל גם. זה מבנה שעלול להשפיע על כל המישורים במשק, ובכלכלה, לא נופתע שכמה מדינות,  חברות גדולות ( אותן מכירים בעולם הגדול) יתמודדו עם בעיות אשראי, הורדה בדירוג, וחלק מהן יצטרכו ללהכריז על פשיטת רגל.

היום הרמזים כבר עבים, חולשת השווקים תושפע בין השאר ממה שקורה בסין. מעבר הפלוטו על היופיטר במפת סין, שממשיך, וישפיע בספטמבר ואוקטובר 2020. בלי קשר לקורונה. הקושי החל כבר ב 2019, והנסיגה שם נובעת בהשקעות שהם עשו מעבר לנידרש.

האם ההתמודדות עם הקורונה, שכבר משפיעה על המסחר הבינלאומי עם סין, וגורמת ליבוא להתקע היא ההתחלה?

"המשק הישראלי מפגין עוצה לעומת כלכלות אחרות בעולם", אמר עופר קליין ראש כלכלה ומחקר בהראל חברה ביטוח פיננסים. הבעיה היום זו סין, שהיא מדינת יבוא משמעותית בישראל. אם שערי היצוא של סין יהיו פקוקים, זה ישפיע בהדרגה גם כאן, יהיה מחסור במוצרים, יחפשו תחליפים במקומות אחרים, וזה עלול לייקר הרבה מוצרים גם אצלנו. אנחנו נאמין בטוב.

ולאלה שבכל זאת מחפשים אופטימיות, יופיטר יהיה בהרמוניה עם נפטון בפברואר, ביולי, ובאוקטובר. אולי יביא להשקעות לאומיות עם תשואה. פלוטו שולט על נושא המיסים, ההגיון שאם יש יותר אנשים עובדים, הם משלמים גם יותר מיסים. אולי אלה להציג שיפור בגרעונות? גם אצלנו.

על הקורונה:

ההודעה הרישמית מסין הגיעה ב22.01.2020. למעשה הרופא ( שכבר נפטר מהמחלה) שזיהה את המחלה כבר דיווח עליה בדצמבר 2019. כאסטרולוגית, קשה להאמין שיש מגפה וכוכב נפטון לא בחגיגה. לכן, ההגיון שהמחלה שפרצה כבר הרבה קודם עד שמישהו העיז לומר משהו בקול רם. ההגיון האסטרולוגי שלי הוא שהמבנה של הכוכבים יופיטר נפטון שליווה את מפת השמים לאורך שנת 2019, היה הבסיס למגיפה. הזרעים/ החיידקים הם מאז. הסינים הידועים בבניית חומות גבוהות סביב במתרחש אצלם, אולי עשו זאת גם הפעם עד שלא היתה ברירה ולהודות.

המפה המקודמת של סין, 01.10.1949, ( הניתוח על בסיס הנתונים המלאים) לחודש אוקטובר –נובמבר 2019, מפגישה את הירח ( העם) עם כוכב מארס במפת הלידה. האם אז החלה הפגיעה? בזמן ההודעה הרישמית ( ועדיין) כוכב אורנוס הנמצא במזל שור עובר על האופק המקודם. הירח ( העם) מלידה ב 2 מעלות מזל דלי, זכה לזעזוע מכוכב אורנוס גם. הירח המקודם במזל אריה, ניפגש בחודשיים האחרונים עם כוכב פלוטו. המיפגש מעיד על "איפוק", ניתוק ובעיקר סודיות.

כלכלית: פלוטו מטייל על היופיטר במפת סין, המלצה עבורם להזהר עם הוצאות. שילוב השניים גורר הפסדים כבדים. הטיול של פלוטו לסרוגין יסתיים בסתיו. מה שיוסיף לחולשת השווקים באותה תקופה.

" הפוליטיקאים דומים בכל מקום, הם מבטיחים לבנות גשר גם במקום שאין בו נהר" (ניצ'טה חרושצ'וב)

 

זמני הירח הבטל:

שבת, 22.02 הירח בטל משעה 06:06 עד למחרת ראשון בשעה 08:36 בבוקר.

שלישי 25.02 הירח בטל משעה 16:07 עד 20:46

שישי 28.02 הירח בטל משעה 05:20 עד 09:29.

ראשון, 01.03 הירח בטל משעה 17:47 עד 21:20

רביעי 04.03 הירח בטל משעה 04:17 עד 06:24

שישי 06.03 הירח בטל משעה 09:07 עד 11:27.

ראשון 08:03 הירח הבטל 10:11 עד 12:46

שלישי 10.03 הירח בטל משעה 10:28 עד 12:02

חמישי 12.03 הירח בטל משעה 10:07 עד 11:27.

שבת 14.03 הירח בטל משעה 12:01 עד 13:08

שני 16.03 הירח בטל משעה 11:33 עד 16:24

חמישי 19.03 הירח בטל משעה 02:43 עד 03:15

שישי 20.03 הירח בטל משעה 10:58 עד למחרת שבת 14:32

מעבר השמש למזל טלה, ב20.03 מסמלת את תחילת האביב.

שני 23.03 הירח בטל משעה 16:50 עד 02:57 אחר חצות.

חמישי 26.03 הירח בטל משעה 09:15 עד 15:35

בלילה בין חמישי 26.03 ל 27.03 עוברים לשעון קיץ.

ראשון 29.03 הירח בטל משעה 02:03 עד 04:37

שני 30.03 הירח בטל משעה 18:07 עד למחרת יום שלישי בשעה 14:42.

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .