eXTReMe Tracker

שינוי סדרי בראשית. חודש יולי 2020.

 

נגיף הקורנה ימשיך ללוות אותנו עם גלים.

הכלכלה כמובן מושפעת מהמשבר לארוך זמן.

ועוד מה שכדאי לדעת.

 

חווים מבוכה, הנפטון משפיע על האווירה. נמצא בנסיגה כבר מ 23.06. סדר העדיפויות משתנה, מחפשים שקט, יותר מרחב, העולם החומרי, פחות מעניין. ענייני פיננסים פחות מעניינים את "הנפטון".

אל תאמינו למה שאתם שומעים רואים או קוראים, המרקורי נמצא גם הוא בנסיגה במזל סרטן, כמה רכילות וידיעות כוזבות עוד ישמיעו לנו? את האמת לא תמצאו במקום שאתם מצפים לה. בנתיים רק מתמרנים אותה או מתחכמים איתה בעיקר בתקשורת לסוגיה. אבל אתם תוכלו למצוא אותה. תאמינו רק לעצמכם. כוכב מרקורי בנסיגה מטעה, התנהגותו ביזרית והוא מומחה בטריקים. תזכרו תמיד לבדוק בשיחות או מו"מ אם הבינו את מה שאמרתם, וגם ההפך, האם אתם הבנתם את מה שאמרו לכם? הקשיבו היטב למילים. מרקורי בנסיגה עוזר לאנשים לדבר בפתיחות, לפעמים מוגזמת, בלי לצנזר את עצמם, כך עלולים להחשף גם "סודות" שלא רציתם שאחרים יידעו.

מצבי הכוכבים עוזרים לחוסר סבלנות.

 

זנב דרקון יגיע לנקודת הגלקסיה במהלך יולי. יביא את כל אחד להתעוררות לתוך מציאות שלא התבונן בה עד כה, ותידרוש מממנו להתמודד ממקום חדש. הארה? התפכחות?

 

ירח בטל:

יום חמישי 02.07 הירח בטל משעה 04:16 עד 04:20 (אין טעות)

יום שישי 03.07 הירח בטל משעה 17:03 עד למחרת בשעה 07:47.

יום שני 06.07 הירח בטל משעה 12:30 עד 13:07.

יום שלישי 07.07 הירח בטל משעה 07:39 עד למחרת, רביעי בשעה 21:11 (שימו לב!)

יום שבת 11.07 הירח בטל משעה 07:43 עד 08:05.

יום שני 13.07 הירח בטל משעה 18:49 עד 20:33

יום חמישי 16.07 הירח בטל משעה 06:16 עד 08:18

יום שבת 18.07 הירח בטל משעה 0:11 עד 17:23.

יום שני 20.07 הירח בטל משעה 20:50 עד 23:15

יום רביעי 22.07 הירח בטל משעה 03:26 עד 02:39 אחר חצות.

יום שבת 25.07 הירח בטל משעה 02:03 עד 04:53.

יום שני 27.07 הירח בטל משעה 04:04 עד 07:11

יום רביעי 29.07 הירח בטל משעה 07:56 עד 10:24.

יום שישי 31.07 הירח בטל משעה 03:07 עד 14:57.

 

אצלנו:

אין הרבה מילים!

מצב הכוכבים על מפת המדינה מעידה שיש משבר שצריך לנהל אותו! ( סאטורן /פלוטו על ציר 4-10).

 מדינת ישראל איבדה שליטה על הקורונה. רבים מהאזרחים מזלזלים, בטוחים שזה לא משהו שצריך להתייחס אליו ברצינות. אלה חיים לצערי בללה לאנד בעזרתו של כוכב נפטון. הבריאות תמשיך להעסיק את הממשלה והכלכלה. למעשה נראה ששילובי הכוכבים יביאו לשינוי סדרי בראשית. ראש דרקון במיפגש עם אורנוס המקודם במפת המדינה. התחלה חדשה?

לפי מפת הממשלה אין תקשורת בין השרים! עכשיו עם מרקורי בנסיגה לכל אחד יש "יציאה". ( לא תמיד מבוקרת או בשליטה). אורנוס הנמצא בבית השותפויות אינו עוזר לשיתופי פעולה. כוכב מארס יגיע לכירון ( במפת הממשלה) מסמל את האכזבה. וויכוחים, אי שקט, התנהלות שמוכיחה "משהו לא עובד". מכאן המסקנה. והמבין יבין.

 

הקורונה:

כשכתבתי לראשונה על הקורונה, ציינתי שאין אפשרות שתגיע מגיפה בלי החסות של כוכב נפטון. בחישובים שעשיתי על המפות של סין, אכן התקבל חיזוק שהמגיפה החלה שם כבר בספטמבר אוקטובר 2019. לאחרונה, פירסומים שהופיעו, אחרי צילומי לווין סיפרו לנו שהקורונה החלה כנראה בנובמבר 2019. באותה תקופה נפטון נעצר על המעלה 15-16 לפני שחזר להילוך קידמי. המעלות ממול ב 15-16 בתולה מוכרות עם הצמידות אורנוס ופלוטו משנת 1965-1966, (בתולה הסמל לבריאות), בנוסף למנעד שהיה במהלך 2019 בין יופיטר ונפטון.

נכון לעכשיו לפי מצבי הכוכבים, הנגיף ימשיך להשפיע על חיינו, בריאותית וכלכלית לפחות עוד שנה ולא נופתע אם גם יותר. אחרי הגל הנוכחי עם יופיטר פלוטו בצמידות, (מי שקורא את הרשימות שלי זוכר שציינתי את החודשים יוני ויולי) אפשר לצפות לגל נוסף שיגיע ( ניצנים אולי כבר בספטמבר) מאוקטובר 2020 עד פברואר 2021 . כוכב מארס יכנס למזל טלה באוגוסט וישאר שם עד תחילת ינואר2021,  בדרכו ידליק את יופיטר, פלוטו וסאטורן ( הנמצאים במזל גדי) כמה פעמים. ואל תופתעו גם אם תשמעו על מוטציה של הקורונה.  תתעוררו, תלמדו ותפנימו, הקורנה לא תעלם כך פתאום. אבל רק אתם יכולים לשמור על עצמכם. אם לא תזלזלו בהוראות הבטיחות.

התקווה שחזרת סאטורן למזל גדי, ( סאטורן, בביתו מזל גדי) ב01.07.2020 תעזור לא לאבד שליטה. גדי, זה החוק והסדר, סאטורן יחזק את המגמה ויגרום לאנשים להבין שכדאי לציית להוראות. כדי לא לשלם על "התוצאות".

" האנשים הכי מסוכנים הם אלה שאינם יודעים שאינם יודעים, אבל בטוחים שהם יודעים יותר מכולם" ( אנונימוס).

הבשורה שיתכן שימצא חיסון בתחילת 2021, העוקץ, שיתכן שאז תתפתח מוטציה, או שתפרוץ "מגפה" חדשה, אולי זו תהיה "רק שפעת" שתפריע לחיים לזרום בקלות. הפעם זה יהיה בהשפעת אורנוס/סאטורן, בין מרץ 2021-יוני. הפעם המדע שמתחדש כל פעם יתגייס מהר יותר ויביא את התרופה.

 

כוכב מארס במזל טלה:

כוכב מארס נכנס למזל טלה, ב27.06 וישהה שם עד 06.01.2021. בגלל תקופת הנסיגה של המארס' שתתחיל בספטמבר וימשיך עד נובמבר 2020. כוכב מארס נמצא בבית שלו, וישהה בו חצי שנה (שזה זמן ארוך מתמיד). האגו יתחזק, האגרסיביות גם היא תהיה נוכחת בכל מקום. המתחים יסלימו בכל המישורים, לכן אנחנו נחווה ואולי גם נסבול מאלימות, כולל אלימות מילולית. נסו להמנע מעימותים, עד כמה שתוכלו. בגלל נסיגת המארס , עלולים להתעורר עימותים צבאיים. במקומות המועדים לכך בעולם. השתדלו לקחת מרחק כשתרגישו שהשיחות מתלהטות, מאבקי כוח לא יועילו לאיש, נסו לנתב את האנרגיה לקדם את עצמכם ולהשאר פוריים.

מיפגש מתוח בין מרקורי ומארס יהיה בין 08.07-09.07 אבל מניסיון, ההשפעה היא כבר יומיים שלושה לפני התאריך הנקוב, ובגלל נסיגת מרקורי, תוסיפו גם יומיים שלושה אחרי. במובן החיובי, המחשבות והרעיונות יתעוררו מהר, וגם יעלמו מהר. הלשון תהיה מהירה גם היא, וקל יהיה לשחרר קיטור. הכעסים עלולים לשלוט על סגנון הדיבור. אלה ימים של אלימות מילולית, אבל מסוכנים! גם על הכביש, ותאונות בכלל, בעיקר בגלל שהמחשבות של כולם "עפות" לכל מקום במקום להתרכז על מה שקורה סביבכם.

 

 

 

כלכלה ושווקים:

השווקים מגיבים באי שקט, משבר פיננסי נוסף בדרך. כוכב סאטורן חוזר למזל גדי, ב01.07 עד אמצע דצמבר 2020 וישפיע כמו שעשה מאמצע פברואר עד מרץ כולל. התגובות הפסיכולוגיות של האנשים יהיו דומות, פאניקה ותבהלה. המיפגש המדוייק של יופיטר פלוטו מאז אמצע יוני ימשיך גם במהלך חודש יולי. אי השקט יגיע גם בגלל חוסר הוודאות שכוכב נפטון אוהב לפזר סביבו. מצב שמשפיע גם על מצבי הרוח וגם הפאניקה תתעורר. השינויים ישפיעו על השווקים בנדנדה שאולי תהיה פתאומית לאלה שהיו בטוחים שצפויות רק עליות.

בעיה נוספת עלולה להיות בשבוע השני של אוגוסט. אולי יתחילו להבין סוף סוף מה המשמעות של הנגיף, שלא "עוזב" את העולם. יתכן שהשווקים יגיבו בהתאם. כדאי להזהר.

כדאי אולי גם להבהיר, כלכלה, זה לא רק שווקים. זו המציאות שבה אנחנו האנשים חיים בה. לכן, לקראת השליש האחרון של 2020 סאטורן ופלוטו עלולים לגרום לארועים לא רצויים בלשון המעטה.

בסתיו יגיע בנוסף המיפגש בין פלוטו לסאטורן במזל גדי. המארס במזל טלה "יעזור", לאי שקט גדול בשווקים והכלכלה. הצמד יופיטר פלוטו אינם עוזרים לעסקים שהמשיכו את "קיומם" עוד לפני הקורונה מהיום למחר. הצמד הזה מסמל פשיטת רגל והפסדים. לכן תשמעו על עסקים שסגרו כביכול בגלל משבר ה"קורונה", אבל הנגיף רק עזר להם להתמודד באמת עם המציאות הכלכלית בספרי החשבונות,  זו שהיתה קיימת ביומיום כבר הרבה זמן. עסקים שהתנהלו עד חודש מרץ האחרון, בהצלחה ונכון, ממשיכים וימשיכו להוכיח שהם יכולים להתמודד גם עם זמנים "מפתיעים", משברים, ולהרים את עצמם שוב מחדש, או להמציא את עצמם מחדש. זכרו, משברים בעולם הכלכלה העולמי היו כשהופיע ה "ברבור שחור". המסמל את ההפתעה. ה"קורונה" היא הברבור השחור של 2020.

בנוסף, הכוכבים שישפיעו בעתיד הקרוב על הכלכלה במהלך 2021-2022 סאטורן במזל דלי במנעד מתוח עם אורנוס במזל שור. דרך אגב, יתכן גם שישפיעו על עולם ההיי-טק. העולם הזה ישתנה. על כך ברשימות הבאות.

מבני הכוכבים הכוללים את כוכב פלוטו, יביאו לשינויים מיבניים בכלכלה. השינויים צפויים במדיניות הבנקים המרכזיים. תלמדו להתמודד עם מיגבלות חדשות שמטרתן להשגיח על העתיד, אבל רק על בסיס ניסיון העבר.

היו חכמים וזהירים.

למעשה זנב הדרקון רומז לכם לשנות התנהגות, תלמדו שהדרך שבה אתם שומרים על עצמכם, אתם למעשה שומרים על המשפחה שלכם. ברור שרק חיסון יעזור, החיסון יגיע בשיתוף פעולה בין המדינות בניהן גם מדינת ישראל. אבל רק לקראת תחילת 2021. בנתיים תלמדו ותפנימו שרק אתם אחראים על עצמכם.

 

 

" וְרָאִיתִי אָנִי, שֶׁיֵּשׁ יִתְרוֹן לַחָכְמָה מִן-הַסִּכְלוּת–כִּיתְרוֹן הָאוֹר, מִן-הַחֹשֶׁךְ.  הֶחָכָם עֵינָיו בְּרֹאשׁוֹ, וְהַכְּסִיל בַּחֹשֶׁךְ הוֹלֵךְ וְיָדַעְתִּי גַם-אָנִי, שֶׁמִּקְרֶה אֶחָד יִקְרֶה אֶת-כֻּלָּם."  (קהלת פרק ב').

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .