eXTReMe Tracker

כמה הערות לזמן הקרוב כדי שתשמרו על עצמכם בבקשה

שימו לב! המתח בין כוכב מארס במזל טלה לכוכב מרקורי במזל סרטן, זה הזרז שעוזר להתעוררות כעסים. הכעסים גם אם יש להם סיבה, הם מתבטאים וימשיכו להתבטא בדרך לא ראציונאלית, בגלל שהמרקורי במזל סרטן עד סוף חודש יולי. קשה יהיה להשאר שקולים, ולחשוב בצורה בוגרת.

זכרו שהמילים ש"עפות" לכם מהפה בלי שליטה, עלולות גם לפגוע בכם. חלק מהתכונות של מזל סרטן זה לנהל פנקסנות, יש להם זכרון ארוך טווח, עפ"ר זה יתרון. עתה עם כוכב מארס הלוחמני בטלה, מאבדים שליטה. הזכרונות חדים (כאמור, תכונה של מזל סרטן) יותר ולכן הכעסים עלולים להתבטא באלימות מילולית ופיסית שתשפיע על האווירה.

הדינמיקה הזאת משפיעה על כולם בכל המישורים. עלינו כאינדבידואלים , יש גם את התיקשורת שמעוררת ומלבה את היצרים, עם הרבה פרשנויות לוחמניות לצד שמועות, כך גם בממשלת החירום ובכנסת עצמה, לא מצליחים להיות רגועים, מודעות עצמית והבנה של המצבים אולי יכולה לעזור.

זהו היבט שמציג התנהגות חסרת אחריות, קודם פועלים ואחר כך חושבים. אני מזכירה זאת גם בגלל "הקורנה" שרבים, לא מפנימים את "כוחה" ומשמעותה, כשהיא פוגעת. ברשימות הקודמות כתבתי שרק אתם אחראים על עצמכם, וכל מי שחושב אחרת. חבל רק בשבילו. נתנו לכולנו כללים פשוטים שצריך לשמור.

מצב הכוכבים עכשיו (הצמידות סאטורן, פלוטו ויופיטר) שמציג גם משברים כלכליים (אותו כבר מרגישים מאז מרץ 2020,  משפיע גם על הנגיף שימשיך לפגוע בנו  (למעשה בכל העולם ) עוד כשנה לפחות, תפנימו זה לא יעלם מחר. והזלזול של חלק מהאוכלוסייה, בעיקר הצעירה, עלול להכניס את כולנו לסגר הבא. 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .