eXTReMe Tracker

תחזית פוליטית לקראת הבחירות במרץ 2021

 

 

אנחנו חיים עתה לאורך זמן עם כוכב נפטון במזל דגים, הניפגש מעת לעת עם כוכבים נוספים וצובעים אותם. החודש גם השמש במזל דגים (עד 20.03). השמועות המגיעות מכלי התיקשורת ומכל מקום, עיוות עובדות, הדימיון פורה ועוזר גם להציג תחקירים (סרטים) שיקריים או מסרים החסרים (בכוונה) בנתונים אמיתיים וחשובים. מה שבאמת עצוב זה שאנשים מהדהדים את מה ששמעו או קראו בכלי התיקשורת וכמעט כולם גם מהדהדים זה את זה בלי שבחנו עם עצמם מה "שמעו" ומה "סיפרו" להם. נסו לחשוב לבד, לסנן את המילים זה באמת לא כואב. להתפכח כואב יותר.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו:

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך בתפקידו להנהיג את המדינה. הכוכבים תומכים בהורוסקופ המסמל את תחילת מנהיגותו, ב2009, המפה מעידה שנתניהו נשאר ראש ממשלה. המפה המשותפת הנ"ל עם מדינת ישראל, ממשיכה לקבל את תמיכת הכוכבים על הצירים 4-10, 2-8 וגם 5-11, .3-9 . ציר 2-8, עוזר לו להשקיע כדי לשמור על מה שיש ( במציאות תובענית). אבל גם ציר 5-11  עוזר לרה"מ לשמור על פתיחות לקראת הזדמנויות חדשות (בחודשים האחרונים לדוגמא, הסכמי שלום עם מדינות ערביות והבאת חיסונים נגד כל הציפיות. אם כך יש למה לצפות). אם מסתכלים קדימה,( יום הבחירות מסתיים בזמן ירח בטל!!!)  גם אם לא יגיעו יו"ר המיפלגות  להסכמות ולא יצליחו למצוא את נקודת המיפגש להקים ממשלה. ונחזור לבחירות (חבל שזה יהיה שוב בגלל אגו) תמונת הכוכבים לא תשתנה אחרי הבחירות מספר 5 נתניהו יהיה האדם ששוב יקבל את התמיכה ולכן הוא ימשיך להנהיג את מדינת ישראל. לפי מצב הכוכבים מי שיחליט מתי לפרוש, (כמו שכבר כתבתי בעבר),  יהיה בנימין נתניהו בעצמו. כשיחשוב שהוא סיים את השליחות שקיבל על עצמו עבור מדינת ישראל. יתכן שהפעמון יתחיל לצלצל בשנים 2024-2023. 

מפלגת ימינה והיו"ר בנט:

עליהם פורסם בפעם האחרונה כאן ב 01.01.2021:

"במפלגת ימינה, שהוא היו"ר שלה, כוכב אורנוס נמצא על ציר 1-7 וגורם לאי-יציבות. אי-השקט עלול אולי לגרום לפירוקה"

במבחן המציאות סמוטריץ עזב את ימינה, ונשארנו שוב עם המקור, "הימין החדש" שלא צלחו את הבחירות ב 09.04.2019.
"במפה המשותפת עם המדינה הכוכבים על הצירים 4-10, 2-8, 3-9 ממליצים על דרך שמרנית יותר – בבניית הבסיס, קרי מפלגתו, לטווח ארוך, וכך לשמור על הקיים. הקושי שלו זה השיעמום. הוא מרגיש מבוזבז, שאינו זוכה לדעתו לגמול על תרומתו. כבן מזל טלה, רוצה להיות "פורץ דרך", להיות מספר אחת, אבל הכוכבים לא תומכים בו בשנה הקרובה." בנוסף, קיים מעגל נוסף על ציר 1-7, 5-11, 6-12. …המניעים שלו ליזום ולפעול בלי חשבון, ובכך ליצור לעצמו שם ייחודי…ודווקא לפעול נגד הזרם. … בנט הוא אדם שלא משלים עם המציאות ולכן מעז.

במבחן המציאות עכשיו דצמבר 2020, נפתלי בנט ו"ימינה" למדו ש"סקרים הם כמו בושם, אפשר להריח אותם, לא כדאי לשתות".

חולשה נוספת מגיעה בחודש מרץ 2021. כוכב סאטורן על ציר 1-7 בקומפוזייט של ימינה עם מדינת ישראל. (הבסיס "הימין החדש" שנפתלי בנט ואילת שקד הציגו לנו במוצאי שבת 29.12.2018. אז הצגתי לכם שהבסיס במפה של המיפלגה הוא יופיטר נפטון ירחיים בציר 4-10 על מוקד 4. אופטימיות שאין לה כיסוי, כלומר הבסיס נזיל מאוד).

הסאטורן שמגיע, מעיד שהמיפלגה תמצא את עצמה מנהלת משבר! המיגבלות יהיו אובייקטיביות. המצג "זאת עמדתנו, ואנחנו חייבים להתחשב בה". אבל כוכב סאטורן גורם בין השאר אכזבה… מכאן כדאי שהציפיות של "ימינה" יהיו רק מעצמם ויחשבו איך לבנות ערוצי תיקשורת לליבון מצבים שלא צפו אותם. ( ניזכור שוב את הבסיס של המיפלגה עם היופיטר ונפטון הירחיים בציר 4).

מפת הקומפוזייט המקודמת ליום הבחירות, מציגה קבלת אחריות לצד הבנה שיש להתפשר כדי להתחיל מחדש. זה נכון אם יש למפלגה מחשבה על עתידם.

 

יאיר לפיד:

ברשימה הקודמת ההתייחסות היתה ל"יש עתיד" עם "תל"ם". אבל שיתוף פעולה נגמר, כך שהתמונה משתנה.

לפיד = (הוא הוא הוא "יש עתיד"),  היו"ר, שאסף קבוצה של אנשים, עושי דברו ואסור לאיש לערער או לבקר אותו. זוכרים את "הלוחש על אוזנו" החבר הכי הכי, שניסה "לנער" קצת את תפקיד היו"ר, עופר שלח?  והנה לפניכם לפיד,  המנסה לחנך את כולם ולהסביר מהי הדמוקרטיה.

בעבר, לא פעם כתבתי שמיקבץ הכוכבים שלו במזל עקרב יושב על זנב הדרקון שנמצא במזל עקרב בהורוסקופ של המדינה. כלומר, הוא נשאב למשהו שהיה בעבר, ממנו רצוי מאוד להתנתק במטרה להתפתח. ( לא קל).

הירח המקודם במפה של לפיד, ( בחודש מרץ) נמצא במולות לכוכב סאטורן במפת הלידה שלו. אותו הירח נמצא על נקודת האמצע סאטורן ופלוטו במפת המדינה, המשמעות קשיים המביאים לסטגנציה. הוונוס המקודמת במפה שלו חווה את כוכב סאטורן במעבר. כל אלה ביחד, רומזים שלפיד לא יהיה מרוצה במבחן התוצאה.

במפה המשותפת של לפיד עם מדינת ישראל, כוכב נפטון (שימשי) יושב על מוקד 1-7, מקשה על החלטות הסכמות ושיתופי פעולה.

המארס באותה מפה נמצא במנעד מתוח למארס במפת המדינה, כלומר מטרותיו לא מתכתבות עם האינטרסים של המדינה. (זוכרים את זנב הדרקון במפת המדינה ומיקבץ הכוכבים במפה האישית שלו). לחיזוק נקודת המבט הזו, כוכב פלוטו במפת הקומפוזייט חונק את כוכב מארס של המדינה.

במעברים, ראש דרקון/סאטורן יהיה על ציר 2-8. "התכנסות" פנימה.

אם הוא ימשיך לדבוק במנטרה שבחר, וימשיך לדקלם אותה אפשר לנחש מה יהיה עם "יש עתיד".

 

גדעון סער ו"התקווה החדשה": נכתב כאן ב 01.01.2021

"בהתבוננות על המפה האישית של גדעון סער ( על בסיס נתונים מלאים), קל לראות שהוא היה ויהיה חצוי בין הרצוי והמצוי, חיפוש אחר משהו ערטילאי שמקשה עליו להתמיד. קשה לראות אותו שבע רצון. הוא נמצא וימצא תמיד בחיפושים אחרי משהו שלא קיים, או לא יקבל. (אופי!)…

את המיפלגה שלו "התקוה החדשה" , רשם ב17.12.1970 בבוקר. במפת המיפלגה קשה להתעלם ממיקומו של המארס (הירחי) על ציר 3-9, המסמל בין השאר מלחמות אבודות. במפת המיפלגה עם מדינת ישראל יש רק מעגל אחד שם מופעלים נכון לשנה הקרובה הצירים 4-10, 2-8, 6-12 . התמקדות במטרות… . להוכיח את עצמם בתוך מציאות תובענית, וגם לחפש דרך להיות ייחודי. ניסיון לבטא את עצמו עם ערכים לא נורמטיביים, כאלה שעלולים להקשות על התפתחות. על פי רוב, זה מצב שבו עוצמים עיניים, ולכן מתקשים לראות את העתיד."

בהווה המגמה כבר ברורה, עם 2-8 ו6-12 המטרות שלו נתמכות על ידי קהל מצומצם. בנוסף במפה המשותפת של גדעון סער עם מדינת ישראל הסאטורן על ציר 2-8. האכזבה ברורה.

 

רון חולדאי ו"הישראלים": ברשימה האחרונה נכתב:

"במפה המשותפת של "הישראלים" ומדינת ישראל, כוכב מארס צמוד לרום שמים במולות לכוכב נפטון. מרקורי בריבוע לנפטון, וירח מול היופיטר. הלוחמנות תתמוסס מהר, בעיקר בגלל הבטחות שאי אפשר לקיים."

לזכותו של חולדאי, שהוא התעורר מהר, והבין שלא יוכל לממש את ההבטחות שלו וחזר למקומו.

 

בני גנץ וכחול לבן (למעשה "חוסן לישראל" במקור).

ברשימה שהופיעה ב08.02.2019 שאלתי "גנץ, בשורה או אשלייה", סיפרתי לכם מיהו גנץ, אבל התיקשורת עטפה אותו בנייר צלופן עם הרבה קישוטים, שנקרעו לאט לאט עד שראו והבינו "המלך הוא עירום"! ( זוכרים הנדסת התודעה? תמיד רמזתי לכם הקוראים להעזר במסננת כשאתם שומעים ורואים חדשות).

"מבנה המפה שלבני גנץ מעיד על אדם שאינו יוזם… כאשר הדברים אינם מתקדמים כפי שציפה, ימצא מי אשם בכך".

היום אתם מבינים שוב שהכוכבים חשפו את "כישוריו ואופיו" לפני כולם. (התיקשורת וכל הקהל שנתן לו תמיכה…).

בני גנץ למעשה מאותגר על ידי הגורל. לא משאיר לו הרבה ברירות. צריך לחשוב עכשיו על עצמו, האכזבות ישפיעו על בריאותו וחבל.

במפה המשותפת שלו עם מדינת ישראל, רואים שהתמיכה בו דעכה.
 

אביגדור ליברמן, "ישראל ביתנו".

במפת הקומפוזייט המקודמת של ליברמן והמדינה, השמש ופלוטו נמצאים בצמידות במנעד מתוח לשמש במפת המדינה, האם זה יביא לניתוק?

הירח בקומפוזייט בריבוע לירח של המדינה, הירח מסמל את האנשים. האם הקהל של ליברמן לא מסתדר עם רב אזרחי המדינה?

במפה של "ישראל ביתנו", כוכב סאטורן יעבור על אורנוס, כלומר יש גבול ל"חדשנות" שהמיפלגה מנסה להשיג.

השילובים בין הכוכבים במפת המיפלגה לכוכבים במפת המדינה, גם לא עוזרים. כוכב סאטורן נמצא על ציר 1-7 במפת המדינה. כוכב מארס על מרכז השמים במפת המדינה.

אחרי יום הבחירות קשה להאמין שלליברמן יהיה מה לעשות עם התוצאה.

 

מפלגת עבודה ומרב מיכאלי:

ההורוסקופ של מיפלגת העבודה נמצא בבעיה קבועה. כוכב נפטון (ירחי) יושב על בסיס המפה. חוסר יציבות. הרבה ערפל סביב הכיוון. גם השמש נמצאת במעלה 29 גדי 56 שניות. שמש מבודדת. זו אחת הסיבות העיקריות שראינו תחלופה גבוהה של יו"ר במיפלגה.

מרב מיכאלי במפה המשותפת עם המדינה נמצאת בהזדמנות להתפתחות. אבל המפה של המיפלגה לא מקבלת תמיכה של הכוכבים. יש שם ניסיון למצוא דרך שמשתנה מדי פעם בגלל החיפוש אחר הבלתי נודע. שילוב של 1-7, 5-11, 3-9 למעשה קיים קושי להוכיח התחייבות למטרה או אידיאולוגיה אמיתית.

 

משפט נתניהו:

להזכירכם, המישפט המתוקשר החל ב24 מאי 2020 בשעה 15:00 הירח היה בטל. המשמעות היא שגם אם המשפט ימשיך לאורך חודשים ושנים, הוא יסתיים בלא כלום, או סתם יתפוגג בדרך.

 

"פוליטיקה – מאבק של אינטרסים המתחפש להתמודדות על עקרונות" (אמברוז בירס)

 

 

 

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .