eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שנתית, לשנת תשפ"ב (2021- 2022)

 

ממולץ לקרוא גם את מזל האופק ( מזל השעה) בנוסף למזל החודש לקבל תמונה שלימה יותר.

 

טלה:

לפניכם שנה שבה התחושה של חוסר וודאות תניע אתכם בהדרגתיות למצוא מקום אישי ועצמאי.

חוסר שקט ריגשי, יוליך אתכם לבחון את מערכות היחסים סביבכם.

אלה זמנים שתרגישו מאותגרים, במטלות או הסכמים מקצועיים, בלי לקבל תמיכה וביטחון. שימו לב! לפני שאתם חותמים על חוזים או הסכמים, עם הרבה סעיפים, בהמשך תבינו שאין בהם ממשות וההסכם אינו קיים למעשה. במבחן התוצאה הדחף שלכם לחופש ועצמאות יתחזק בהדרגה ועלול ליגרום גם לשבירת הסכמים קיימים.

הצורך בבניית ביטחון כלכלי, יגיע אחרי מערכת הוצאות וביזבוזים חסרי גבולות. כאן יהיה עליכם להתעורר ולהבין, שהתהליך הזה לא עוזר לבנות חופש או עצמאות. למעשה, זה מוביל אתכם לקבל התחייבות כלכלית שתעזור גם לשמר מקורות הכנסה קיימים. לא נכון יהיה להכנס להשקעות חדשות במהלך השנה הקרובה.

קשר זוגי חדש, יתפתח באינטנסיביות, בלי שתהיו מודעים לכך, ובהדרגה תרגישו לחץ בתוך מעורבות ריגשית שלא חשבתם עליה. יתכן גם הכרות עם אדם שהתנהגותו ואורח חייו יהיו מנוגדים לנורמות המקובלות.

בתחום המקצועי, המגמה שלכם לרכז סמכויות, בעיקר בגלל התמודדות עם מחסור בכלים מתאימים ושליטה במערכת שבה אתם מתפקדים. תסתגלו למצבים מוכתבים. תבדקו רעיונות בתנאי מעבדה ובלית ברירה, עם האופי שלכם, תאלתרו ותחפשו קיצורי דרך.

אלה שנולדו בין 14.04-19.04 ירגישו במיוחד עירעור ביציבות המעמד והקריירה/סטאטוס שלהם. ויהיה עליהם לקבל החלטות בתנאיים של חוסר וודאות.

הבשורה, החל מחודש מאי 2022 עד מאי 2023, כוכב יופיטר, המיטיב הגדול, יגיע אליכם ויביא איתו שמחות בכמה מישורים.

 

שור:

הדחף לצאת לדרך חדשה לא יתקדם לפי הציפיות. תתקשו לקבל החלטות חד משמעיות. החששות וההיסוסים יגרמו להתנתקויות ממצבים, אנשים וארועים שלא תמיד תלויים בכם. גם הציפיות שהיו ויהיו לכם מהמעמד החברתי או מהקריירה עלולות להתנפץ.

מיגוון מערכות יחסים חברתיות יעברו צינון. תעדיפו לשים גבולות, תרגישו שאתם מאבדים את הזהות האישית כשאתם "מתערבבים" עם הרבה אנשים. זה לא הזמן שתקבלו משוב או הערכה לה אתם מצפים, הרגישות גבוהה, לכן תבחרו לשמור על פרופיל נמוך, בלי לאבד ערנות. שימרו על האינטרסים שלכם.

כלכלית, זה לא נכון לנהל במהלך השנה, מו"מ כלכלי כלשהו, ההזדמנויות שלכם לא פתוחות.

שימו לב, הוונוס השליטה של המזל שלכם, תהיה בנסיגה במזל גדי מאמצע דצמבר 2021 עד תחילת פברואר 2022. המנעו מכל רכישה שיש בה התחייבות, מאחר והחישובים הפיננסיים יהיו מוטעים. ברכישות שהאסתטיקה שולטת, צבעים וסגנון, וונוס בנסיגה, תבלבל אתכם, וכשהיא תשוב למסלול, לא תבינו איך קניתם, חולצה נעליים או ספה ווילונות וכד', אלה לא יענו בכלל לטעם שלכם.

תבחרו להשתלב במסגרת עבודה בגוון סוציאלי וחברתי, חינוכי, או שינוי במערכת שבה אתם כבר מצויים. אפשרי פרוייקט בעבודה, שתידרשו בו לסבלנות, מדובר במשהו בסדר גודל אחר. יצירתיות ועבודה גם לפי הספר, יביאו הצלחה.

זהירות! אם אתם מעורבים בקשרים ניסתרים, תופתעו ממעקבים או האזנות שיביכו אתכם.

כוכב אורנוס, שגורם לתחושת מיצוי ומביא רצון לשינוי דראמטי, ישפיע בעיקר על בני המזל שנולדו בין 01.05-07.05, גמישות ופתיחות, יעזרו לכם לעמוד באתגר הלא צפוי.

 

תאומים:

תפעלו בדרככם, בלי גיבוי מהממונים עליכם. זה עלול לערער את היציבות המקצועית ואו הפופולריות החברתית. הכל פתוח, אם תתגברו על התלות במסגרות המעניקות ביטחון תוכלו להנות מעצמאות, העדיפו לקבל החלטות לטווח קצר ולא על בסיס ריגשי. יהיה עליכם להסתגל למצב החדש, להוכיח את עצמכם בלי לצפות לפרוטקציה מאיזשהו מקום.

אלו שנולדו בין 10.06-18.06 כוכב נפטון יגרום לכם לראות את המציאות עם משמעות ארוכת טווח. תתקשו עם החלטות ראציונאליות, העזרו באינטואיציה שלכם.

תעברו שינוי הדרגתי, ממנו תלמדו להכיר את הרצונות שלכם. הביטחון העצמי יתחזק, ויעזור לכם להענות או להתרחק מאנשים אחרים.

אלה מכם שנולדו בין 14.06-20.06, יהנו או לא, מכוחו של כוכב פלוטו בבית המשאבים המשותפים שלכם. העצמאות הכלכלית מתחזקת, עם הזדמנות להשקעה לטווח ארוך. לא יהיה נכון לקבל מימון חיצוני. אם יש לכם חוב, הכסף יבלע בתוכו.

התרחקו ממאבקי כוח ותצליחו להשתחרר מהרגלים כפייתים מיותרים שנוצרו במערכת יחסים.

תיכנסו בהדרגתיות לעבודה, עם מחשבה שהאופצייה עדיין פתוחה, שיש עדיין עוד משהו שהוא טוב יותר. במציאות העכשווית, אין לכם יכולת להכנס לתפקיד ניהולי, אלא להמשיך בתחום שיש לכם, להוכיח מיומנות מקצועית, בלי להיות מודעים לכך.

אם ניכנסתם אופטימיים למאבק מישפטי, יהיה עליכם לקחת נשימה ארוכה, צפוי מאבק ארוך מאוד שסופו לא יענה על הציפיות. אם יש אפשרות, העדיפו להתפשר.

כוכב אורנוס ישפיע על התאומים שנולדו בין 01.06-07.06 בשינוי דפוסי חשיבה, מה שישפיע גם על המערכת הערכית ברמה היומיומית. בנוסף תפעלו לראורניזציה בתוך המערכת האדמינסטרטיבית שלכם.

 

סרטן:

תלמדו לאורך זמן, שהמיסגרת עדיפה על מערכת עצמאית. גם בהחלטות, הצורך בתמיכה ישפיע. יתכן שתקבלו הצעות מפתות, עם הזמן תבינו מהן ואם מתאימות למטרות שלכם. כל התפתחות בקריירה תהיה מבוססת על אימון בעתיד. בחירות אינטואטיביות בלי הסברים, מה שיוכיח את עצמו בעתיד כנכון.

אלו מכם שנולדו בין ה 15.07-21.07, יחוו שינוי אישי ופנימי, בעזרת כוכב פלוטו הנימצא ממול במזל גדי. תלמדו להתמודד עם מה שיש, ולא לבזבז אנרגיה על אשליות. תהליך התמרה יהיה ברור. את השינוי הפנימי רק אתם תחוו, תתעורר הבנה שיש אנשים שתתקשו להמשיך לשתף פעולה איתם. תחוו שינוי בהתנהגות, בהרגלים ודיעות. פתיחות תשפיע על הדרך בה תקדמו את עצמכם. כל מערכת יחסים תיבנה אך ורק על בסיס אימון וביטחון. יש סיכוי טוב למערכת יחסים שתביא להתמסדות ומחוייבות מישפחתית.

העצמאים שבניכם, עלולים לקחת סיכון גבוה עם השקעות, ניסיון ליצור ביטחונות או יציבות כספית, יצליחו רק לזמן קצר. עליכם להבין שאתם בתוך דינמיקה משתנה.

לקיחת הלוואה השנה, יוצרת ציפיות שעלולות לאכזב אתכם. היו זהירים.

במערכות יחסים, הצורך במרחב גדול יותר, יצליח, במידה ותבינו שעליכם לשחרר ולהשתחרר מקבעונות.

מקצועית, יתכן מאבק מול כוחות שינסו להזיז אתכם. תהיה לכם תחושה שרק אתם צודקים, אבל הצדק שלכם לא יוצא לאור. למעשה במאבקים מישפטיים ועקרוניים על האמת והצדק, העדיפו להתפשר, הסיכוי להצליח נמוך.

החל מחודש מאי 2022, כוכב יופיטר, המיטיב הגדול יגיע לבית הקריירה שלכם, וישפיע עד מאי 2023. הקידום האישי בדרך.

 

אריה:

תמצאו את עצמכם במערכת, מקצועית או זוגית, במחשבה מוטעית שהבחירה עדיין בידכם, שהכל עוד פתוח, למעשה אתם בחוסר מודעות שהבחירה שלכם כבר נעשתה, והפור נפל. ההיסוסים לא יעזרו לכם, בן/ת הזוג כבר משכו אתכם פנימה. יתכן שזה אדם שכבר הכרתם בעבר וחזר לחייכם והפעם לתמיד. הבחירה המקצועית גם היא מהוססת, תתלבטו בין מיגוון אפשרויות או שותפויות, כשלמעשה בחרתם אחת מהן, לטווח הארוך. גם אם תחשבו שהכל עוד מקרטע,  תבינו בהמשך שיש מי שמושך אתכם לעלות על המסלול הנכון.

כוכב אורנוס במזל שור, ישפיע על בני המזל שנולדו בין 03.08-09.08. תחושת מיצוי ורצון לשינוי בתחום המקצועי. התחושה שאתם רוצים "לשבור" מצב חזקה. זיכרו, שתתקשו ליצור יציבות חדשה במקום אחר.

כוכב שבתאי (סאטורן) הנמצא במולות במזל דלי, ילמד אתכם צניעות, להבין שעדיף להתפשר ולהעזר בניסיון העבר כדי להתקדם. אל תיקחו ללב, אם הקצב יהיה איטי יותר.

תוותרו על שליטה בשיתופי פעולה, תבינו שעדיף להמנע מהתחשבנויות. זו תקופה טובה לחשוב על השקעות עתידיות. אם תיכנסו למסגרת כלכלית חדשה, העדיפו מו"מ על שכר עם בונוסים. אם אתם כבר עובדים וותיקים, זו הזדמנות לבקש העלאה.

במערכת יחסים קיימת, תחשבו על שינוי, שיהיה מבורך "שנינו יחד וכל אחד לחוד". הצורך להשתחרר ישפיע. "יחסי דבק" לא יתאימו לכם יותר.

השיגרה תוליך אתכם לחפש עבודה חדשה, או פרוייקט מעניין. התרחבות עם אתגרים חדשים צפויים במקום העבודה הקיים.

יתכן מעבר לסביבה חדשה, גם ברמה המנטלית, עניין בנושאים חדשים.

 

בתולה:

תקבלו אחריות בתהליך קבלת החלטות בעלות משמעות בתחום הבינאישי, החברתי או עם שותפים. שימו דגש על תוכניות שיעזרו לכם לחזק את הלכידות ושיתופי הפעולה. אתם נמצאים בתקופה אידיאלית ליצירת אימון והסכמה להתקשרות לטווח הארוך. השנה תגבשו סביבכם חוג חברים קבוע ויציב. זו לא תקופה לשבת על הגדר, אבל השתדלו להתרחק או להתנתק מאנשים שאינכם בוטחים בהם.

אלו מכם שנולדו בין 12.09-18.09 חווים את כוכב נפטון, המקשה עליהם להבין את המציאות בה הם חיים. המתח שילווה אתכם יתעורר בגלל שלא יהיה קל ליישם החלטות. האידיאליזציה קיימת וגורמת לכם להתעלם מקשיים, להאמין "יהיה בסדר, אני בסדר". דחו החלטות כד לא להתאכזב. נקודת האור היא שההתמודדות הזו תעורר אתכם למצבים שיוצרים צמיחה אישית.

תבנו בהדרגה ביטחון כלכלי. חסכונות לטווח הארוך. שימו לב, כספים יעלמו במהירות אם ישארו בחשבון פתוח. המנעו מהתחייבויות או מהשקעות, הכסף ירד לטימיון.

מערכת יחסים בינאישית, תושג על חשבון חברה מגוונת, יתכן שתמצאו את עצמכם בתוך מערכת שתהיה מבוססת על קינאה ורכושנות. שימו גבולות, בלי לטשטש את האמת.

אם תרצו לצאת ללמוד, הכוכבים מציעים לכם בחירה בתחום הדורש התמקצעות, או עבודה בתחום פרא רפואי, ריפוי בעיסוק. נושא הרפואה והבריאות תמיד מעניין אתכם. יהיה נכון למיגוון לימודים בנושאים אלה.

במקום העבודה, יתכנו מאבקים, שתתקשו לפתור. שימו לב לדיסאינפורמציה, שעלולה להכשיל אתכם. לעצמאים שבניכם, הזהרו מגניבה מסחרית, הונאה וכד'.

בחודש מאי 2022, יופיטר יכנס למזל טלה עד מאי 2023 ויביא לכם סכום כסף (לא מעבודה).

 

מאזניים:

תצאו למערכת החלטות שתאתגר אתכם, ותבהיר את הצורך בשיתוף פעולה ותמיכה עם בן הזוג או השותף. בתהליך הדרגתי, זה יעזור לכם לבנות מסגרת ושייכות. להבין שאינכם בשלים להתמודד עם הצעות המוליכות לעצמאות. תקבלו החלטות אינטואטיביות שתתקשו להסבירן, אבל הזמן יוכיח שצדקתם.

הכמיהה לזוגיות תתחזק. ההתחברות הריגשית תיבנה בהדרגה. כוכב יופיטר יגיע למזל טלה, ממאי 2022 עד מאי 2023 ויביא שמחות לחייכם.

אלו שנולדו בין 13.10-19.10 יחוו את כוכב פלוטו. תהליך התמרה לא קל שיביא אותם להיפגש עם עצמם. ללמוד להרפות מדפוסי מחשבה והתנהגות נוקשים ולהשתנות. פתיחות תעזור לכם לזרום עם השינוי.

המגמה שלכם, לא לעשות חשבון, אם תנסו להרחיב את האפשרויות שלכם, ההוצאות הכספיות יגדלו. תרגישו חוסר שלימות בהרגשה, אולי תתאכזבו מעצמכם על הפירגון. כעצמאיים, רמת סיכון צפוייה אם תנסו ליצור ביטחון ויציבות כספית, ההצלחה תהיה לטווח קצר. גם העלאת שכר, יוצרת ציפיות ואכזבה בסוף.

חברתית, תעזו יותר במגע עם אנשים.

כוכב וונוס השולט במזלכם יהיה בנסיגה מאמצע דצמבר 2021 עד תחילת פברואר 2022. וונוס משפיעה על מחזור כספי, ואסתטיקה. ההמלצה לא לקחת התחייבויות כספיות ברצועת הזמן הזו, מאחר והחישובים יהיו שגויים. כך גם עם רכישות, בעיקר ריהוט או ביגוד. אתם עלולים להתלהב ממשהו שאינו תואם את הסגנון שלכם, ואחר שהוונוס תחזור למסלול תחוו אכזבה. ניתוח פלסטי או זוגיות חדשה בתקופה הזו, לא יענו על הציפיות.

תתמודדו עם מאבקי כוח, כחלק משיגרת התפקיד בעבודה. העדיפו להתפשר. תוכיחו את היכולות המקצועיות שלכם.

 

עקרב:

התחושה שהכל פתוח, ועוד לא בחרתם את הכיוון הרצוי, מוטעה. חוסר מודעות למרות ההיסוסים, צפויים לשינוי מקום. התיכנון יהיה עם הרבה עיכובים, חוסר וודאות ולמרות ההבטחות, הדברים נישארים לא ברורים. כדאי שתתקדמו צעד אחר צעד, בהדרגתיות. להרגיש שאתם בשליטה כמו שמתאים לכם.

כוכב אורנוס הנמצא במזל שור, ישפיע על ילידי 03.11-09.11, יגרום תוהו ובוהו, בעיקר בגלל הצורך בשינוי, המגיע בפתאומיות ( לא מדוייק). תתקשו עם תוכניות סדורות, עליכם יהיה לגלות יכולת תימרון ואילתור תוך זמן קצר. השינוי יהיה במיסגרת המשפחה, שינוי סביבה, אבל גם על הפנימיות שלכם.

תקבלו הזדמנות לבטא את עצמכם, להיות משוחררים לבטא כישורים אישיים ויצירתים שאולי גם יפתיעו אתכם. תיזכו להערכה מהסובבים אתכם וגם במקום העבודה מהממונים עליכם. הביטחון העצמי לצד מודעות עצמית יתחזקו ויעזור לכם להתמודד גם עם מצבים שונים ואחרים. לפניכם הזדמנות השנה להתנתק מדמות שהנוכחות שלה מפריעה לכם. דלתות חדשות יפתחו בפניכם, עם דגש על עצמאות כלכלית, ויצירת מערכת הכנסות דינמית. אם תשתלבו בתחום המקצועי באירגון או חברה גדולה, זה יהיה על בסיס עצמאי.

תרחיבו את מעגל החברים שלכם, למרות האופי החשדני שלכם, תהיו פתוחים יותר לחוויות. למרות האופי השמרני תיזרמו ותאפשרו לעצמכם להתפתח בטיבעיות.

בגלל שתרגישו, אכזבה מיצוי או דישדוש בעבודה, תחפשו לשנות מקום עבודה, שיש בו פוטנציאל התפתחות לצד הזדמנות להתקדם. אתם זקוקים לאתגר חדש. יודעים מה אתם "שווים". הבעיה היחידה, שיתכן שתקבלו הבטחות במקום החדש שלא כולן יתממשו.

 

קשת:

תיכנסו לתהליך שמטרתו לבנות התקשרות שתביא לביטחון בטווח הארוך. תהליך שבו לא תתנו לארועים חולפים, כוח. החיים ישתנו עם מודעות לעתיד. לצד הצורך במקום קבוע, שיעזור לחיזוק הלכידות והמחוייבות המישפחתית. אל תופתעו אם אדם יקר לכם, יחזור לחייכם לאחר העדרות ארוכה ולתמיד. במהלך השנה, תימצאו פיתרונות לבעיות שהציקו והשפיעו על היחסים עם בני משפחה. הכלה והבנה יהיו חלק מהפיתרונות. תלמדו ליצור סדר עדיפויות ברור, לבחון בעזרתו האם המקום הנוכחי מאפשר יציבות ובנייה לטווח הארוך, או שאולי לא, ויהיה עליכם לחפש מקום אחר (כולל עבודה) שיענה על הצורך שלכם לשביעות רצונכם.

אלו מכם שנולדו בין 12.12-18.12 יחוו את כוכב נפטון. תחושת עייפות וחוסר כוח רצון, יאפיינו את התקופה, העולם הרוחני יתחזק, תורות פילוסופיים לצד אשליות. לאמנים שבניכם היצירתיות תהיה עשירה, אבל לא כמו שהכרתם עד כה. הצ'ופר: צפוייה צמיחה אישית. יהיה עליכם לגייס אופטימיות ואמון באנשים סביבכם, להעזר באינטואיציה כדי לעבור את התקופה הזו.

מערכות יחסים ידרשו מכם תשומת לב, כדי לתת ולקבל תמיכה אישית. קשר אינטימי, לא יאפשר פתיחות או חופש אישי. וזה יהיה על חשבון מערכת חברתית מגוונת ופתוחה.

חלקכם יחוו מערכת אינטימית חדשה וסוערת. חוויה שתשאיר לכם זיכרון נפלא. ההמלצה לא לבנות על הריגוש הזה עתיד.

תבחרו לצאת לדרך מקצועית חדשה אחרי התלבטויות. כשכירים, תתאכזבו שההבטחות שניתנו לכם אינן מתממשות. אולי תצאו ללמוד במטרה לשפר את היכולות שלכם, ולהשתלב במערכת אחרת. חפשו את הצד הביצועי.

 

גדי:

תחפשו לעצמכם מקום אישי בסביבה שלכם. יתכן שזה יגיע בעיקבות חוסר וודאות, חוסר שקט ריגשי שיוליך אתכם להכרה שכדאי לבחון את מערכות היחסים שאתם מעורבים בהן, לצד הבנה שיש בעיה שאי אפשר להתעלם או למרוח אותה יותר ועדיף לטפל בה. תחשפו חוסר נאמנות של אדם קרוב (שותף או חבר, בבית או בעבודה). תחשבו לשנות את הסביבה המנטלית, לעבור למקום מרכזי יותר. רצוי שתשאירו אופציות פתוחות בנושא.

אלה שנולדו בין 14.01-19.01 יחליטו על יציאה ממחוייבות, עצמאות גם ללא גיבוי או תמיכה, עם הבנה שזה לא הזמן לתכנן תוכניות לטווח הארוך. אין ספק שתחושת חוסר השליטה תביא לשינוי מהותי בחייכם. כולל פתיחת דף חדש בחיים.

ביציאה לעצמאות, יהיה פער בין הציפיות להתבסס כלכלית ובין המציאות שעלולה לגרור אתכם להתחייבויות שלא תוכלו לעמוד בהן. החלטה למחוייבות כספית אינה מתוכננת נכון, ותיגרור פיתוי לקחת עוד הלוואה שלא תקל עליכם. כדאי להסיק מסקנה מראש, כדי למנוע הפסד ואכזבה. שימרו על המרחב המוכר בשנה הקרובה.

העדיפו לבלות במערכות יחסים עם אנשים מוכרים שיש לכם רקע תרבותי משותף לאורך שנים. חברי ילדות או מהצבא והלימודים.

תכירו אדם בעל תחומי התעניינות מגוונים, אולי על רקע תרבותי שונה. שדרכו תיכנסו לתחומי עניין מנטליים חדשים.

בעבודה, צפוי קידום, תפקיד ניהולי עם אחריות רחבה. תלמדו לעמוד בנורמות המקובלות, לבטא רעיונות ולייצג אותם. ההזדמנות להיות בצומת מקבלי ההחלטות, תעזור לכם גם להשפיע בקביעת מדיניות. תחוו שינוי אווירה ואולי גם שינוי בדפוסי חשיבה.

 

דלי:

תתקשו לקבל החלטות מהותיות. בזמן שתחשבו שזהו זה, תיסוגו לאחור וכך הלוך ושוב, שניים קדימה, אחד אחורה. סדר עדיפויות שלכם? עצמאות? התנתקות? סימני השאלה? בגלל חוסר וודאות. תתקשו לקדם את עצמכם כמו שקוויתם ולכן התיסכול יהיה נוכח. התגבשות היכולת להתמודד תהיה מלווה בהיסוסים. אם יהיה ניסיון לחידוש קשר או מצב, תישארו עם ציפייה שהדברים יסתדרו. למעשה תרגישו עייפים כשתנסו להתקדם. סביר להניח, שתחוו התנתקויות לא חד משמעותיות ממצבים או אנשים וגם זה אולי לא בשליטתכם. הכוח שלכם יתגבש מהמיומנויות המקצועיות שלכם שיעזרו לכם במקום העבודה.

כוכב שבתאי (סאטורן) העובר במזל דלי, אינו מקל, חלקכם, תתמודדו עם מצבים שלא תוכלו לפתור ותבחרו לנהל משבר. אחרים יבינו שעדיף להתפשר, ולהעזר בניסיון העבר שהוכיח את עצמו כבר.

כוכב אורנוס ישפיע על בני המזל שנולדו בין 29.01-06.02 ימריץ לשינויים. השינוי יכול להתבטא במקום מגורים או עבודה ולא תמיד מבחירה אישית. תחושת המיצוי תשפיע מתוך הבנה שעליכם לשמור על פתיחות וגמישות מחשבתית. לא תמיד יבינו אתכם, בעיקר בגלל הדרך שתפתיע.

אין זה הזמן להוכיח כישורים חדשים, העדיפו להתבטא במסגרת הכישורים הידועים והמוכרים שלכם, ועם אלה תוכלו לקדם את עצמכם בקריירה. זו הזדמנות להוכיח נחישות וכוח רצון, כך תוכלו גם לשמור על האינטרסים שלכם. יתכן גם שתקבלו אתגר ייחודי במסגרת העבודה.

במערכת יחסים, המעורבות עם הקרובים לכם, במישור המישפחתי והחברתי, תתחזק. תלמדו לעשות הכל ביחד. הפנויים שבניכם, יפנו מקום לאדם חדש בטריטוריה הפרטית.

 

דגים:

תרגישו שאיבדתם שליטה על מציאות חייכם. העדיפו שיקולים והחלטות לטווח קצר ולא על בסיס ריגשי ואינטואטיבי. הבחירה שלכם תהיה בכיוון תחרותי והישגי, באתגרים חדשים, תצאו מהשיגרה. תתקשו לעמוד בלו"ז מתוכנן, תשנו את כללי המישחק. תבחנו מחדש הבנות, הסכמות במערכות יחסים. צפויים ארועים, החלטות שיביאו לניתוקים, פרידות מאנשים, ממצבים ומקומות ולא תמיד מבחירה אישית. גמישות תעזור לכם להתמודד עם סדר עדיפויות משתנה.

כוכב נפטון נמצא במקומו במזל דגים וישפיע השנה על אלו שנולדו בין 09.03-17.03 שיחוו קשיים בקבלת חלטות ושיתופי פעולה. לא תדעו איך לפתור דברים בגלל חוסר וודאות שיעזור להתעלם מבעיות. אידיאליזציה ואו אופטימיות לא יעזרו לכם לטווח ארוך. תבינו שאתם במצב ש"אם אין אני לי מי לי". ההתמודדות תביא אתכם לחוות צמיחה רוחנית, בהדרגתיות. יתכן שיחזור קשר מהעבר, אבל הנטיה לחזור על "דפוסי העבר" לא יתן לזה סיכוי לטווח הארוך. יש בניכם שהגעתו של הנפטון, תביא להרחבת המישפחה.

אם יש לכם נכס, שתירצו למכור, השנה תעשו זאת בקלות. התפתחות בנושא הכספי, תעזור לכם לעשות מה שתרצו. הביטחון העצמי יתחזק ותתוודעו למערכת הרצונות שלכם מה שיקל עליכם להענות לרצונות של אחרים.

תיכנסו למאבק שלא יגיע למטרה המבוקשת, בגלל שתתעייפו מהדרך האינסופית. משפטית, "תאכלו הרבה קש". יש נטייה לקשרים ניסתרים (בכל התחומים), העדיפו להזהר ולשמור על כך בסודיות. הזהרו מדיסאינפורמציה שכדאי לחשוף אותה לפני שתגרום לטעויות ומבוכה. זו שנה שבה ההתמחויות המקצועיות שלכם משתפרות במיוחד.

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .