eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית כלכלית ל 2022

 

אנחנו לפני סיום תקופה והתחלה חדשה.

עולם השווקים שיגשג לאורך 2021, וכל זמן שהדפיסו כסף וממשיכים להדפיס עוד עוד, הכל נראה אפשרי. המגמה הזו עומדת להשתנות בשנים הבאות. המציאות עלולה להשפיע ולהוביל לחוסר שביעות רצון בגלל שזה יביא להקטנת ההון הפרטי של רבים. עם זאת צריך להבין שזה לא קורה בכל מקום על פני הגלובוס באותה העת. יש מדינות שימשיכו להראות צמיחה כלכלית ואחרות יציגו דישדוש עד דירדור לכיוון מיתון. למעשה המדינה המשפיעה היתה ותהיה ארצות הברית. (צרכנית הסחורות, והיבוא בהיקף הגדול ביותר יחסית בעולם כולו) אם יתחילו שם סימני גימגום והיסוסים בנוסף שיחזקו את חוסר הוודאות במדיניות הכלכלית ובהחלטות פיננסיות של הבנקים המרכזיים, ישפיע כמו נפילה של קוביות דומינו על המצב הכלכלי של מדינות אחרות.

עולם השווקים הפך להיות פגיע וזה ימשיך עד השליש האחרון של 2023 פחות או יותר. השווקים והכלכלה מושפעים מהמנעד המאתגר של סאטורן ואורנוס שהשפיע במהלך 2021, (פעם אחרונה זה היה בדצמבר 2021) ושוב לקראת ספטמבר 2022 ובדיוק בחודש אוקטובר 2022 אורנוס וסאטורן יאתגרו אחד את השני, וישפיעו לאורך תקופה. אם השווקים יהיו ירוקים ואופטימים, המנעד המתוח יכול להשפיע כמה חודשים לפני התאריך הצפוי ולגרור צניחה לא מפתיעה.

כוכב אורנוס, מסמל את הטכנולוגיה החדישה, מחשבים וכל מכשיר או חלק של מכשיר שיש לו תוכן דיגטלי. כוכב סאטורן מסמל הגבלה, צימצום ולא פעם מחסור.

מעניין שלאורך השנה האחרונה, שמענו פעם אחר פעם, שיש מחסור במדפסות, מחשבים, חלקי מחשב, צ'יפים, כל פעם היה איזשהו קושי באספקה של אביזרים טכניים ,  חלקים ואביזרים הקשורים לרכב, שגורר מחסור או עיכוב בהגעת מכוניות חדשות.  מחסור בתרופות או מכשירים רפואיים, וכל פעם חברה אחרת דחתה זמני אספקה בעיקר בגלל האטה בייצור. כידוע, מחירים הם תוצאה של היצע וביקוש, כשיש ביקוש בזמן מחסור התוצאה תתבטא בעליית מחירים המוסיפה עוד נידבך לאינפלציה ויוקר המחייה. זו עוד נקודת מבט והבנה אסטרולוגית של המנעד המתוח בין סאטורן ואורנוס.

ההורוסקופ של בורסת ניו יורק, ממליץ להיות ערניים כבר מתחילת 2022. כשנתקרב למחצית השנייה של פברואר 2022. כוכב פלוטו במזל גדי יתחיל לסגור מבנה של  T וידליק את סטורן מול נפטון במפה הלידה של הבורסה. הכפתור יתחיל להבהב באדום ב 03.03.2022, (זו תהיה השפעה של כמה ימים, לפני ואחרי) כשאל כוכב פלוטו יצטרפו הכוכבים וונוס ומארס. (דרך אגב, זו מעלה דומיננטית אצלנו, בהורוסקופ של מדינת ישראל, שתושפע גם בהקשרים אחרים ועל כך נרחיב ברשימה הבאה) ההשפעה של הפלוטו, היא ארוכת טווח.

בימים אלה כוכב וונוס נמצא בנסיגה במזל גדי, עד סוף חודש ינואר 2022 (השפעה עד 10.02.2022.). כוכב וונוס משפיע על כספים ושותפויות. נסיגת הוונוס, תהיה מיבחן לכלכלה ולמדיניות כלכלית של ממשלות ובנקים. כלומר החלטות בנושא לא יענו על הציפיות, ובעתיד יצטרכו לשנות אותן בגלל שיאכזבו במבחן התוצאה. טעויות בחשבונות ובחישובים  של הגופים המשפיעים, יביאו להאטה כלכלית ויקרבו אותנו לאינפלציה ויוקר המחייה. בנוסף המבנה של כוכבים סאטורן ואורנוס יעזור להמונים להתפכח ולהבין שההבטחות של הבנקים, הממשלות וכל אלה שיש להם "מילה" בעולם הכלכלי, הטעו טעו ועוד יטעו גם במהלך 2022 ולא נופתע אם יגרמו להתנגדות המונים בחלק מהמדינות בעולם הגדול (הסיבות הן תנועות הכוכבים, המנעד המתוח בין סאטורן ואורנוס, יופיטר ונפטון במזל דגים, וונוס בנסיגה במזל גדי ממשיכה מדצמבר 2021 לינואר 2022 ובינואר יצטרף מרקורי להילוך אחורי, המוכר לכולנו כג'וקר, שגורם בין השאר לחוסר הבנה בתיקשורת. לכן החלטות שיתקבלו על ידי כל אחד מהגופים הגדולים וגם כל אחד מאיתנו במישור האישי והעיסקי יגרמו רק ל"סלסה" "מישמש" גדול ובקיצור בלאגן) בגלל המיתון ויוקר המחייה.

 

יופיטר ונפטון ניפגשים במזל דגים: אינפלציה!

 

במזל דגים, מחכה כוכב נפטון לכוכב יופיטר. המיפגש בניהם יהיה ב 12.04.2022. שניהם ביחד לא מבינים את משמעות המושגים הגבלה, צימצום או גבולות.

כוכב יופיטר עבר למזל דגים, ב28.12.2021 וישהה בו עד 10.05.2022, יעבור למזל טלה בחודש מאי 2022, יחזור למזל דגים ב27.10.2022 עד 21.12.2022 ואז יחזור למזל טלה.לכוכב יופיטר, יש הרבה תכונות ביניהן שמחה, נדיבות, הגזמה ובזבזנות. הוא אוהב שהכל יהיה בגדול. כוכב הנפטון במזל דגים, גם הוא נדיב ונדבן, בוחר בחמלה, ואמפתיה, הבעיה קשר רופף למציאות, יותר רוחניות לצד אדיבות. היופיטר והנפטון מושכים לכיוון אמונה (דת), ופילוסופיה.

את המיפגש בניהם יהיה אפשר להרגיש הרבה לפני אפריל 2022 , לפני שיצמדו על אותה המעלה ב12 באפריל 2022. כלומר, ההשפעה המשותפת שלהם במזל דגים על הכלכלה כבר פועלת, וככל שנתקרב למועד, נבין שהאינפלציה צומחת.

השילוב בניהם יביא חמלה ונדיבות. סבירות גבוהה שנשמע על ממשלות ברחבי העולם, המשנות מדיניות כלכלית, לכיוון יותר חברתי/סוציאלי, עם כותרות על עזרה לחלשים ולאלה שהכנסותיהם נמוכות מהממוצע. ( ניזכור גם שאנו עדיין בעידן הקורונה, דלתא ואומיקרון ומי יודע איזו עוד מוטציה בדרך, שהגוררים הגבלות וסגרים, מה שמשפיע בעיקר על עסקים כמעט בכל התחומים). השילוב של יופיטר ונפטון משמעותו תמיכה (ללא מאבקים) ונדיבות.

יופיטר ונפטון בדגים, זו האינפלציה בהא הידיעה. בנוסף למשברים כלכליים ופשיטות רגל! (מומלץ מאוד למי שמתכנן לבנות עסק חדש להמתין לפחות עד חודש יוני 2022, כשכוכב יופיטר יגיע למזל טלה. ובהמשך כדאי גם להמנע מהתחלות חדשות מאוקטובר 2022 עד ינואר 2023 כולל, רצועת זמן שבה כוכב מארס יהיה בהילוך אחורי, במזל תאומים. ).

המדיניות תשתנה, הממשלות בחלק מהמדינות והבנקים המרכזיים, יחפשו את הדרך לאזן את המדיניות המוניטרית. יתכן שהאינפלציה תיגרום לבנקים המרכזיים ליזום הגבלות חדשות, כולל העלאת ריבית ( שתשפיע מיד גם על השווקים), נקבל בתמורה עליות מחירים, וגם מיתון שיחזיר הבנקים והממשלות לתכנן מחדש לשנות ולהסתגל למדיניות מוניטרית חדשה. (הכוכבים במזל דגים! מי שמכיר את הסמל של הדגים, דג אחד למעלה והדג השני למטה בכיוון הפוך. כך תפעל המדיניות של הממשלות והבנקים בנושאים הכלכליים, קדימה ואחורה, למעלה ולמטה). הרבה כסף יודפס ויתגלגל בשוק, זה יכול לעזור לצמיחה זמנית "כאילו" ולהצטמצם. ברור שכל מדינה וממשלה יש לה תוכניות כלכליות משלה, מעטות מהמדינות משתפות פעולה בנושא. ממה שלמדתי עד כה, שעיני כולם נשואות לארה"ב, אם המדיניות שם תגמגם, סביר להניח שזה ישפיע על הכנסות של מדינות נוספות.

כך גם בשווקים, בטווח הקצר, נראה עליות וירידות לסירוגין, בעיקר עד מאי 2022. עליות גבוהות ופתאום אכזבה ובום. ככל שהעליות יהיו גבוהות יותר, כך ההתרסקות תהיה קשה יותר.

האינפלציה עלולה להיות ממושכת, התחזיות לצמיחה, יאכזבו. הכלכלה סביב העולם לא תהיה יציבה ותביא לארועים לא צפויים. זה ימשך בערך עד אמצע 2023.

אולי כדאי ליידע, שהחל מ14 לפברואר 2026, צפויה צמידות של סאטורן ונפטון על מעלת האפס במזל טלה. שתהיה לה גם משמעות כלכלית (לא חיובית). ארוע המתרחש בזמן שמעלה זו מופעלת משפיע על העולם כולו. על כך עוד נרחיב בלי נדר כשנתקרב ל 2026.

קשה להעריך כמה זמן המגמה שתתחיל עם היופיטר ונפטון במזל דגים, להשפיע. אבל זה לא מפתיע, שני אלה ביחד מטעים וגורמים להחלטות מבולבלות וגם למסקנות שגויות.

הצמידות בין יופיטר ונפטון, מסמלת גם מים והרבה. כלומר, האביב צפוי להיות רטוב ולח, כולל שיטפונות, ואו להבדיל דליפות גאז ונפט. זה כוחו של הטבע. יתכנו תאונות שיגרמו ל"שיחרור" רעלים, שעלולים לגרום סכנה לחיי אדם.

הצד חיובי, זו תקופה ( צמידות יופיטר ונפטון בדגים) שיש בה הזדמנות להקים קרן השקעות, שמטרתה לאסוף כספים עבור אנשים במצוקה.( איסוף כסף לניצרכים, בכל מישור שתחשבו עליו).

מעבר היופיטר למזל דגים יביא דחיפה לשווקים. שיאים חדשים, ובהמשך הכל מתהפך.

יופיטר ונפטון הם הסמלים של נפט ומוצריו, המשמעות שמחירי הנפט ומוצריו יגיעו לשיאים חדשים. בין דצמבר 2021 למאי 2022.  יש להניח שניראה תנועות חדות למעלה ולמטה, וחוזר חלילה.

דרך אגב, השילוב של יופיטר ונפטון, קשור גם לקורונה. הרצון לחופש ממיגבלות, עלול לגרום לאנשים לא לעשות חשבון, להיות חסרי זהירות בהתנהגות שלהם במרחב הציבורי, ואז לשלם את המחיר, בהדבקות ומוטציות חדשות. סבירות גבוהה ששוב נצטרך להתמודד עם המגיפה.

במבנה הכוכבים בעת הזו, (ינואר 2022-מאי 2022) נשמע לצערי, על תאונות קשות, טרגדיות וסבל חסר פרופורציות, אבל ההיסטוריה מלמדת אותנו שלמרות הקושי, הכאב והפחד שחווים כאשר מתמודדים עם כוחות הרסניים, החיים יותר חזקים, והכוח של בנייה חזק גם הוא ואינסופי, כך שאחרי הכל נחזור בעתיד גם לחיים טובים ומשגשגים.

מטבעות הקריפטון:

את המחשב והאינטרנט הכרנו כבר לקראת סוף שנות התשעים.

אורנוס כשהיה במזל טלה, הביא איתו את מלחמות הסייבר ובהמשך גם "מישהו" יתעורר ובחר במהלך נובמבר 2008 לאתגר את המטבעות המוכרים והבנקים , עם הביטקוין. מטבע או סוג תשלום שילחם על מקומו בלי רגולציה.  הרעיון הפך להיות מיסחרי ב 03.01.2009. הביטקוין נקרא מטבע מבוזר שיתרונו או חסרונו (תלוי במתבונן) שאינו כפוף לחוקים, או למדיניות מוניטרית מקומית.  הבנקים לא אוהבים אותו ואת כל שרשרת מטבעות הקריפטו או בלוקצ'יין. לכן גם לא מקבלות אותו. מטבעות הבלוקצ'יין פועלות בטכנולוגיה המאפשרת עיסקאות בהצפנה במחשב, בלי שיש גורם כלשהו ההמנהל אותם. למעשה הביטקוין זו ההתחלה. יש להניח שעם הזמן לבנקים לא תהיה ברירה אלא להתחבר למערכת המטבעות הדיגטלית, כחלק מהתהליך של כוכב אורנוס במזל שור. (ששינה בשנים האחרונות את דרך ההתקשרות בין הבנק והלקוחות, כמעט בלי פקידים. רוב הפעולות לקוחות הבנק מבצעים בעזרת מערכת מחשבים ומכשירים דיגיטליים מגוונים).

 עם מעבר האורנוס למזל שור, מטבעות הביטקוין החלו להתחזק. מאחר ואין מספיק ניסיון אסטרולוגי עם המטבע, אפשר לעקוב אחרי התפתחותו רק זמן קצר לאחור.

נכון לעכשיו עד שאורנוס יגיע ל 20 מעלות בשור, (יולי 2023) אפשר להאמין שהביטקוין יגיע לשיאים חדשים, ואחר כך עלולה לחול נסיגה בערכו. עד אז, יתכנו מצבים של נדנדה, נסיגה ונסיקה. אפשרויות נוספות, שהצמיחה של הביטקוין תסתיים בחודש מרץ 2024 , או רק כשכוכב אורנוס יעבור למזל תאומים ב 2026. בכל אחת מהצמתים יש סכנה שהביטקוין עלול לרדת בערכו במיספרים גבוהים מאוד. מתי בדיוק זה יקרה?  קשה לי לדעת כאסטרולוגית, השאלה מתי לצאת בלי להפסיד? מתסכלת. לפי הכוכבים אין סימן שאלה שיש למטבע הזה פיסגה שמעבר אליה לא יוכל לנסוק.

רצועת הזמן שבה כדאי להיות ערניים תהיה בין יוני 2022 לינואר 2023.

גם המיפגש המתוח של סאטורן אורנוס בסוף דצמבר 2021 יכול להשפיע על ערכו.

במיפגש הראשון של אורנוס וסאטורן באפריל 2021, הביטקוין זינק פי 20 וצנח ביוני 2021 כשמרקורי חזר להילוך קידמי ויופיטר וגם נפטון החלו בנסיגה. הביטקוין חזר ועלה שוב בנובמבר 2021.

נכון, שהביטקוין יכול לנסוק בלי הגבלה, אבל ככל שיעלה גבוה יותר, כך הנפילה שלו תהיה קשה יותר.

כשמתבוננים על מפת הביטקוין, כוכב יופיטר עבר במזל דלי על צמידות וונוס נפטון במפה. באפריל מאי 2021. יופיטר ונפטון ביחד "חגיגת ההגזמה". כשהיופיטר עבר למזל דגים, הביטקוין ירד. בין אמצע מאי ליולי 2021. יופיטר חזר לדלי, שוב נסיקה. יופיטר עוזב את מזל דלי בסוף דצמבר ועובר למזל דגים, מה יהיה מצבו של הביטקוין?

כוכב סאטורן יטייל במזל דלי במהלך עד תחילת מרץ 2023 האם יתחילו ממשלות לחפש דרך להסדרה של מטבעות הבלוקצ'יין? סאטורן מסמל גבולות.

סאטורן במזל דלי יצמד לכירון בפברואר- מרץ 2022, ובהמשך יגיע לנפטון במפת הביטקוין באפריל 2022 עד ינואר 2023, ובהמשך יגיע הסאטורן לוונוס במפה בפברואר-מרץ 2023. מעברים אלה יצמצמו את מחירו של הביטקוין.

המסקנה שלי כאסטרולוגית, הביטקוין יהיה גבוה מנובמבר 2021 עד מאי 2022. יתכן שהצמידות של יופיטר נפטון ב 12 לאפריל 2022 שמסמלת הימור גדול יעזור לביטקוין לטפס מאוד גבוה, או אולי בדיוק ההפך ונישמע קולות תבהלה. (היסטריה) מאלה שהתאהבו במסחר ביטקוין.

למען האמת קשה לחזות שוק כל כך ספקולטיבי כמו הביטקוין. ממעקב אחר הכוכבים יש להניח שהביטקוין ירד במחצית השנייה של 2022 עד תחילת 2023, ואחר כך יחזור לעלות אולי כשכוכב אורנוס יגיע לסוף דרכו במזל שור ויעבור למזל תאומים. תקופה תנודתית מאוד למטבע צפוייה בין 2024-2026.

החוכמה של המשקיעים תהיה לזהות מתי הרווחים מספקים אותם ולא להגיע לקצה להפצע ולכאוב.

הערה: אין ברשימה הנ"ל המלצות. אני לא כלכלנית! הרשימה הזו כולה מבוססת על קריאת מפות אסטרולוגיות ומיקומם של הכוכבים בשנה הקרובה.

"לא לחינם נעשה המטבע עגול, כי כגלגל החוזר הוא" (יצחק אייזיק)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .