eXTReMe Tracker

מה קורה לנו? "עברנו את פרעה, נעבור גם את זה"

 

 

מפת הכוכבים אצלנו:

לצערי הרב, אני מחזירה אתכם לרשימות האחרונות, שעלו ב01.07.2021, באוקטובר 2021 ופברואר 2022, ממשיכים להיות רלוונטית.שם כתבתי:"אירועי מאי 2021 עדיין לא הסתיימו. המצב בארצנו, עם כוכב פלוטו (ירחי) במעבר שמגיעלציר 4 המסמל עבורנו את הבית והמשפחה ובאסטרולוגיה מדינית, זה הבית של מדינת ישראל, הבסיס של כולנו, המקום שאמור לתת לנו ביטחון (בתוך המדינה) שייכות ערבות הדדית, שכנות טובה לחיות ביחד (מדינה מכילה גםמגזרים אחרים). המעבר של פלוטו (ירחי) בשנתיים-שלוש הקרובות מחזיר אותנו, לצערי הרב, לשנים 2001-2000, שהיו גם בהשפעה ישירה על ציר 4-10 (45 מעלות)".

כוכב פלוטו ירחי הגיע בחודשים האחרונים לאותוציר הפעם בכל כוחו (4-10), ומשפיע על המקום המסמל את הבסיס שלנו, הבית שלנו. מעורר אתאווירת חוסר האמון ביננו, המגזרים השונים החיים כאן ביחד, לצדהסתבכויות ואירועים שלמעשה משנים את כללי המשחק.

ההשפעה של כוכב פלוטו על מפת המדינה יהיה לאורך השנים 2022 -2023.מזכירה לכם, שכוכב פלוטו, מסמל את עוף החול. זה ששורף את עצמו ונולד מחדש.

בימים האלה, אנו עדים לכך שהמתח שביןהפלשתינים ומדינת ישראל לא פסק, אלא עלה כמה מדרגות למעלה, טרור ואלימות, כעסים מתפרצים, מלחמות אגו ושריפות… ניסיונות "והצלחות", פיגועים מתרחשים לאחרונה כמעט יום יום. ולדאבוני הרב, הם ימשיכו ויכאיבו.. והלוואי ואתבדה!
"נוכחות הפלוטו (ירחי) במקום הזה (במפת המדינה) גורם קושי לכל הקשור למחויבות בתוך המדינהשלנו. הביטחון שלנו (גם על הגבולות), במובן הכולל של המילה, מתערער. לצערי, קשה להתאחד בזמנים האלה בעיקר בגלל אובדן אימון הדדי. תנאי החיים בעיקר החברתיים משתנים, מאחר והשותפות שניסו לבנות לאורך שנים הופרה. החשדנות הרימה ראש, הבנה שצריך לשנות את כללי המשחק, לקבל החלטות בתנאים של חוסר וודאות! חלק מהאוכלוסיה עלולים לחוש גם פחד בזמנים האלה. מתח החיים במדינה שלנו עולה מדרגה.

עם כוכב פלוטו בציר 4, יהיה חשוב שהממשלה וההנהגה, ידעו לזהותשהמציאות המוכרת והבטוחה איננה עוד ורצוי שיבינו את זה מהר!

הקושי שהוא שנכון לעכשיו יש לנו גם ממשלה עם כוכבים על ציר 1-7, ( בהרחבה ברשימה מ01.07.2021) בשילוב מדינה עם כוכבים על ציר 1-7, ה"רכבת" (מדינת ישראל) יורדת מהמסילה. הרגשה שאין נהג בתוך הקטר."

היום כבר ברור לכולנו, שהממשלה אוחזת בקרנות המיזבח, אבל גם הוא מתמוטט… אנחנו לקראת שינוי, ( הפעם שינוי שאולי יהיה חיובי יותר יחסית לתנאים הקיימים במדינה שלנו). תקום ממשלה אחרת, בתקווה שתהיה זו ממשלה שתיזכה לתמיכה רחבה בציבור, מה שאין לממשלה הנוכחית.

נעבור תקופה ארוכה (לפחות עד 2023), שבה נתקשהלמצוא פתרונות, במציאות נחווה אובדן שליטה, "חשדהו וכבדהו". יהיה עלינו ללמוד לסמוך על עצמנו (כי "אין לנו ארץ אחרת"), מפני האיומיםה"מגוונים" (סכינים, אבנים, מיגוון פיגועים, בנוסף לרקטות וטילים שיגיעו ויפגעו, אינתיפאדה שעלולה להתפתח לצד סימני שאלה לכלכלה, וכמובן הבריאות! של כולנו (הקורונה עדיין כאן, עוד כמה חודשים לתוך 2023) הלחץ על מדינת ישראל צפוי גם ממדינות ברחבי העולם "נאור", כולל אלהשראינו בהן בנות ברית. על המנהיגים יהיה לשמור על פתיחות, לקבלהחלטות זהירות מאודאך ורק לטווחים קצרים כדי לבנות מציאות שבה לא יתנולאף גורם חיצוני השפעה שתדחק אותנו.

מעברו של פלוטו במזל גדי, המסמל מוסדות ורשויות במדינה, נותן גם את אותותיו. למי שעוקב אחרי המישפטים של זדורוב, נתניהו והחשיפה של אילה חסון על "ההתעללות" של המישטרה והפרקליטות בגל הירש. בעבר כבר כתבתי לכם, כוכב אורנוס וכוכב פלוטו, כל אחד בדרכו, יגרום לשינוי ומהפך גם במשרד המישפטים, הפרקליטות והמישטרה. וכוכב פלוטו "מנקה" ואורנוס "מורד". כך שהמהפך והשינוי במוסדות הללו מגיע.

גם התיקשורת, לא אכביד בהסברים אסטרולוגיים, אבל ההורוסקופ של ערוץ 13, וערוץ 12, יעברו שינויים מהותיים. ערוץ 13 יושפע גם מאורנוס ופלוטו, וגם כוכב סאטורן מטייל בציר 2-8, הבעיות הכלכליות מכבידות עליהם. ערוץ 12, גם מרגיש את האורנוס. אבל גם הנפטון הירחי על ציר 10, מעיד שהיציבות שם מתערערת, וההצגה כלפי חוץ עטופה בניירות צלופן צבעוניים, המכסים על "הכיעור". המשבר כבר קיים. אורנוס, "יפריש" כמה אנשים מהערוץ הזה. ערוץ 11, התאגיד, עובר גם את "הניתוח הכירורגי" של פלוטו (ירחי), בציר 4-10, כלומר גם בתאגיד צפויים שינויים. הראשון כבר התרחש בסוף חודש אפריל 22, מנכ"ל התאגיד הודח!

המעברים על הצירים במפת המדינה, 1-7, 2-8, 6-12, אינם קלים.

התרופפות מסגרות, בחינה מחדש של מה שקורה, מה שמחדד את חוסר היכולת לתת אימון ולסמוך על "חברים". יש כאן פוטנציאל להסתבכויות, הסיבות רבות ומגוונות. המדינה (עם 6-12,) מעידה על התנהלות המנוגדת לנורמות המקובלות. ( לא צריך להזכיר שוב את הממשלה, הפרקליטות, המישטרה, נכון?). המיבנה מעיד גם על האיומים שאנחנו חווים.

זה מבנה של מאבק השרדות. לא מאפשרת בנייה של מערכת יציבה עם אימון וביטחון. חשוב להתמקד ביכולות הבסיסיות, בלי ציפיות מאחרים. ( המדינות שחשבתם שהן ידידות, ארה"ב, מדינות אירופה וכו')

מעגל הקארמה, 1-7, 5-11, 6-12 יעזור לקחת יוזמות, ולהעיז. להתמודד עם המבחנים שבדרך. אני חוששת שנגיע לעימות גדול יותר, בחודשים הבאים. החל מחודש אוקטובר כוכב מארס יגיע למזל תאומים, ויעצר על כוכב אורנוס במפת המדינה ויתחיל בנסיגה עד ינואר 2023 השהות של כוכב מארס במזל תאומים הלוך ושוב מרמז על יותר מחזית אחת. בשנים שמארס בנסיגה, (לא רק במדינת ישראל!) המתחים הביטחוניים נוסקים אל על, ומביאים לעימותים ומלחמות. (נכון לעכשיו אוקראינה ורוסיה, אל תופתעו, באירופה זו רק ההתחלה).

מבנה הכוכבים, מעיד על מיבחנים ויוזמות שיעמדו כל פעם למבחן מחדש, העזה, במציאות לא מפרגנת. גם במציאות הזו, לא ניתן לקחת החלטות לטווח ארוך, בעיקר כשהמדינה משלמת מחיר יקר, אבל עם עוצמה פנימית חזקה. (5-11). 6-12, מסמלים ערכים, קוד תרבותי, מצפון, ואמת פנימית המבדילה אותנו מעמים וארצות אחרים.

המלחמה אצלנו תתרחש בכל המישורים (ערכית וביטחונית)! מלחמה שמטרתה לבנות את המקום שלנו במרחב, עם חופש ובחירה לדרך שבה אנחנו רוצים לחיות.

****

לפניכם, ניתוח מפות להבין את המציאות במערכת היחסים בינינו, מדינת ישראל והפלשתינים.

הסכמי אוסלו והרשות מול מדינת ישראל.

בעיקבות הרחש בחש והניסיונות של שר החוץ, ושר הביטחון הנוכחיים לחדש הסכמים עם הפלשתינים, להגיע "להבנות" עם הרשות ואבו מאזן, אולי גם על בסיס הסכמי אוסלו.

חזרתי תחילה למפת הכוכבים ב15.11.1988 בשעה 01.38 לפנות בוקר, באלג'יר, אז ערפאת ימ"ש הכריז על עצמאות פלשתין. בחינה של המפה המייצגת את ההכרזה, מעידה למה עד היום, אלה המכנים עצמם פלשתינים, לא הצליחו לממש את "החלום". בהורוסקופ הנ"ל, הירח במעלה 28 גדי, ללא היבטים! הירח בטל, כך שכל ניסיון גם בעתיד, להתניע את המהלך יתפוגג. חשוב להזכיר שהמעלה 28 בגדי, נמצאת במפת מדינת ישראל במקום המסמל את הבסיס, המקום המייצג בסיס לביטחון, בית 4 המסמל את הבית שלנו (במדינת ישראל). הירח (במפת ההכרזה של ערפאת ימ"ש), מציג את האמוציות, ושואב הרבה אנרגיה ריגשיית שביעבעה לאורך זמן, והתפוצצה עתה (בשנים 2022-2023) כשכוכב פלוטו עובר על המעלה 28 גדי, הלוך ושוב. הפלשתינים הבוחרים להאמין שארצנו שלנו שייכת להם, והבית שלנו הוא שלהם, והם מופעלים על ידי אמוציות שאינן מאפשרות גם לנהל מו"מ ראציונאלי.

מכאן גם הקושי לנהל מו"מ או תיקשורת כנה ואמיתית. הבסיס אמוציונאלי, ( לשני הצדדים) לכן יש משחקי מילים, טקטיקה מתוחכמת עם מיגוון רמזים שגורמת בסופו לכל מו"מ להסתיים באכזבה, להבין פעם אחר פעם שאין הדדיות ואף אחד מהצדדים לא סומך על השני. ושוב, ברקע, הירח הבטל, שעוזר להוביל לשום מקום. דרך אגב, הוונוס באותה מפה (הכרזת פלשתין) גם היא לבד, והמשמעות שיש לפלשתינים בעיה קושי ליצור הדדיות. בנוסף הוונוס, מסמלת פיננסים נמצאת בבית הכספים, כך שהרבה כסף שהגיע וממשיך להגיע, (ממדינות הרוצות לראות את הפלשתינים, מגרשים את היהודים מארצם) נבלע אי שם, בבור ללא תחתית וגם לא עוזר באמת להתפתחות כלכלית.

השמש במפת הפלשתינים נמצאת מול השמש של מדינת ישראל, היעדים בהתנגשות. מעברי הכוכבים על המפה המשותפת, מדינת ישראל והרשות, הם על הצירים 1-7, 5-11, 3-9. אלה מספרים על ניסוי ותהייה. ניסיונות למצוא דרך וכל פעם בכיוון אחר. בציר הקארמה הכוכבים הם על הצירים 4-10 ,2-8. המלצה, לשמור על הקיים ולא לחפש הרפתקאות חדשות. המלצה שטובה לשני הצדדים.

המעבר של כוכב פלוטו במעלה ה28 בשנתיים הקרובות, הוא אחד הגורמים להתעוררות מאז מאי 2021, האמוציונאלית של הרשות פרצו וקשה לשלוט בהן. אבל תיזכרו גם, הירח בטל. כך שאין תוחלת, גם אחרי שכוכב פלוטו, ימשיך ויעבור למזל דלי, הרשות עם הירח הבטל ימשיכו להסתובב סביב הזנב של עצמם.

מפת הסכמי אוסלו, 13.09.1993 בשעה 10.45 בוושינגטון. מציגה מפה של מאבקי כוח, הונאה (מארס-נפטון) ואלימות (מארס אורנוס) קשה, שפיכות דמים.

כאן הכוכבים מציגים 1-7, 2-8, 3-9, כלומר, ההסכם נמצא באוויר. למרות שהוא ייצוגי, אין לו תמיכה של היקום. 1-7, מתאים להחלטות קצרות טווח. סוג של פרוייקט ותו לא. תמונת הכוכבים מציגה שחוזה, הנקרא ,הסכמי אוסלו" התבטל.

על המפה המשותפת של הרשות הפלשתינאית והסכמי אוסלו, עוברים הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11, 2-8, 6-12. מצד אחד, העזה, פעילות ללא גבולות, עם פעולות הנעשות מאחורי הקלעים, בלי אפשרות לתכנן יעדים לטווח ארוך. בפועל התחושה שלהם היא של הישרדות וחוסר יכולת להשען על אחרים. או לקבל עזרה, גם בגלל ההתנהלות הכלכלית המעידה על הסתבכויות, הונאות ורמאות. גם אם בעבר, הרשות והסכמי אוסלו, קיבלו תמיכה מאירופה או מדינות ערב, לאט לאט הם לומדים שבמציאות אין קונצנזוס להתנהלותם בדעת הקהל העולמית .

הפיגועים לצערי הרב ימשיכו, במפה המציגה את הסכמי אוסלו, הכירון והירח נפגשים שוב במהלך מאי ויוני במפת קידומים. זה מביא כאב הנובע מהפיגועים.

 

ועתה, ספרו זאת לאלה שרוצים ל"החיות" את ההסכמים הללו, במפה (הסכמי אוסלו) עםTsבמזלות הקבועים, המורכב מהוונוס, סאטורן ופלוטו, שאלה כבר נמצא "בהחייאה"! (אבל לא כמו שחשבו, אלו שהאמינו שיש אפשרות להגיע להסכמי שלום).

הסאטורן בהווה במזל דלי, מדליק את המיבנה (בעזרת המארס שעבר גם הוא במזל דלי), ומציג את האלימות ושפיכות הדמים בהווה. בימים הקרובים, לצערי הרב המארס ימשיך וידליק גם את הסאטורן, וונוס ופלוטו. כוכב אורנוס מגיע למנעד מתוח עם הירח במזל אריה. האמוציות יתפרצו מכל כיוון.

כוכב מארס המקודם נמצא בדיוק על ציר 1-7, הירח המקודם יושב עכשיו בדיוק על כירון מלידה. וימשיך והתקדם לכירון מקודם בתוך חודשיים, מאי 2022, ויביא הרבה כאב איתו. השמש המקודמת (בהורסקופ של הסכמי אוסלו) נמצאת בדיוק בריבוע לאורנוס ונפטון במזל גדי. (במפת הלידה). אשלייה שמתנפצת. וכל הנ"ל משתלב עם כוכב פלוטו ירחי על ציר 4-10, במפת המדינה שלנו המערער את הביטחון של כולנו, מאחר וציר 4, הוא הבית שלנו. והכוכבים? ידם עוד נטוייה…

נכון לעכשיו אנחנו שבים ולומדים על בשרנו למי ששכח "עשיו שונא ליעקב" (מדרש).

וחזרה אלינו:

מבקשת מכם להיות זהירים, בארץ וגם ברחבי העולם (מקומות שבהם יש יהודים, סמלים יהודיים, בתי כנסת, בתי קהילה וכד').

הזמנים, אפריל-יולי 2022, (במפת המדינה שלנו), מושפעים מכוכב סאטורן על ציר 2-8. מביא כאב והסתגרות, זהו מעבר ממנו נלמד שוב שיש דברים שעליהם לא נהיה מוכנים לוותר.

ראש דרקון/כירון על ציר 1-7 במפת המדינה, ישפיע לאורך השנה לסירוגין, יעיד על מחלוקות שעלולות להביא למשבר גדול. יהיה צריך להוכיח יכולת לצד קבלת החלטות במצבים לא מוכרים, שינוי מהיר של כללי המשחק, חשוב יהיה לתת מקום למחשבה אחרת, בעיקבות ארועים לא צפויים שיחייבו שינוי עמדה ביחס למצבה של המדינה.

זהו תהליך שידרוש הסתגלות מהירה לתנאים משתנים.

ההשפעה של הכוכבים תהיה אפריל -יולי 2022, ספטמבר 2022-מרץ 2023.

ראוי לציין, שהשפעה של כוכבים היא גם לפני ואחרי, כך שיהיה נכון להמשיך ולשמור על זהירות גם במהלך חודש אוגוסט 2022.

 

אצל היהודים קיימת האמונה והאהבה לארץ ישראל. זהו ביתם של היהודים מאז ומתמיד, מיסמך הטאבו של מדינת ישראל נמצא בתורה, ההבטחה הראשונה ניתנה לאברם בספר בראשית פרק י"ב פסוק ז': "וה' אָמַר אֶל אַבְרָם אַחֲרֵי הִפָּרֶד לוֹט מֵעִמּוֹ שָׂא נָא עֵינֶיךָ וּרְאֵה מִן הַמָּקוֹם אֲשֶׁר אַתָּה שָׁם צָפֹנָה וָנֶגְבָּה וָקֵדְמָה וָיָמָּה. כִּי אֶת כָּל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתָּה רֹאֶה לְךָ אֶתְּנֶנָּה וּלְזַרְעֲךָ עַד עוֹלָם… קוּם הִתְהַלֵּךְ בָּאָרֶץ לְאָרְכָּהּ וּלְרָחְבָּהּ כִּי לְךָ אֶתְּנֶנָּה" . הגדרה נוספת ומפורטת יותר של גבולות ההבטחה נמצאת בספר שמות: ” פרק כ"ג פסןק ל"א: וְשַׁתִּי אֶת גְּבֻלְךָ מִיַּם סוּף וְעַד יָם פְּלִשְׁתִּים וּמִמִּדְבָּר עַד הַנָּהָר." .

לא במיקרה לאורך שנים גם בגלות כל תפילה הסתיימה בגעגוע "בשנה הבאה בירושלים הבנוייה" .  

המדינה שלנו, הוקמה בדם, יזע ודמעות, וכולנו ממשיכים להיות חלק ממאבקמול "מישהו" המנסה לקחת ולפלוש או להתנחל בתוך הבית שלנו, להיכנס בכוח לתוך הטריטוריה הפרטית. "לעולם לא עוד".

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .