eXTReMe Tracker

בני גנץ וגדעון סער, האמנם תקוה חדשה?

 

 

ב10.07.2022 בשעה 20.27 הופיעו בני גנץ וגדעון סער והכריזו על "הנישואין" שלהם.

המפה של "כחול לבן תקווה חדשה". מציגה שהשיתוף הזה תלוי במציאות חיצונית. כלומר, יתכן מאוד שגורם חיצוני, שידך בניהם.

מבנה הכוכבים לשנה הקרובה מציג כוכבים על ציר 1-7, 5-11, 6-12.

בתרגום לשפה עממית, התחלה חדשה, יצירת מציאות בלי לקחת בחשבון את הנורמות המקובלות וניסיון ליזום כיוון חדש שירחיב את מעגל האפשרויות שלהם.

השיתוף יעבור מבחנים ומהמורות, חוסר וודאות, בעיקר ללכת נגד הזרם. הם כמובן פועלים בסביבה תחרותית ( תקופת הבחירות כמובן) לא מפרגנת.

יהיה עליהם ללמוד בדרך שרצוי ללמוד את הקודים המקובלים, טעויות יופיעו ככישלון שיהיה עליהם להכיל.

הניסיון להציג מחוייבות משותפת למדינה שלנו, יהיה לטווח קצר.

השילוב בין כוכבים על הצירים 1-7 ו6-12, זהו למעשה שילוב של חוסר מחוייבויות, וסבירות גבוהה שההסכמים שנחתמו יופרו והאפשרות שיפרדו בהחלט סבירה.

זו מערכת יחסים שבה נקודת הפתיחה לא קלה, לכן גם רואים את "הגירושין" באופק.

התבוננות על המפה של ההכרזה, מעידה על השינוי במציאות של חברי המיפלגה, צורך לבחון אחד את השני כל פעם מחדש, בעיקר כדי לבדוק את הנאמנות ההדדית.

אי השקט, טבוע בבסיס המפה. יתכנו מאבקי כוח בתוך המיפלגה גם עם אשליות יאכזבו. למעשה זו מפה שאין בה בשורה.

כירון נמצא על ציר 3-9 במפת השיתוף החדשה, "אנחנו חשובים יותר מכולם", יוביל למשבר תיקשורתי, בעיות שיתעוררו בגלל ביקורת, מהם יוכלו ללמוד ואולי כך להשתפר.

גם הנפטון הירחי, נמצא על ציר 3-9, מחזקת את הרמזים למערכת נורמות מנותקת מהמציאות. שניהם בטוחים שהם מייצגים במיפלגה המשותפת שלהם את "הצדק המוחלט". כשבמציאות זו הכחשה למה שהם משדרים. נפטון ירחי לא מייצג ערכים באמת. אלא כל מיני דברים גראנדיוזיים שאין להם בסיס משותף. יתכן שזה מבטא שההסכם ביניהם, הוא על בסיס הבטחות הדדיות שלא יוכלו לממש. הנפטון הירחי, מציג קשיי תיקשורת והבנה כך שכל אחד בתוך המיפלגה, יכול לבחור לעצמו דגל ולצעוד איתו. (ראינו את אותו היבט בממשלה שקרסה, בה כל ראש מיפלגה, עשה את הטוב בעיניו, בלי להתייחס לעובדה שלכל ממשלה יש מדיניות שכולם שותפים לה, אבל עם הנפטון הירחי זה פשוט התמוסס).

המפה המשותפת ( על בסיס מפת לידה עם הנתונים המלאים) של בני גנץ וגדעון סער, מציגה 6 כוכבים בבית 4. כלומר מה שחשוב לשניהם ביחד לבנות בסיס יציב ותו לא. אם נתרגם את זה לעולם הפוליטי, שיהיה לשניהם כסאות בטוחים לשבת עליהם. למעשה אין שם ניצוץ, של שנים היוצאים לדרך חדשה. משהו כבוי בשותפות הזו. מלבד שמירה אחד על כיסאו של השני.

בית 9 מייצג מדיניות, כוכב סאטורן הנמצא שם במנעד מתוח לכוכב נפטון מעיד על הפער בין הרצוי והמצוי. הצהרות עם דגל שיתפוגגו בניסיון להוצאתם לפועל.

כוכב יופיטר ירחי נמצא על ציר 5-11 בקומפוזייט שלהם, רומז על חוסר סיפוק שעטוף בצדקנות. חיפוש דרך להצדיק את עצמם, עם הרבה תאוריות ( מעייפות?) על איך ומה צריך לעשות. המיקום של היופיטר במקום הזה, מעיד שניסיונות להשתמש במסרים "פילוסופיים" יגיע מחוסר מודעות עצמית שלהם ביחד מול הציבור.

הכירון נמצא בבית 10 בקומפוזייט שלהם, מעיד על מסלול של משברים בדרך למימוש המטרה במישור הארצי. יש כאן אכזבה הדדית וציבורית שתופיע מה"ביחד" שלהם.

בקומפוזייט המקודם של בני גנץ וגדעון סער, יש סטליום במזל עקרב, והמרקורי נמצא במזל שור. כוכב אורנוס הנמצא עכשיו במזל שור גם הוא לא נותן להם מרגוע.

בזמן הבחירות כוכב סאטורן שימשי ישהה על ציר 2-8 במפת הקומפוזייט שלהם עם מדינת ישראל, שכבר יתחיל להשפיע מחודש אוגוסט 2022 כך שסביר שיתאכזבו במבחן התוצאה.

 

אצלנו:

הפלוטו הירחי ממשיך לשהות על ציר 4 במדינה. אותותיו ניכרים לצערי הרב בכל המישורים. כמו שכבר קראתם ברשימות עברו, פעולתו הכירורגית משפיעה, על מערכת היחסים בנינו, הפילוג, אי השקט ותחושה חזקה שהמיסגרות האמורות לאחד אותנו כעם אחד, מתרופפות. מצבי המיבחן שבדרך, גורמים לחשיפות שקשה לעכל. למזלנו כוכב פלוטו מנקה ריקבון ליכלוך וכל מה שנידרש כדי שנוכל כולנו, אזרחי ישראל לנשום חמצן נקי, תרתי משמע ולקבל אנרגיה חיובית שתאחד אותנו במטרה לבנות הכל מחדש וביחד. כוכב פלוטו ישהה על הציר לסירוגין עד 2024.

מבנה הכוכבים על הצירים הראשיים מפת המדינה הוא 1-7, 2-8, 6-12, מקשה על בניית מערכת אימון. נבחרות מטרות לטווח קצר, עם מחוייבות כלכלית, צורך גם להיות מחושבים כלכלית, מצב שעלול להביא לקיצוצים בהוצאות. זו תקופה יהיה צורך ליצור התקשרויות לטווח קצר, התנהלויות שמטרתן, להתמקד ביכולות הבסיסיות של המדינה, לצד יצירת נישות כלכליות שיתנו יתרון יחסי על מדינות אחרות.

החל מקיץ 2023, הכוכבים יהיו על הצירים 1-7, 2-8, 3-9, שיעזור לעצמאות המדינה, אבל בהתייחסות למציאות שתהיה תובענית. הגמישות תעזור לצאת ממצבים כלכליים מעיקים. במצב כזה על המדינה, יהיה לתת עדיפות לקשרים כלכליים שכבר קיימים ולטפח אותם, לשמור על ערנות לשינויים המתרחשים בשווקים ולפעול בהלימה.

החל מ2025 והלאה, עם הכוכבים על צירי הקארמה 4-10, 5-11, 6-12 תחזור היציבות למדינה, חזרה למרחב ראוי שיביא להתפתחות כלכלית בתחומים שיש למדינת ישראל מיומנויות. קשרי חוץ טובים יעזרו גם.

על ציר הקארמה, הכוכבים במהלך השנתיים הקרובות יהיה על הצירים 1-7, 5-11, 3-9. לשילוב כזה, אני קוראת ניסוי ותהייה. המציאות לא יציבה, אבל יש מקום להתפתחות כלכלית, למרות מיגוון קשרים כלכליים בינלאומיים לטווחים קצרים, מהם יווצרו בעתיד, עיסקאות ארוכות טווח. ההתפתחויות הכלכליות יהיו בתחומים שבהם למדינת ישראל יש ידע ייחודי, שמדינות אחרות יבקשו לעצמם.

בנתיים התחושה של חוסר וודאות מעשי וריגשי, ילווה אותנו, עם סימן שאלה איך תראה המדינה שלנו בעוד כמה שנים.

 

תחזית ליולי -אוגוסט 2022:

הקושי המיידי שלנו יהיה בין 27.07.2022 – 25.08.2022  מפת חודש ( חזרת ירח) של מדינת ישראל. מפה זו מכילה את הצמידות של הכוכבים מארס ראש דרקון ואורנוס בבית 4 במזל שור במנעד מדוייק לכוכבים מרקורי במזל אריה ולכוכב סאטורן במזל דלי.

כזכור בית ארבע, מסמל את הבסיס והביטחון שלנו, צירוף הכוכבים האלים כל כך במיקום הזה נותן תחושה של סוג של הוריקן, ארוע לא צפוי, פציעות, מתח אלימות אכזרית. המחשבה במקרה אחד, בגלל מעורבות אורנוס, האפשרויות, התקפת סייבר משמעותית, הפוגעת באיכות החיים במדינה, או צמידות מארס אורנוס, שמחדדת כעסים אלימות מילולית הפוגעת חברתית. ובמיקרה שנתפלל שלא יתממש, פיגוע קשה או אפשרות שיגיעו טילים שיגרמו לנזק ממשי. שילוב של מארס ואורנוס משמעותו "פיצוץ". מקבל משמעות קארמתית בעיקר בגלל ראש הדרקון שנמצא בניהם

לא אלאה אתכם עם עוד מעברי כוכבים שאני רואה במעגלים שונים על מפת המדינה כאלה הגורמים פגיעות ובמקרה הקל יותר אינם מעניקים ביטחון ורוגע.

השילוב של המארס, ראש דרקון ואורנוס במזל שור במזל שור יוצר מנעד מתוח לכוכב סאטורן במפת המדינה.

 

הסאטורן בקידומים במזל אריה וגם במעבר במזל דלי שולח היבט מתוח לשמש בשור, במפת המדינה.

בנוסף לנ"ל, על המדינה בתקופה זו יש גם מעבר של נקודת ביניים מארס/ כירון וגם כירון/ סאטורן על ציר 1-7. כל אלה ביחד משפיעים על מצב הרוח, תחושה של אכזבה, משבר שיהיה צריך לנהל בגלל מה שמתרחש כאן אצלנו.

הלוואי ואני טועה מייחלת שהכל אצלנו יעבור רק עם מתחים קצת עצבנות ותו לא.

הערה לפני סיום: בעיקבות מעבר הכוכבים על מפת המדינה: אינני מצפה שכולנו נחשוב בדיוק אותו הדבר. גם בעבר, לכל אחד מאיתנו יש את האמת שלו! שמאמין רק בה וזה בסדר גמור. אתה ניפגש איתה בקלפי ביום הבוחר ומבטא אותה. אבל חשוב שנלמד גם לכבד את האמת של הזולת, לשמור ולכבד כי באמת "אין לנו ארץ אחרת", וזו כבר רק ציטוט משירו של אהוד מנור וגם לא קלישאה! אלא אמת צרופה של רוב אזרחי מדינת ישראל. אלה שרוצים שתהיה לנו מדינה יהודית ודמוקרטית. להזכירכם במקורות שלנו כתוב מצוות "ואהבת לרעך כמוך". האם לא כדאי לנסות?

 

ואסיים מילים מתפילת החיד"א:

"…וִיהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ יְיָ אֱלֹהֵינוּ וֵאלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ, שֶׁתִּתְמַלֵּא רַחֲמִים עָלֵינוּ, וְתִטַּע אַהֲבָה וְאַחֲוָה שָׁלוֹם וְרֵעוּת בֵּינֵנוּ וּבֵין כָּל יִשְׂרָאֵל וְנִהְיֶה לְאַחָדִים כְּשֵׁם שֶׁבְּהַר סִינַי הָיָה שָׁלוֹם בֵינֵנוּ, כְּדִכְתִיב וַיִּחַן שָׁם יִשְׂרָאֵל נֶגֶד הָהָר, כְּאִישׁ אֶחָד בְּאַחְדוּת גְּמוּרָהכֵּן בְּרַחֲמֶיךָ הָרַבִּים תְּזַכֵּינוּ לְהַעֲבִיר מִמֶּנּוּ שִׂנְאָה וְקִנְאָה וְתַחֲרוּת, וְנִהְיֶה אוֹהֲבִים זֶה לָזֶה, וְתָשִׂים שָׁלוֹם בֵּינֵנוּ…." (רבי חיים דוד אזולאי, מחבר התפילה)

 

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .