eXTReMe Tracker

הזהרו והשמרו! המחשבות על כוכב מארס בנסיגה במזל תאומים

 

רצועת הזמן 29.10.2022 -12.01.2023 ועל המארס במזל תאומים בכלל שילווה אותנו כ 7 חודשים.

כוכב מארס מסמל אנרגיה, פעולה, דחף עצמאי, יוזמה, אימפולסיביות .

הנוכחות שלו במזל תאומים מחזקת פעילות מנטלית. לטוב אבל גם ל"לא טוב".

הוא מעודד תחרותיות, וויכוחים, וגם התנהגות פרמיטיבית! במיטבו הוא אסרטיבי ואמיץ.

בשיחות עם המארס במזל תאומים, יש נטייה לומר את מה שחושבים בלי מסננת, או להתפרץ בזמן שיחה, האחד לדברי השני. מתקשים להתפשר, דורש פתיחות, מחשבה לפני דיבור, אולי כדאי גם לוותר על האגו, כדי למנוע קונפליקטים.

ברמה האישית, זו תקופה שיש בה הזדמנות לבטא מחשבות לעומק, תקופה יצירתית אם תדעו לשמור על פתיחות.

כוכב בנסיגה, אינו מממש את הפוטנציאל שיש בו. לכן נסיגת מארס, אינה טובה להתחלות חדשות. היוזם ניכשל במיבחן התוצאה, כולל עבודה, ועסקים. לא נכון להתחיל בהתקפות או במלחמה. וברמה האישית, כניסה לוויכוחים ומחלוקת לא מומלצת בזמן הזה.

כוכב מארס עבר למזל תאומים ב 20.08.22 וישהה ב"תאומים" עד 25.03.2023, במשך 7 חודשים.

הנסיגה של מארס תתחיל בסוף חודש אוקטובר, ותורגש כבר כבר במהלך אוקטובר 2022. החל מ15-16.10 הוא ידשדש על המעלות 25-24 במזל תאומים, יעצור ב30.10 על המעלה 25 בתאומים ויתחיל בנסיגה וכאן מתחיל הסיפור בהא הידיעה, שמעניין אותנו יותר, הוא יעבור ויעצור על כוכב אורנוס בהורוסקופ של מדינת ישראל. (24.21 מעלות) שהותו של המארס על המעלה הזו, תהיה עד 15.11.2022 (המשמעות בהמשך) והוא ימשיך בנסיגה לאט לאט עד שיגיע ב 02.01.2023 למעלה 8 במזל תאומים, (שם דרך אגב נמצא כוכב אורנוס במפת ארה"ב. כלומר גם שם צפויות "הפתעות").

הדישדוש של המארס, שיטייל על כוכב אורנוס במפת המדינה, מעורר בי כאסטרולוגית אי נוחות גדולה. המארס שאופיו אנרגיה לוחמנית על כוכב אורנוס שאוהב הפתעות ובעיקר את "הלא צפוי", גורר בהתנהלותו חוסר שקט. המיפגש הזה הוא "פיצוץ". בלאגן גדול, האנרגיות בטונים גבוהים ובלי הגבלות. אלה ימים שלא יהיה בהם רגע דל!

מזכירה לכם שבתוך רצועת הזמן הרגישה כל כך מגיע גם 01.11.2022 , אנחנו אמורים לצאת ולבחור, ואלה יהיו בחירות שיקבעו את מהות אופייה וערכיה של מדינת ישראל.

(תיזכורת מהרשימות הקודמות: מיקומו של כוכב פלוטו העובר וחורש את בסיס ההורוסקופ של מדינת ישראל. שאינו מאפשר "אחדות" לצערי הרב. אבל עליו, כבר כתבתי מספר פעמים, והיום כבר אתם מבינים, כשתארתי אותו כ"כירורג", זה שיציף ויחשוף כל דבר שהוא רקוב כאן. ברשימה הבאה, נמשיך.)

השילוב הזה ( מארס אורנוס) הוא אנטי חברתי, אנטי חוקתי, מעיד על התנהגות שרחוקה להיות מ"קורקטית", לא נאותה! וכל אלה מילים קטנות מול מה שזה עלול לגרום. השילוב הזה מעורר בי גם אסוציאציות של באלגאן, תאונות, התקפות סייבר שישפיעו עלינו, בעיות עם החשמל גם אפשריות בקנה מידה רחב יותר מהמוכר. פיצוצים, יריות, אש, טרור ואיומים שעלולים להסתיים בטרגדיה. השילוב הזה אינו מאפשר שיגרה.

לכן מתעוררים סימני שאלה ליום הבחירות, האם יתקיימו? ואם אכן יתקיימו האם יהיו בהליך מסודר לפי החוק כמו שידענו עד כה? תחושת הבאלגן חזקה. הלוואי ואני טועה.

אין כאן אפשרות להסכמה או פשרה במו"מ, הטקטיקות יעלו מדרגה. אכן, נחווה איבוד שליטה עד שכוכב מארס יתרחק בנסיגה מהאורנוס במפת מדינת ישראל, בערך באמצע חודש נובמבר 2022.

זו תקופה של אי שקט חברתי וגם תיתכן הסלמה ביטחונית שיכולה להתחיל גם קודם, במהלך סוף ספטמבר ואוקטובר 2022.

הכל אפשרי, בשילוב של מארס על אורנוס.

בתוך התקופה שבה כוכב מארס מטייל במזל תאומים, הוא יבנה גם מנעד מתוח עם כוכב נפטון במזל דגים, כבר ב10.10.22 קצת לפני הנסיגה של מארס, כשהוא כבר מדשדש, ובהמשך שוב לקראת ועד 19.11.2022 -08.12.2022 אז גם יכנסו לתמונה שמש, מרקורי וונוס במזל קשת. השפעה כזו היא בערך חודש לפני וחודש אחרי. לצערי הרב זה גם מבטיח קונפליקטים. מארס האגרסיבי בריבוע לנפטון הפאסיבי. זה מנעד המציג פשעי שינאה. בעיקר התקפות על גופים וקבוצות שמטרתן לעזור, במסגרות הומניות. אבל לא רק. ( המנעד בין מארס ונפטון, משפיע אוניברסאלית, לא רק על המדינה שלנו).

מארס מייצג כוח צבאי במדינה, ודחף לנצח בכל מחיר, בזמן שנפטון מייצג דחף למנוע את הקונפליקט ומבקש הרמוניה, בכל מחיר. מניף דגל ל"שלום".

הנפטון במזל דגים, קשור גם לנפט, שמן ובמיקרה הרלוונטי לנו, הגאז, אסדות הגאז הנמצאות בים (נפטון הוא אל הים).

זו תקופה שבה אם נחתמים הסכמים, זו טעות גסה. דרך אגב, גם עתה אנו נמצאים ברצועת זמן, בה מרקורי בנסיגה במאזניים ובתולה בהמשך עד 07.10.2022. הנושא של המו"מ על אסדת הגז "כריש", עם לבנון בזמן הזה מבטיח שגיאה גדולה, אם יגיעו "להסכמה" כלשהי.

תהיה גם חוסר הסכמה של פעילות, מחשבות או יוזמות הקשורות גם להיארכיה רוחנית דתית.

המארס בנסיגה בעייתי במזל תאומים. נזכיר שכוכב מרקורי הוא הכוכב של מזל תאומים. מרקורי יתחיל בנסיגה במזל גדי, קרוב לסיום נסיגת מארס. ברצועת הזמן 28.12.2022- 18.01.2023. (ההשפעה תמיד בערך 5 ימים לפני ואחרי).

מרקורי שייך להחלטות, מארס נמהר ואימפולסיבי. השילוב, בנוסף לריבוע מארס נפטון, מזהיר מנהיגים, פוליטיים וצבאיים מפעולות צבאיות. זכרו, התוקפן מפסיד בדרך כלל. השילוב הוא אזהרה לכל אדם אירגון או קבוצה (גם מקצועית, פילנטרופית או פוליטית). השיפוט לא טוב, לכן אינו יכול להסתיים בהצלחה. תקופה שבה כל אסטרטגיה שתתקבל, תהיה מוטעית.

מארס ונפטון, אוהב לעזור לאחרים, שזה ראוי להערצה, אבל גם פעולות כאלה צריכות להיות מתוכננות בזהירות, כי השילוב מכיל פוטנציאל לחבלה, בעיקר מאלה שלא רוצים את העזרה המוגשית. או אינם מוכנים להכלל בקבוצה שבה יציגו אותם כ"קורבנות" שזקוקים לעזרה. יתכן גם שאלה אנשים עם פרופיל נמוך בעבודה, שזקוקים לעזרה, לעיצה, אבל גם אם יקבלו אותה, לא יישמו אותה.

זה סמל לשחיתות וגניבה, בעיקר היכן שיש תקציבים, כספים המיועדים לפרוייקטים מסויימים ועוברים בדרך לכיס של משיהו אחרי, בתהליך מעוות ומושחת.

מארס קשור גם לניתוחים. מומלץ לא לנתח עם מארס בנסיגה.

תקופת נסיגת מארס, הזהרו כפליים מתאונות דרכים, ספורט ובכלל חוסר זהירות בפעילות פיזית בעבודה או בבית גם.

מארס מסמל שרירים, עצם שבור או גרוע יותר.

מארס במזל תאומים מסמל גם את כל סוגי התיקשורת, אמירה ציבורית הוראה, כתיבה, חדשות טלוויזיה, רשתות חברתיות, אתרים באינטרנט.

השילוב המתוח בין מארס ונפטון יביא איתו מבוכה ציבורית, בגלל רגשות ומחלוקת בלי מעצורים שיקשו גם על הוויכוחים הפוליטיים. ( זו תקופה שגם בארה"ב, מתקרבים לבחירות "האמצע").

מארס אוהב להיות "גיבור על". הישגים בכל ממחיר. אבל עם המארס בנסיגה, הישגים בתחרות נישברים, (כולל תחרויות ספורט כמובן.) בעיקר על ידי אלה שיש להם משמעת עצמית ודבקות במטרה. כלומר השקעה מחושבת עוזרת עם המארס בנסיגה.

אופיו של המארס בנסיגה, מתבטא גם "בחפירה" ולכן יכול לעזור להגיע לתגליות. אם צריך להשקיע בעבודה, שאופייה, מכני, אלקטרוני אוטומציה, יש לעשות זאת בלי לדחות או לעכב אותה. אלא להיות תכליתיים במטרה לסיים. אחרת הבעיה תסלים, העלויות יהיו גבוהות, או גרוע מזה, סיבה לתאונות.

בשווקים פיננסים מארס בנסיגה קשור למהפך פתאומי. השילוב עם הנפטון גם לא מוסיף.

עם מארס בנסיגה, יתכנו הודעות לא צפויות, או הצהרות מילוליות והבטחות שבשלב יותר מאוחר מתחרטים עליהן.

מארס בתאומים, יש חיפזון בדיבור, חשוב לחשוב לפני שמדברים. למדוד מילים בזהירות. או להצמד למילים שכתבתם.

מילות המפתח לתקופת הנסיגה בעיקר, "היו זהירים". השמרו. מחוסר סבלנות, מפעולות נמהרות מהתפרצויות כעס, או מתיסכול שמתפוצצים בעבודה או ספורט.

אם אתה מעביד שעומד לפטר עובד, שידוע שיש לו רקע אלים, תחשוב אולי להמתין עד שהמארס יסיים את הנסיגה וההשפעה עד פברואר 2023.

מארס בנסיגה במזל תאומים עוזר לאלה שכותבים. סופרים ומספרי סיפורים. טוב למחקרים גם.

זמן רגיש שכדאי להתייחס אליו מארס בנסיגה במנעד בעייתי למרקורי בנסיגה, ובריבוע לנפטון. ב 15.01-18.01.2023. נקודת האמצע בין המארס והמרקורי יהיה על כוכב נפטון במזל דגים. השילוב מציג ימים שעלולים להיות אלימים מאוד. תאונות דרכים, תאונות יכולות להתרחש גם בגלל מכשירים טכנולגיים/אלקטרוניים לא תקינים. הידיים והרגליים גם הם פגיעים יותר בימים סביב התאריך הנ"ל. היו זהירים ושימרו על עצמכם.

השילוב של הנפטון עם המארס בדרך, כבר במהלך חודש אוקטובר, יעיד ש"הקורונה" חיה ובועטת, כל פעם נישמע על ווריאנט חדש. נפטון בדגים עוזר להפשטות וירוסים, כך שגם השפעת יכולה "לחגוג" אצלנו בחורף הזה, ולמעשה מיקומו של הנפטון בדגים ישפיע עד 2025-2026. אבל אנחנו כבר למדנו גם להזהר וגם להמשיך בשיגרה למרות המגיפות השונות.

 

ובמקום אחר:

ינואר 2023, מארס בתאומים נעצר על האורנוס בהורוסקופ של ארה"ב, ויהיה במנעד לא קל למרקורי שנעצר ב 18.01.2023. כוכב סאטורן יעבור על הירח במפה בפברואר 2023. האם צפוי משבר גדול בחייו של נשיא ארה"ב?

 

 

"העוצמה אינה משחיתה אנשים, לעומת זאת אם שוטים מגיעים לעמדה של עוצמה, הם משחיתים את העוצמה" ( ג'ורג ברנרד שאו).

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .