eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשנת תשפ"ג לכל המזלות.

מאזניים 23 בספטמבר – 23 באוקטובר
בשנה הקרובה, תתמודדו בהצלחה עם נושאים שונים, שיצופו ויעלו על פני השטח. תמצאו פיתרונות בשיתופי פעולה, במסגרת המשפחה או העבודה, גם כשתחשבו שאלה לא קיימים. במסגרת המשפחה המורחבת, תצליחו שוב לאחד את כולם, לחזק את התמיכה ההדדית לצד החלטות אמוציונאליות, שיוכיחו את עצמן נגד כל הסיכויים, כנכונות. בסוגריים. במישור המקצועי העדיפו להתבטא במסגרת הכישורים שכבר הוכחתם. זה לא הזמן לשנויים גם אם זה ”מדגדג” לכם. המשיכו לשמור על ההישגים שלכם, גם אם הם צנועים מדי לטעמכם, הם אלה המעניקים ביטחון ויציבות כלכלית. ההמלצה לשמור על הקיים, צריכה להוליך אתכם בבסיס המחשבות שלכם. לפנויים שבניכם אחרי התלבטות והיסוסים, תבינו שלמעשה המציאות או בן/ת הזוג רומזת לכם שהגיע הזמן למסד את הזוגיות שאתם נימצאים בה לאורך זמן. הגיע השלב לחשוב על צעדים שנועדו לבניית משפחה.
בגלל נסיגת כוכב מאדים שיתחיל לקראת אמצע חודש אוקטובר 2022 דחו החלטות שחשובות לכם, בעיקר התחלות חדשות, עד סוף חודש ינואר 2023. אלה שעדיין נמצאים בשלבי חיפוש, האהבה שתמצא אתכם, תהיה סוערת מאוד. כדאי לא למהר לקבל החלטה מחייבת. תנו לעצמכם לחוות את הרגשות בדרך שעוד לא הכרתם, ורק הזמן יספר לכם אם זו התאהבות שתשרוד את מהמורות החיים.
בני מזל מאזניים, יחשבו על שינוי מקום מגורים, או שיפוץ בטריטוריה שלהם. שוב ההמלצה לא להתחיל דבר לפני סוף חודש ינואר 2023.
בתחום המקצועי, תמשיכו להוכיח את היכולות שלכם. שימו לב לתיקשורת, לניואנסים, בינאישיים כדי לא לאבד מידע חשוב. חלק מכם עלולים להתמודד עם דיסאינפורמציה, שיש בכוחה גם להכשיל את המאמצים שלכם לסיים פרוייקט חשוב. אלא אם כן אתם עוסקים בתחום טיפולי
.
עקרב 24 באוקטובר – 21 בנובמבר
אתם עומדים בפני שינוי, אם עדיין לא עשיתם זאת בשנה האחרונה. הצורך בריגוש, אתגר חדש יביא אתכם להחלטות על התנתקות, או הכנסת אלמנטים חדשים שיעניקו לכם תחושה של שיחרור, עניין ובעיקר רעננות. יהיה עליכם לזכור, שהצורך שלכם בשליטה יעמוד גם במיבחן, בעיקר כשתתמודדו עם תחומים חדשים שעדיין לא התנסתם בהם. חלק מכם, יעשו את השינוי בדרך אחראית יותר, ויטמיעו אותו בתוכניות. סבירות גבוהה לשינוי מקום עבודה או מגורים.
הצורך בשינוי, עלול להשפיע גם על מערכות יחסים שלכם לאורך זמן. יתכן גם ריחוק, או עירעור במקרה קיצון. יהיה עליכם לשקול, האם יתאים לכם המחיר עבור ההתנסות באורח חיים גמיש ופתוח. אולי הצורך ב”חידוש” גורם לכם לטעות? או האם אתם באמת מרגישים שהגעתם למקום שאין ממנו חזרה. העצמאיים בניכם יזכו לקבל הזדמנות חדשה, אפשרות לשיתופי פעולה עיסקיים, שיעזרו לכם ליצור מערכת הכנסות דינמית. אין זה הזמן לקחת מימון כספי, או לתת הלוואה לחבר. (לא תראו את הכסף בחזרה). היצירתיות שלכם במיטבה, ותרגישו שיש לכם תמיכה והערכה על העשייה שלכם, כל אחד בתחומו. ליוצרים ולכותבים שבניכם, הזדמנות ליזום תערוכה או לצאת עם פירסום. יחסי הציבור שלכם יהיו במיטבם.
בתחום המקצועי תשתלבו בקלות תרגישו שיש לכם כוח לבטא רעיונות. אולי גם לשנות דפוסי חשיבה בעקבות כניסה למסגרת לימודים. עם זאת, כדאי לדעת, כוכב מאדים, המסמל אנרגיה ויוזמה, יתחיל מסלול של נסיגה מאמצע אוקטובר 2022 עד סוף חודש ינואר 2023. רצועת זמן, שבה עליכם להמשיך רק מה שכבר קיים לאורך זמן. אל תתחילו פרוייקט או עבודה כלשהי עד שכוכב מאדים יחזור להילוך קידמי בסוף חודש ינואר 2023.
קשת 22 בנובמבר – 21 בדצמבר
תעברו טרנספורמציה עם מודעות לשינוי ארוך טווח. תיכנסו למחוייבויות, או תחזקו את אלה שכבר קיימות עם אחריות, והסכמות ארוכות טווח. התמיכה תהיה חשובה לכם, לכן תפעלו כך כדי שתוכלו לרדת מהגדר. החלטות הקשורות (גם ניתוקים) בשיתופי פעולה, שותפויות או זוגיות, יהיה כדאי לדחות עד חודש פברואר 2023. כוכב מאדים, הנמצא בבית הזוגיות שלכם, יהיה בנסיגה מאמצע חודש אוקטובר 2022 עד סוף חודש ינואר 2023. היוזמה שתרגישו לא תוכיח את עצמה במבחן הזמן אחרי רצועת הזמן של הנסיגה. לכן, העדיפו לבחון שוב רעיונות ויוזמות לפעולה, ולדחות אותן אם אתם רוצים להצליח.
אם אתם עצמאים, תמצאו דרך לבנות בהדרגתיות את הביטחון הכלכלי, בעיקבות הזדמנויות חדשות שתקבלו. אבל אם אתם מעדיפים להיות בתוך מסגרת כלכלית, תוכלו לעשות זאת, ולהבטיח לעצמכם יציבות וביטחון פיננסי לאורך זמן. אלה מכם שמתכננים לרכוש נכס, דירה או משרד או חנות, יכולים לחשוב על כך אחרי ינואר 2023, ולקבל על עצמם התחייבות כספית, כמו משכנתא או הלוואה אחרת. מערכות יחסים ידרשו מכם הרבה תשומת לב. להעניק תמיכה בהדדיות. עם זאת כדאי להבהיר מהם הגבולות. הבעיה שמערכת יחסים עלולה להיות על חשבון חברה פתוחה, משהו שקשה לכם לוותר עליו.
החל ממרץ 2023, תלמדו גם להתפשר, להעדיף ולהעזר בניסיון העבר שהוכיח את עצמו.
הזדמנות להשתלב בתחום חדש בלימודים, לטווח ארוך או קצר, תהליך שתאהבו בעיקר בגלל שאתם אוהבים אתגרים מנטליים. אולי גם שינוי בדרכי החשיבה. הרצון בשינוי, מתעורר גם בגלל שעמום, צורך להכניס עניין חדש לחייכם, גם במסגרת העבודה. תפתיעו את עצמכם. אולי בגלל בחירה אקראית שתעורר אתכם. בזכות אופייכם, תסתגלו גם בקלות לנורמות וערכים חדשים גם במערכת היומיומית
.
גדי 22 בדצמבר – 20 בינואר
אחרי כמה שנים של ניהול משברים, רוב בני מזל גדי ירגישו שהשינוי אותו עברו עוזר להם להשתחרר ולנשום. בכל מערכות היחסים שאתם נמצאים, תמצאו פתרונות שיעזרו לכם גם לתקן ולשפר. אחרים יחפשו לעצמם מקום בסביבה הקרובה, חווים חוסר וודאות, לצד שאלות על אופי ותוכן מערכות היחסים שאתם חלק מהן. חוסר שקט ואולי גם מחשבה לצאת לעצמאות אישית, ישארו רק כמחשבות, שיתבטאו בהתרחקות זמנית. לא תמהרו לוותר על המסגרת שתמכה בכם לאורך כל הדרך. אלה מכם שנולדו בימים האחרונים של מזל גדי עדיין חווים התמודדות עם פן חדש באישיות שלהם. ניפגשים עם ”האני” וחושפים אותו. יש אולי סוג של אובדן שליטה ולכן העדיפו פרוייטים ומיזמים לטווחים קצרים בגלל שתתקשו בשנה הקרובה להבין לאן הדברים זורמים בעתיד.
תחפשו דרך ליצור לעצמכם אזור נוחות, שיספק את צרכיכם. צפוייה התלהבות והתרגשות בתחום הבינאישי, רגשות שעוד לא חוויתם. הרשו לעצמכם להסחף, אבל עם ידיעה שאלה זמניות. כך שמומלץ לא לשבור את הקיים. חלק מכם, ירגיוש שיחרור ממערכות יחסים כובלות, או אדם שהנוכחות שלו בחייכם ”חנקה” והפריעה, יעזוב מבחירה, ותנשמו לרווחה. יתכן גם שינוי או שיפוץ מקום מגורים או משרד.
הבחירה שלכם לא להיות בורג במערכת. אלא למצוא מקום עבודה שבו סדר היום גמיש. אולי מעבר למקום גדול יותר. היו ערניים למידע המגיע אליכם, יתכן שהפרשנות שלכם מוטעה. הצורך שלכם ללמוד, יופנה בעיקר ללימודים לא קונבנציונאליים. דרכם תבינו שלכל אחד יש את האמת שלו.
כל שינוי במסגרת עבודה, או הוצאה לפועל של פרוייקט חדש העדיפו לדחות לפברואר 2023. כוכב מאדים בנסיגה החל מאמצע חודש אוקטובר 2022 יהיה בבית העבודה שלכם, מה שיגרור אכזבה אם לא תהיו סבלניים ותתחילו במועד הנכון
דלי 21 ינואר -18 פברואר
תחוו התלבטויות, עד שתבינו מהו תהליך קבלת ההחלטות הנכון עבורכם. ייתכן גם שתבינו שההחלטות נבחרו עבורכם, ושאתם משתלבים וזורמים איתן הלאה, למקום יציב ובטוח יותר. סבלנות היא מילת המפתח. יהיו ביניכם כאלה שימשיכו להתלבט, ובכל פעם שיחשבו שהתקבלה החלטה – ייסוגו ממנה ויבחנו אותה שוב. זכרו שאמירת המילה האחרונה תמיד – לא מבטיחה שליטה על תהליכים בחיים.
זו התקופה לתכנון כלכלי ארוך־טווח, כמו רכישה של נדל"ן. אל תחששו, תוכלו לעמוד בתשלומים. זו תקופה טובה גם לתוכניות סגורות, כאלה שאין אפשרות לממש מייד. חשוב לייעד את הכסף למטרה מוגדרת בגלל נטייה לבזבוזים, בעיקר עד פברואר 2023. מאדים יהיה בנסיגה בבית הכספים, ועלול לגרום לפזיזות. השכר לא יענה על הציפיות. עדיף שתמתינו, תקבלו הזדמנות טובה בהמשך בזכות הערכה שיש כלפיכם מאנשים שיודעים מי אתם ומה אתם שווים.
במסגרת העבודה תבנו לעצמכם נישה מקצועית אוטונומית, אבל חשוב שתהיו ערניים למידע הזורם אליכם, אף שלא תמיד הוא מדויק. במקרה קיצון אף תהיו חשופים לתרמיות. תסתגלו למצבים שאינם בשליטתכם. אם אתם עוסקים בפעילות שיווקית, התמקדו רק בשוק שמתאים למוצר שלכם – וכך תצליחו. היזהרו ואל תתפזרו.
אם תהיו מעורבים בהליך משפטי, העדיפו לחפש גישור ופשרה. זה גם לא הזמן להילחם על עקרונות.
יתעורר צורך למצוא תשובות מוחלטות. אולי תצטרפו ללמידה המעוררת הזדהות רגשית.
דגים 19 בפברואר – 20 במארס
רובכם תחוו שינוי שישפיע לטווח הארוך. גם בניית הקריירה תהיה על בסיס תוכנית ארוכת־טווח. תיכנסו למסגרת חדשה, או שתשקיעו בזו הקיימת. זה הזמן להגיע להסכמות. הקפידו על תכנון ועקביות. יצירת אמון חשובה ליציבות. חלקכם תבחרו כיוון לימודים שישפיע על החלטות משמעותיות לעתידכם המקצועי. זו לא התקופה לשבת על הגדר. בחנו עיקר וטפל כדי שלא תמצאו את עצמכם עוסקים בשטויות. אלה מכם שנולדו בתחילת המזל ירגישו החל ממארס 2023 אחריות מוגברת, חשיבה שקולה ולעיתים גם פשרה. מי שימצא את עצמו בצומת חסר פתרונות – שיחכה בסבלנות.
המתח במסגרת המשפחה עלול להשפיע על היום־יום, בגלל מעברו של כוכב מאדים במזל תאומים. נסו להיזהר בדרך שבה אתם מתבטאים, כדי לא להיגרר למריבות ולחוסר הסכמה על דברים קטנים, בעיקר מאמצע אוקטובר עד סוף ינואר. כשהמתח עולה, צאו מהבית וטיילו ברגל, עדיף לא לנהוג. שילוב של תקופה מתוחה ונהיגה עלול לגרור תוצאות לא נעימות.
זו שנה שבה מומלץ לא לעשות השקעות חדשות, מכל סוג שהוא. לא להיכנס להרפתקאות, גם אם הן נשמעות כדאיות. העדיפו לשמור את הכסף בחשבון סגור, וכך תבטיחו לעצמכם שלא תאבדו או תפסידו אותו.
הצורך בחוויות מנטליות מגיע על פי רוב משעמום, מרצון להכניס עניין חדש לתוך חייכם. חפשו קורס שיאתגר אתכם. עם הזמן תבינו שצורת החשיבה שלכם השתנתה, בחלקה לפחות. בעבודה תהיו מובלים על ידי הצורך להתחדש.
טלה 21 במרץ – 20 באפריל.
יהיה עליכם להתמודד עם נושאים שיעלו לפני השטח, נושאים מוכרים – אך שחשוב לטפל בהם. ייתכן שהם יהיו קשורים למערכות היחסים סביבכם, להבנה שאין מקום לאמון טוטאלי, או לצורך לשאול שאלות, גם אם אינן נוחות, כדי להבין את מקומכם במציאות הנוכחית. תעברו תקופה של חוסר ודאות, שבה תתמודדו עם אתגרים, עם מטלות חדשות ועם הצורך בחופש פעולה ובעצמאות. שקלו את צעדיכם וקבלו החלטות לחודשיים-שלושה קדימה, לא מעבר לכך. לא כדאי להתחייב לחוזים כובלים. בהמשך תבינו שההסכם שבניתם הוא הרבה מילים בלי משמעות.
זו שנה שבה תזכו לתמיכה ולפופולריות מהסובבים אתכם במסגרות העבודה ובמעגלים החברתיים, גם אם תתקשו להאמין שזה אפשרי. תחושה של שחרור והתחדשות תלווה אתכם. לעצמאים שביניכם השינוי יתבטא גם בשיפור במצב כלכלי. זו שנה של הזדמנויות. תקבלו הצעות מפתות בזכות הערכה של הכישורים היצירתיים שלכם. תקבלו תפקיד עם אחריות רבה. תלמדו להיפתח לאמיתות חדשות, מה שיעזור לכם להשתלב גם במקום העבודה החדש. זכרו שההשתלבות שלכם חייבת להיות שקולה, והביאו את השקפת עולמכם בהדרגה. אם אתם אוהבים את מקום העבודה שלכם, תופתעו מההשפעה שלכם, בעיקר בתהליכים של קבלת החלטות.
מאמצע אוקטובר עד סוף ינואר מומלץ להימנע מהתחלות חדשות בתחומים שונים, כדי למנוע אכזבה עתידית
שור 21 אפריל -20 מאי.
פתאום תעשו דברים חדשים, לא משהו שהסביבה תבין. כנראה התבשלתם עם הרצון לשינוי במשך זמן רב. השינויים ילוו באי־שקט, אבל לא ישנו את הרצון שלכם. זכרו שלא תמיד הדשא של השכן ירוק יותר, ובחנו את החלטתכם בקפידה. ייתכן שתבחרו בדרך מקצועית חדשה, או בהתנתקות מהסביבה. יתעורר בכם צורך בניקוי ממשהו, שישחרר אתכם ויאפשר לכם להכניס תכנים חדשים לחייכם. התהליך הוא חיובי. זכרו רק שמהרגע שבו החלטתם לממש את השינוי – אין דרך חזרה.
זו שנה של יצירתיות, שתשחרר אתכם ותעזור לכם להתבטא, לזרום עם החיים ולאפשר תהליכים של התפתחות טבעית, וגם לקבל את השונה והאחר. לבני מזל שור לא קל לעשות שינוי, אבל התהליך חזק מכם. השינוי ישפיע גם על על מערכות יחסים חברתיות, ובעיקר יספק הזדמנויות להשתחרר מאנשים שנוכחותם מפריעה לכם.
הזדמנויות חדשות יאפשרו גם שיפור במערכת ההכנסות שלכם, שתהפוך להיות יותר דינמית. הביטחון העצמי יתחזק, בעקבות הערכה שתקבלו מהסביבה על פועלכם. תלמדו לפרגן לעצמכם. האנרגיה שלכם בשיאה, חשוב שתפנו אותה לכל מקום שבו אתם יכולים להתפתח. עם זאת, בגלל נסיגת מאדים, המתינו לפברואר 2023 ותימנעו מאכזבות. אתם בתהליך שבו אתם מחפשים אמת, תשובות מוחלטות, מוטיבציה שתפנה אתכם ללימודים שאולי מעוררים חוויה של הזדהות רגשית. אבל שמרו גם על ערנות, בעיקר ממהלכים מאחורי הקלעים
תאומים 21 מאי-21 יוני.
תמצאו את עצמכם מאבדים שליטה, יוצאים ממחויבות וממערכות תמיכה ומשנים את הכיוון בחייכם. תפעלו עצמאית, ללא גיבוי, עם העדפה לשיקולים לטווח קצר. ההחלטות לא יהיו על בסיס רגשי, אינטואיטיבי, אלא על בסיס רציונלי. תתקשו לתכנן לטווח ארוך משום שתתקשו לעמוד בלוח הזמנים. העדיפו קריירה שתהיה בכיוון תחרותי, הישגי, אבל כוונו למימושה רק מפברואר 2023. כוכב מאדים, שנמצא בנסיגה מאמצע אוקטובר 2022, עלול להמריץ אתכם, אבל אם תעשו זאת לפני שיסיים את הנסיגה – תתקשו לזכות בפירות שאתם מצפים להם. שמרו על פתיחות ועל אפשרות לשנות סדרי עדיפויות. תנאי החיים שלכם ישתנו ויקשו את היציבות החברתית. ההתפתחות שלכם תתבטא באומץ להתנתק מהישן, גם בתנאים של חוסר ודאות.
בזוגיות תמצאו פתרונות לבעיות שנמרחו לאורך זמן. תלמדו לשים גבולות, וזה לא יוביל לפרידה. אלה שנולדו בסוף מזל תאומים יזכו להרחבת המשפחה. לפנויים שביניכם, מפגש עם אדם מוכר עלול להתפתח מעבר לציפיות, ואפילו למשפחה שתתרחב די מהר. חשוב שתיתנו לאינטואיציה מקום. למרות החשיבה ההגיונית שלכם, תחוו תקופות קצת מבלבלות. השינוי שתעברו באופן הדרגתי יפגיש אתכם עם עצמכם ועם מערכת הרצונות שלכם. התהליך יביא לשחרור, הביטחון העצמי שלכם יתחזק, ותלמדו להעריך את עצמכם כשתתחילו לקבל משוב חיובי מאנשים שאתם מכבדים. אתם עשויים ללמוד דבר חדש באופן ממוסד כדי לשפר את עצמכם, מה שישפיע על שינוי בתחומים אחרים בחיים. גם בעבודה הקיימת תמצאו את עצמכם משנים את דרך העבודה
סרטן 22 ביוני 22 ביולי.
רובכם עברתם שינוי מהותי בחיים שהשפיע גם על החשיבה. אחרים בנו מסלול שהציב אותם במקום שרצו להיות בו. עתה נותרו אלה מכם שנולדו בימים האחרונים של מזל סרטן, לעבור את השינוי, אולי בעקבות התנתקות לפני התחלה חדשה.
רובכם תרגישו שיש ביכולתם למצוא פתרונות בעניינים משפחתיים או במסגרות אחרות. זו הזדמנות לנווט את עצמכם מחדש ולזכות במסגרת שתיתן לכם שייכות ותמיכה. אל תתפתו השנה להצעות שיוליכו אתכם לעצמאות. ההתפתחות שלכם צריכה להיות מבוססת על אמון בעתיד. הבחירות יהיו אולי אינטואיטיביות, אבל יוכיחו את עצמן בעתיד כנכונות.
חלק מכם יתמודדו עם סיטואציה של חוסר ודאות. נושא שהדחקתם יצוף שוב, ולא ישאיר לכם ברירה אלא לטפל בו. ייתכן גם שתבינו שאדם שבטחתם בו לא ראוי לאמונכם. זו הזדמנות לתקן מעגלים מקולקלים בחייכם. בקריירה, למרות הדחף, הימנעו מיוזמות חדשות עד פברואר.
תפתיעו את עצמכם בדרך החדשה, שתשחרר אתכם מחלק מההרגלים שהיו מוטמעים בכם. זה יהיה נכון בעיקר במערכות יחסים בינאישיות. תפתיעו את עצמכם עם פתיחות שתאפשר לכם להתבטא.
אלה מכם העוסקים בעולם היצירה יקבלו השנה הזדמנות להפיץ את הרעיונות שלהם לקהל הרחב. האחרים יבחרו להתמקצע, להתמחות בידע מקצועי ייחודי. הביאו בחשבון שלא פעם תתמודדו עם מחסור בכלים מתאימים, ויהיה עליכם לאלתר כדי להתגבר על המהמורות. לא תוותרו ותרצו להוכיח את עצמכם בכל מחיר.
אריה 23 ביולי -22 באוגוסט
תרגישו תחושת מיצוי, צורך להתנתק במטרה להתחיל משהו מאתגר וחדש. כדאי לשקול את הבחירה שלכם, ולזכור שלא כל הנוצץ זהב. השתדלו לקבל החלטות שקולות. חלק מבני מזל אריה יעברו שינוי מקום מגורים או עבודה. אחרים ישפצו את ביתם או את משרדם, ויחדשו אותם לנוחיותם. כדאי לסמן ביומן השנתי את התקופה שבה כוכב מאדים יהיה בנסיגה מאמצע אוקטובר 2022 ועד סוף ינואר 2023, ולהימנע ברצועת הזמן הזו מכל התחלה חדשה.
תזכו להרבה הערכה בעבודה, ובכל מישור אחר בחיים שבו אתם פועלים. מעגל החברים שלכם יתרחב מאוד. אלה מכם העוסקים ביצירה – כתיבה, מוזיקה, אמנות – תזכו השנה לחשיפה גדולה וליחסי ציבור מצוינים. גם אם אתם בתחום של קידום מכירות, שיווק או פרסום – זו השנה שלכם. השנה תדעו איך לפנק את עצמכם, תרגישו שאתם משתחררים בהדרגה ותשכילו לבחור את הטוב ביותר לעצמכם.
שימו לב! יש לכם נטייה להוציא כספים בלי שיקולים תכליתיים. שאלו את עצמכם אם ההוצאה חיונית או שהיא נכנסת לקטגוריית הבזבוזים. הכספים פשוט בורחים לכם.
במסגרת העבודה תלמדו להעניק ולקבל אחריות, ואולי גם תזכו לקידום. מידע חיוני יזרום אליכם, ותדעו להשתחרר ממטלות לא שלכם. תכירו אנשים מעניינים במקום העבודה, מה שישפיע על דרך החשיבה שלכם
.
בתולה 23 באוגוסט – 22 בספטמבר
תשתחררו בהדרגה, ותמצאו את הדרך לצאת ממחויבויות. העדיפו מטרות לטווח קצר, כי תתקשו לעמוד בלוח הזמנים. תיגשו לכל נושא רק אחרי שבחנתם את כל הנתונים. נסו לשמור על חיבור למציאות ולהיות רציונליים. החלטות שתקבלו יהיו בכיוון יותר תחרותי, לא משהו שיבטיח לכם שגרה. זה שלב בחיים שבו תרגישו ערעור, הפרת אמון ביחסים ובשותפויות. תהיו מוכנים לניתוקים ולפרידות מאנשים, מצבים ומקומות, ולא תמיד מיוזמתכם. הקושי העיקרי יהיה למצוא שיתופי פעולה. חשוב יהיה לבנות את הבסיס הכלכלי, לחסוך. זה לא הזמן לצאת לעצמאות. אל תשקיעו בעסקים, הכסף ייעלם. אל תשאירו כסף בחשבון פתוח, כי תתקשו לשלוט ביצר הבזבזנות שלכם.
דחו כל תוכנית שיש לכם הקשורה לכספים ולנכסים משותפים לפברואר 2023 ואילך, אלא אם לא אכפת לכם לאבד את מה שיש לכם בגלל פיתוי להשקעה בזמן הלא נכון.
מערכות יחסים עלולות להיות מסובכות. תידרשו להרבה נתינה בזוגיות, בזמן שאתם זקוקים לתמיכה ולעידוד. תמצאו את עצמכם באשליה שנשארו לכם חופש אישי ועצמאות, במערכת יחסים שיש בה קנאה ורכושנות. שימו לב בעיקר למחזר החדש. אם אפשר – עדיף להימנע מהתחלה חדשה.
אלמנט ההשתחררות ילווה אתכם לאורך השנה. תתנתקו ממטלות מעיקות, ותבחרו להשתלב במערכת חדשה במישור התפקודי. תחפשו קיצורי דרך, אולי בעזרת קורס או סדנה שאינם תיאוריות, אלא נתינת כלים חדשים לעבודה
נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .