eXTReMe Tracker

מדינת ישראל לאן? ינואר 2023 וגם על הממשלה החדשה.

 

וגם על הממשלה ועוד…

לאורך השנתיים האחרונות, חווינו את השפעת הכוכב פלוטו ( ירחי) על ציר 4-10, עם הדגש על 4, המסמל את הבית שלנו (במדינה) את הבסיס המעניק ביטחון, שייכות. פלוטו ירחי שעבר במזל גדי, למעשה פגע ביציבות שהיתה לנו לאורך שנים.

ברשימות הקודמות ציינתי גם שהמעבר הזה למעשה מעורר את "החויות" שחווינו בשנת 2000. אז התעוררה האינתיפאדה השנייה, הבריחה/נסיגה מדרום לבנון, שאיפשרה לחיזבאללה להתנחל שם ולאיים על קיומנו. וגם ארועי אוקטובר 2000 שאז התעורר גל הפגנות ואלימות של ערביי ישראל (תעודת זהות כחולה).

מאז מאי 2021, "שומר חומות", התערערה תחושת הביטחון של אזרחים במדינה, בהסלמה שבה השתתפו אזרחי ישראל הערביים ( ת.ז. כחולה) בערים המעורבות, בזמן המבצע הצבאי בעזה.

מאז מרץ 2022 ממשיך העימות היומיומי עם הפלשתינים, גם ביהודה ושומרון, פעילות בשם "שובר גלים" שהחלה לאחר שורה של פיגועים שביצעו מחבלים פלשתינאים וגם ישראלים. לצערי, הנושא הביטחוני, תחושת האי שקט, תמשיך ללוות אותנו עוד פרק זמן, עם סיכוי להתפתחות מערכה בדרום (עזה) או בצפון. מאחלת שאתבדה, והכל יסתיים במהרה.

אובדן האחדות החברתית שלנו גם הושפע והקצין "בעזרת" הפלוטו הירחי במזל גדי, והציף רגשות שליליים בדרך שלא הכרנו. לאורך שנים, היו מיפלגות שונות במדינה, דיעות שונות, אידיאלים שונים, אבל ההתבטאות העיקרית היתה בקלפי. היינו יושבים באותו החדר, מנהלים שיחות או וויכוחים אבל תמיד בשפה תרבותית וגם כבוד הדדי.

בשנתיים האחרונות, בעזרת הפלוטו במזל גדי ( מזל גדי נחשב שמרן), הרשתות החברתיות, והיד הקלה על המיקלדת, ועל כולם התיקשורת "מנצחת". אנחנו חווים קוטביות לא נעימה ההקצנה בעיקר בגלל דיעות פוליטיות, שמרחיקה חברים ולעיתים גם בני מישפחה. למעשה פלוטו ירחי בציר 4 הציף את מה שבאמת אנשים (מכל גווני הקשת) חושבים. האמת מתחת למסיכה. (כן, לכל אדם יש מסיכה שאיתה הוא מופיע בציבור), שחשפה גם את הגזענות במלוא כיעורה. כל המיבנה שלנו כחברה במדינה שלנו,( לנו כל היהודים, שהגיעו מכל קצווי תבל, מדרום ומצפון, ממזרח ומערב אין ארץ אחרת, וזו לא קלישאה או מילים משיר, זו עובדה) התערער, האלימות המילולית חדרה לשפה, לסגנון להתבטאות של רבים וטובים, ואנו סופגים, יום יום מילים בלי צנזורה, בלי מחשבה קודמת, כל אחד מרגיש או חושב שמותר להגיד מה שבא לו. חבל שהגענו עד הלום. אולי תעצרו ותחשבו לפני שאתם יוצאים בהצהרות בכתב או בעל פה, אם אתם אוהבים קפה והשכן אוהב רק תה, או אחד צמחוני ואחר טיבעוני והשלישי אוהב רק בשר לכל סוגיו. האם בגלל זה תריבו ותקללו?

פלוטו, חשף את האמת בכל המישורים. אותנו כחברה משוסעת, אותנו כחברה פגיעה ( ביטחון אישי). האם מי מכם שנתן לשינאה להוליך את אצבעותיו על המיקלדת, או הפיץ דברי שינאה בראיונות, הבין שינאה מעוורת את עיניו? שהמציאות יש לה צבעים אחרים? זה תפקידו של פלוטו, שכל אחד כאן במדינה, כאזרח המדינה, שאיכפת לו באיזו חברה/תרבות הוא חי? שיעמוד מול עצמו ויתבונן בראי, ויבין שצריך לשחרר, לנקות את הבוץ שדבק בו בפנים, כי הוא אינו שונה משכנו, מחברו לעבודה, או מנהג הרכבת, הוא בשר ודם כמו כולם גם אם הוא פוגש מולו פרופסור באוניברסיטה או עו"ד. איש אינו מורם מעם, לכל אחד יש איכויות, שכולם ביחד תורמים לחברה של בני אדם.

אני מאמינה בטוב, שנחזור להבין ש"כל אחד הוא אור קטן (ייחודי) וכולנו ( רק ביחד) אור איתן". רק כולנו ביחד נוכל לגרש את החושך.

 

במהלך 2023 -2024, התחושה של מוגבלות ביטחונית תמשיך, מצבים אפורים ימשיכו להתקיים. פוטנציאל החיכוכים יתמתן ויהיה חשוב לא לאבד את הראייה האסטרטגית כשמתרחשים שינויים.

בתוך המדינה, נרגיש בפער בין המצג החיובי ובין חוסר הרמוניה, מה שיוצר מתח. עדיין יהיה קשה ליצור יציבות.

יהיה עלינו לתת מקום למחשבה אחרת, או הערכה מחדש לגבי מה שיכול להביא לשינויים גם לא צפויים. סוג של מבחן ללכידות ולשותפות במערכות יחסים בנינו. תופתעו כמה מהר מסתגלים לתנאים משתנים המשפיעים על סדרי העדיפויות שלנו כאזרחים במדינה.

מעניין לראות את האורנוס על ציר 6-12 בחודשים ינואר -מרץ 2023. המציג לנו שינוי כללי המישחק במערכת הנורמות הקיימת.

כידוע הממשלה החדשה שקמה, היא על בסיס גישה של שינויים בהתנהלות, יצירת נישות שיאפשרו מימוש ההבטחות לציבור שבחר בה.

במעגל המייצג מציאות שאותה אנחנו חווים: תהיה תחושה שהאיזונים חוזרים לחיינו, החל מפברואר 2023 -2024. המציאות שאינה תלוייה בנו, מציגה תהליך ארוך טווח, שבו כל אחד ירגיש החל מ 2024 שיש לו למעשה מרחב לפעול, ליצור ולבטא את עצמו בדרך הנראית לו, בתוך חברה עם נורמות חברתיות שאיתן כולם מזדהים ויש עליהם קונצנזוס.

אולי זה יחזיר אותנו לשפיות כחברה בתוך מדינה שבה כל אחד ירגיש את המקום שלו במרחב האישי, החברתי כחלק מהעם כולנו ביחד, חברה שבה כל אחד וכולנו ביחד נרגיש בעיקר חוסן חברתי. אז נזכה להיות ביחד "אור גדול".

המצב הכלכלי:

המגמה הראשית על מפת המדינה היא 2-8, שמירה על הקיים.

אנחנו בתוך תקופה שהחלה כבר לקראת סוף 2021 , שבה הניסיון להתפתחות בכוונה להביא לצמיחה, במבחן התוצאה מאכזב. (ניזכור את המצב הכלכלי ברחבי העולם שיש לו גם השפעה ישירה או עקיפה על המציאות הכלכלית שלנו כאן). הכוכבים ממליצים לבנות את המערכת הכלכלית, שתשמור על מה שכבר קיים, להשקיע בהורדת האינפלציה ( אצלנו במדינה, קטנה יחסית לארה"ב ואירופה). פעולות שיעשו ויתנו תוצאות בהדרגתיות, כולל גם השקעות חדשות.

לקראת קיץ 2024, יחזרו ההזדמנויות שישפיעו על צמיחה כלכלית, אומנם זה יתרחש בגלים, אבל יביאו לפריצת דרך שתיתן הרגשה שקל יותר לנשום, ( הכל יחסי כמובן) תחושה משחררת אחרי תקופה פחות נוחה. התהליך יביא לשיפור עם פוטנציאל להשקעות ארוכות טווח. נידרש לסבלנות, מאחר והשינויים בכלכלה העולמית, תמיד יטפטפו גם עלינו.

 

 

הממשלה:

מאז יום הבחירות, כוכב מארס היה בנסיגה במזל תאומים, ולמעשה אם אתם רוצים להאשים מישהו בסחבת, בהסכמים המפורטים, זה את כוכב מארס בנסיגה במזל תאומים. תאומים זו תקשורת, מילולית גם. המארס בנסיגה, "חופר" כל נקודה ונקודה שפוגש בדרך. כך שבמבחן התוצאה, אם אתם רוצים להפנות את החיצים שלכם, לוח המטרה נמצא לידכם עם המארס במרכזו, מארס בנסיגה.

הממשלה ה- 37 יצאה לדרך ב 29.12.2022 בשעה 16:32.

מפת ההשבעה של בנימין נתניהו, מסמלת את תחילת תפקידו כראש הממשלה של מדינת ישראל. במפה עצמה כוכב יופיטר נמצא על מעלה אפס טלה. מעלה שיש לה השפעה על העולם כולו. ראש הממשלה בנימין נתניהו, מופיע כמנהיג בעל השפעה עולמית. ( המוניטין שלו כמנהיג ברחבי העולם הוכח כבר בשנות כהונתו מאז מרץ 2009 עד יוני 2021 ) כנראה גם לממשלה תהיה השפעה ברחבי העולם.

כוכב נפטון שמשי, צמוד לרום שמים, מעיד על תחושת שליחות, גם של ראש הממשלה וגם חבריו לממשלה החדשה.

הכוכבים מראים את גודל האחריות, הרצון לעשות הכל במקסימום שלימות ( מרקורי ירחי ברום שמים על מעלת הקארמה). אוספים מידע כדי לדעת מה המציאות בפניה עומדים לפני שמתחילים לפעול.

השמש בבית 7, שיתופי הפעולה חשובים בין כל השותפים לממשלה.

מבנה המפה מעיד גם על הצורך בשליטה על מהלך הארועים. עמדות שקשה לזוז מהן, וגם יכולת השפעה על האוכלוסיה. אם כי פה ושם יתקבלו פשרות המבוססות על ניסיון העבר.

המארס בנסיגה בבית 12, מעיד על תשומת לב לפרטים. אבל גם על מצבי התמודדות עם לחץ. תשמר תפישה ריאלית לצד ניהול מאבק כדי לקבל לגיטמציה, לא תמיד בהצלחה. בסופו של דבר יתקדמו רק עם מה שאפשר לשנות ובעיקר להיות נוכחים בפיתרון הבעיות שחשוב לטפל בהן. ביצועיסטים.

אפשר לראות את תפיסת המותר והאסור המתקיימים בעבודת הממשלה, כללים שלא מתווכחים עליהם. כאן אולי אפשר לראות את ההשפעה של המיפלגות החרדיות. ערכים שנלחמים עליהם.

 

הכוכבים על ציר 5-11 מעידים על מטרות חברתיות ולא אישיות, ממשלה שיש לה תמיכה רחבה גם בעם. מיקומו של הירח מעיד על הקשרים שימשיכו עם מדינות חברות ברחבי העולם.

זו מפה המעידה על ממשלה עם עניין בכל מה שחדש ומתקדם, עם מקוריות ויצירתיות.

זו ממשלה שיש לה דיעה ברורה ועצמאית. תעסוק בדברים גדולים, חופש פעולה במרחב עשייה גדול. אווירה של פעילות וחשוב לא פחות, להתעדכן כל הזמן.

 

מפת הממשלה המשותפת ( קומפוזייט) עם מדינת ישראל:

מבנה הכוכבים הראשי הוא על הצירים 4-10, 5-11 וגם 2-8, ו3-9.

שילוב המעיד על תוכניות לטווח ארוך, מטרות מוגדרות שעוזרות לייצב מרחב התפתחות, סטאטוס יציב, לצד הפעלת מנופים כלכליים, (5-11) בשיתוף פעולה עם גורמים שונים.

ציר 2-8 תמיד ממליץ על שמירה על הקיים. תיכנון כלכלי יהיה חייב להיות שמרני.

הממשלה תפעל על פי כללי המישחק, עם דינמיקה של מימוש וגם בדרך של לזהות פוטנציאלים כלכליים עתידיים.

הכוכבים על ציר 5-11 מעידים שיש תמיכה בפעולות הממשלה.

לקראת אוקטובר 2024 כוכב אורנוס (ירחי) יגיע לרום שמים, וימשיך לטייל במקום הזה לסירוגין גם לאורך 2025. אורנוס לא מבטיח שקט. ובשלב מסויים עלול להצביע על מיצוי, צורך לשנות.

כדאי לזכור שמפת ההשבעה של בנימין נתניהו לתפקיד ראש הממשלה, למעשה מציגה גם את הממשלה כולה. במפה, כוכב מרקורי בנסיגה. המשמעות שבשלב מסויים, יהיו שינויים בהרכב הממשלה. אולי זו הרוטציה שעליה הוחלט מראש, או ארועים אחרים שיגרמו לשינוי.

בכל מיקרה אורנוס ירחי ברום שמים אחרי שיגיע למוקד, יכול להעיד גם על סיום דרכה של הממשלה. אבל אני משאירה זאת גם עם סימן שאלה בגלל שבאותה העת, נפטון/פלוטו ימשיכו להיות נוכחים על ציר 4-10 ( בסיס ויציבות) נקודת ביניים של הכוכבים שכבר קיימת מאז ההשבעה ב29.12.2022 מה שמעיד שאע"פ שהיו קשיים בדרך המו"מ נהיה עדים להתגבשות עבודת הממשלה וימשיכו להשפיע עד 2025 כולל.

נפטון/פלוטו על ציר 4-10, מעידים, התגבשות בדרך לא דרך למציאות חיובית יציבה וברורה. מבנה שגם משפיע על כולנו ביחד במדינה.

התמיכה (5-11) תתחזק במהלך 2023 עד 2025 כולל.

 

במעגל הקארמה מבנה הכוכבים על הצירים הוא 4-10, 5-11 ו 6-12. המשמעות גם כאן, מרכיב של יציבות, מטרות ארוכות טווח, כולל זיהוי פוטנציאלים כלכליים, השקעות לטווח ארוך. 6-12, מציג גישה השונה מהנורמות, עם עצימת עיניים לגבי נושאים שאינם חשובים מספיק. למעשה 6-12, מציג גם את המיפלגות שהצטרפו לממשלה על בסיס אידיאולוגיה ודת, המבדילים אותם משאר חלקי המערכת. זה שילוב מעניין, המעיד על הערכה הדדית למרות הבדלי מנטליות ותרבות. נראה שיש יכולת לפתח שיתופי פעולה גם עם אנשים שחושבים אחרת מהם. ( ירידה מהעצים/ ציפיות? הסבלנות והסובלנות ללמוד גם דברים אחרים).

תיזכורת מרשימה שניכתבה ב 27.01.2022 בה על המישטרה:

"…הצבתי מפה למשטרת ישראל, חצות 15.05.1948. האופק במזל דלי, (אז היה המעבר הרישמי ממשטרת המנדט למשטרת ישראל ) ובאורח פלא, עם החשיפה של דרך ההתנהלות באמצעות תוכנות הריגול "פגסוס", כוכב סאטורן הגיע לאופק, סאטורן (שמשי) שהגיע גם לצירים 1-7 באפריל מאי 2022. המשמעות, ניהול משברים! כוכב אורנוס הנמצא במזל שור, עבר כבר על מעלה 14 במהלך 2021, וכבר גרם לאי נוחות גדולה כשנחשפו דרכי החקירה של המשטרה. כוכב אורנוס שמשי על ציר 4-10, באמצע 2022, יגיע למעלה 14, ובמהלך 2023 יגיע למוקד 4. משטרת ישראל תעבור מהפך, שינויים שירעננו ויעצבו אותה מחדש….
במפה המשותפת של המשטרה עם מדינת ישראל כוכב נפטון (ירחי) נמצא על ציר 4-10. מסמל מבוכה! המציאות מציגה שיש משהו שקורה מתחת לפני השטח, לא ברור עדיין איך הדברים ייפתרו. המתח חזק, למרות הניסיונות לייפות דברים, יהיה קושי לקבל החלטה. נשמע "הכל יהיה בסדר" אבל אין תמיכה ואין אמון. זוהי "מריחה"! בתהליכים של קבלת החלטות. אכזבות מההתנהלות יגיעו בזו אחר זו."

 

"…אם ינסו לחזור על התנהגות העבר, (לספר לאזרחים סיפורים, מאלה שהיו או עדיין נמצאים בתפקידים הבכירים) מובטחת להם מלכודת. יהיה עליהם להתעשת ולהבין שגם משטרת ישראל, כמו שאר המוסדות, יצטרכו להמציא את עצמם מחדש. בה בעת.

במהלך 2023, נקודת הביניים של אורנוס/פלוטו על ציר 4-10 מבטיחה שהטיוח יפסק, אט-אט ישקמו את האמון בין הציבור לבין המשטרה וימצאו פיתרונות אמת במטרה לתקן את מה שמקולקל".

הכל יצוף למעלה שום דבר לא ישאר "במרתף". גם בעזרתו של כוכב אורנוס בשנת 2023 שיעבור על השמש המשותפת סוג של עוד טלטלה, שגם הוא יעזור לשינוי מהמסד עד הטפחות. (השמש של המישטרה ושל המדינה נמצאים בהפרש מעלה). באותו הזמן גם

המפה המקודמת של המישטרה, בית 4 יגיע לירח 9 מעלות במפת הלידה. עוד סימן לשינוי בהערכות הבסיסית."

 

עכשיו, כשבן גביר מונה כשר לביטחון לאומי (פנים), עם הצהרה על המטרות שהציב, והרצון לשינוי שישפר את התנהלות המישטרה בעיקר עם אחריות גם, ניתן להבין שהכוכבים עליהם כתבתי בתחילת 2022 תומכים במהלכיו. נאחל לו שאכן ימצא פיתרונות לקילקולים, ויעשה את השינויים המתבקשים.

 

" עמנו הוא העם האחד, אשר קיומו ההיסטורי-לאומי נושא בחובו שחר דתי-מטאפיזי" (ש.ה. ברגמן)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .