eXTReMe Tracker

תחזית על המצב הביטחוני.

כצפוי, מי שקרא את הרשימה שהופיעה כאן ב 08.04.23 ואלו מכם ששאלו ודיברו איתי בפרטי, שמעו ממני שהצבע העיקרי בחודשים הקרובים יהיה ביטחוני. לא מלחמה ברצף, אבל מבצעים שונים ולסירוגין שישפיעו עלינו. המתחים, מועקות וחוסר וודאות שכבר משפיעים על רבים מאזרחי ישראל ימשיכו בגלל אי השקט, וימשיכו ללוות אותנו לצערי הרב. (על מבנה הכוכבים המורכב להזכירכם, כתבתי לראשונה ביולי 2021).

המפות החודשיות מאז 22.04 והלאה, מציגות את כירון ומארס "בפעולה". מארס פלוטו בעימות, מארס אורנוס ועוד ועוד.

על ההורוסקופ של מדינת ישראל, כוכב מארס ירחי, ראש דרקון/מארס ירחי, ובהמשך מארס ירחי/כירון מגיעים זה אחר זה לרום שמיים, כלומר, המתח הביטחוני, לצד פגיעות, שהחלו להשפיע כבר מהימים הראשונים של חודש מאי 2023, וימשיכו לאתגר אותנו במהלך החודשים הבאים לסירוגין. בנוסף נקודות ביניים של מארס שימשי, מארס שימשי/כירון יעברו על 2-8. השילובים האלה מגיעים גם אל נקודות המוקד במפה וגם על נקודות הקארמה. כלומר, פעולה ויוזמה מחד לצד מציאות שלא תמיד בשליטה של צה"ל או המנהיגות במדינה.

לפי מפות סולר/לונר מאמצע יוני עד אמצע יולי. כוכב סאטורן בבית 4. לא נופתע גם אם יהיו ימים שנישאר בבית. יתכן גם שהצורך להתגונן ישאיר אותנו בבית. ( "ביתי הוא מיבצרי")

במפת קידומים כירון היה ויחזור על ציר 4 המקודם.

כוכב מארס במפת כיוון השמש עובר על זנב דרקון המקודם.

כך שבחודשים הקרובים, אנו צפויים להתמודדות עם מתחים ביטחוניים, לסירוגין, מה שישפיע על כל מישורי החיים.

ושוב אני מזכירה לכם שעל מפת מדינת ישראל מבנה הכוכבים העיקרי נמצא על הצירים 1-7, 2-8, 6-12 ומחודש יוני 2023 גם על 3-9.

זהו מבנה כוכבים לא קל. המשפיע על כל המישורים בחיינו כאן במדינה. יוצר מציאות הדורשת התייחסות מיידית, למחלוקת, תובענות איומים וסחטנות, בתוך מצבים והתנהלות שיש בה חוסר אימון. תחושה שחווים בתוך מצבי השרדות. המבנה הזה משבש את מהלך החיים. למעשה במבנה הזה אפשר לפעול רק עם כיפופי ידיים בשפה עדינה. אין יותר מקום למצבים אפורים.

זה מצב שבו מדינת ישראל חייבת להיות ערה לכל הפרטים הקטנים, לאחוז בכלים המהווים איום על הצד השני ויכולים לגרום לו נזק, וכך בפעולות קצרות מהירות להשיג יתרונות. לצערי הרב, המיבנה הזה, מקשה על שקט בחיי היום יום. מיקומו של הפלוטו הירחי בציר 4, מקשה לקבל תמיכה או הבנה מאומות העולם למדינת היהודים.

בהמשך הכוכבים יגיעו לציר 3-9, ויעזרו להתפתחות בעלת משמעות אסטרטגית שתעזור גם לקבל הכרה, כך שנוכל לשמור על הישגים.

יצירת יתרון במצב כוכבים כזה, היא בשינוי וגיוון סוגי הפעולות כאשר חשוב לשמור על ערנות גבוהה, להיות מעודכנים כל הזמן ולהמשיך ולהתמקד במטרות שעיקרן שמירה על ביטחוננו כאן במדינה.

העידוד מגיע מהכוכבים, לקראת סוף 2023, ובמהלך 2024 במעגל המציג את המציאות כוכב פלוטו יגיע ל4-10, ויחזיר איזונים בהדרגה לחיינו.

בנתיים יתקבלו כאן החלטות שקולות, על סמך הניסיון בעבר. וכמו שראינו בניסיון לשלוט על לוח הזמנים, לאחוז בהגה ולנהוג באחריות רבה.

קהלת פרק ז' " …אַל-תֹּאמַר, מֶה הָיָה–שֶׁהַיָּמִים הָרִאשֹׁנִים, הָיוּ טוֹבִים מֵאֵלֶּה: כִּי לֹא מֵחָכְמָה, שָׁאַלְתָּ עַל-זֶה… וְיִתְרוֹן דַּעַת, הַחָכְמָה תְּחַיֶּה בְעָלֶיהָ. רְאֵה, אֶת-מַעֲשֵׂה הָאֱלֹהִים… בְּיוֹם טוֹבָה הֱיֵה בְטוֹב, וּבְיוֹם רָעָה רְאֵה; גַּם אֶת-זֶה לְעֻמַּת-זֶה, עָשָׂה הָאֱלֹהִים…"

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .