eXTReMe Tracker

תקופה חמה לפנינו: אינדבידואלית כלכלית ועוד על המדינה שלנו.

 

אנחנו ברצועת זמן, שבה כמה ארועים קוסמיים ישפיעו על השווקים, על המדינה ועלינו כאינדבידואלים.

בשבוע הקרוב המארס יגיע למולות עם כוכב סאטורן כשהשיא יהיה 19.07-21.07.23.

ההשפעה של הנ"ל כבר קיימת למעשה מ 12.07 ותהיה עד 22.07. המולות הזו, גם בלי סיבה, משנה את מצב הרוח. המתח והתיסכול, מככבים, יוצרים מצבים לא רצויים, מהם צריך להשמר. נסו להיות זהירים כדי להקטין את הנזקים. "החוויות" עלולות להיות, פציעות וכוויות מאש, תאונות, אונס, אבידות (דברי ערך). כולל גם "באלגן" כלכלי.

השילוב של הכוכבים האלה הוא חם תרתי משמע, ועלול לעורר מתח ביטחוני, או אפילו עימות אלים עם אחת מ"השכנות" שלנו. במפת המדינה ההשפעה היא על ציר 2-8 במעגל הקארמה.

המתח יהיה ממוקד לצד ניסיון להמנע ממאבקי כוח אבל באותה מידה גם להציב גבולות. כלומר מדינת ישראל, ( 2-8 עם השפעה כמובן על 5-11) תמצא את הדרך לבטא את רצונותיה. והמארס יעזור לחדד זאת.

זהו מבנה שבמישור הכלכלי ( במדינה), צפוייה החלטה להתארגנות כלכלית המבוססת על ניתוח ריאלי של המציאות. הכל בשיקול דעת. ( נקווה שיעשו זאת אחרי חודש ספטמבר 2023 במידה ויתכננו השקעות לטווח ארוך, גם בגלל נסיגת וונוס עליה כתבתי בהמשך). הבשורה שמבנה המפה של המדינה, מאפשר גמישות מירבית שתעזור לצאת ממצבים כלכליים מעיקים.

במבנה המפה של מדינת ישראל, כמו שכבר התרעתי מאז יולי 2021 הכוכבים נמצאים על הצירים 1-7, 2-8, 6-12 ולאחרונה גם 3-9. הפלוטו ( ירחי) כזכור ( מכל הרשימות שכתבתי לכם עד כה ) נמצא על ציר 4-10, כך שכל היבט הקשור אליו, ישפיע גם על המדינה. ומהשבוע עד כמעט סוף החודש ניפגש עם השמש במזל סרטן ( על הציר 4-10) שתהיה במולות לכוכב פלוטו במזל גדי, מתח חזק ( התנהגות שאופייה גם כפייתי) המשפיע על כולנו, ולצערי יש במבנה הזה גם סכנות (לחיים.) (18.07-29.07), בעיקר אם המפה האישית שלכם מושפעת מהמבנה הנ"ל.

גם ראש/זנב דרקון במזל טלה יהיה במנעד מתוח גם לכוכב פלוטו, (במהלך יולי-אוגוסט). וגם זה משפיע על מפת המדינה, ראש הדרקון וזנב הדרקון נמצאים על ציר 1-7 והפלוטו על ציר 4-10. זו אנרגיה אינטנסיבית והרסנית גם במישור החומרי והפסיכולוגי. במפה האישית המבנה הזה גם גורם למשבר ריגשי. היתרון של ראש/זנב דרקון במנעד עם הפלוטו, יגיע אחרי חשבון הנפש שיכיל שאלות שאין עליהן תשובות הגיוניות. אבל בתהליך הזה תרגישו שאתם מגיעים לתובנות חדשות ואינדבידואליות אודות החיים שלכם. משהו שיחזיר אתכם בסופו של דבר להרמוניה פנימית.

מבנה הכוכבים על מפת המדינה, גורר משבר שידרוש חשיבה אחרת. יתכן גם הוכחת יכולת במהירות, כולל במצבים לא מוכרים.

הציר 2-8, על מפת המדינה, ממשיך להיות פעיל, מציאות פנימית שיש בה מאבקי כוח, ודורשת אסטרטגיה שתעזור להפחית את החיכוכים בנינו. ( תמונת המחאה, משני הצדדים). המציאות הפנימית מול המציאות החיצונית יש בה דורשת פעילות גם בגלל מצבים לא ידועים, המעוררים צורך לפעול בתוך מערכת של ערכים המנותקת מנורמות המקובלות. בתוך המדינה יש אנשים הפועלים נגדה. אנחנו חיים בתוך מציאות שיוצרת קושי להבדיל בין שיקולים כלכליים ועיסקיים ושיקולים אחרים. (והמבין יבין!!!). המתח גדול ויוצר גם שחיקה המשפיעה על האזרחים התמימים. ( לעמוד שעות בפקקים בגלל חסימות כבישים ראשיים לדוגמא). למעשה 2-8, עוזר ליצור גבולות בטריטוריה.

השילוב 1-7, 2-8, מבטאים מריבות, מתחים, מה שדורש סימון גבולות שיעזור לשמור על איזון מסויים, גם בתוך דינמיקה של חוסר הוודאות.

בנוסף, יופיטר במנעד 45 מעלות עם הנפטון, ( אחת הסיבות לשיטפונות ומפולת בוץ שהיו ועוד יהיו במקומות רבים ברחבי העולם.) גם ההיבט הזה ישפיע עד תחילת אוגוסט וגורם בנוסף לכל לתגובות לא ראציונאליות, ותבהלה.

הצד החיובי הוא שהמנעד הנ"ל, מעורר גם אמפטיה ורוחניות, השראה לאמנים מסויימים (הדיסונאס בגלל הוונוס בנסיגה שכבר מדשדשת ותתחיל ב23.07 לחזור על עיקבותיה). בכלליות תקבלו הזדמנות ליצירת קשר טוב עם הסביבה.

כל השילובים המתוחים בין הכוכבים האלה, משפיע גם על העולם הפיננסי. לא מומלץ להתחיל עסקים חדשים מאחר שאלה עלולים להפסיד בעת הזו כספים. ( כולל פשיטות רגל). אנשים שבמפת הלידה שלהם מופעים הכוכבים הללו במנעד מתוח מלידה, ההמלצה האסטרולוגית שלא יהיו עצמאיים.

כוכב וונוס יתחיל בנסיגה ב 23.07, אבל כבר מדשדש על המעלה 28 במזל אריה החל מ 17.07. למעשה זו המעלה שעליה נמצא כוכב מארס בהורוסקופ של מדינת ישראל. שילוב לא נחמד, שיכול "להדליק" את המארס שהוא כוכב מלחמה גם. והפרשנות האסטרולוגית היא, שהוונוס בנסיגה, מקבלת גם איפיון של חיספוס, וגסות רוח.

ובעולם הכלכלי: בזמן נסיגת הוונוס, סביר להניח שיגיעו הודעות על שינוי מדיניות מפתיע מהבנקים המרכזיים. אבל נסיגת וונוס, תגרום לכך שהשינוי לא יענה על הציפיות והתהליך לא יתנהל כמו שהנהלות הבנקים תיכננו.

לנסיגת וונוס השפעה גם על השווקים.

במישור האישי, וונוס בנסיגה מאתגרת נשים, מאתגרת יזמים, אהבה, נישואין, חיי מישפחה, אמנים, זמרים ושחקנים, ואנשים שיש להם השפעה על החברה.

הוונוס קשורה גם להסכמים והסכמות כולל בעסקים, מו"מ וחוזים. נשמע יותר ויותר על פרידות, גירושין, מלחמות אינטנסיביות בין בני זוג. הצפות ריגשיות לא במובן החיובי. הוונוס בנסיגה, במזל אש, (אריה) תשפיע גם היא על פוליטיקה ומימשל בהרבה מדינות בעולם.

אזכיר לכולכם שוב בבקשה, פלוטו ירחי במיקום הנוכחי, על מפת המדינה, הוא זה שגרם למחלוקת שהקצינה, מחלוקת המושפעת מכוכב פלוטו, זו מחלוקת שהתעוררה על בסיס קינאה והביאה גם לשינאה, וכמו שנאמר במקורות שלנו, בספר המשנה : "עין הרע ויצר הרע ושנאת הבריות מוציאים אדם מן העולם" (ב', יא').

אבל נתנחם שהוא זה שיביא לניקיון, ניקיון מבורך אחרי שחשף את הריקבון, העובש, וכל החוליים האפשריים בשנתיים האחרונות וכל יום מחדש התמונה מתבהרת, מה למעשה מתרחש באמת במוסדות המדינה החשובים כל כך למדינה דמוקרטית, אלה המשפיעים על חיינו ביום יום. פלוטו יסיים את התהליך עם כניסתו למזל דלי, במהלך פברואר 2024, אבל סופית יתקדם במזל דלי מסוף חודש נובמבר 2024. כך שיש אור באופק.

הפעם עירבבתי את המדינה, הכלכלה והאישי, בגלל מיבנה הכוכבים שיש לו השפעות גם וגם. כדי לעזור לצלוח את התקופה המתוחה.

ותזכרו תמיד:

"עם ישראל חי לעולמי עד"  ( רבי יהונתן אייבשיץ )

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .