eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שנתית תשפ"ד 2023-2024 לכל המזלות

 

ממולץ לקרוא גם את מזל האופק ( מזל השעה) בנוסף למזל החודש לקבל תמונה שלימה יותר.

 

טלה:

תצאו למערכת החלטות שתאתגר אתכם, אבל למרות שאתם עפ"ר מהירי החלטה, השנה תאפיין אתכם בחוסר החלטיות. החלטות שתנסו לקדם, יתעכבו או שתחזרו בכם. למעשה על כל שני צעדים קדימה, תצעדו אחד אחורה. מערכת הציפיות שלכם גם אם נראית מבטיחה, מבהירה שיהיה עליכם לבנות מערכת בלי לתת אימון ולסמוך רק על עצמכם. זו תקופה מאתגרת ואל תופתעו, אם תרגישו עייפים מהתמודדות לאורך זמן.

עליכם יהיה להתמודד עם מצבים חדשים שידרשו מכם מקום לחשיבה אחרת. הערכה שתחייב אתכם לשינוי ביחס למקום שבו אתם נמצאים או אולי לאדם שנוכח בחייכם.

אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של מזל טלה, ( 13.04 – 19.04) ימצאו פיתרונות בהדרגה לבעיות בכל המיסגרות החשובות בחייכם שמלוות אתכם לאורך זמן. (עבודה, מישפחה ומעמד אישי.)

יפתחו בפניכם הזדמנויות חדשות במישור הכלכלי, או היצירתי. אלה מכם שהם עצמאיים, יזכו למערכת יחסי ציבור שתשפר את מעמדם ותשפיע גם על המוניטין שלכם. האמנים שבניכם, יזכו לשנה יצירתית יוצאת דופן, שכדאי בה לקדם תערוכה או מכירות ( ספרים). הערכה בכל המיקרים תהיה לעשייה שלכם שתשפיע גם על הרחבה משמעותית במעגל החברתי והמקצועי.

כוכב יופיטר נמצא השנה עד חודש מאי 2024 בבית הכספים, מה שיכול לרמז על קבלת סכום כסף או החזר של כספים שמגיע לכם.

למעשה מבנה הכוכבים שלכם השנה, מעיד על ניסיון להתחלות חדשות, בחינה מחדש של מצבים, כשאתם מנסים להוכיח מיומנויות מקצועיות ששונות מהנורמות המקובלות. בהחלט העזה, להוכיח את עצמכם או לבנות לעצמכם שם ייחודי מקצועי שיהיה צריך להוכיח את עצמו במיבחן הזמן. אם אתם מגיעים לסביבה עיסקית חדשה, יהיה עליכם ללמוד את מערכת הקודים ביסודיות. טעויות בהבנה, עלולות להחזיר אתכם לנקודת ההתחלה. זה לא "אסון", תמיד אפשר ללמוד, לפתח את הפוטנציאל העיסקי מתוך הבנה שהרווחים יגיעו בעתיד. ( לא מיידית).

המסקנה שיהיה עליכם לשמור על פתיחות, גם אם תחליטו לקחת עזרה, לזכור שזו זמנית בלבד.

 

 

שור:

 

 

אתם זוכים לקבל תמיכה גם אם לא יבינו אתכם. אתם חווים קושי לקבוע סדרי עדיפויות, הבילבול יקשה על ניתוח מצבים הגיוני, לכן יהיה עליכם להעזר באינטואיציה שתהיה חזקה יותר. אל תתחייבו לתוכניות ארוכות טווח, מאחר שתתקשו להבין מראש לאן הדברים מתפתחים. תיבחרו לתת אימון בדברים ולזרום.

צפויים מיפגשים עם אנשים שחוזרים מהעבר מישהו שכבר פגשתם איפשהו ועכשיו הקשר מתחדש מיידית. אם המיפגש מתאים לזוגיות הוא אכן יביא להקמת מישפחה, בטווח קצר גם נגד כל הסיכויים.

אלה שכבר נמצאים בזוגיות, יזכו להרחבת המישפחה, ילדים או נכדים.

אלה מכם שנולדו בין 10.05-18.05, חווים את כוכב אורנוס, שלא ינוח עד יגרום לכם שינוי במהלכי החיים. חלקכם יבחרו להתנתק אחרי מיצוי מערכת מחוייבויות בעבודה או בזוגיות. אחרים ישנו מקום מגורים או יעשו שיפוץ משמעותי בדירה שלהם.

השנה תביא להתפתחות מודעות עצמית, אפשרות לממש פוטנציאל אישי, כישורים שיביאו גם להערכה ציבורית, חברתית וכבוד על פועלכם. תלמדו גם לפרגן לעצמכם.

תקבלו הזדמנות להשקעות ארוכות טווח, להתפתחות עצמאות כלכלית ותימרון אם נידרש, על מנת לא לקחת הלוואות או מימון כלשהו. דלתות יפתחו בפניכם, שיתופי פעולה שעזרו לקדם את התחום העיסקי.

השכירים שבניכם, יקבלו בונוסים על העבודה הטובה שהשקיעו, לצד הערכה על ההישגים שלכם למען החברה שבה אתם עובדים.

במערכת יחסים, הסבלנות תאפשר מקום ומרחב לחוויות חדשות בתהליך הכרות אישי. תגלו שיש לכם יכולת להשתחרר מגישה שמרנית ביחס לאנשים וגם מצבים.

העדפה שלכם תהיה לעסוק רק במה שיש לכם מיומנויות ולהעזר בעמיתים אם ידרש. אם אתם חושבים לפרוש מאיזושהי סיבה, זה לא יתאפשר בקלות בגלל המעורבות בפרויקט הנוכחי. אם תחפשו להשתלב במקום חדש, בהדרגתיות ובהמשך תבינו שזכיתם ללמוד ולהתמקצע ברמה גבוהה. כך שאם אינכם שלימים בנקודת ההתחלה, לא תצטערו במיבחן הזמן והתוצאה.

כוכב יופיטר המטייל במזלכם, יביא לשמחות במישפחה ואולי גם לקידום בעבודה.

שנה שיש בה יציבות יחסית.

 

תאומים:

 

השנה תמצאו את עצמכם מקבלים התחייבויות, עם מחשבה ומודעות לתיכנון ארוך טווח של החיים או חיזוק מחוייבות קיימת. אם תבחרו לקדם עיסקה או לנהל מו"מ עיסקי, זה הזמן הנכון. אם תבחרו להשתלב במקום חדש או להתמסד, הבחירות וההחלטות שתעשו במהלך השנה יקבלו תמיכה מהיקום, לטווח ארוך. התהליכים שתעברו יתנו את ההרגשה שהגעתם למקום שאתם רוצים להיות בו.

תהליך של ניפוי בין עיקר לתפל, ישפיע גם בגלל הצורך לא לתת למאורעות חולפים משמעות ולבנות את סדר העדיפויות הרצוי.

במסגרת המישפחה, תצליחו לקדם הסכמות ופשרות גם במצב של עימותים, פרידות או ניתוקים. יצירת אימון וביטחון במערכות יחסים בינאישיות במישפחה גם המורחבת וגם במקום העבודה.

פיתרון בעיות, ניקוי שולחן על רקע מה שהיה, מה שגם עוזר לחזק את הקשרים הבינאישיים.

מערכת יחסים תיבנה רק עם אדם שתדעו שאתם סומכים עליו באופן עיוור.

אין זו שנה לשבת על הגדר.

אלה מכם שחושבים למכור נכס, השנה תעשו זאת בקלות.

באקראי, תלמדו שאנשים מעריכים ומכבדים אתכם על מה שאתם, אם זה במסגרת חברתית ומקצועית,

הזדמנויות להתפתחויות כלכליות, אבל בתנאי שתיצרו מרחב גדול בהדרגה. יהיה עליכם להתגבר על קשיים ועיכובים בגלל נאיביות, אבל בתהליך של למידה תבינו איפה לעשות את השינוי שיכול להביא להצלחה דינמית.

תעברו תהליך שיחרור במיסגרת העבודה והתיפקוד היומיומי בהצהרה "עד כאן". יתכן השינוי יגיע בזכות כלים חדשים שיעזרו להתייעלות בעבודה. השינוי וההתחדשות יתבטאו גם בסדרי עבודה.

כניסה לקורס מיומנויות ולא תאוריות. ידע שיביא יכולות מקצועיות וחידושים שלא הכרתם קודם.

במהלך השנה, תתמודדו עם השפעתו של כוכב סאטורן, שישפיע לסירוגין בעיקר על ילידי 20.05-21.05 עד 11.06. ועלול לעכב הוצאה לפועל של תוכניות, להתפשר ולהעזר בניסיון העבר שהוכיח את עצמו. יתכן מצבים שאין להם פיתרון, אבל זכרו שזה זמני לגמרי.

והבשורה כוכב יופיטר המיטיב הגדול יגיע למזל תאומים במאי 2024, שיבטיח שמחות בכל המישורים.

 

 

 

 

סרטן:

 

יש לכם תחושה שעדיין הכל פתוח לפניכם, אבל למעשה אתם בחוסר מודעות שעליתם כבר על מסלול של החלטה, ויצירת מחוייבות. אם זו זוגיות, או במישור המקצועי. אתם חשים מהוססים, אולם במציאות אתם בתוך תהליך התפתחות ארוך טווח שבא לקבע מצב שאין יכולת לעמוד על טיבו מהתחלה.

השותפויות שנירקמות יהיו עם התלבטויות, אבל מתוך המיגוון, אחת מהן תתגבש לבחירה הנכונה. כך יהיה גם עם שינוי מקום. כל תיכנון שהוא לטווח ארוך יהיה עם עיכובים, בגלל שתרגישו חוסר בהירות, גם אם תקבלו הבטחות. יהיו עוד דברים שצפויים להתרחש, אבל חוסר הוודאות יקשה לקבל החלטה עניינית וממוקדת עד שהכל יהיה ברור.

לפנויים שבניכם, כל הנ"ל, נכון גם לגבי בחירת בן/ת זוג לחיים.

שינוי בסגנון היומיומי צפוי בחייכם. תשנו את ההתנהגות היומיומית, מה שיביא גם, לשינוי הרגלי אכילה, צמחונות, טבעונות או ההפך, ואם צריך שינוי שיביא לירידה במשקל. השינוי יעזור גם להכניס אנשים לטריטוריה שלכם. או לשנות מקום מגורים. ( שיפוץ זה גם אופצייה ) או מישרד.

במערכת בינאישית, יש חוויות חדשות, הכרות שמפתיעה בעוצמתה, שמורידה הגנות וחושפת אתכם לאהבה שעוד לא חוויתם, מעורבות חזקה מאוד.

אם אתם בבעיה כלכלית, תקבלו הזדמנות לטפל בחובות, ואו ליצור מסגרת כלכלית חדשה, שלא מבטיחה עצמאות.

התהליך מבטיח שיחרור ממצבים מעיקים, ובמישור החברתי, צפו לשינויים וניתוקים.

בעבודה, יתכן קבלת תפקיד עם אחריות. חשוב לכם לא להשאר בורג במערכת, להיות במרכז קבלת ההחלטות. קל להשתלב בצוות עבודה שמשפיע על קביעת מדיניות. אם אתם חושבים להוציא לאור ספר, או פירסום במטרה להשפיע, זיכרו שההפצה שלו תהיה מוגבלת.

שנה טובה להשתלב בלימודים להרחבת ידע, כולל אקדמיה.

זו תקופה שבה קשה להסתיר מידע, מציאות מוסתרת עלולה להיחשף. כדאי לנקוט אמצעי זהירות אם יש לכם מה להסתיר.

לפניכם שנה שבה מומלץ לשמור על סולידיות, בלי הרפתקאות ובעיקר לשמור על כללי המישחק.

 

אריה:

תעברו שנה שבה השינויים שתבחרו לעשות, לא יבטיחו יציבות. את השינויים תעשו אחרי ש"התבשלתם" מבפנים. תתמרנו את המיסגרת, אולי תתנתקו מסביבה מסויימת בעיקבות שינוי מקום מגורים או שינוי מקום המישרד או מקום עבודה.

זהו תהליך שמנקה שולחן, אבל אינו משאיר חלל ריק. הניקוי הוא כדי לאפשר למשהו חדש לבוא במקום. יתכן גם שלא הכל תלוי בכם וארועים חיצוניים יוצרים את השינוי.

הנטייה תהיה לארגן מחדש את הטריטוריה שלכם, תוך מאמץ למצוא איזונים בין הצרכים שלכם ושל הסובבים אתכם, בבית או בעבודה.

התהליך חיובי, יביא להתפתחויות מרעננות לחייכם. אל תנסו להתחרט או לנסות לחזור לאחור, זה יהיה בלתי אפשרי.

דרך אגב, רבים מכם יעבור שינויים פנימיים שישפיעו על החיצוניות שלכם וההפך. שינוי בסגנון הלבוש אולי עיצוב השיער ישתנה וישפיע על המראה שלכם.

מבחינה כלכלית, יהיה עליכם לשמור על משמעת תקציבית. עפ"ר מערכת ההכנסות תהיה קבועה ויציבה, לכן גם התחייבויות שתקחו יהיו לפי היכולת לעמוד במסגרת שתוכננה מראש, וזה מה שיכתיב לכם התנהלות כספית שקולה. ( מסלול תשלומי משכנתא או תשלומים אחרים על רכישות גדולות יחסית, או הלוואות).

זו שנה, העדיף לשמור על גישה שמרנית, רווחים מידיים על פני אפשרויות עתידיות, כך גם לעצמאים שבניכם. זו הדרך לשמור ולהגן על האינטרסים והרכוש שיש לכם. שימרו על ערנות גבוהה ופרופיל נמוך.

קשרים עם אנשים יהיו מבוססים על נוחות והתאמה אישית מיידית. סבירות גבוהה שתהיו מוכנים לפנות מקום קבוע בחייכם לאדם חדש בעיקר לפנויים שבניכם.

זו תקופה של עיבוד רגשות, לבחון ולברר למה אתם עושים כך או אחרת. אם תרגישו שאתם הולכים לאיבוד, ייעוץ מקצועי יועיל.

התרכזו בפרויקט חדש בעבודה, שידרוש הרבה זמן וסבלנות. משהו בסדר גודל אחר ממה שהכרתם. חשוב יהיה לבחון כל מידע בנושא שתקבלו, שלא יטעו אתכם חלילה.

יהיה עליכם לקבל דברים שתתקשו להסביר לאחרים.

 

 

 

 

בתולה:

 

כל מחוייבות ונאמנות תהיה לפי תנאים משתנים ולפי נסיבות החיים שלכם.

העדיפו החלטות לטווח קצר, לא על בסיס ריגשי אלא ראציונאלי. הבחירה תהיה באתגרים חדשים, מה שעלול להוציא אתכם מהשיגרה. שימרו על פתיחות וגמישות מחשבה, כדי לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות. תהיו חייבים לקבל את העובדה שהארועים אינם בשליטתכם, סדר היום שלכם ישתנה כל פעם מחדש. גם הקריירה שלכם תהיה מאותגרת, וחשוב שתדעו להציב מטרות ויעדים לטווח קצר.

במערכות יחסים תבינו שאינכם יכולים לבטוח בכל אחד. כל הסכם או שותפות יהיה על תנאי, חשיבות גדולה תהיה לחוזים והסכמים כתובים! בעת הזו.

ארועים חיצוניים ישפיעו על אופי הפעולות שתעשו, כולל החלטות על ניתוקים ופרידות מאנשים מצבים ומקומות.

למעשה במהלך השנים הקרובות תמצאו את הדרך לנקות שולחן בכוונה לפתוח דף חדש בחיים. ההתפתחות שלכם תבוא לידי ביטוי באומץ להתנתק מהישן גם בתנאים של חוסר וודאות. תלמדו לבטוח ביכולות שלכם ולהוכיח את עצמכם במצבים לא מוכרים.

כוכב סאטורן משפיע עליכם במהלך השנתיים הקרובות. חלקכם ירגישו עיכובים בתוכניות בגלל מגבלות אוביקטיביות וינהלו לבד מצבי מבחן בלי תמיכה. הסבלנות בזמנים האלה לא תהיה בנמצא, והצורך שלכם יהיה לקחת מרחק מהרבה אנשים ולפעמים להיות לבד. חלק מכם ("בתולה") יבינו שרצוי להתפשר על חלק מהתוכניות שלה וכדי להתקדם ולהצליח, נכון לבטוח בניסיון העבר שלכם בתהליך קבלת החלטות.

במערכות יחסים תשתחררו לכיוון ביטחון עצמי ותתוודעו למערכת הרצונות שלכם שתאפשר לכם להענות לבקשות של אחרים, בתנאי שזה יתאים לכם.

בתחום הכלכלי, לאלה מכם החושבים על מכירת נכס, תהיה הזדמנות טובה.

נצלו את ההזדמנות להכנס לתחום חדש בלימודים, להתפתחות מנטלית.

יש כניסה לתחומים חדשים בעבודה, לא שינוי תיפקודי, אלא שינוי והתפתחות מבחינת חשיבה ולמידה. המוטיבציה להכניס עניין חדש לחיים, ואולי גם להפתיע את עצמכם מכניסה לתחומים שלא ציפתם שזה יקרה.

אתם בתקופה של ניסוי ותהיה, עד שתפנימו איפה אתם רוצים לנחות.

 

 

 

מאזניים:

במציאות שבה תחשבו שהכל פתוח ומתנהל בדרך חיובית, תתמודדו עם מיכשולים או ארועים שיפריעו לכם להתקדם ולבנות מחוייבות ממוקדת לטווח הארוך. למרות המהמורות הגבוהות והתחושה שהגעתם ל"שום מקום", תצליחו עם נחישות, בדרך לא דרך לגבש את ההחלטות, לקבל את ההתחייבויות ולמרות המשברים שנתקלתם בהם, בסופו של תהליך תשיגו מציאות יציבה סלולה וברורה ובעלת משמעות לעתיד.

הנ"ל, ישפיע גם על התלבטויות על שינוי מקום, מקום עבודה, או על בן/ת זוג. אבל די מהר תבינו שהתגברתם על כל ההיסוסים וההחלטה שלכם התקבלה במובן הטוב והשמח של החיים.

זו תקופה טובה לתיכנון כלכלי ארוך טווח, עדיפות לתוכניות חיסכון סגורות, כאלה שאין אפשרות לממש עכשיו. אם לא תכוונו את הכסף למסגרת, הכסף יעלם, על הוצאות לא שקולות, ובמילה אחרת בביזבוזים על דברים לא חיוניים.

התחושה של בלבול עלולה להשפיע על הבחירות שתעשו. אם תרצו להכנס לקשר זוגי חדש, הוא עלול להפוך לקשר תלותי. ובהמשך תבינו שניכנסתם למערכת יחסים שסוגרת אתכם ומנתקת אתכם מהצרכים וההרגלים שלכם.

כניסה למקום עבודה חדש, יהיה עם שכר מסויים, שכרגע לא כדאי, אבל עם סבלנות, (מילת מפתח) הפוטנציאל קיים ותבוא התפתחות הדרגתית של השתכרות גבוהה יותר בעתיד.

תוכלו לקבל תפקיד ניהולי, אחריות רחבה, עם יכולת להשפיע בתהליכים של קבלת החלטות, להיות בין קובעי מדיניות ולהשתלב בצוותי עבודה. תקופה טובה ללמוד ולהרחיב אופקים, לשפר ולחזק את היכולת לבטא ולייצג רעיונות. להשתחרר מדעות קדומות, ולפעול במסגרת הנורמות המקובלות.

זו לא תקופה אידיאלית לבנות עסק עצמאי. אם תחליטו לעשות זאת, זכרו שזה יהיה עסק קטן עם מתח רווחים נמוך, בגלל קושי ליצור יתרון בשוק.

גם תוכנית לשותפות, אינה טובה בזמנים האלה. עם יחסי "ניצול" (אולי לשאוב מכם ידע מקצועי ייחודי), מצב של עירפול, בלי לגלות כוונות. ואחר כך השותף יתגלה כאדם אחר, ואולי כפייתי.

השנה מציגה השגת מטרות סולידית.

 

עקרב:

אתם חווים תהליכים מתחת לפני השטח, מתקשים לקבל החלטות "חותכות", בניסיון להשיג עצמאות וחופש. תהליך ההתנתקות שתחוו, איטי. למעשה קשה לכם לשים את האצבע, מה שגורר מתח בגלל שלא ברור איך תפתרו את הדברים.

סיטואציה שלא נחתכת וקשה לדעת מאיפה להתחיל ולהתמודד.

אידיאליזציה של מצבים מביאה גם למסד מערכות יחסים על בסיס אופטימיות, כזו שעוזרת לטשטש קשיים. "יהיה בסדר".

יתכנו קשרים שחוזרים מהעבר. הבעייה ש"דפוסי העבר" שגרמו לניתוק יחזרו על עצמם.

 

החלטות נמרחות למרות שהמוטיבציה קיימת, אבל אינכם מקבלים תמיכה ויש קושי לגבש שיתופי פעולה. כך שהיישום יהיה בלתי אפשרי. עדיף שלא תקבלו החלטות, כדי שלא תתאכזבו בהמשך. אם תדעו להמתין, הביטחון יגיע בהמשך. בנתיים כדאי לקחת פסק זמן.

אלה מצבים היוצרים צמיחה רוחנית. חיפוש אחר משמעות, בלי להיות ממוקדים. אבל יש חזון.

חלק מבני מזל עקרב, ( ילידי 11.11 עד 20.11 ) בתהליך של שינויים אחרי שהתבשלו מבפנים. מעבר דירה או משרד. אולי שינויים שלא תלויים בכם. אבל התהליך חיובי עם אפשרויות חדשות ומרעננות.

תרגישו משוחררים, תתנו סיכוי לחוויות חדשות ומיוחדות במעגלים חברתיים וגם בתהליך הכרויות אישי.

הדגש על עצמאות כלכלית עם מחשבות על העתיד הרחוק. הקשיבו חזק לתחושות הבטן שלכם ופחות למיספרים, גם כשניפתחות דלתות חדשות, אתם למעשה בתהליכים של ניסוי ותהייה. רק חלק מההתנסויות עכשיו יעמדו במבחן הזמן. לכן ההמלצה עם סימן קריאה להזהר מהשקעות לא חכמות. אחרי פרק זמן של שנה או שנתיים תבינו מה מכל האפשרויות הוכיח את עצמו כמסלול העיסקי הנכון עבורכם.

חשוב שתפנו את האנרגיה שלכם למקומות שיאפשרו לכם להתפתח.

יש לכם ידע, יכולות מקצועיות מוכחות, או חיבור לאמת הפנימית שלכם, אבל בעת הזו תבינו שעליכם לפתוח ערוצי מחשבה חדשים, לפתח דרכי חשיבה במישורים מקצועיים, מעשיים וגם לבחון שוב את "האמת" שלכם.

תלמדו להסתגל מנטלית למקום חדש, להבין שאתם בתהליכים דינמיים שאינם מאפשרים שליטה במציאות כדרככם תמיד.

 

 

קשת:

תבחרו לפעול בדרככם, בלי לקבל תמיכה. תבחנו מחדש את כל המחוייבויות, כשהעדפות יהיו לקבל החלטות או מטלות רק לטווחים קצרים ועל בסיס הגיוני בלבד. יתכן שההחלטות שתקבלו, יהיו בתנאי אי וודאות, יצירת כללי מישחק חדשים. הבחירה שלכם תהיה בתחרותיות והשגיות, השגרה לא תאפיין את חייכם בתקופה הזו. אבל אתם אוהבים שמירה על פתיחות ואופציות פתוחות, חיפוש אחר אתגרים חדשים. המחיר, קושי לעמוד בלוח זמנים מתוכנן.

יתכנו ארועים שלא יהיו מיוזמתכם ויגרמו לניתוקים ופרידות מאנשים או מקומות, ויוליכו אתכם לפתוח דף חדש.

תלמדו לא לבטוח באופן עיוור באיש, ההסכמים יהיו על תנאי, ולכן יהיה עליכם להקפיד על הסכמות וחוזים כתובים!

כל מה שנכתב עד כה, ישפיע גם על מערכות יחסים בינאישיות וחברתיות. תבחנו גם את הלכידות והשייכות במשפחה, תשנו את היחס לבן/ת הזוג. אולי תרגישו פחות מחוייבות ל"ביחד". היציבות בקשרים החברתיים שמלווים אתכם לאורך שנים גם עלולה להתערער. הצורך שלכם להתנתק, כדי לאפשר למציאות חדשה לרענן את חייכם, גם במחיר של חוסר וודאות.

המחשבה שהכל אידיאלי להתפתחות עיסקית, עלול לגרום אכזבה. יתכן שלא עשיתם עבודת הכנה מקיפה, שתאפשר לכם לבנות בסיס יציב לצמיחה והתפתחות. תלמדו שאתם עדיין זקוקים למסגרת הכלכלית הבטוחה והמגוננת ואין מקום לוותר עליה לטובת תהליכי צמיחה לא ידועים. לחזור להיות בבקרה עצמית על ההוצאות.

אין זה תהליך העוצר את ההתפתחות האישית, אלא מכניס אתכם לעבודה פנימית. גם עבודה יצירתית אפשרית, אבל מומלץ לחכות לחשיפה בזמנים אחרים.

הרעיונות שלכם יתעוררו לקראת החדש שיש ביקום. תיכנסו לתחומים שהחשיבה המקורית תהיה הבסיס להתפתחות בתחומים המקצועיים. יתכן גם שתנסו להבין את הבינה המלאכותית. אולי השתלבות בחוג חברתי על בסיס מנטליות תרבותית חדשה. הסקרנות תנחה אתכם.

יש אופצייה שיהיה עליכם לצאת לנסיעות עבודה בקצב תכוף יותר.

העצמאות שחשובה לכם תמיד, תהיה שוב במבחן, אם תוכלו לזהות מתי כל מה שמוכר וידוע אינו רלוונטי יותר. השאירו את האפשרויות פתוחות.

 

 

 

 

 

גדי:

תעברו תהליך ותבינו שאתם צועדים במסלולים שלא נותנים לכם ביטחון. הניסיון לשלוט בסדר העדיפויות מטושטש. המחשבה לצאת לעצמאות, אינה מתקדמת כצפוי. אתם השמרניים באופייכם, מתקשים עם חוסר וודאות, ועם החלטות מהותיות. הניסיון לגבש את החלטה להתמודדות תהיה מלווה בחששות ופחדים. מצבים שעלולים לגרור התנתקויות ממצבים או אנשים שאתם תלויים בהם. אבל זה לא חד משמעי, בגלל ציפיות להתחדשות הקשר או המצב המוכר לכם.

התהליך מעייף ומתיש לאורך זמן, יהיה עליכם ללמוד בדרך הקשה לסמוך על עצמכם ועל כושר השיפוט שלכם, "אם אין אני לי מי לי", בלי תוכניות לטווח הארוך.

החלק העצמאי באופייכם יבוא לידי ביטוי, בדרך שתפתיע אתכם. המודעות העצמית תתחזק ותעזור לכם להיפתח יותר. אלה מכם הנמצאים במסגרת ממוסדת, תגובות שרשרת עלולות לגרום לכם לצאת לחופש לא מבוקר ולמצוא את עצמכם בתהליך גירושין, גם אם לא חשבתם על כך. הפרידה תאפשר לכם להבין מה אתם רוצים לעשות בלי למסור דו"ח לאיש.

תופתעו מהכישורים יוצאי הדופן שלכם, ותבקשו לבטא אותם אבל גם דרך אנשים אחרים.

תחוו הרבה תנודות כלכליות, לצד הזדמנויות לפתח אפשרויות פיננסיות חדשות. אבל אתם רוצים גם לכייף, מה ידרוש הוצאות לא מתוכננות ולעשות הרבה דברים אחרי תקופה שקטה. המנעו מלקיחת מימון חיצוני כדי לממש הבטחות לא ברורות.

בעבודה, מחשבות על עזיבה, והכוח יגיע בעזרת המימנויות המקצועיות שעוזרות לקבל את ההחלטה. האכזבה תהיה אם תשענו על הבטחות. יהיה עליכם להבין שאתם בונים סטאטוס עצמאית בלי שמישהו אחר יעשה עבורכם את העבודה.

השכירים בניכם מסתגלים למצבים מוכתבים במסגרת העבודה. כל תפקוד וניהול ידרוש מכם ריכוז סמכויות. בתחום המקצועי אתם מוכיחים ידע מקצועי, או לומדים התמחות ספציפית. הזהרו מיחסים עם אדם שאיננו עושה חשבון למותר והאסור הנורמטיבי.

תקופה שבה אתם יוצרים לעצמכם שם ייחודי בכל יום מחדש.

 

 

דלי:

המסגרות שלכם, בית, משפחה ואו עבודה, עוברים שינויים שאינם מאפשרים תימרון. אין זה פירוק מסגרות, אלא יותר חוסר יציבות. יתעורר רצון לבטא את עצמאותכם. למעשה השינוי הוא אישי, מציב בפניכם אתגרים חדשים, פריצת דרך. תבחרו לעשות דברים חדשים, יתכן שזה יהיה במסגרת העבודה הנוכחית, בתפקיד חדש (אם תתפתו לעזוב, זה יהיה זמני ותחזרו למקום העבודה הוותיק) אקטיבי עם יוזמה, והתמודדות עם דברים שאולי אין לכם ניסיון בהם. התחושה שתלווה אתכם שקיבלתם "טעם חדש" לחיים. מציאות מעניינת שתעניק לכם תחושה של התחדשות.

אפשר שתחליטו על שינוי מקום מגורים, שינוי שתחשבו שישרת את הצרכים שלכם. במציאות זה יהיה זמני. תחוו אומץ לעשות דברים שנמנעתם מהם עד כה. אבל מומלץ לא לתכנן לטווח ארוך, ההחלטות שתקבלו יהיו בתנאי חוסר וודאות. השאירו אופציות פתוחות.

מיפגשים יפתחו בפניכם דלתות חדשות. תיזכו להערכה וכבוד על העשייה שלכם. תלמדו לפרגן לעצמכם, מתוך מודעות עצמית. הביטחון העצמי יתחזק ותלמדו לבטא את רצונותיכם בגלוי ולזרום בסבלנות ולתת סיכוי לחוויה חדשה בתהליך הכרות אישית. תהיה הזדמנות גם להשתחרר מאנשים שנוכחותם מפריעה לכם, (בעבודה או במישור החברתי.)

כלכלית תקבלו הזדמנויות לשפר את הנזילות הכספית, במסגרת הכנסות עיסקית ודינמית, לשכירים שבניכם אולי תקבלו בונוס נחמד כהערכה ממקום העבודה.

תהיה אפשרות להצטרף ולעבוד באירגון או חברה גדולה אבל רק על בסיס עצמאי. המנעו מלקיחת מימון חיצוני, ובעיקר גם לא לתת לאחרים כספים, כי לא תראו אותם שוב.

מי שהנושא הפוליטי מדגדג אותו, זו תקופה טובה להתנדב ולהשתלב.

אם תחליטו לנסות להשתלב במקום עבודה חדש, סבירות גבוהה שתתאכזבו במבחן הזמן מההבטחות שקיבלתם. הצורך באתגר חדש מניע אתכם, אבל זכרו שהמבנה הכללי, אינו מתאים לשינוי במקום העבודה שיהיה משמעות בעתיד. עדיף לקבל עוד אחריות במקום הנוכחי, שיביא להתפתחות בטווח הארוך.

מתאים להשתלב במסגרת לימודים.

שנה שבה תחוו התנסויות בלי להתחייב.

 

דגים:

החיים משתנים עם מודעות ומחשבה לטווח הארוך. הסטאטוס האישי שלכם יתחזק עם אחריות ואולי סמכות במקום העבודה. התיכנון חשוב כך תוכלו לבחור כיוון שיהיה משמעותי לאורך חייכם.

ההתחזקות צפוייה במסגרת המישפחה וביחסים בינאישיים. אפשרות להרחבת המישפחה ובחירה להתמסד לפנויים שבניכם. כל מערכת יחסים שתיבנה תהיה על בסיס אימון וביטחון בלבד.

יהיה עליכם לבחור סדר עדיפויות ברור ולהעדיף החלטות שיש להן פוטנציאל ארוך טווח. כל שינוי כולל עבודה, עדיף רק אחרי שכבר מצאתם אלטרנטיבה בטוחה. הזדמנות גם להתנתק ממי שאינכם בוטחים בו.

ההתמודדות של "הדגים" במהלך השנתיים הקרובות, יהיה עם מעברו של כוכב סאטורן סאטורן מביא תובנות ריאליות. חלק מכם ( תלוי במיבנה המפה האישית) יחליטו על פשרה, בבגרות, על בסיס ניסיון העבר שהוכיח את עצמו ועוזר להתמודד עם החדש בלי לפגוע בקיים. תבינו שעליכם לקחת רק דברים שאתם יכולים לעמוד בהם.

חלק אחר של "הדגים" (שוב תלוי במיבנה המפה האישית), יתמודד עם בעיות שאין להם פיתרון מיידי. זו תהיה תקופה של ניהול משברים, שבה תרגישו שהסבלנות שלכם נעלמה. תעדיפו להיות לבד, בלי שמישהו ילחיץ אתכם. בכל מו"מ תתקשו להגיע להבנות מיידיות, ותעדיפו גבולות, "זאת עמדתי ונא להתחשב בה". ההתקדמות תהיה איטית, לעיתים חששות ישפיעו ויגרמו לעירעור במערכות יחסים ושותפויות.

זיכרו! המעבר משפיע זמנית על כל אחד ורק הסבלנות תעזור לכם למרות העיכובים לעבור את התהליך.

מומלץ לבנות ולהשקיע בביטחון כלכלי ולא לצאת להשקעות חדשות. השקעות לא יהיו חכמות בזמנים אלה וירדו לטימיון.

מערכות יחסים לא ישאירו לכם חופש אישי. הציפייה מכם תהיה לתמיכה ולא בטוח שיש לכם את היכולת להעניק בלי גבולות.

שינוי צפוי בדרך העבודה והתיפקוד ביומיום. ( לא עזיבה) הנטייה להתנתק מחובות ומטלות שמכבידות עליכם בלי סיבה. תוכיחו מיומנות מקצועית חדשה גם בתחום שלא עסקתם בו בעבר.

נסו לשמור ולטפח את הקיים.

 

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .