eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לקראת השנה החדשה תשפ"ד (2023-2024).

 

המחאה תחלש בהדרגה והרפורמה במערכת המישפט תתממש אבל לא לפי התוכנית המקורית.

צה"ל עובר טרנספורמציה, ובמקום סרבנות והשתמטות, יזכה לעדנה בגיוסים. 

וגם על הממשלה וכהונת נתניהו:

 

על כל מה שקורה בארצנו האחת והיחידה:

אנחנו לקראת סופה תקופה ארוכה מאוד בה חווינו את כוחו של כוכב פלוטו ירחי על ציר 4-10, עם הדגש על 4, המסמל את הבסיס, הבית שלנו, מדינת ישראל. המעבר במזל גדי, המסמל גם מוסדות מסורתיים שהם בסיס לניהול מדינה דמוקרטית.

פלוט ירחי, כמו שרבים מכם כבר שמעו ( כשהתארחתי בתוכניות של גילה בויום האסטרולוגית) או קראו אותי, מגיע כדי ל"חפור" להוציא את הרפש, לנקות את הריקבון, לחשוף את כל מה שניסו להסתיר, בעזרת מילים בתחפושת. הפלוטו מטיבעו הופך כל אבן, לא מותיר פינה אחת בלי לחטט בה. מנקה כדי לטהר! מנקה כדי שנוכל לשקם הכל בדרך נקייה. לכולנו לא היה קל. הקושי היה להתמודד עם "האמת", ה"נפוטיזם" בבג"צ, עם ההתנהלות הקלוקלת של הפרקליטות, בלשון המעטה, מחלקת החקירות במישטרה, התיקשורת שהפכה להיות משרד פירסום מיפלגתי ועם כמה חכמולוגים מטעם עצמם שהיום רוב הציבור רואה בהם "מהנדסי תודעה". התהליך הביא להתמודדות לא קלה, כשהבנו שכל מה שהאמנו בו, לא מושלם בכלל, ההפך. במבחן התוצאה, הציבור חווה משבר אימון במוסדות החשובים במדינה. השפל פגע גם ברבים מכלי התיקשורת ( שגם להם העתיד מבטיח מהפך), אבל אני לאחרונה, התחלתי לחשוב שלמרות הכל הטראומה הזו מבורכת. כן, יש ברכה בחשיפת האמת! עכשיו, יש לנו שיעור, ללמוד לחשוב לפני שזורמים עם המסרים שהתיקשורת דוחפת. ( מי שקורא אותי לאורך שנים, זוכר שהזהרתי מהחכמולוגים מטעם עצמם במשדרי החדשות). להביע דיעה בלי לחשוש "ממה יגידו" ללמוד לחשוד במעשים, במילים ומישפטים שנועדו ל"יפות את המצב".

במצבים כאלה אני תמיד זוכרת את אברהם איבן עזרא שאמר, מערכת הכוכבים היא המערכת האלהית הגדולה. כן, פלוטו הוא חלק ממערכת הכוכבים. הוא הגיע כשליח לגרום למדינת ישראל להתפכח.

פלוטו ירחי ימשיך להשפיע עד דצמבר 2023.

לתמונת הכוכבים מצטרפת נקודת ביניים אורנוס/נפטון על ציר 1-7, בקרוב, המעיד על בעיה מוכרת ולמרות הניסיון למרוח אותה, היא חוזרת וצצה מתחת לפני השטח. ( עניין ביטחוני? או אחר.) חוסר שקט ילווה אותנו לסירוגין מעתה ולאורך 2024, ויגרום לבחון את המקום שלנו כמדינה בסביבה הקרובה. אין זו תקופה טובה לחתום הסכמים עם מדינות אחרות, מאחר ואלה יתבררו שאין בהן ממש. הצורך יהיה לשמור על עצמאות וחופש פעולה.

המבנה של הכוכבים הצפוי הוא על הצירים 1-7, 2-8, 5-11, 6-12 וגם 3-9.

1-7, 2-8, 6-12, פחות נחמד, גורר בחינת מצבים מחדש, בתוך מציאות תובענית, ופעילות יוצאת דופן בתוך סיטואציה שאינה נורמטיבית. מצב כוכבים זה מקשה על בנייה של מערכות אימון יציבות. תחושה של חוסר שליטה, כשנחשפים ניסיונות הונאה. ההמלצה במצבים כאלה למדינת ישראל, להיות זהירה יותר עם הסכמים והבטחות, לחפש דרכים לא שיגרתיות כדי להתמודד גם עם איומים מגורמים שונים. על מדינת ישראל להבין בעת הזו ש"אם אין אני לי מי לי", לסמוך רק על עצמנו, ודרך המאבק ליצור מרחב ביטוי ראוי. לצערי, עם 6-12, יש הפועלים כדי לפגוע מאחורי הקלעים במעמדה של המדינה. הרבה דיסאינפורמציה ושימוש בכלים מזיקים, במטרה לפגוע בקיומנו. לצערי הרב, גם מתוכנו.

בה בעת, יש כוכבים גם על הצירים 1-7, 5-11 ו 3-9. החל ממאי 2024, המעיד על דינמיקה בכל תחומי החיים כאן. ניסיונות שונים להתחלות חדשות עם יצירת מרחב ראוי אבל עם שמירה והתחשבות בכללים הנורמטיביים.

במהלך 2025, יגיע כוכב פלוטו שימשי לציר 4-10 על מעגל הקארמה. המציאות תביא השפעה חיובית של שיתופי פעולה עם אלה הרואים את עצמם חברים שלנו.

בנתיים המעגל המסמל את המציאות ( מוקד/קארמה) העכשווית בתכל'ס, מעיד שהפלוטו השימשי לציר 4-10, ( נמצא כבר ברקע מתחילת 2023- יולי 2023) יגיע שוב מחודש דצמבר, לסירוגין לאורך 2024 והפעם גם בשילוב 5-11 ו 3-9.

כלומר במציאות התכליתית, ולמרות הכל, עם הנסיון ליצור באלגן במדינה, האופטימיות מנצחת. החיים עצמם ממשיכים, אנחנו יוצאים לקניות, למסעדות, הולכים לים, לראות מופעים והצגות, משתתפים וחוגגים בשמחות, מטיילים בארץ ובעולם, בקיצור חיים את החיים. סוג של יציבות, כולל פוטנציאל לעסקים חדשים, לרווחים מעסקים. ובהדרגה, רוב האזרחים חופשיים יותר בדרך ההתבטאותם, חווים מרחב קיומי. כך שהיכולת לחוויות אישיות וחברתיות ממשיכה גם בבחירת מטרות ארוכות טווח, ומשפיעה על היום יום של כולנו במדינה.

כך שגם אם ימשיכו המחאות המנסות לערער את היציבות, האזרחים בהדרגה יפסיקו להיות מושפעים ממנה. ימשיכו בחייהם, בשיגרה. כנראה בסופו של דבר, לרוב האזרחים יש אימון וביטחון בקיומה של המדינה שלנו כבית מגונן המאפשר לצאת ולהתבטא בכל המישורים.

מכאן למחאה:

המחאה יצאה לדרך ב14.01.2023 בשעה 19:00 תל אביב.

מבנה המפה מעיד שהסמל שלהם הוא כוכב אורנוס שימשי, רוצים שינוי ומהפך. אבל מאחר והוא שימשי, היכולת להרוס לא קיימת. ההתחלה בינואר 2023 היתה בזמן מרקורי בנסיגה. לכן הכותרות של המחאה משתנות בכל פעם ומעוררת בסופו של דבר חשדנות עם כוכב סאטורן שימשי בבית 7, המשפיע על שיתופי פעולה בינם לבין עצמם. כלומר, הקבוצות שיתאגדו סביב הרעיון אינן נותנות אימון זו בזו, ואחרי תחושה מתמשכת של חוסר אימון הדדי, המיצוי מתחיל להשפיע, וגורם לפירוק והתמוססות, בגלל הפער בין הרצוי והמצוי. אורנוס הגורם לשינויים, פוגע גם במטרות, שינוי שם "המותג" מעת לעת מעיד שהניסיון לסחוף "מורדים" אינו עונה על הציפיות. אורנוס, רוצה לדלג על הנורמות המקובלות, תוצאות הבחירות לא התאימו להם ולכן מנסים לשנות בכוח, בעזרת כאוס. אבל לא ממש מצליחים. ( עובדה שהאזרחים עפ"ר ממשיכים בשיגרת חייהם)

כוכב סאטורן יתחיל להשפיע בחודשים הקרובים (על המפה המציגה את המחאה) והמשמעות ניסיון לנהל משבר המשפיע על מובילי המחאה. מיספר המשתתפים יצטמצם בהדרגה, כולל קושי פיננסי שיקשה עליהם. (צימצום משאבים).

במפה המשותפת של המחאה עם מדינת ישראל, כוכב מארס ירחי, נמצא על ציר 11-5, דגש על 11. " אני אחליט מה טוב בשבילך", חוסר רגישות, חוסר התחשבות בצד השני. ( כלומר באלה שלא חושבים כמותם) מובילי המחאה משתמשים במניפולציות כדי למשוך קהל וגם לפגוע באלה שלא רוצים להצטרף אליהם ( שהוא הרוב במדינה).

מיקומו של המארס הירחי בציר 11, משפיע גם על ציר 2-8 ואז הוא מופיע כמארס שמשי = סיפוקים מיידיים, אלימות מילולית ולצערנו גם פיזית.

הסאטורן הירחי על ציר 9 -3, דגש על 9, מעיד שלא חשובה להם ההכרה הפורמלית, יש קבעון מחשבתי, אולי זו דמות מסויימת השולטת על הדיעות והערכים של המשתתפים. כשאני רואה את זה אני שואלת "מי באמת העדר"? במפה המשותפת, הרצון לשנות אולי קיים, גם עקשנות אבל זה לא יכול להתממש.

המעברים על המפה המשותפת על ציר 1-7 ( נפטון שימשי, קשיים בשיתופי פעולה, החלטות שמתמרחות וקשה להוציא אותן לפועל), 2-8, ( שילוב אורנוס/נפטון שימשי על ציר 2-8, מעיד על השקעה, על בור ללא תחתית. כסף שיורד לטימיון) 6-12. ( פעולות לא נורמטיביות, מנוגדות לחוק בין השאר). אין כאן יכולת להמשיך לאורך זמן. גם התמיכה שהיתה להם, תסתיים בהדרגה עד סוף ינואר 2024. אם ירצו להמשיך יצטרכו להמציא את עצמם מחדש. ( כמו שעשה אחרי שהפגנות "בלפור").

המפה המקודמת של המחאה, הירח המקודם מול כירון בבית 4. כוכב פלוטו כבר הגיע למעלת האפס בדלי, ועבר על הכירון, ויחזור לשם, ומספר את כל האמת, התמודדות עם הפחדים הכי עמוקים של אנשי המחאה, הפחד לאבד כוח!

 

"סיפורי הסרבנות, ההשתמטות מצה"ל כביכול".

הנתונים של מפת צה"ל נמצאים אצלי, אבל, גם אם תצחקו, חשבתי שעדיף מטעמי ביטחון לא לפרסם את הנתונים. צה"ל עובר טרנספורמציה במובן החיובי. תהליך שהוא גורלי, עם הבנה שהוא גוף לא עצמאי. היסודות שבנו את הצבא נישמרים, משולבים ביכולות חדשות שיתפתחו לאורך השנים ודורשים עתה השקעה במה שכבר קיים. ובעיקר לטפח את היכולות שלו לטווח ארוך.

המפה המשותפת של צה"ל עם המדינה, עם כוכבים על הצירים 4-10, 5-11, 2-8, 3-9 (עד לאחרונה היה גם 6-12, כוכבים שהעידו שהצבא מתמקד במיומנויות שלו, משכלל אותן בעבודה קשה ופרטנית).

המבנה של הכוכבים על הצירים שציינתי, מעידים על פיתרון בעיות בהצלחה, העוזרים לאחדות. כלומר גם אם יש כמה "צרצרים" הם מטופלים. הכוח של צה"ל לא ניפגע התמיכה בצה"ל לצד אימון ובחירות שיעשו, יוכיחו את עצמן בעתיד כנכונות. כך שהרעשים ששמענו, לא פוגעים במסגרת הצבא! ( כמו שמנסים מהנדסי התודעה לעשות). הכוכבים על 5-11, מציגים אפשרויות חדשות, הנותנות מקום למיגוון אנשים שיעבדו בהרמוניה בהדרגה. כן, יהיו שינויים בהרגלים, זה יתפתח למרות עיכובים למציאות חדשה בהרכב האנשים.

אורנוס שימשי על ציר 2-8, גם מעיד על השתלבות אנשים חדשים המשפיע על היום יום, משחרר ממחסומים ומשפיע ברמה המעשית גם חברתית.

ציר 3-9, עם נפטון שימשי, מציג צבא הצד המנטלי שבו הוא אכן אידיאולוגיה, הממשיך ללמוד ולהתקדם. צבא הגנה לישראל ימשיל להכיל מיגוון אנשים עם מיגוון דיעות. כראוי לצבא העם.

כוכב סאטורן על ציר 4-10, נוכח בחודשים אוקטובר 2023 -פברואר 2024. המנהיגים הצבאיים יחזרו לפעול בדרך שכבר הוכיחה את עצמה, ניסיון העבר יביא את התוצאות המבוקשות גם לעתיד.

 

במעגל הקארמה, אחרי תקופה של התלבטויות, תיסכולים, יגיע כוכב אורנוס על ציר 4-10 במהלך 2024, לנקות את השולחן ממה שכבר מיצה את עצמו כדי לאפשר שינויים לחדש להשתלב במיסגרת. שינויים שייצגו את החדשנות במיטבה.

יתכן שנישמע על גיוסים גדולים יותר, מיגוון מתגייסים מקיץ 2023, כך שבעניין ה"השתמטות" עולה סימן שאלה, האומנם? כמה?

6-12, יביא לשינוי תפקידים, יתכן גם בגלל פרישה, לצד פרוייקטים חדשים לטווח ארוך, עם סבלנות לאיכויות חדשות שיביאו מיומנויות חדשות גם.

כוכבים על ציר 6-12, תמיד מעוררים חשדות לדיסאינפורמציה. צורך להעזר במסננת כדי לברור את נתוני האמת. כך ששוב אני ממליצה, להזהר מהכותרות בתיקשורת, לשים לב, מיהם הסרבנים ( אלה שכבר מזמן גם סיימו שירות מילואים, ונמצאים בטווח הגיל השלישי, ניזונים מהנוסטלגיה. כל ה"לשעברים", שסוף סוף מישהו מוכן לתת להם להביע דיעה. רק שהם עצמם לא רוצים להבין שהם כבר מזמן לא בעניינים ולכן גם דעתם לא רלוונטית.

הערה רלוונטית, במפה המשותפת של צה"ל והמדינה, נמצא השילוב מרקורי אורנוס במזל תאומים. אלה מכם המבינים, ואלה שלא, המשמעות היא שילוב רעיוני וטכנולוגי מתקדם ברמה גבוהה, משתנה לפי המציאות. ואכן כל פעם אנחנו שומעים על עוד טכנולוגיה, מכשיר או כלי מתוחכם שמשתלב בעבודה. בזה כוחו של צה"ל, ולכן גם הפנייה ממדינות שונות להעזר בטכנולוגיות הייחודיות לעצמם.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו וממשלת ישראל:

מפת הממשלה ( 29.12.2022) מציגה את כוכב נפטון שימשי ברום שמים. מייצג ייעוד ושליחות. ממשלה עם גוון אידיאולוגי. כוכב נפטון, במעבר, מביא לאיחוד בין כל חברי הקואליציה גם נגד כל הסיכויים לאורך זמן. הנפטון במעבר ימשיך להשפיע על המפה של הממשלה עד פברואר 2025.

החולשה של מבנה המפה הוא שבפעולותיה, היא מגיבה לארועים. כלומר, קורה משהו, מאתגרים אותה ואז היא מתחיל לפעול.

המפה המשותפת עם מדינת ישראל, מסמלת למעשה את בנימין נתניהו בתפקידו כראש ממשלה. ( לא נתניהו האדם הפרטי!), כך עבדתי לאורך כל השנים, בדרך שהוכיחה את עצמה מיום שנבחר לראשונה במרץ 2009. ועכשיו, בגלל שהכהונה שלו נקטעה ב 2021, ( ממשלת השינוי ריפוי ) יש מפה חדשה, המסמלת את תפקידו כראש הממשלה והיא הבסיס שלי לבחון את התהליכים.

את התפקיד החל ראש הממשלה עם כוכבים על ציר 4-10, 5-11, 3-9. הממשיכים להשפיע.

יש במיבנה, תיכנון ובניה לטווח ארוך בתוך כללי נורמות מקובלות עם ביטוי לכישורים האישי. במבנה הכוכבים הזה יש יכולות לזהות אפשרויות ופוטנציאל עתידי לצד מימוש אפשרויות גם מיידיות.

ראוי לציין שנקודת הביניים של הכוכבים נפטון/פלוטו על ציר 4-10, ממשיך לסירוגין עד סוף 2025, ומציגה את הקושי בתחילת הדרך, אבל זהו מיבנה בונה לטווח הארוך. יש היסוסים בתהליך קידום החלטות, הכל בהדרגה, אבל למעשה המבנה הזה מביא להתפתחות ארוכת טווח הבאה לקבע מצב בהדרגה, מה שלא ניתן היה להבין בתחילת הדרך.

כלומר, ראש הממשלה, ניכנס למחוייבות, שותפות בממשלה, אולי לא היה בטוח בשיתוף הפעולה, אבל למרות התקלות בדרך, שיצרו גם עיכוב בתחושת הביטחון והוודאות, אולי בגלל שעוד לא הכל היה ידוע, אבל בסופו של דבר עולים על מסלול ברור ובטוח. כלומר גם אם יש מחשבה שהשותפות בקואליציה לא הולכת לשום מקום, ראש הממשלה יצליח לגבש בדרך לא דרך את עבודת הממשלה בהנהגתו למציאות ברורה. בפועל נתניהו יצליח לצלוח את כל הקשיים ולהיבנות כראש ממשלה.

אבל, לקראת יוני-יולי, יגיע כוכב אורנוס ירחי לרום שמיים, ויחזור בנובמבר 2024-דצמבר, מרץ 2025 -אפריל 2025 ועל המוקדים יטייל האורנוס הירחי, אוגוסט 2024 -ספטמבר, ואחר כך מאי 2025 -יוני.

כך שהחל מקיץ 2024, יתכן ארוע חיצוני שעלול לערער את מעמדו ומעמד הממשלה. בהמשך יהיה צורך לשבור מצבים עם אומץ במטרה לעשות משהו חדש. אי אפשר יהיה לנוח בשיגרה, הצורך באתגרים חדשים, יהיה גם מבחן לשותפויות ולא הכל בשליטתו.

מאחר ובה בעת יש גם את השילוב נפטון/פלוטו על ציר 4-10, יתכן שיקח זמן עד שאורנוס יתן את הטון.

בכל מיקרה, בין השליש השלישי של 2024 לאמצע 2025 ראש הממשלה יגיע לנקודה שבה יבחר לסיים את תפקידו. אם זה בגלל הרגשת מיצוי, או בריאות, ימים יגידו.

וכמה מילים על הרפורמה:

בתוכניות בהן גילה בויום האסטרולוגית ארחה אותי, אמרתי לפי המפות כשיריב לוין הציג את הרפורמה ב 04.01.2023 שהרפורמה תתממש, אבל לא בדיוק לפי התוכנית הראשונית ועם הרבה עיכובים בדרך. אורנוס שימשי צמוד לראש דרקון, בבית 9 , בית המסמל את הנושא המישפטי, זה מבנה גורלי! החולשה במפה זהו כוכב סאטורן שמשי הנמצא על ציר 7-1 עם דגש על 7. שעוזר לחשדנות ולעיכובים. חלק מסיטואציות שאין להן פיתרון מיידי ולכן נידרש להרבה סבלנות.

כוכב אורנוס שימשי, יגיע למוקד 10 במאי -יוני 2024 ואוגוסט 2024, אחרי עבודה קשה. שיאפשר לקבל החלטה שמשמעותה מימוש הרפורמה, שינויים שיביאו למציאות חדשה.

המפה המשותפת של הרפורמה עם המדינה, מראה את כוכב מרקורי יושב על ציר 7 כלומר ניסיון להדברות בשיתוף פעולה. אורנוס שימשי במפה המשותפת צמוד לאסטרואיד פאלאס, אלת החוכמה. שילוב המציג ההתחדשות חכמה. כאשר כוכב אורנוס במעברים יגיע למוקד בית 9 ביולי- אוגוסט 2024. נישמע כנראה על השינויים בכל המישורים המתבקשים במערכת המישפט. הרפורמה תצא לדרך, אבל שונה בכמה מרכיבים מהמקור.

וכמו תמיד, בואו נחשוב מחשבות טובות, כי האמת והצדק תמיד יוצאים לאור בסופה של הדרך.

 

" הנה יום חדש מתקרב אלי והשמש החמה שוב תאיר פני…בכל זאת אל ייאוש יש גם מחר. מה שלא יהיה, יהיה רק טוב, מה שלא תגיד האור קרוב, אם לפעמים יש בלב מכאוב תאמין יהיה רק טוב…" ( מילים מהשיר "אנא אלי" שכתבו נתי לוי ואיתן גלס)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .