eXTReMe Tracker

מדינת ישראל לאן?  

 

וגם על המלחמה, החיזבאללה וצה"ל.

 

אנו נמצאים במצבים מאתגרים כמעט בכל המישורים. (כמו שכבר כתבתי כמה וכמה פעמים מאז יולי 2021 אז שמתי דגש בכתבת על המצב הביטחוני בעיקר), וזה יתחדד ב 07 אוקטובר 2023 כשחווינו טבח, רצח, אונס וחטיפות. התגובה במלחמה (לא עוד מיבצע!) שהיא קיומית. מלחמה על המדינה שלנו, המדינה היחידה של העם היהודי! ( הבנו את זה היטב לאחר 07.10.23, ומי שלא, כדאי שיתחיל להתפכח).

על מפת המדינה, במהלך השנה האחרונה ועדיין ממשיכים להשפיע מבנה הכוכבים על הצירים 1-7, 2-8, 6-12. החל מהחודשים פברואר מרץ 2024 והלאה יצטרפו כוכבים על ציר 3-9. והחל מחודשים מאי 2024 על ציר 5-11 יגיע האורנוס השימשי. המסמל שיחרור, והזדמנויות בין השאר.

המשמעות, של המבנה הראשון, זה ניתוקים ובחינה של התחלות חדשות. המבנה מעיד על חוסר יכולת לתת אימון ולסמוך על אחרים. מה שמקשה גם על מו"מ או עיסקאות. ( גם עם אלה שמכנים אותם בשם "חברים", במבחן המציאות, הסכמים על בסיס אינטרסים, בלי אשליות!!!). אלה מצבים שהביאו להסתבכות, במיקרה שלנו, המלחמה! מלחמה עם אויבים מבחוץ וצר לי לכתוב , שההתמודדות היא גם עם אויבים מבית. ( כל אחד מכם, יכול לסמן "אותו" לפי ראות עיניו ותחושותיו). חלק מהסתבכות הגיעה בגלל הונאה! ציר 6-12, מסמל "עבודה" ופעילות מאחורי הקלעים עם הרבה דיסאינפורמציה ש"הזרימו" לכולנו, (ושוב, כל אחד מכם יודע או חושב/חושד מי או מה מדובר). לטשטש ולגרום לשאננות. האיום עדיין קיים. המציאות הנוכחית ממשיכה לדרוש התמודדות בעלת אופי תובעני. איומים וסחטנות מגורמים חיצוניים וגם פנימיים. הדינמיקה הזו אינה מאפשרת ביטחון ויציבות. רק אמונה.

הכוכבים על הצירים 1-7, 2-8, 6-12, מציגים מאבק השרדות. חשוב שההנהגה לצד האזרחים יתמקדו במטרות ממוקדות וגם ביצירת יכולות הנותנות יתרון יחסי על אחרים. במיקרה הנוכחי, נתינת הכוח לצה"ל, לחיילים ולמנהיגים שיתוו את הדרך עד שנוכל להרים את דגל הניצחון. ואנחנו נרים אותו בעזרת השם, בקרוב.

מצב הכוכבים הנ"ל, משתנה, כאשר בחודש מרץ 2024, תגיע נקודת ביניים אורנוס/פלוטו לציר 3-9. תתחיל חשיפה בין השאר של אלה שפעלו מאחורי הקלעים, אלה שפירסמו דיסאינפורמציה, בכל מישורים. הפעם זה יכלול גם אנשי תיקשורת. בהדרגה, המסיכות יוסרו ונבין את המניעים והקשרים של הפרשנים שסיפרו לנו סיפורי בדים לפני ה 07.10.23 בזמן המלחמה וגם אחריה. ( זוכרים את החכמולוגים שסיפרו לנו על WIN WIN SITUATION ) גם בית המישפט יתחיל לשנות כיוון, מתוך הבנה חדשה של המציאות המישפטית במדינה. אל תצפו לפיתרונות אינסטנט, אבל בהדרגה, זה יקרה. לא יהיו עוד מצבים אפורים, או פרשנויות שאינן בחוק. כל מערכת המישפט תשתנה. סבלנות.

האידיאולוגיה שתשלב גם אמונה תנצח עם כוכב נפטון שמשי על ציר 3-9 וכבר משפיעה ותמשיך במישור נוסף, צפוייה עלייה גדולה לארץ וחזרה של היהודים שיבינו שמדינת ישראל היא הבית שלהם.

במדינה, יגיעו פיתרונות שיעזרו לצאת מהמצב הכלכלי המעיק שנוצר בעיקבות המלחמה.

חוסר הוודאות עדיין ימשיך, אחרי הפלוטו הירחי על ציר 4, שחשף לאורך השנים האחרונות את כל החוליים במדינה, הריקבון והשחיתות במוסדות שהאמנו שהם הבסיס לקיומה ותיפקודה של המדינה. הניקיון יגיע גם בהדרגה. הרבה שינויים, כללים שישתנו אבל לא עוד קומבינות, הכל יתנהל עם ראייה אסטרטגית, איסוף נתוני אמת, רצון לצדק וחשיפה שלו בכל מוסד רישמי שאנחנו נעזרים בו או אמור לשמור על החוקים בתחומים הפורמליים, ( רשויות המס, המישטרה, בתי המישפט, הכנסת, משרדי ממשלה, הפקידות שם, וגם הממשלה) אבל אל תצפו לשלימות מייד. האיזונים יגיעו בהדרגה.

החל מאפריל 2024, הכוכבים משתנים ויהיו על הצירים 1-7, 5-11, 2-8, 3-9 וגם 6-12.

על ציר 1-7, יגיעו אורנוס/נפטון שימשי, שיעזרו לנו למצוא מקום בתוך חוסר הוודאות, חוסר השקט, והבנה שאין למדינת ישראל במי לתת אימון. יתכן גם שנבין כמדינת העם היהודי, ששמי שהאמנו שהוא חבר, אינו נאמן כלל ויש מקום גם לסימני שאלה.

האתגרים או הסכמים יהיו בלי לקבל ביטחון, וידרוש בנייה של עצמאות וחופש פעולה של המדינה, בלי ציפיות מאף מדינה אחרת!

החל מחודש מאי יגיע אורנוס שימשי לציר 5-11, תעורר דינמיקה חיובית שמטרתה לבחון אפשרויות והזדמנויות חדשות, גם כלכליות. יש תחושה של שיחרור, ממה שעצר או עיכב התפתחויות ואופציות חדשות, יצירתיות שתהיה נקודת התחלה חדשה ומבריאה גם כלכלית. השילוב של כוכבים על ציר 1-7, 5-11, 3-9, אינו מבטיח משהו ברור וחד משמעי, אבל מביא התנסויות מגוונות שמתוכן יגיע המסלול שיאפשר לחזור למסגרת יציבה ומבטיחה. ( נידרש לסבלנות!).

הכוכבים על ציר 1-7, 5-11 ו6-12, יציגו יוזמות, פעולות שיאפשרו ביטוי כישורים יוצאי דופן וביחד יהיה זה תהליך שישלב העזה, שם ייחודי, הזדמנויות לפרוייקטים ייחודיים שיביאו הכנסות גדולות בלי מחוייבויות ארוכות טווח. הדגש יהיה על בניית עצמאות, לא להשען יותר על אף אחד, ואם יהיה צורך בעזרה, זו תהיה זמנית. בלי להיות חייב או מחוייב אחרי שעיסקה המשותפת מסתיימת. מצב הכוכבים יאפשר משהו חדש, והבחירה תהיה רק במה שישרת את עצמאתנו.

 

על מעגל הקארמה מגיע הפלוטו השימשי על ציר 4-10.

במהלך 2026- 2025, נתחיל להרגיש שהנסיבות החיצוניות, עוזרות למצוא בסיס מאחד, תחושה של ביטחון כתוצאה מהשתלבות בתוך מערכות היחסים יציבות ותומכות. נרגיש זאת גם מכמה מדינות שבוחרות לתמוך בידידות עם מדינת ישראל, להשתלב בבנייה ועשייה. שינוי שיביא לחיזוק ולהבין גם "אם אין אני לי מי לי".

בנוסף גם הכוכבים על המעגל ( מוקד/קארמה) המסמל את המציאות כאן ועכשיו, ביומיום מעיד, שאנחנו כולנו ביחד ממשיכים לשמור על הקיים למרות כל מה שאינו בשליטתנו. הכוכבים נמצאים על ציר 4-10, 5-11. מספרים שכמעט כולנו (כמעט, למעט המפונים ומשפחות החטופים והמגוייסים) ממשיכים, לשמור על שיגרה (כאילו), לצאת ולעבוד, לנהל את מסגרת הבית והמישפחה גם אם יש לנו בנים או בני זוג הנימצאים בחזית, קניות בסופרמרקט, ויש גם היוצאים לתאטרון וקונצרטים, גם לקניות "פינוקים" בקניונים, ואם כבר יש חתונה או שימחה שהוזמנו אליה, נלך לשמח גם. משתדלים לתפקד ולזרום למרות העננה המרחפת מעל ראשו של כל אחד מאיתנו או בתוך הנשמה.

בדבר אחד אין לי ספק. המדינה שלנו עוברת שינוי, ותמשיך להשתנות. המהות והערכים הבסיסיים ישתנו. זיכרו שאני כותבת לכם: את פני המדינה שלנו ישנו הלוחמים הצעירים והמבוגרים, אלה שהיום נמצאים באחדות בתוך הקרבות, כתף אל כתף, ימין ושמאל, חרדים וציונות דתית, דתל"ש, הדרוזים. זה הדגל האמיתי שהם נושאים ומלמדים את כולנו, שרק ביחד ננצח.

רק יחד ננצח, יחד נשאר"
…כי לנו יש גורל אחד וארץ קטנה
והיא לבד מול העולם וצריך רק אהבת חינם
להשאיר אותנו כאן…"

(המילים מהשיר של שרית חדד, שכתבו הדדי תומר, קומה דודו, וגיספן יוסי)

דרך אגב, רבים מכם בוודאי נחשפו למסרים של חיילים רבים "אם אין לכם מה להגיד, תסתמו ת'פה". הכוונה שלהם ובצדק, להפסיק עם הדיונים הפוליטיים המפלגים. (תיקשורת!)
 

ובנתיים המלחמה נמשכת:

על מפת המדינה המקודמת, על ציר 4 נמצאים ראש דרקון בצמידות לכירון. זה כואב ומאוד. מראה את "הפצע" של המדינה, את החוויות הכואבות, הפחדים המקשים גם על היום יום. אבל לשילוב הזה יש פוטנציאל לחפש פיתרון לבעיות! בזכות ראש הדרקון, לעזור ולהתחבר עם אנשים שרוצים מרפא למערכת היחסים החברתית אצלנו, מבינים ויודעים שזו תצמח רק מאחדות בעם. זה מבנה שיכול להביא עזרה הדדית, צמיחה, אבל רק אם באמת אתם רוצים. ראש דרקון/כירון יחד יכולים להביא גם חיפוש אחר המרפא. למצוא את הנתיב שיאחד את כולנו בשלימות. רק אחדות. "רק יחד ננצח, עם ישראל חי"

מפות החודשים ינואר פברואר 2024 , המלחמה נוכחת בחיינו. הדאגה ממשיכה להשפיע, הרבה אי שקט גם בתוך המדינה, והחשש שלי, ששוב נהיה פגיעים, מתוחים וכועסים. המארס בבית 4 במפת החודש גורם לתחושה שאנחנו מותקפים, אולי פיגוע בתוך הארץ או טילים שיגרמו לנזקים. יהיה רצון להשאר יותר בבית בעיקר עד 20.01.2024 אבל אל תופתעו, יש לנו "אויבים" בתוך המדינה, ( הכוונה לצערי לאזרחי המדינה, גם יהודים וגם בני המגזר עם ת.ז. כחולה) הממשיכים ליצור פילוג, וויכוחי סרק בלי לבחול ולפעול באגרסיביות ועורמה, גם עכשיו שמדינת ישראל נלחמת על קיומה. אבל כדאי שידעו "כל אלה" שבעת הזו התנהלותם חסרת הטקט, שגיאה גסה שתפגע גם בהם. ( בומרנג). וכמו שכתבתי לכם בעבר "מי שזורע שינאה, יקצור חרטה" ( רבי ש. אבן גבירול).

אחרי 20.01.24, ובמהלך חודש פברואר 2024, המפות מציגות לחימה, עם פוטנציאל לטילים גם למרכז הארץ. כולל פיגועים. האם זה יגיע מהצפון? החיזבאללה ינסה להראות לנו את יכולותיו? או אולי יפתיעו אותנו שוב מהדרום?

לא שוללת מהומות של אנשים מתוסכלים, שעד היום לא מקבלים את העובדה שהפסידו בבחירות, ומנסים בדרכים נלוזות לשנות את המציאות שנקבעה בדרך דמוקרטית.

למרות ההסברה ויחסי הציבור שדוברים שונים המייצגים את המדינה ומציגים את מימדי הטבח הנורא, נמשיך ונספוג השמצות והערות ממדינות אחרות ש"שאינן מרוצות" ממה שצה"ל ומדינת ישראל עושים כדי לשמור על קיומה.

אבל אנחנו נשמע על המשך התקדמות צה"ל בתוך הרצועה ולא נופתע אם צה"ל יפתח חזית נוספת בצפון.

לא תופתעו שהמדינה נמצאת גם במלחמת סייבר? אלה יכולות להשפיע ישירות או בעקיפין על חיי היום יום שלנו.

אף על פי כן, במהלך החודשים הבאים, מדינת ישראל וצה"ל, נחושים לעמוד ביעדים שנקבעו, ויעשו זאת גם בדרכים לא צפויות ומפתיעות.

עוד ארוכה הדרך.

בחרתי במודע לא לכתוב על פוליטיקה. רק על מה שבאמת חשוב היום. המלחמה על קיומה של מדינת ישראל, המדינה היהודית היחידה בעולם.

" מנהיג שלא מהסס לפני ששולח את אומתו לקרב, אינו ראוי להיות מנהיג" (גולדה מאיר)

 

 

חיזבאללה:

הפסקת האש המוכרת בשם 1701 שנחתמה ב 11.08.2006 ( מלחמת לבנון ה2) בשעה 23.52 שעון גריניץ, במנהטן בניו יורק, ( בחסות האו"ם) בין ישראל לחיזבאללה. המפה הרלוונטית מציגה את כוכב נפטון השימשי צמוד לאופק במזל דלי, במולות לשמש במעלה 19.09 במזל אריה.

מיקומו של נפטון השימשי, מול השמש מספר לנו על הניסיון לייפות מצב כשלמעשה במציאות תהיה מריחה זוחלת של הסכמות והחלטות. מה שקרה בפועל לאורך זמן. עם נפטון שמשי על ציר 1-7, אין באמת אופצייה לשיתופי פעולה וגם אי אפשר לבטוח ולהשען על ההבטחות שניתנו באותו מעמד, כי הן לא יתקיימו בפועל. כלפי חוץ הציגו לנו אידיאליזציה, במציאות אין משמעות לנייר עליו חתמו.

כוכב אורנוס, השוהה עתה במעלה 19 במזל שור ישפיע עד חודש מרץ 2024. מדליק למעשה את השמש, וגורם לחוסר היציבות ואי השקט בלשון המעטה. אורנוס ירחי יגיע גם לציר 4 במפה הזו ולכן ימשיך להשפיע בדרך דומה עוד כמה חודשים.

החיזבאללה, החל "להטריד" ב 08.10.23 בשעות הבוקר. במפה המשותפת ( של "תחילת ההצקות") עם המדינה, כירון נמצא על ציר 4 ( בדלי) מול ירח, שמש, וונוס ומרקורי. (במזל אריה) על אותו ציר ב 10. במשולש דינמי עם פלוטו בעקרב.

כוכב פלוטו יגיע למזל דלי לקראת השליש השלישי של חודש ינואר 2024, וישפיע על המפה המשותפת לאורך זמן. (למעשה, באסטרולוגיה, השפעה של כוכב דומיננטי כמו פלוטו, יכולה להיות גם לפני שהגיע למוקד ההשפעה המדוייק.) בנוסף כוכב מארס המגיע למעלות האחרונות במזל קשת בתחילת ינואר 24, ועובר ב04.01.24 למזל גדי, כבר מצית את הגפרור ומשפיע גם על התחממות ואש.

לא נופתע אם העימות יסלים בעתיד הקרוב. (הרשימה ניכתבה בפועל 01.01.24)

 

כללית, בתאריכים 12.02-17.02 , מארס וונוס מצטרפים לכוכב פלוטו במעלת האפס במזל דלי. ( מעלה שעדיין משפיעה על מפת המדינה שלנו). הצרוף הזה, עלול לגרום למעשי טרור ( אצלנו וגם ברחבי העולם), פיגוע קשה או פעולות לא נחמדות ( בשפה עדינה) בכלל בעיקבות המלחמות והעימותים האלימים שיש גם בעולם. ( לא לשכוח, גם יש רוסיה -אוקראינה, ועוד מקומות שלאיש לא איכפת מה קורה שם).

 

 

צה"ל:

מחזירה לכאן קטע מרשימה שניכתבה כאן בחדשות מחלקה ראשונה בספטמבר 2023 על צה"ל: מעניין לקרוא את הערות והניואנסים לצד התאריכים במבחן הזמן, הדגשתי במיוחד מילים ומישפטים שניתן להבין אותם היום. כמו שתמיד כתבתי לכם, הכוכבים לא משקרים! בבקשה:

"הנתונים של מפת צה"ל נמצאים אצלי, אבל (גם אם תצחקו) אני סבורה שעדיף מטעמי ביטחון לא לפרסם את הנתונים. צה"ל עובר טרנספורמציה במובן החיובי. מתקיים בו תהליך שהוא גורלי, עם הבנה שאין מדובר בגוף עצמאי. היסודות שבנו את הצבא נשמרים, משולבים ביכולות חדשות שיתפתחו לאורך השנים ודורשות עתה השקעה במה שכבר קיים – בעיקר לטפח את היכולות שלו לטווח ארוך.

המפה המשותפת של צה"ל עם המדינה, עם כוכבים על הצירים 4-10, 5-11, 2-8, 3-9 (עד לאחרונה היה גם 6-12, כוכבים שהעידו על כך שהצבא מתמקד במיומנויות שלו ומשכלל אותן בעבודה קשה ופרטנית).

המבנה של הכוכבים על הצירים שציינתי מעיד על פתרון בעיות בהצלחה, העוזר לאחדות. כלומר, גם אם יש כמה "צרצרים" הם מטופלים. הכוח של צה"ל לא נפגע. התמיכה והאמון בצה"ל, לצד בחירות שיעשה, יוכיחו את עצמם בעתיד כנכונים כך שרעשי הרקע ששמענו לא יפגעו במסגרת הצבא, כפי שמנסים מהנדסי התודעה לעשות. הכוכבים על 5-11, מציגים אפשרויות חדשות הנותנות מקום למגוון אנשים שיעבדו בהרמוניה בהדרגה. כן, יהיו שינויים בהרגלים. זה יתפתח למרות עיכובים למציאות חדשה בהרכב האנשים.

אורנוס שימשי על ציר 2-8, גם מעיד על השתלבות אנשים חדשים המשפיעה על היום-יום. הוא משחרר ממחסומים ומשפיע ברמה המעשית גם חברתית.

ציר 3-9, עם נפטון שימשי, מציג צבא שבו הצד המנטלי הוא אכן אידיאולוגיה, הממשיך ללמוד ולהתקדם. צבא ההגנה לישראל ימשיך להכיל מגוון אנשים עם מגוון דעות כראוי לצבא העם.

כוכב סאטורן על ציר 4-10, נוכח בחודשים אוקטובר 2023 -פברואר 2024. המנהיגים הצבאיים יחזרו לפעול בדרך שכבר הוכיחה את עצמה. נסיון העבר יביא את התוצאות המבוקשות גם בעתיד.

במעגל הקארמה, אחרי תקופה של התלבטויות ותסכולים, יגיע כוכב אורנוס על ציר 4-10 במהלך 2024, לנקות את השולחן ממה שכבר מיצה את עצמו, כדי לאפשר שינויים, להתחדש ולהשתלב במסגרת. שינויים אלה ייצגו את החדשנות במיטבה.

יתכן שנשמע על גיוסים גדולים יותר, מגוון מתגייסים מקיץ 2023, כך שבעניין ה"השתמטות" עולה סימן שאלה, האומנם? כמה?

6-12 יביא לחילופי גברי, ייתכן גם בגלל פרישה, לצד פרויקטים חדשים לטווח ארוך, עם סבלנות לאיכויות חדשות שיביאו גם מיומנויות חדשות.

כוכבים על ציר 6-12, תמיד מעוררים חשדות לדיסאינפורמציה. קיים צורך להעזר במסננת כדי לברור את נתוני האמת. כך ששוב אני ממליצה להזהר מהכותרות בתקשורת, לשים לב מי הם הסרבנים (אלה שסיימו מזמן שירות מילואים, נמצאים בטווח הגיל השלישי וניזונים מהנוסטלגיה. כל ה"לשעברים" אינם עוד בעניינים, ומסרבים להפנים שדעתם אינה רלוונטית.

הערה שכן רלוונטית: במפה המשותפת של צה"ל והמדינה נמצא השילוב מרקורי אורנוס במזל תאומים. המשמעות היא שילוב רעיוני וטכנולוגי מתקדם ברמה גבוהה, שמשתנה לפי המציאות. ואכן בכל פעם אנחנו שומעים על עוד טכנולוגיה, מכשיר או כלי מתוחכם שמשתלב בעבודה. בזה יתרונו של צה"ל, ומכאן גם הפניות המגיעות ממדינות שונות בבקשה להעזר בטכנולוגיות הייחודיות של ישראל."

ועתה במלחמה , כמו שנכתב למעלה, הצירים 4-10, 5-11, 2-8, 3-9 ו6-12. יש תמיכה רחבה לחיילים, המוצאים פיתרונות למה שצריך בהצלחה. יש השתלטות על אזורים עם כוכבים על ציר 2-8, והצלחות עם כוכבים על 5-11.

בנוסף כוכב יופיטר שימשי, המיטיב הגדול, הגיע לציר 3-9 מנובמבר 2023 וממשיך עד מרץ 2024. ואחר כך מגיע לציר 10 ( רום שמים) בחודשים מרץ -יולי 2024. יופיטר מסמל הצלחה!

 

שווקים וכלכלה:

למי שנושא השווקים מעניין אותו, התנודתיות תהיה גבוהה מהרגיל. שימו לב בעיקר מאמצע פברואר 2024 עד 25 למרץ , מבנה הכוכבים מציג אופוריה מחד והיסטריה מאידך. האזהרה היא בעיקר, לאלה שסוחרים יומית.

בנוסף יש את צמידות יופיטר סאטרון שהופיעה בדצמבר 2020 על מעלת האפס במזל דלי ויש לה השפעה על מה שקורה בכלכלה העולמית. כוכב פלוטו שיגיע שוב ( היה פעם ראשונה מסוף חודש מרץ 2023 – עד תחילת יוני 2023 ) למעלת אפס דלי , 23.01.2024 – 24.01.24 ישפיע על העולם הכלכלי. פלוטו הוא עוף החול, גם הורס וגם משקם, בלי פשרות. ( על הנושא אכתוב ברשימה נפרדת בהרחבה בקרוב).

יש בנקים במקומות שונים בעולם ( לא בישראל), שהיציבות שלהם תהיה בסימן שאלה.

ההמלצה לשמור על גמישות מחשבתית בכל המישורים הנוגעים למסחר ופיננסים. קבעונות מחשבתיים לא יועילו. ובכל מו"מ במהלך החודשים הבאים, חפשו דרך להתפשר או שתפסידו.

 

"לֹֽא־תִקֹּ֤ם וְלֹֽא־תִטֹּר֙ אֶת־בְּנֵ֣י עַמֶּ֔ךָ וְאָֽהַבְתָּ֥ לְרֵעֲךָ֖ כָּמ֑וֹךָ"  ( ספר ויקרא פרק י"ט).

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .