eXTReMe Tracker

תמונת מצב כללית למדינה עם דגש על אוגוסט 2024 וגם קצ על השווקים

 

 

אנסה לעשות סדר בעזרת הכוכבים ( בעיקבות השאלות, המיסרונים והטלפונים שלכם) לתקופה הקרובה, כדי להוריד את המתחים, (לא קל), מידע עוזר תמיד לעשות סדר גם במחשבות ולאזן את התחושות.

 

מזכירה לכם שאנחנו במלחמה! מאז 07.10.2023 בדרום, וב 08.10.2023 בצפון, בנותינו, בנינו ובני מישפחה, במעגל קרוב ורחוק מגוייסים. גם מי שלא מגוייס, חש שהוא חלק מהכלל בתוך מלחמה, אם זה בתרומות, תמיכה, מחשבות תפילות וכו'.

 

ואתם חווים מסוף השבוע האחרון מארס שימשי על ציר 1-7, עד 12.08 והוא זה המשפיע ישירות על המתחחחחח.

 

מבנה הכוכבים של המדינה, מעיד על חוסר וודאות. הכוכבים אורנוס ירחי/נפטון שימשי על ציר 1-7, מעיד על ניסיון למצוא מקום בתוך המציאות (שמלווה ועוד תלווה אותנו לאורך זמן). הכוכבים האלה יוצרים מצבים של חוסר שקט ריגשי, הגורם לנו לבחון בין השאר גם מערכות יחסים. מקשה על נתינת אימון, מה שגם חווינו בחודשים האחרונים עם המימשל הדמוקרטי, ביידן, פאמלה האריס שמנווטים לערער אותנו על ידי אובמה, שהכישלון שלו לכופף את נתניהו כשהיה נשיא ניכשל. ( יש לזה שם).

 

 

 

הכוכבים על המפה של המדינה, נמצאים על ציר 1-7, 5-11, 2-8, 3-9, 6-12.

המשמעות היא, מצד אחד יש ניסוי ותהייה, כלומר, מגוון פעולות כדי ללמוד מהן גם מה נכון לעשות. חלקן פעולות לא צפויות. הנוכחות של אורנוס שימשי על ציר 5-11, מוסיפה יצירתיות, שמפתיעה גם אותנו האזרחים, ומוכיחה שמדינת ישראל עם צה"ל, שזו הזרוע החזקה ( בהא הידיעה) של המדינה, פועל ומוכיח כישורים מפתיעים כל פעם מחדש. צה"ל ממשיך וכובש את היעדים שראש הממשלה, הממשלה וכמעט כולנו, אזרחי המדינה נחושים להשיגם. כולל החזרת כל החטופים (מה שיושג על ידי כוחות צה"ל בדרך כזו או אחרת).

 

 

מצד שני יש סוג של חוסר וודאות הגורם למתח מתוך הבנה שיש ארועים המתרחשים מאחורי הקלעים, גם בלי שליטה. לצערי הרב, ברור שהתיקשורת עוזרת אם זה המילים בין דפי העיתון ובערוצים מסויימים, מנסים להציג חוסר שביעות רצון מההצלחות של צה"ל, מנסים למסמס את ההצלחות והניצחונות של צה"ל. כל מיני חכמולוגים שרובם "לשעברים" ששמחים לקבל מיקרופון ואור זרקורים, (אחרי שהיו בנפטלין לאורך שנים מאז שפרשו)ומגחכים את עצמם, כי מצידם היינו צריכים כבר לוותר על הניצחון. אבל אל תישכחו, שהם מנותקים ממקורות המידע כבר הרבה שנים. אלה גורמים לרבים מכם להסתובב עם פרצוף תשעה באב, לאורך חודשים, או לעקם את האף. בעזרת עמותות שממומנות בהרבה כסף שמטרתן לפגוע במורל שלכם. עליהם אפשר לומר:

" כסף יכול לקנות הכל מלבד שכל"…( פתגם יידי).

 

 

חשוב שכולם ידעו, צה"ל מנצח! ההישגים גדולים. גם אם יש כאלה שלא מרוצים מההצלחה של מדינת ישראל.

 

ועוד הערה חשובה! אורנוס/נפטון אינם טובים להסכמים. עיסקאות. כל הסכם יכיל סעיפים מיוחדים שאין בהם ממש ובהמשך יבינו שההסכם לא קיים. ( כך שיש גם טוב בהחלטה שקידום הסכמים עם סעודיה ,יכול להדחות לזמנים אחרים).

תזכרו שאנחנו מדינה מאותגרת והמטרה להגיע לעצמאות מקסימלית, חופש מקסימלי. שלא נהיה יותר תלויים ב"רצון הטוב" של מדינות "חברות".

 

 

מבנה הכוכבים לאורך החודש הקרוב (אוגוסט 24). מאתגר יותר. בתוך המלחמה המתנהלת המקבץ הזה "עוזר" לעליית המתח מאז סוף השבוע האחרון. אבל זו לא הפעם הראשונה שאנחנו חווים מקבצים נפיצים כאלה, והנה אנחנו פה, ומדינת ישראל חיה קיימת ובועטת.

 

מאז סוף השבוע האחרון אני חוזרת ובוחנת את מקבצי הכוכבים, בעיקר ביחס למפת המדינה שלנו. נכון המתח חזק, אין שקט. למעשה החל מ 07.08.24, מופיעים מקבצי כוכבים, שמשמעותם בין השאר מתח ביטחוני גבוה. חוסר סבלנות שעלול להתפוצץ.

בבקשה, זכרו שלא פעם, הכוכבים עובדים גם יומיים שלושה לפני הדיוק.

 

הכוכבים מארס/אורנוס שימשי על ציר 2-8 על מעגל הקארמה ( נסיבות שלא תלויות תמיד בנו) בין 07.08 -15.08. זהו מבנה שהוא כמו "חומר נפץ".

נקודת ביניים ראש דרקון/מארס על ציר 6-12, מ 10.08 – 24.08. פעילות הדורשת דיוק, תשומת לב לפרטים, על פי רוב מאחורי הקלעים.

ראש דרקון/ כירון על ציר על 2-8מבחן יכולת ההתמודדות עם מתח. זה היבט שיש בו פגיעות, איבוד שליטה אלימות . למעשה המבנה הזה מציג נחישות וכוח רצון בתוך מאבקי כוח. ( המבנה הזה מלווה את המפה של מדינת ישראל לסירוגין, לקראת אמצע סוף אוגוסט, ואחר כך מאמצע אוקטובר 24 -עד אמצע דצמבר.)

 

מקבץ נוסף של כוכבים עוזרים למצבי רוח משתנים, אבל גם לרעיונות חדשים המתניעים כוח רצון והעזה, הרפתקנות.

 

ברקע נמצאים סאטורן בהיבט ( 45 מעלות) לפלוטו, שילוב כוכבים שנמצא על פי רוב תקופות מלחמה. מסמל התמודדות והתנגדות בה בעת. ( המלחמה מאז 07.10.23).

 

 

המבנה המשמעותי החודש יתהווה ב .19.08.24 נקבל TS ירח מלא ( שמש באריה מול הירח במזל דלי) בריבוע לאורנוס. המבנה הזה דרך אגב יהיה בועידת הדמוקרטים, שם אמורים רישמית להכריז על קאמלה האריס. מבנה כאוטי כזה מבטיח ארועים מעניינים.

 

אצלנו, ה TS הנ"ל, נמצא בדיוק על הצירים של המדינה, 5-11 2-8. עולה על המארס במעלה 28 במזל אריה בהורוסקופ של מדינת ישראל. בנוסף המיקום משמעותי מאחר שכוכב וונוס היה על המעלה 28 באריה ( על המארס במפת המדינה ), ב 07.10.23. מפה המסמלת את המלחמה בדרום.

המבנה הזה "מדליק" גם הצירים 1-7, 4-10 במפה המציגה את ההתקפה ב 07.10.23.

מבנה זה מציג נקודת מפנה שיתכן גם אופצייה שחלק מהנושאים הנמצאים על השולחן, יזכו גם לפיתרון.

 

שוב, יתכן שהמבנה המדוייק ישפיע כמה ימים לפני. ולא פחות חשוב, מרקורי בנסיגה, עלול לגרור שגיאות שהן קריטיות. רצוי לבדוק כל החלטה ופעולה כמה פעמים לפני שחותמים או מחליטים.

 

בסיכום הכוכבים החל מ07.08.24 עד 25.08 יגרמו לאי שקט בלשון המעטה, בכל המישורים, שיכולים לעורר עימות!

 

כוכב מרקורי בנסיגה, בימים הראשונים, בעיקר בעת העצירה ( בשבוע שעבר) ותחילת הנסיגה, יוצר "בלבלה", הרבה מילים, מידע מקוטע, בלונים באוויר מה שגורם בימים האלה בעיקר לפאניקה! המארס ויופיטר בריקוד דיסהרמוני עם סאטורן, מתכון בטוח לדיפרסיה.

 

אז בואו נרגע בבקשה. יתכן שכל המקבץ הנ"ל יביא לעימות, אבל לא ארוך, מציאות מלחמתית לא נעימה אבל מוגבלת!!! ממליצה להוריד את המתחים, אנחנו מספיק חזקים לשמור על שיגרה ולא להגרר לפימפומים בתקשורת שנסיגת מרקורי עוזרת להם להתנפח מעבר לפרופורציות.

 

"עם כלביא יקום וכארי יתנשא".

 

 

המלחמה ממשיכה!

 

המפה המשותפת של מדינת ישראל עם המפה מה 08.10.23 המציגה את התחלת ההתקפה של החיזבאללה. היא מפה לא פשוטה. מבנה הכוכבים מורכב ממנעד קשוח בין כוכב פלוטו וכירון בTS עם השמש, ירח, וונוס. זה מציג סיפור מתמשך שלא נגמר כל כך מהר. לפי תנועת הכוכבים, הזמן הופך להיות רגיש ובעייתי יותר קרוב יותר לחודש אוקטובר, נובמבר ודצמבר. התנועה של פלוטו היא איטית, ולכן נידרש בעימות הזה לנשימה ארוכה.

אבל אל חשש, צה"ל ינצח!

למרות רוב ה"לשעברים" היושבים באולפנים, וחוזרים ומוכיחים לנו כל פעם שהם למעשה לא יודעים באמת מה קורה… ( מצטערת אם אני חוזרת ומזכירה אותם, כי ברור לי שבאמת לא איכפת להם ממה שקורה לצופים, שפוחדים לחשוב לבד).

 

 

מפת חזרת ירח החודש (אוגוסט) מציגה פעילות צבאית, עם מטרות והישגים. באותה מפה כירון צמוד לאופק, מסמל גם פגיעות וגם אומץ. מציג גם את "הלבד" שחווה מדינת ישראל, אבל עם היכולת להתמודד עם הביריונים. יש חוסר אימון בשותפויות, גם אם יש הצגת נכונות ונוכחות, מותר לנו גם להיות חשדניים, אחרי החודשים האחרונים. לסמוך רק על עצמנו.

זה לונר שמציג אלימות, וויכוחים, משולבים בדאגה שתהיה שזורה לאורך כל החודש.

במפת בסולר לונר, הווסטה צמודה לרום שמים, ( כמו במפת המדינה) מציגה משימות הצלה ??? וגם פעולות סודיות ( מוסד, שב"כ וכד').

 

במפה מקודמת של מדינת ישראל, הסאטורן נמצא על מרקורי במפת כיוון השמש 23 אריה. מציג את מצב הרוח שמשפיע על כולנו. תחושת מועקה מלווה אותנו, גם אם ממשיכים בשיגרה, האווירה יותר "מעוננת".

בנוסף, הסאטורן במפת כיוון השמש נמצא על האופק במעלה 29 מאזניים.

סאטורן ירחי, המעיד על שיקול דעת, החלטות שיכולות להיות גם סוג של פשרות המבוססות על ניסיון העבר ( של המדינה) שהוכיח את עצמו וכדאי להעזר בו.

 

 

תמונת הכוכבים הכוללת מציגה רצועות זמן שיכילו ימים "לא נחמדים". ( דרך אגב, זה כולל פיגועים בתוך המדינה).

 

 

גולדה מאיר אמרה " פסימיות היא מותרות שיהודי לא יכול להרשות לעצמו".

 

לכן שימרו על מחשבות טובות, האמינו בעם שלנו שיודע שאין לו אופצייה אחרת, כי אנחנו העם היהודי (עוד לפני שקמה לנו מדינה), עברנו לאורך אלפי שנים פוגרומים וטרור אבל בסוף תמיד מרים ראש ומנצח! ועתה יש לנו מדינה וצבא שבכל מקום על כדור הארץ יודעים שאנחנו לא פוחדים להעיז ואז גם לנצח.

 

"ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם" תהילים יח פסוק לח.

 

 תמונת הכוכבים גם לשווקים.

 

כמו שכתבתי ואמרתי לאלה ששאלו בחודשים האחרונים, המגמה התהפכה בחודש אוגוסט 2024.

ומכאן קדימה:

החל מ 07.08.24 כוכב מארס מתחיל להתקרב במזל תאומים לכוכב יופיטר שיכול לעורר אנרגיה חיובית, או ההפך כאשר כוכב יופיטר בתאומים יגיע לריבוע עם כוכב סאטורן במזל דגים, ההשפעה תהיה כבר מה09.08. ( מבנה זה עוד יחזור בדצמבר 24) כוכב וונוס מתקדם במזל בתולה יתחיל להתקרב ל TS עם מארס יופיטר וסאטורן בימים 14-19.08 המבנה במזלות המישתנים, גורר, אי נוחות, איבוד שליטה וחוסר שביעות רצון בלשון המעטה מהצבעים על המסכים. מבנה הירח המלא ב19.08 יהיה בריבוע לכוכב אורנוס. מוסיף חשמל באוויר.

האמוציות גבוהות, מבנה כוכבים בין היופיטר והסאטורן משפיע על מצבי רוח, ( מאניה דפרסיה).

המרקורי בנסיגה עכשיו מוסיף לקצר תיקשורתי ומידע מפוקפק שנועד גם להטעות. נסיגת מרקורי גורמת לשגיאות בהבנת הנתונים.

אנחנו בתקופה של בלאגן! המתחים שישפיעו על השווקים שיהיו עפ"ר דוביים ברחבי העולם.

במפת הבורסה בניו יורק, השמש נמצאת ב 27 מעלות במזל שור, כלומר גם היא מושפעת מהמבנה הכאוטי TS ב19.08.24 שיגרום לירידות, בהלה, פחדים שיתישו את הסוחרים בשווקים. יתכן גם שההשפעות יקדימו. ( יתכן גם שההשפעה תתחיל ב18.09 -20.09).

האופטימיים שחושבים לטווח ארוך, ידעו שזו גם הזדמנות לרכישות שיכולות להביא להתפתחות חיובית בהמשך. או שתבחרו לשבת בשקט ולהמתין עד שגלי הפאניקה יסתיימו.

 

 

" כסף מגלגל את העולם…הוא מגלגל את העולם…"

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .