eXTReMe Tracker

"הֶן־עָם֙ כְּלָבִ֣יא יָק֔וּם וְכַאֲרִ֖י יִתְנַשָּׂ֑א…"

 

 

אתם שואלים, אנסה לענות:

בכל העולם מביטים בהשתאות על פעולות צה"ל וההנהגה הנחושה, ואין סימן שאלה שאנחנו מנצחים! ( לא במיקרה כתבתי בכל העולם, כי פה אצלנו יש רבים שמסתובבים עם אף עקום). אבל לפנינו עדיין תקופה מאתגרת. כולנו מבינים ששום דבר לא יסתיים עד שנחזיר את החטופים, וננקה את כל האזורים בצפון, ובדרום מהטרור, כך שיתאפשר לאזרחי ישראל לחיות "איש תחת גפנו ותחת תאנתו". (מיכה ד)

אנחנו במלחמה! התהליך השתנה לאחרונה כשמדינת ישראל התחילה לגבות גם "תשלומים", גם מהחיזבאללה ( בנוסף לרצועת עזה שנכתשת ללא הרף), עם עריפת הראשים, נאסראללה ואחריו כל הסגנים והמפקדים ששלטו גם בלבנון.

למעשה לאורך תקופה ארוכה המנעד המתוח בין סאטורן ופלוטו, נמצא ברקע. השילוב הזה היה לא פעם בתקופות מלחמה אצלנו במדינה. הוא מופיע גם בתקופות מאתגרות ביטחונית. ( 11.09.2001 צמידות סאטורן פלוטו על האופק במפת ארה"ב)

מבנה הכוכבים הזה השפיע גם במלחמת יום כיפורים סאטורן ופלוטו היו בריבוע.

הצמידות בניהם היתה בינואר 2020 כשחוסל (על ידי ארה"ב) קאסם סולמני הטרוריסט האירני, אז היה חשש שתתפתח מלחמה עולמית אבל מגיפת הקורונה, הגיעה והשתלטה על סדר היום. מה ש"עזר" להכניס את התוכניות למהלכים צבאים למחסן.

עתה מאז תחילת ספטמבר 2024 ולאורך חודש אוקטובר הסאטורן ופלוטו ב45 מעלות, כך שההשפעה "הכבדה" קיימת. זה סמל למאבק בין כוחות. ולכן גם המלחמה קיבלה צבע חדש, כשצה"ל פועל בכמה גזרות בדרום ובצפון.

מדינת ישראל חיסלה את נסראללה וסגניו, שותפיו וכו'. חיסולים זה "המקצוע" בין השאר של כוכב פלוטו. כוכב אורנוס נמצא בזמן הזה על מעלה 26 במזל שור, על ה"אלגול", מעלה אסטרולוגית ( מעלת שבת, בסגול) שלפי הספרים מסמלת בין השאר "עריפה". (כמה סימלי. בעבר, כבר כתבתי לכם על מעלת ה"אלגול", ברשימות קודמות, כמעלה אלימה מאוד. השילוב עם אורנוס על הנקודה הזו פועל בדרך לא צפוייה, ועפ"ר, גם מעורב בפעילות נפיצה מאוד). יש עוד מעלת שבת צמודה על 24 מעלות בשור, הנקראית " CAPUT" שהאורנוס עומד להגיע לשם, הוא יפעל בחוסר רחמים. השילוב של שניהם עונה לביטוי "בעל הבית ישתגע".

כך שהכיוון להסלמה, כבר קיים.

השילובים של הכוכבים, בכמה כיוונים נותנים תמונה ברורה של מהלכים צבאיים וביטחוניים בתקופה הקרובה.

פלוטו התחיל לדשדש (בנסיגה) בימים האלה לפני ששיחזור למסלול, ב 11-12.10 ואלה ימים נפיצים במיוחד. בנוסף השמש במזל מאזניים תהיה בריבוע לכוכב מארס. כך שאפשר לראות את הסכנות והמתחים המושפעים מאלימות מה 06.10 ( היום, יום ראשון) עד 12.10. (נזכור בבקשה שההשפעה היא כמה ימים לפני הדיוק ואחריו).

כוכב מארס ( ירחי) במזל סרטן, ישפיע גם על המתח של כולנו, כשהוא מתקרב לרום שמים בהורוסקופ של מדינת ישראל, החל מ 23.10 עד 06.11.2025. ( גם מפת צה"ל, אסרטיבית מאוד במובן החיובי בהשפעת המרס).

כוכב סאטורן שמשי על ציר 1-7 במעגל הקארמה נוכח לאורך החודשים הבאים עד סוף חודש מרץ 2025. בתפקידו כוכב סאטורן מנהל משברים, מתוך הבנה שאין פיתרונות מיידיים, המיקום מכביד על מדינת ישראל, על כולנו, מאחר ומעגל הקארמה מסמל גם את הלחצים שמגיעים מכל "החברים" בעולם. אחת הסיבות לתיסכול, שאין לנו תמיכה, למרות שאת המלחמה הזאת לא התחילה מדינת ישראל ב 07.10.23. את הטבח הנורא, כולל החטופים "שכחו" מהר כל "יפי הנפש" בעולם.

ברקע, כתבתי בעבר, ( ודיברתי על כך בשידורים עם גילה בויום) יש את אורנוס/נפטון שימשי על ציר 1-7 במפת המדינה. המשמעות, חוסר תמיכה ולכן גם חוסר וודאות. זהו זמן שאסור לחתום הסכמים, בגלל שאין שיתופי פעולה באמת, הכל רק נמרח והמילים על כל מיסמך שיחתם בעת הזו אין להן ערך. ( מדובר בהסכמים בין מדינת ישראל ומדינות או יישויות אחרות).

כוכב פלוטו ירחי, חזר למזל גדי, בסוף חודש אוגוסט 2024 וימצא שם עד אמצע דצמבר 2024. פלוטו הירחי, חזר לחשוף את האמת, שאינה נוחה להרבה גופים כאן במדינה, אבל עוזר בהשפעתו על ציר 1-7 ( פלוטו שימשי) בפעולות החלטיות וכוחניות. אנחנו גם שומעים על כך, נחישות של ההנהגה והזרוע המבצעת, צה"ל בביצוע החלטות ובהגדרות ברורות של מטרות בלי התחשבות ב"מה יגידו". הפלוטו עזר ועוזר למדינת ישראל לנקום (זה עוד אחד מתכונותיו) בלי רחם בכל מי שפגע בנו. ( חמאס, חיזבאללה ולבנון, חותים, וגם אירן) פלוטו יעזור ועוזר בחיסולים, גם להגיע לתוך מנהרות ובונקרים מתחת לקרקע. ואנחנו נמשיך לחלק "בקלאוות" גם בימים הבאים, אחרי חיסולים נוספים בימים הבאים.

רצועת הזמן שניכנסנו אליה, מכילה ימים לא "נחמדים", צה"ל עם הזרועות הארוכות שלו, בכל הכיוונים והמישורים, יביא להישגים, אל לצערי הרב גם פגיעות. מומלץ להזהר!!! גם מפיגועים. כל הכוכבים עובדים כמו חרב מתהפכת.

ולפנינו עתה כוכב מארס/כירון על ציר 2-8 עד 22.10 ובהמשך ראש דרקון /מארס, במהלך נובמבר עד אמצע דצמבר. בנוסף ראש דרקון/כירון מאז ספטמבר 2024 עד אמצע דצמבר 2024.

 

"שני כוחות אדירים יש בעולם: הסיף והרוח, ובסופו של דבר הרוח הוא המנצח תמיד" (נפוליאון בונפרטה).

 

הפעם מדינת ישראל, עם הזרוע המבצעת צה"ל, ממשיכה בכל כוחה וכוח האמונה במטרה למחוק מסביב כל איום על קיומה. למחוק את כל מי שאיים לאורך שנות קיומה של המדינה.

 

" כאשר עם ישראל יגאל את ארץ ישראל -תגאל ארץ ישראל את עם ישראל" ( מנחם אוסישקין).

תחשבו רק על הטוב. הטוב מנצח!

 

שווקים:

מבנה הכוכבים יופיטר סאטורן, משפיע פסיכולוגית על המשקיעים. הכוכבים נמצאים במזלות משתנים ( יופיטר בתאומים וסאטורן בדגים), עוזרים לאובדן שליטה. דרך אגב לכוכבים האלה יש גם השפעה לא פופולרית על מערכת החוק, שעלולה לפרסם החלטות פורמליות לא מקובלות.

יופיטר ונפטון במנעד מתוח, היה לפני שפרצה הקורונה. כך שלא נופתע מעוד מגיפה בחודשים הבאים. כולל סאטורן נפטון בצמידות שגם תעזור לבאלגן בשווקים בחודשים הבאים.

בנוסף המבנה המתוח הנ"ל מציג גם איבוד שליטה. בזמנים האלה, עדיף לא להתחיל עסקים חדשים, כי המבנה הזה "מתכון" בטוח לפשיטת רגל. ובחודש יוני 2025 יופיטר יעבור למזל סרטן ונפטון במזל טלה, כך שחוסר היציבות הכלכלי, ימשיך. ניידות בין אופטימיות זמנית ופאניקה בעיקבותיה.

בנתיים הבריאות הכלכלית בעולם תהיה במתח לפחות עד אפריל 2025, עם דגש על אוגוסט 2024 -ינואר 2025.

אולי יהיו לכם רגעי נחת פה ושם, אבל הם זמניים.

בחודש אפריל 2025, כוכב נפטון יעבור למעלת האפס במזל טלה. ב 25.05.2025 יפגשו סאטורן ונפטון על 0 טלה, אתם כבר יודעים שזו נחשבת נקודת העולם, ובנוסף נקודת ביניים אורנוס/פלוטו תגיע לאותה מעלה, מעלת האפס טלה. מבנה משמעותי מאוד לכל העולם, בעיקר לעולם הכלכלי. הרמז 2008-2010.

על כך ארחיב באחת הרשימות הבאות ובשיחה בשידור עם גילה בויום בקרוב.

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .