eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 01.03.2013-08.03.2013



אנו נמצאים ברצועת זמן מעניינת, בלשון המעטה. אני חוזרת ומזכירה לכולנו שאנו שוחים ולעיתים צוללים באוקיינוס הרגשי, (כוכב נפטון עם מקבץ כוכבים במזל דגים), עד חודש אפריל בערך. האווירהגורמת לערפול בתכנים, כזו המקשה על קבלת החלטות ריאליות. גם המרקורי בנסיגה מוסיף ל"קצרים" בתקשורת.  נפטון במזל דגים ימשיך לעורר סקנדאלים, חלקם רק סחרירים שאין להם בסיס, אך הם עדיין יוצרים כותרות פיקנטיות. מעברו של כוכב סאטורן חושף חלק מהשערוריות, לטוב ולרע, ויגרור בעתיד מבוכה לאלה שיחשפו כיוצרי הספינים, או שאירועים שהתפתחו לאחרונה מתחת לפני השטח יצופו כעת למעלה.
אצלנו
בימים האחרונים נחשפה הרכילות, שהתפתחה על בסיס מכתב עלילה מזויף, אודות שר החינוך גדעון סער… כלשון הרע ורוע לב. ודיסאינפורמציה לא חסר?
במפלגת "הבית היהודי" יש סיפורים שאמינותן עדיין בסימני שאלה, ובמערכת המשפטית צץ סיפור קשה שגורר את כל מערכת המשפט לנהר של שמועות וספקולציות.
ידו של אל הים נפטון- פוסידון, תמשיך להיות נטויה ברצועת הזמן הקרובה ולא יהיה משעמם!
אני ממליצה שוב לכל אחד להקשיב ולשמוע את כל מה שמספרים לו חברים, או להבדיל כלי התקשורת המגוונים, אבל עם מסננת טובה, ולהבין שהחברים שלכם, או להבדיל העיתונאים והפרשנים, מנסים להשפיע על החשיבה… והמציאות, בסופו של דבר, תפתיע את כולם…

אנחנו בתוך התקופה בה כוכב מרקורי נמצא בנסיגה עד לתאריך 18.03 (והוסיפו כחמישה ימים לפני שאתם יוצאים בהתלהבות למסע רכישות וכו'). כוכב מרקורי בנסיגה מחולל טריקים ושטיקים, כך שבזמן שהוא נע לאחור, הוא עוזר להיווצרותן של כל השמועות והספקולציות שמגיעות אלינו ביום יום.

במהלך השבוע מבנה הכוכבים יעורר מחדש כאבי לב מהעבר, הקשורים במערכת יחסים. האמוציות חזקות ולחלקכם זו תהיה הזדמנות לבחון את העולם הפנימי והרגשי, ולטפל במה שצריך. זכרו שהרגשות מפעילים את כולם עכשיו ובמפגשים בינאישיים צריך להתחשב בסיטואציות הרגשניות, מילים ופעילות משפיעים יותר מתמיד.
בתאריך 06.03 צפוי מפגש בין מרקורי לוונוס, מפגש שיאפשר לדבר בפתיחות עם בן זוג על הרגשות שלכם. כדאי לרדת לשפת הים, מוזיקת הרקע של הגלים מתאימה לשיחות כאלה.

מבנה הכוכבים יאפשר להתגבר על קשיים ולפלוש לאפיקים חדשים של פעולות הדדיות, ויפתח את הדרך לשיתופי פעולה שיועילו לכם בעתיד. תהיה הזדמנות אסטרטגית להתכוונן למטרות חשובות, עם משמעת עצמית ואנרגיה המכוונת להשיג מטרות סולידיות בהצלחה. השילוב ההדדי בין הסאטורן והפלוטו הוא החדשות הטובות, בתקופה שבה חוסר הוודאות גדול כל כך בגלל הצבעוניות של הכוכבים במזל דגים, ואלה יעזרו עם קונטרול ורגל הלוחצת לסירוגין על הברקס להמשיך ולזרום כדי לממש בעתיד הקרוב את החזון האישי או העסקי.

מקבץ הכוכבים בפרק הזמן הנוכחי הוא נדיר, ו"מבטיח" התפתחות היסטורית בהתרחשויות הגלובליות. ההתפתחות תתבטא בתחום הכלכלי, הפוליטי והצבאי.

בתאריך 11.03 צפוי מולד ירח במזל דגים, מקבץ הכוכבים במזל דגים, ישפיע על מזג האוויר, בעיקר סערות באזורים שיש בהם מים זורמים, רצועות חוף ברחבי העולם.

****

01.03 (יט אדר) הירח בטל היום עד שעה 19:33 בערב. היום מתאים למנוחה, לרדת לשפת הים או לספא, כדי להשתחרר ולהירגע. בשעות הערב מפגש יהיה מלווה בעומס רגשי. הפגיעות גבוהה.

02.03 ( כ אדר) הלב מלא אהבה, יצירתיות ונדיבות. הרעיונות הם אידיאלים ואתם משלבים אותם בעולם האמיתי. הרגשות שלכם חזקים אתם פגיעים יותר, שמרו על ערנות כדי להגיב באחריות לכל המילים הנשמעות.

03.03 (כא אדר) נסו לשלוט על עצמכם, מצב הרוח גורם לרגשות מרירים, ועדיף שתישמרו אותם לעצמכם. הירח בטל משעה 11:17 בבוקר עד שעה 23:11 בלילה.

04.03 (כב אדר) אתם מתעוררים עם שמחה לקראת יום חדש, בוחרים לבטא את הרעיונות שלכם, וחושבים מחדש על סדר היום שקבעתם לעצמכם. יתכן שתפנו הרבה זמן להיות בחברת בן הזוג, או תעשו יותר למענו.

05.03 (כג אדר) אתם חשים צורך לבטא את הרעיונות שלכם במהירות, אבל בלי מחשבה יסודית, מה שעלול לפגוע באחרים. הירח בטל משעה 17:27 אחה"צ עד שעה 02:14 בלילה.

06.03 (כד אדר) אתם לוקחים אחריות, אבל מתקשים לשחרר את המלחמות האמוציונאליות הפנימיות. יוזמות עצמאיות נתקלות בקשיים, בעיקר במפגש עם אוטוריטה. תוכלו להגיע להסכמות, עם אנשים טובים, כדי לקדם יעדים אישיים.

07.03 ( כה אדר) רעיונות עולים בשיחות שאופיין יותר רגשי. האווירה רגועה בזכות המילים הטובות ונקודת המבט שלכם מושפעת מיופיו הרוחני של האדם איתו אתם מדברים, אבל היזהרו והימנעו מגלישה למקום שבו משאלות הלב גוברות על השכל הישר, מאחר ואלה הופכות למניפולציות כדי לזכות בתמיכה מהזולת. אל תיקחו סיכונים. הירח בטל משעה 23:13 בלילה עד למחרת בשעה 05:02 לפנות בוקר.

08.03 (כו אדר) אתם החלטיים בדרך בה בחרתם להתקדם ויש בסיס טוב, לצד משמעת עצמית, וגם יכולת טובה להשפיע על הסביבה. מתעורר רצון וצורך לשתף אחרים ברעיונות שלכם ותעשו זאת בדרך יצירתית ואינטואיטיבית שתקדם אתכם. יש שמחה באוויר. שימו לב! הירח בטל משעה 23:58 בלילה עד יום ראשון בשעה 08:19 בבוקר.

כלכלה ושווקים:

מרקורי בנסיגה השפיע וממשיך להשפיע בגלל הקופצניות המאפיינת אותו והגמישות שלו תמשיך גם במובן החיובי. המידע שמגיע יכול להשתנות מהיום למחר ולהשפיע על השווקים, בעיקר בגלל שהוא יכול להיות הפוך היום למה שאמרו לכם אתמול, וכל זה נכון עד לתאריך 18.03. מומלץ להיזהר בעיקר סביב הימים בהם כוכבים משנים מגמה,  כך שהימים 17.03-18.03 יכולים לגרום למהומה קטנה על המסכים. הלהטוטים של המרקורי בנסיגה מעייפים, לכן במצבים האלה התגובה מושפעת מפחדים.

ברצועת הזמן הזו, נושא התקציב בארצות הברית חוזר להיות "הסיפור", הפקיעה תהיה בתאריך 01.03 ולדון בנושא עם כוכב מרקורי בנסיגה ושמש במזל דגים, זה לא מבטיח טובות. אם יגיעו להסכמה, התנאים ישתנו אחר כך. בנוסף, השיחות האלה לא יספיקו להיות מקיפות, העובדות והתכנים יהיו מסולפים, וגם זה יגרום לשינויים וזיגזוגים מהירים, מה שימנע מהם החלטות אינטליגנטיות, בעיקר בגלל שלא יהיה לפניהם את כל המידע הדרוש. התגובות בשווקים יהיו בהלימה.

מפת ההשבעה של אובאמה מושפעת מכוכב סאטורן עד לתאריך 20.03, מה שמעיד שהוא כנראה מתקשה להשיג את מטרותיו מול הקונגרס. מפת ארה"ב מאותגרת ומאפשרת לאי שקט להתעורר ולהשפיע במקומות עבודה, בשביתות, או בניסיונות לשבור מסגרות, בגלל חוסר יעילות שמקשה על תפקוד בתוך מסגרות עבודה.

זו תקופה בה המילים נשמעות נפלא, אבל לא מדייקות ובהמשך מתפוגגות באוויר. מה האמת ובמה אתם מאמינים? שימו לב ובדקו האם הניסיון האישי והרציו תואמים למה שמבטיחים לכם. צריך לבדוק באיזה מצב אתם נמצאים בתוך השווקים, האם מי שמקבל מכם את ההוראות שמע את המילים שהתכוונתם, "למכור" או "לקנות" ולא ההפך.

אצלנו:

ברשימה שהתפרסמה כאן ביום שישי שעבר נכתב על מפלגת הבית היהודי:
"מבנה המפה של הבית היהודי, מבוסס על ההורוסקופ של מפלגת המפד"ל, 20.06.1956. כוכב פלוטו על ציר 1-7, למרות מפגן האחדות בוועידה שהייתה ביום רביעי האחרון, מתחת לפני השטח יש לחץ על המנהיג החדש, נפתלי בנט, ויהיה עליו לקחת בחשבון שתקום אופוזיציה חזקה מולו בתוך המפלגה. בינתיים עם ראש דרקון/נפטון על ציר 4-10 הוא עוד מקבל אשראי ומוגן, אבל הוא צפוי להתמודד בהמשך עם קשיים בתוך המפלגה".

במהלך השבוע האחרון נחשף הציבור לדיסהרמוניה בתוך המפלגה, לעובדה שהיו"ר הפעיל חוקרים נגד חברי המפלגה, שאחד מחברי המפלגה נחשד בהתנהלות לא תקינה… שוב ברוח הכוכבים שעוברים על מפת המפד"ל החדשה=הבית היהודי. חוסר ההסכמה, שהפכה להיות גלויה, על הברית בין המפלגה שלהם עם המפלגה "יש עתיד", הביאה לכך שנשמעו הצהרות בתקשורת של אנשים בכירים במפלגת "הבית היהודי", שיצאו נגד המהלך ונגד הכיוון שבחר היו"ר, שהוא בניגוד לרוח ואופי המפלגה שהוצג לבוחרים במסע הבחירות.

המפה המשותפת של נפתלי בנט עם מדינת ישראל, מושפעת מכוכב נפטון בכמה צירים. כבן מזל טלה אופייני הוא עשה הכל בפרופיל גבוהה, (מפה מעודכנת), והקומפוזייט של ההורוסקופ של בנט ומפת המדינה מעיד שהכוכבים היו לצידו במהלך 2012, כך קיבל ביטחון עצמי תמיכה והזדמנות, שעזרו לו לפלס את דרכו לתוך הפוליטיקה. מצב כוכבים  הגיע לשיאו בנובמבר האחרון,  בבחירות של הבית היהודי. אבל המציאות הזו משתנה בהדרגה, התקוות וההבטחות שפיזר יהיו קשות למימוש בתוך המציאות החברתית, המדינית והכלכלית של מדינת ישראל. והוא ילמד גם מאנשים שהתנסו במעבר מעסקנות פוליטית לתפקיד עם אחריות בממשלה ש"דברים שרואים משם לא רואים מכאן…"

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 14.12.2012 נכתב:
"… המציאות שלנו בהווה דומה לקופסא המכילה חומר בעירה ומחכה לגפרור. המצב בין הפלשתינאים ומדינת ישראל ניראה נפיץ. הניסיונות להדליק את יהודה ושומרון אמיתיים. בחודשים הקרובים ולאורך השנה יש כוכבים על ציר 2-8 (במפת המדינה). ולנו נותר רק להתפלל שזה ייעצר ולא יצבור תאוצה ושלא ימצאו את הגפרור…"
ואכן, השבועיים האחרונים היו "תוססים" ביהודה ושומרון, האיפוק עוזר בינתיים לשמור על הגפרור בתוך קופסת הגפרורים ונתפלל שכך גם ימשך. אמן.

" רק היודע להגן על כבודו מכובד גם בעיני אחרים" ( אחד העם).

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .