eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 22.02.2013-01.03.2013

מרקורי משנה כיוון בסוף השבוע הנוכחי גורם לכך שהתקשורת הכנה והיושרה קצת צולעים ויתכן גם שתתעורר רתיעה רגשית במערכות יחסים. אולי המחשבות יחזירו אותנו לאירועים מהעבר, לאנשים שהיו חלק מחיינו, או שמתעוררים זיכרונות מהעבר שישפיעו על מצב הרוח. האנרגיה סביבנו חמקמקה וקשה להתנגד לה, אין זו תקופה של קווים לינארים… לא פעם במהלך החודש הקרוב נרגיש שיש זרם חזק המושך אותנו בחזרה, כמו גל השב על עקבותיו לתוך הים, ולנו רק נשאר לצוף ולחיות את הרגע. רבים מאיתנו מרגישים בימים האלה רצון "לברוח" מהמציאות, להתכרבל בתוך הדמיון והחלומות, להבין שיש וילון המפריד בין נקודת המבט המיידית והמציאות. ההתמודדות עתה תהיה עם כוחות שהם חזקים יותר מהאגו, בלי אפשרות לשים את האצבע ולהצביע בדיוק על המתרחש, אלא להיות סבלניים לתהליכים עם פוטנציאל להתפתחויות שאופיין פראי, או הרפתקני.

הירח המלא לצד נסיגת כוכב מרקורי, עוזר לוותר על האגו. כוכב וונוס העובר גם הוא למזל דגים, ומצטרף לכוכב נפטון, מחזק את האהבה ומעורר את הרומנטיקה, אבל שימו לב שקל מאד גם להיכנס למצב רוח של מסכנות, התקרבנות וכד'. כוכב מרקורי במזל דגים גורם הרבה מבוכה ותחושה של אובדן דרך.

מופע הירח המלא צפוי בתאריך 25.02 בשעות הערב, מבנה הכוכבים ישפיע גם ברמה הרגשית ויוסיף סנטימנטליות מוגזמת שתעיב על תהליך קבלת החלטות. אם התאהבתם בימים אלה זה יכול להועיל, אבל אם עליכם לקבל החלטה הקשורה בעולם העסקי, אתם תתקשו לשמור על הצד הרציונאלי ועל אובייקטיביות, בגלל האופטימיות המוגזמת. היו זהירים לא להיות מושפעים מהים הרגשי שיכסה אתכם.

השחייה והצלילה באוקיינוס הרגשי, (כוכב נפטון עם מקבץ כוכבים במזל דגים), לאורך התקופה הקרובה, עד חודש אפריל בערך, יוצרות אווירה הגורמת לערפול בתכנים, שמקשה על קבלת החלטות ריאליות. נפטון במזל דגים ימשיך לעורר סקנדאלים, חלקם רק סחרירים שאין להם בסיס, אך הם עדיין יוצרים כותרות פיקנטיות. מעברו של כוכב סאטורן יחשוף חלק מהשערוריות, לטוב ולרע, ויגרור מבוכה לאלה שיחשפו כיוצרי הספינים, או שאירועים שהתפתחו לאחרונה מתחת לפני השטח יצופו כעת למעלה.
אצלנו
ממשיכים עם  "סיפורי בן זיגייר…" ובימים האחרונים הרכילות שהתפתחה על בסיס מכתב עלילה אודות שר החינוך גדעון סער… שערוריות? רכילות ודיסאינפורמציה? היד של אל הים נפטון- פוסידון, תמשיך להיות נטויה ברצועת הזמן הקרובה.
מומלץ לכל אחד להקשיב ולשמוע את כל מה שמספרים לו חברים או להבדיל כלי התקשורת המגוונים, אבל עם מסננת טובה, ולהבין שהחברים או העיתונאים והפרשנים מנסים להשפיע על החשיבה של כולנו… והמציאות, בסופו של דבר, מפתיעה אחר כך את כולם…

מאידך, היו ערניים יותר בנהיגה, אלה ימים בהם חבויה עוינות בין המילים והמעשים, ההתנהגות האישית אינה עומדת בנורמות וקל מאוד "להתחלק" מילולית, מה  שנקרא פליטת פה פרוידיאנית, החושפת כוונות ומחשבות סמויות הנמצאות אי שם בתת ההכרה. זכרו שתתקשו להיות בשליטה והסגנון המילולי יקבל אופי אלים עד לתאריך 28.2. נסו להביט פנימה, נשמו עמוק לפני שאתם מבטאים את דעותיכם, אולי תצליחו להימנע ממילים שייצאו מהפה ולא ניתן יהיה להשיבן.

תזכורת ממאמר שפורסם בתאריך 08.02.2013, שם נכתב שעל בסיס ההורוסקופ שהציג את נתניהו מקבל את המינוי להרכיב את הממשלה, מהנשיא שמעון פרס, ההאצה למו"מ והסכמות לקואליציה יתחילו בתאריך 20.02-21.02.
"פספסתי" ביום, ההסכם הראשון נחתם בתאריך 19.02. במבט קדימה על אותם הנתונים, ניראה עוד הסכמות, עם כוכבים על ציר 6-12 כל אחד ירד מהעץ, וכל מפלגה תהיה "שמחה בחלקה", אבל תציג את "הישגיה" כלפי הציבור הרחב…

22.02 (יב אדר) הירח בטל משעה 04:07 בבוקר עד 00:12 אחר חצות. הרגשה של עצלות תלווה אתכם במהלך היום, העדיפו פעילות בחוג המשפחה, בלי ליזום פרויקט חדש.

23.02 (יג אדר) אתם מתחילים את הבוקר עם מבוכה כתוצאה ממה שעברתם לאחרונה. סגנון הדיבור הוא יותר רגשני ותתקשו להסביר את עצמכם. בהמשך מצב הרוח משתפר ותרגישו חופשיים לבטא את הרצונות שלכם, אבל לצד משמעת עצמית, כדי לא להגזים.

24.02 (יד אדר) הרגשות שלכם נעים למעלה ולמטה, תתקשו להשיג את כל התוכניות שלכם, אולי בגלל שהגזמתם.

25.02 (טו אדר) הירח בטל משעה 06:49 עד שעה 08:53 בבוקר. הלוגיקה נעלמה, אתם נקלעים למצבים היוצרים מבוכה ורוגז. הצד הרגשי כבוי והאינטימיות בהקפאה. שימו לב, קל היום לאבד את הכיוון הרעיוני והמחשבתי ולטעות בהסקת מסקנות.

 26.02 (טז אדר) המצב הטוב ביותר הוא למצוא לעצמכם נישה עצמאית ולעבוד. יש נטייה לעקוץ את אלה שלידכם, הימנעו מהתבטאויות פוגעניות ונסו לאסוף את מחשבותיכם כדי לבטא את כוונותיכם בבהירות. הירח בטל משעה20:11 בשעות הערב המאוחרות עד למחרת בשעה 15:02 בשעות אחר הצהרים המוקדמות.

27.02 (יז אדר) משעות אחר הצהרים קיים רצון לרצות את הקרובים אליכם, רק הישמרו לא ללכת לאיבוד. קשה לכם להישאר לבד ויש רצון לבלות בשניים.

28.02 (יח אדר) האופטימיות מלווה אתכם, יש הרבה הומור ושנינות מסביב, אבל היזהרו לפני מי אתם מתבטאים, לא לכל אחד יש חוש הומור ואתם עלולים להכשיל את עצמכם מול דמות סמכותית שלא התכוונתם. הירח בטל מהיום בשעה 10:33 בבוקר עד למחרת יום שישי בשעה 19:33 בערב.

01.03 היום מתאים למנוחה, לרדת לשפת הים או לספא, כדי להשתחרר ולהירגע. בשעות הערב מפגש יהיה מלווה בעומס רגשי. הפגיעות גבוהה.

כלכלה ושווקים:

היציבות היחסית שהייתה לאחרונה עומדת להתפוגג, התקופה הקרובה לא קלה לשווקים. הרבה מהם עלולים להגיב קשה כשכוכב סאטורן בסביבה. באפריל 2013 יבנה מנעד לא פשוט (150 מעלות) בין כוכב סאטורן לכוכב אורנוס, המסמל שינוי פתאומי ונפיץ. ההיבט הזה לא תמיד מורגש אבל הוא מטריד ומטעה בנושאים חשובים כמו בריאות, יחסים או ענייני פיננסים. תזכורת, בשנת 2008 הסאטורן היה במולות לאורנוס, לקוראים כאן אין צורך להזכיר את ההתרסקות של השווקים והמשבר הפיננסי העולמי.
בנוגע לתהליך בחודש אפריל 2013,  ניתן למנוע אותו באמצעות ערנות. האופי מטריד, משפיע על האווירה, וגם אם זה לא כוח המשפיע ישירות, הוא מספיק כדי להפיל את השווקים במידה מסוימת. בכל מקום זה יהיה יחסי למה שהיה שם קודם.

אירופה והיורו עדיין במצב רגיש ובעייתי. כוכב פלוטו משפיע על המטבע, ואורנוס מגיע ולקראת 25.04 צפוי אירוע די נפיץ שיכול לערער את הבסיס של היורו.
בחודש מרץ 2013, כוכב סאטורן יהיה בריבוע לאורנוס במפת היורו, ויגרום לכרסום בערכו של היורו, מה שיעורר בהלה, כך שניתן לצפות שהאביב הקרוב יהיה זמן שלילי לחבר העמים האירופאי ולמטבע שלו.

הירח המלא בתאריך 25.04 ישפיע גם על ההורוסקופ של ארצות הברית ויפגע במקום המסמל משאבים ונכסים משותפים, גם פלוטו ישפיע על "החגיגה", ולכן גם על המסחר בשווקים ועל משאבים השייכים לציבור. "הבשורה" היא שצפויה התפתחות שלילית שם על מחזור הכספים.

אנו מתקדמים לתאריך 20.04.2014. תקופה בה מיבנה הכוכבים יהיה חזק ומסוכן מאוד. מיבנה זה פוגע בשמש במזל סרטן של ארה"ב וחולשה של המערכת הפיננסית שם תביא לסדרת אירועים, שיגרמו לטלטלות וזעזועים משמעותיים בכל הרבדים. על כך עוד נרחיב בהמשך.

בתחזית לימים הבאים צפוי בארה"ב בלגן, נושא התקציב שם נידחה עד לתאריך 01.03.13, ועד שהקונגרס לא יגיע להסכמות על אלטרנטיבה לתקציב, המצב שם מידרדר והקונפליקט וחוסר ההסכמה על חלקים הקשורים להתנהלות הפיננסית מעמיק.

לפי לוח הזמנים שם, בתאריך 27.03 "נגמר" הכסף, ונישאר רק להאמין שימצא עוד פיתרון זמני, בעזרת דיפלומטיה. לא לשכוח שהשמש המקודמת של ארה"ב מתקדמת להיבט מדויק עם אורנוס במפה הבסיסית. הסערה וחוסר היציבות יעצימו, הפיתרון גם לא נראה בדרך.

אצלנו:

מבנה המפה של הבית היהודי, מבוסס על ההורוסקופ של מפלגת המפד"ל, 20.06.1956. כוכב פלוטו על ציר 1-7, למרות מיפגן האחדות בוועידה שהיתה ביום רביעי האחרון, מתחת לפני השטח יש לחץ על המנהיג החדש, נפתלי בנט, ויהיה עליו לקחת בחשבון שתקום אופוזיציה חזקה מולו בתוך המפלגה. בינתיים עם ראש דרקון/נפטון על ציר 4-10 הוא עוד מקבל אשראי ומוגן, אבל הוא צפוי להתמודד בהמשך עם קשיים בתוך המפלגה.

מחשבה אסטרולוגית:

כוכב מארס יגיע למזל טלה וייפגש עם כוכב אורנוס בין 21.03-27.03 ויצור ריבוע לכוכב פלוטו. מבנה זה הוא נפיץ מאוד אלים ומסוכן בכל מקום בעולם. זה יהיה מלווה בתהליך כוחני המביא לשינויים לא צפויים. בהמשך באפריל עוד מפגש נפיץ בין שמש ומארס בטלה. אי השקט יהיה המבוא לליקויים הצפויים בחודש אפריל ומאי. אצלנו המבנה של ליקוי לבנה בתאריך 25.04.13 במעלה 5.46 במזל עקרב לצד כוכב סאטורן יוצר אי נוחות כשינחת על ציר 1-7 (מעלות הקארמה) במפת המדינה. האם זה הרמז שאי היציבות במזרח התיכון ישפיע גם על מדינת ישראל? המסקנה מכל אלה היא, שאנחנו לקראת אתגרים אינטנסיביים במהלך האביב השנה.

"הבחירות מוכרעות על ידי גברים ונשים בעיקר משום שרוב האנשים מצביעי כנגד מישהו יותר מאשר בעד מישהו" (פרנקלין פ. אדאמס).

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .