eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 15.02.2013-22.02.2013

השפעת נסיגתו של כוכב מרקורי כבר ניכרת, למרות שעצירתו ושינוי המגמה יהיו ביום שבת 23.02 זאת בנוסף לעצירתו של כוכב סאטורן השבוע וחזרתו בנתיב שהלך בו לאחרונה. סאטורן מקושר למסגרות עבודה ומרקורי לתקשורת מילולית וניירת כתובה, שני אלה ישפיעו על המו"מ הקואליציוני, ויתכן שבניגוד לציפיות, נשמע על נסיגות בהתקדמות לחתימות על הסכמים בין המפלגות שעדיין לא חתמו, אבל אחרי העצירה ושינוי המגמה כולם יחזרו לשולחן הדיונים ויבדקו מחדש את הסעיפים הרלוונטיים. שילובי הכוכבים מובילים לאיבוד שליטה, אינטלקט טהור ורצון חזק לתקשר זה עם זה. אלה ימים שכדאי לגייס טקט ודיפלומטיה, ובעיקר להאזין בסבלנות לצד השני.

עם מרקורי המאט ועומד לשנות כיוון, התקשורת הכנה והיושרה קצת צולעים, יתכן גם שתתעורר רתיעה רגשית במערכות יחסים. היו ערניים יותר בנהיגה, אלה ימים בהם חבויה עוינות בין המילים והמעשים, ההתנהגות האישית אינה עומדת בנורמות וקל מאוד "להתחלק" מילולית, מה  שנקרא פליטת פה פרוידיאנית, החושפת כוונות ומחשבות סמויות הנמצאות אי שם בתת ההכרה. זכרו שתתקשו להיות בשליטה והסגנון המילולי יקבל אופי אלים מאמצע השבוע הקרוב ועד לתאריך 28.2. נסו להביט פנימה נשמו עמוק לפני שאתם מבטאים את דעותיכם, אולי תצליחו להימנע ממילים שייצאו מהפה ולא ניתן יהיה להשיבן.

האחריות תורגש בעיקר במטלות יומיומיות ויתכן שתבינו שעליכם להתגמש בהתאם לנסיבות. נסו להתחיל כמה שיותר מוקדם משימות ופרויקטים מאחר ועצירתו של סאטורן תגרום לעיכובים שאינם ביוזמתכם.

היו זהירים בחודש הקרוב אם יש לכם צורך לבחון מחדש הסכמים ושיתופי פעולה, יתכן שתחליטו להציף כל מיני הסכמים לא כתובים שכבר עובדים לאורך זמן.

בנוסף, לאורך התקופה הקרובה, ועד חודש אפריל בערך, האווירה מושפעת מכוכב נפטון, שגורם לערפול בתכנים ומקשה על קבלת החלטות ריאליות. גם מזג האוויר יושפע מנפטון אל האוקיאנוס עם הרבה ענני גשם וערפילים. נפטון במזל דגים ימשיך לעורר סקנדאלים, חלקם רק סחרירים שאין להם בסיס, אך הם עדיין יוצרים כותרות פיקנטיות. מעברו של כוכב סאטורן יחשוף חלק מהשערוריות לטוב ולרע, יגרור מבוכה לאלה שיחשפו כיוצרי הספינים, או שצפויים אירועים שהתפתחו מתחת לפני השטח וכעת יעלו למעלה. אצלנו השבוע האחרון עם "סיפורי בן זיגייר…"
מומלץ לכל אחד להקשיב ולשמוע את כל מה שמספרים לו כלי התקשורת המגוונים, אבל עם מסננת טובה ולהבין שמנסים להשפיע על החשיבה של כולנו, לעיתים בדרך רדודה ושטחית. לכל אחד מהעיתונאים, הפרשנים והפוליטיקאים יש את המניעים שלו, והתוצאה לעיתים היא כמעט עלבון לאינטליגנציה. השפעת הנפטון, הסאטורן שנעצר והאיטיות של כוכב מרקורי לפני שהוא חוזר על עקבותיו. כל אלה יגרמו לקצרים בתיקשורת הבינאישית ציבורית בכל הרבדים, ו"החגיגה" תהיה גדולה. שימו לב לניואנסים.

מופע הירח המלא צפוי בתאריך 25.02 בשעות הערב, מבנה הכוכבים ישפיע גם ברמה הרגשית ויוסיף סנטימנטליות מוגזמת, שתעיב על תהליך קבלת החלטות. אם התאהבתם בימים האלה זה יכול להועיל, אבל אם יהיה עליכם לקבל החלטה הקשורה בעולם העסקי, אתם תתקשו לשמור על הצד הרציונאלי והאובייקטיביות בגלל האופטימיות המוגזמת. היו זהירים לא להיות מושפעים מהים הרגשי שיכסה אתכם.

15.02 (ה אדר) הירח בטל משעה 05:34 עד שעה 12:08 בצהרים. יש לכם צורךלתת ולהעניק,כךששעות הערב מתאימות לאירוח סביב השולחן, לארוחת גורמה שאתם תכינו לאלה שאתם רוצים בקרבתם.

16.02 (ו אדר) בעזרת אחריות ומשמעת עצמית תוכלו להשיג תוצאה טובה. הביטחון העצמי לצד השקט הפנימי יעזרו למציאת פיתרונות בקלות.

17.02 (ז אדר) השגרה אינה נשמרת במהלך היום, יהיה עליכם ליזום כמה שינויים, שיהיו מפתיעים. הימנעו מבזבוזים היום. הירח בטל משעה 22:29 עד 23:50 בלילה.

18.02 (ח אדר) הדמיון עשיר בשעות הבוקר, אל תתפשרו על התוכניות. אתם לפני הזדמנות להתחיל משהו חדש, אך המתינו עוד כמה ימים. חוש ההומור שלכם היום במיטבו ומצב הרוח הטוב מוסיף לשמחת החיים.

19.02 (ט אדר) אתם רוצים להשתחרר ולהגיע לחופש מכל מערכת יחסים שלוחצת אתכם. הרצון בחוויות וריגושים מול הצד ההגיוני והריאלי, אינו מוסיף היום לתחושת הוודאות בדרככם. היזהרו מרכילות במפגשים חברתיים. הירח בטל היום משעה 20:46 עד למחרת בשעה 12:45 בצהרים.

20.02 (י אדר) משעות הצהרים (אחרי השעה 13.00) יש לכם הזדמנות לקדם תוכניות ולהתקבל בהבנה עם התייחסות רגשית למתרחש. המגמה שלכם היא להתנתק מתבניות רגשיות, בעיקר כאלה שעלולות לעכב אתכם.

21.02 (יא אדר) שימו לב לניואנסים בשיחה שמתפתחת בשעות הבוקר. הצרכים שלכם מתמקדים בהשגת ביטחון רגשי ועמדת כוח אינה מתאימה לציפיות אלה. הימנעו מקבלת החלטות כשאתם כועסים ועצבניים.

22.02 (יב אדר) הירח בטל משעה 04:07 בבוקר עד 00:12 אחר חצות. הרגשה של עצלות תלווה אתכם במהלך היום, העדיפו פעילות בחוג המשפחה, בלי ליזום פרויקט חדש.

כלכלה ושווקים:

חלק מהמבוכה בתהליכים הכלכליים מושפע מהדולר, שמתקשה להוכיח את עצמו, למרות שאין ספק שהפדראל ממשיך להדפיס דולרים. נשמע על הרבה מניפולציות בשווקים שיקשו על המסחר החופשי.

כוכב סאטורן מתחיל להאט ולהיעצר לקראת התאריך 18.02, זכרו שזה הכוכב הגורם להתפכחות. התהליכים שהחלו לאחרונה לקידום תוכניות פיננסיות עלולות להתעכב והשווקים יכולים לקבל כיוון שלילי. גם כוכב מרקורי משנה מגמה בתאריך 23.02 כך שההמלצה לתקופה הקרובה היא להיות זהירים יותר בכל החלטה שיש בה סיכון לביטחון הכלכלי שלכם.

החודש גם מושפע מכוכב נפטון, שמסמל נפט וכימיקאלים. יתכן שנשמע על כמה תאונות באסדות קידוח, או על חוקים חדשים שישפיעו בנושאים האלה, או שימנעו אפשרות לתאונות, הנובעות מטעויות בשיקול דעת, שמשמעותן פגיעה באיכות הסביבה.

השפעת הליקויים באביב על כמה מדינות מוכרות:

ירדן הממלכה ההאשמית:

בתאריך 25.5.1946 קיבלה ירדן את המנדט מהאנגלים להקים את הממלכה בראשות המלך עבדאללה הראשון. השפעות ליקוי הלבנה, שיתקיים בתאריך 25.05 (הירח במזל קשת) וליקוי החמה, בתאריך 10.05, על מבני כוכבים בהורוסקופ של ירדן מעיד שהשלטון שם עומד להיות מאותגר ויתעוררו עימותים וסכסוכים בתוך הממלכה ההאשמית.

כוכב מרקורי בנסיגה ניפגש עם הירח במזל דגים ובנוסף צפוי מפגש מאתגר עם אורנוס במזל תאומים. ירדן שעד היום נחשבה למדינה רגועה יותר בין מדינות האסלאם השכנות במזרח התיכון, מתמודדת עם פליטים, הבורחים מהמלחמות, ומבקשים מחסה בתחומה. הבעיה שגם אנשי הטרור וסיעות דתיות, שאופיין קיצוני, פולשים לממלכה במסווה של פליטים. המשמעות היא שבקרוב יתעורר סימן השאלה בנוגע ליכולתו של המלך עבדאללה השני למצוא את שביל הזהב בין הרצון לשמור על שקט יציב, עזרה לפליטים ובה בעת להציב גבולות לטרור.
המפה האישית של המלך גם היא מושפעת מליקוי הלבנה. הוא קיבל את השלטון בתאריך 07.02.1999, שם כוכב מארס יושפע גם הוא מהליקוי. במפה המקודמת שלו כוכב מארס במולות לכוכב פלוטו, היבט המסמל כוח רצון ותקיפות חסרת פשרות, אבל גם על סכנה!

הצצה נוספת על הסכם השלום בין ירדן ומדינת ישראל, שנחתם בתאריך 26.10.1994, בשעות הצהריים. השמש במזל עקרב וליקוי הלבנה שיתקיים בתאריך 25.04 ( הירח במזל עקרב)משפיע על עוד כוכבים והתמונה מציגה חוסר שקט שעומד להתעורר שם. למעשה המסקנה מכל המפות היא שהמלך עבדאללה עומד להתמודד עם סיטואציות שקיווה שלא יגיעו לממלכתו, עימותים וסכנות שלא מבטיחים המשך היציבות בירדן  ובהחלט צפוי איום על מנהיגותו. כדאי לשים לב שהשמש המקודמת בהורוסקופ של המלך מגיעה למעלה הראשונה במזל טלה, נקודה הנחשבת נקודת העולם, כלומר, המלך עבדאללה השני יקבל הרבה כותרות במערכות החדשות ברחבי העולם.

טורקיה:

ההורוסקופ של טורקיה (29.10.1923) מקבל גם הוא "ביקור" של ליקוי הלבנה בתאריך 25.04, שישפיע על כוכבים נוספים במפה. כמו כן מקבץ הכוכבים במזל דגים ישפיע על המפה של טורקיה וידחוף אותה עמוק יותר לתוך מלחמת האזרחים בסוריה. לא נופתע אם איתני הטבע יתעוררו ותהיה שם בנוסף רעידת אדמה, בטווח של כחודש בערך.

הנסיך צ'ארלס שמצפה להיות מלך אנגליה, בן מזל עקרב עומד לחוות כמה אכזבות שיושפעו מליקוי החמה וליקוי הלבנה, חלקן ישפיעו על מצבו הכלכלי וחלקן יפגעו במעמדו, אולי בגלל כמה מילים או מסרים שישמעו בפומבי ויפגעו בו.

הערה: באביב 2013, צפויים ליקוי לבנה ב25.4.2013 ,חלקי, וליקוי לבנה מוצל נוסף ב25.05.2013 מלבד ליקוי החמה ב10.05.2013 לכן השפעתם תורגש יותר בעונת האביב השנה.

 

מחשבה אסטרולוגית:

אתמול היה יום האהבה הנחגג ברחבי העולם בתאריך 14.02 למניינם.
הרבה שירים נכתבו על האהבה, "מה זאת אהבה" שאל המשורר חיים נחמן ביאליק, והפרשנות המקובלת היא שעולם האהבה מכיל בעיקר עולם רגשות ורומנטיקה.
קצת מוזר שחג האהבה, "הוולנטיין דיי", נחגג ברצועת הזמן של מזל דלי, שהוא המזל הכי לא סנטימנטלי. מזל דלי הוא מזל אוויר, המסמל אינדיבידואליות וכל נושא עובר אצלו קודם דרך מסננת המוח לפני שהוא מגיע ללב וכך גם העולם הרגשי, התאהבות רומנטית אצל מזל דלי תעבור קודם הערכה אינטלקטואלית ורק אחרי שיחשוב שההתאהבות מעוררת או מאתגרת אותו מנטאלית הוא יכנס במודע לתוך הסירה וישוט בין גלי הרגש הסוערים..
בגלגל המזלות מזל אריה נמצא מול מזל דלי, מזל אריה מסמל את הלב, תרתי משמע, ולכן גם מסמל את חווית האהבה והריגוש המתלווה אליה, הפלרטוטים והמחמאות בגלגל המזלות. לפי המסורת היהודית יום האהבה חל בטו' באב, וזה תמיד קורה במזל אריה, מה שנראה טבעי יותר…

"לעולם לא נבוא על סיפוקנו עד שכל אדם ייצור את מזג האוויר שלו וישמור אותו לעצמו" ( ג'רום ק. ג'רום)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .