eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 15.03.2013-22.03.2013

השבוע הקרוב יביא איתו את השינוי, התאריך 20.03 הוא יום השוויון, המסמל את האביב, את הפריחה והתקווה, לצד תחושה שאנו בפני משהו חדש. המנועים מתחממים, יש כבר ניצוצות של יוזמה ופעילות, ואחרי התאריך 18.03, כאשר כוכב התקשורת, מרקורי, ישנה את צעדיו ויחזור לנתיב בכיוון הנכון, האינטנסיביות תחזור ותרחיק אותנו מהפחדים ומהאמוציות המערפלות שליוו אותנו בחודש האחרון. אז גם נחוש שוב באנרגיה שתהיה תכליתית ותוקפנית יותר, ולא פעם גם אימפולסיבית.

להזכירכם אנו ממשיכים לחוש את השפעת האורנוס והפלוטו, לכן המילים שינוי ומהפך משתתפות בקביעות בתיאור מצבים אישיים, חברתיים, כלכליים ופוליטיים.
יש לכם הזדמנויות חיוביות לשינוי, אל תישארו דבוקים לתכניות הישנות, פיתחו את השער למחשבות חדשות, שימרו גם על לב פתוח ותופתעו לראות כיצד נפתחות דלתות חדשות, בכל התחומים, ועוזרות לכם להשתחרר מכבלי האגו. אלה מכם שהמנעד של הכוכבים אורנוס ופלוטו משפיעים על ההורוסקופ האישי, יבינו שלא יוכלו להמשיך ולשקר לעצמם, ויהיו  מוכרחים לשחרר את הצורך בשליטה, להשתחרר ממה שאינו משרת אותם יותר ורק מכביד עליהם להגיע למקומות חדשים בחיים.

כוכב מארס מתקרב לכוכב אורנוס וייפגש איתו בדיוק בתאריך 22.03, ובהמשך הוא יוצר מנעד לכוכב פלוטו שיגיע לדיוק בתאריך 28.03. השפעת המבנה כבר החלה והמשמעות שלו היא סכנה. אלה שילובים שאופיים נפיץ, דליק, אלים וכולל איבוד שליטה, במובן השלילי. הסגנון הנחמד יותר של המבנה ישפיע על אומץ לב וכוח הרצון, שלא ניתן לעצור אותו. אלה זמנים לא מומלצים לניתוחים, או טיפול פולשני כלשהו, אך היזהרו גם בעיסוקכם עם מכשירים חשמליים, מכאניים וכד'. ברצועת הזמן בין התאריכים
20.03-31.03 מומלץ שלא ללחוץ חזק על דוושת הגז ולהיזהר, במלוא מובן המילה.

העולם הגדול חווה שינויים, המעידים שאנו נמצאים בתוך תהליכים שאופיים מהפכני. התקשורת מדווחת על אירן וצפון קוריאה, שהנשיא בוש כינה אותן "ציר הרשע", והתנהלותן של המדינות האלה, בצפצוף ארוך על המדינות ה"נאורות", מחזקת את התחושה שקיים איום על העולם המערבי. מבנה הכוכבים המשלב גם את תקופת הליקויים באביב, ישפיע על ההורוסקופ של ארה"ב ויכול להביא אותה למאבק ועימות עם המדינות הללו ו/או עם סוריה, שגם היא לא מתחשבת בדיוק במתק השפתיים של האירופאים. בנוסף לזה אצלנו, הסאטורן על ציר 1-7 יגיע מאמצע חודש מאי-יוני, ובהמשך גם באוגוסט-ספטמבר. סאטורן במיקום הזה יוצר פסק זמן (זוכרים את חודש נובמבר 2012?), משבר שכנראה יהיה בתחום הביטחוני וצריך יהיה להתמודד איתו, אך על כך ארחיב במאמרים בעתיד.

עונת הליקויים באביב הקרוב מכילה הפעם שלושה ליקויים. ליקוי לבנה בתאריך 25.04 ליקוי שמש בתאריך 10.05 וליקוי לבנה נוסף בתאריך 25.05, אלה יופיעו בתאום מלא עם המנעד המשמעותי ביותר ברצועת הזמן הנוכחית, אורנוס/פלוטו. המשמעות היא שהאינטנסיביות תהיה גדולה יותר תטלטל את העולם, ולא תאפשר לשמור על יציבות או סטאטוס קוו.

ועוד משהו: כוכב נפטון, המייצג השראה, מאפשר כניסתו של ידע חדש ליקום, כך שזה יעזור, ברקע האירועים, לפתור בעיות אידיאולוגיות ופוליטיות, ולהתגבר על חילוקי דעות. יש כאן איכות מאתגרת, גם אם זה נשמע לא ריאלי, והמציאות בחיינו יכולה להתהוות בעזרת מחשבה. ההשפעה הזו תורגש בתהליך קבלת החלטות לאורך השנים  2013-2014 וזה יהיה תהליך שיכול להביא לסופם של המשברים המדוברים על פני הגלובוס.

ביקור הנשיא אובאמה:

אופי הכוכבים מעיד שנשיא ארה"ב יתקבל אצלנו עם רגשות מעורבים, אין אחדות בעם ביחס אליו, עם ראש דרקון/מארס על ציר 1-7. יתכן גם שהוא יגיד דברים שהוא חושב, שלדעתו הסובייקטיבית הם נכונים לטובת המדינה, ויעורר תגובות אמוציונאליות אצלנו.

****************

15.03 (ד ניסן) העצלות משפיעה על תוכניותיכם היום. אתם פתוחים למשהו חדש או לשינויים, בעיקר בתוך זוגיות קיימת. היום מתאים לעשות דברים נחמדים, להסתובב בין החנויות בלי חשבונות לעלויות הכספיות.

16.03 (ה ניסן) אין כוח ורצון למטלות, קיימת עייפות, או רגשות אשם, אבל אל תיתנו לאיש לשכנע אתכם לעשות מה שלא בא לכם בגלל שהמצפון מציק. שימרו על פתיחות ועשו את מה שאתם מאמינים שנכון בשבילכם.

17.03 (ו ניסן) הירח בטל משעה 01:10 עד שעה 08:09 בבוקר. הדמיון והלוגיקה נמצאים בהתנגשות היום וקיימת השראה גבוהה העוזרת לקדם רעיונות וליזום מהלכים. אם מתעוררת נטייה לציניות או רכילות נסו להימנע מהם. יש מקום להומור ושימחה בשעות הערב.

18.03 (ז ניסן) קל להיכנס למצב רוח שגורם להתנגד לכל דבר שמגיע. היום מתאים לרגשות חמים, בלי לדאוג או לחשוב על עצמכם במושגים של מסכנות.

19.03 (ח ניסן) אתם מנסים לחפש ריגושים ופלרטוטים, בלי לחשוב על הסובבים אתכם. היזהרו מקבלת החלטות פזיזות מדי או מלקיחת סיכונים, העדיפו לשתף חברים או שותפים לעבודה כדי שתצעדו בביטחון בשבילים החדשים שסללתם. הירח בטל משעה 19:26 עד לשעה 20:55 בלילה.

20.03 (ט ניסן) צפוי אי שקט במהלך היום, נסו לדבר על הדברים. התקשורת במיטבה, לצד איזון טוב בין רגש ומחשבה. מצב הרוח ישתפר בהדרגה ומערכות היחסים יבנו על בסיס אמון ודיסקרטיות.  הירח בטל היום, יום רביעי, משעה 19:58 עד יום שישי 22.03 בשעה 08:50 בבוקר.

21.03 הירח בטל במהלך היום כולו, הרגשות מתנדנדים לכאן ולכאן, יש יותר סנטימנטליות וכדאי לשים לב לחלומות ולמשמעותם, אלה יכולים לעזור לכם למצוא פיתרונות.

22.03 זהו יום טוב לקדם בו תוכניות, להגיע להסכמות ולחתום על חוזים בשעות הבוקר. בהמשך היום קיימים אי שקט וחוסר נוחות, וגם הסבלנות אינה בנמצא. חישבו על המילים היוצאות מן הפה, תתקשו לתקן את ההרגשה שיצרתם.

כלכלה ושווקים:

ישנם סימנים למהפכים בשבוע הקרוב ואלה ירחיקו את האופטימיות, שהשפיעה על השווקים באשליות. עצירתו של כוכב מרקורי בתאריך 18.03-17.03, ואחר כך מפגש המארס עם האורנוס ובהמשך המנעד עם הפלוטו, יביאו למפגש עם האמת הלא נוחה, המציאות הכלכלית הריאלית. למעשה השפעת הכוכבים מעידה על חוסר שליטה בשבועיים הקרובים ומומלץ לכל מי שנמצא ברכבת ההרים המטיילת בין המסכים להדק חגורות.

ומה קורה אצלנו:

השאלות שלכם מה יהיה עלינו? הביאו אותי לחזור להורוסקופ של מדינת ישראל, לשנה הקרובה, בעיקר כדי להרגיע.

הכוכבים על ציר 4-10 מלמדים שאין לנו ברירה, אלא ללמוד להתאחד, והאחדות הזו תוכיח את עצמה בימי משבר, ותאפשר לקדם תוכניות חשובות לעתיד מדינת ישראל.

ומה עם הכלכלה? בעקבות ההודעות המופיעות חדשות לבקרים בתקשורת ו"משתקות" את כולם מפחד…

אין ספק שנתמודד מבחינה כלכלית עם השפעות שגרמו ויגרמו הכלכלות הכושלות באירופה וארה"ב, אולי גם המצב הביטחוני ידרוש משאבים שיכבידו על הכלכלה, אבל הכוכבים מבטיחים מנגנוני צמיחה שיביאו לייצור מצבים בעלי פוטנציאל כלכלי, שלא רק יכסו על הקושי, אלא יביאו גם לאחוזי צמיחה משמעותיים בשנה הקרובה.

עוד אפשר לראות שיהיה צורך לצאת לדרך חדשה, להתמודד עם אתגרים חדשים.
לאחר חודש יוני 2013, יתרחשו דברים חדשים שישפיעו בדרך חיובית על המדינה, עם פוטנציאל כלכלי חדש (אורנוס), ויש לזה כמה חיזוקים בעזרת מעבר של כמה כוכבים על ציר 5-11, המעידים על כך שצפוי שינוי חיובי, שיגיע בעקבות "גמילה" מדברים לא טובים, שאולי הכבידו על המצב הנתון. השינויים הצפויים יביאו לצמיחה, להתפתחות ושדרוג דינמי של היכולות הפיננסיות של המדינה.

"שיכלול האמצעים ובלבול המטרות זה מה שמאפיין את זמננו" (אלברט איינשטיין).

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .