eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 22.03.2013-29.03.2013

תחושת המתח שקיים באוויר בימים האחרונים הולכת ומתעצמת, ושיאה היום 22.03, וממשיכה עד לתאריך 28.03. חשוב שתהיו זהירים בנהיגה, נסו לשלוט על עצמכם ועל מוצא פיכם, בעיקר שכולנו נשב ליד שולחן הסדר עם המשפחה המורחבת, ולא נרצה לקלקל את השמחה הגדולה. השאירו את חוסר השקט, הכעסים וחוסר ההסכמות מעבר לדלת.

אנו ברצועת זמן שאינה מומלצת להליך רפואי פולשני, וכמו כן מומלץ להיזהר בטיפול ועבודה עם מכשירים חשמליים, מכאניים וכד'. זהו שבוע שתהיו זקוקים לערנות חזקה על כל צעד ושעל.

היבט שאופיו תובעני מתפתח ושיאו יהיה בתאריך 27.03. עלול להביא לוויכוחים, לכן העדיפו להתרחק ממצבים ואנשים שיש לכם חוסר הסכמה איתם, מאחר ותתקשו לספק אותם.
לא כדאי לקחת על עצמכם אתגר חדש, או לבחור להלחם עם מישהו, כי אין כאן מנצח או מנוצח וכל אחד ירגיש אחר כך מטופש. העדיפו להשתמש באנרגיה הכוחנית הזו בכדי להתמקד בהתחייבויות שיש לכם עניין בהן.

זו תקופה בה כמה כוכבים עברו למזל טלה, שם הם נפגשים בכוכב אורנוס המפתיע, מצב  שמביא להתפתחות לא צפויה אך משמחת כזו שתוציא אותנו מהשגרה, תפגיש אותנו עם אלמנטים חדשים, מעניינים ומרגשים. חיי החברה יתרחבו במפגש עם אנשים חדשים, האמוציות והרגשות ישתנו, ואל תופתעו משינוי בתגובות רגשיות של מישהו מוכר. כולנו נרגיש שאנו נמצאים על נדנדה וכדאי להמתין קצת לפני שמגיבים.
בימים הבאים, עד סוף השבוע, כל פעולה שתעשו תהיה כמו ניסיון להעיף עפיפון בתוך סופת הוריקן.

מופע הירח המלא בתאריך 27.03 גם הוא עוזר להתחדשות נעימה, אבל לא מדלג על הפיתוי לקחת סיכונים, דבר שכדאי להימנע ממנו בימים האלה. יתכן שיש מילים שנשארות בכספת האישית, לא נאמרות, או שיוצאות לאור בחלקן, בדרך לא מושלמת. תידרש הרבה תשומת לב בעת הזו לכל מילה, כי יש ברקים ורעמים באוויר. סבירות גבוהה שתיפגשו אנשים שיחפשו דרך לשחרר קיטור, אלה אינם אנשים שנותנים מקום להגיון, לכן לטובתכם, התרחקו מהם. מערכות יחסים אישיות מעורערות יכולות להסתיים בימים הקרובים, אחרות ימצאו לעצמן נתיב חדש, אבל יושפעו מהתהליכים והריגושים המתרחשים.

מבנה הכוכבים ברצועת הזמן הנוכחית, 20.03-29.03 משפיע על כל העולם.
אלה ימים אלימים, כפי שכבר נכתב כאן ברשימות קודמות, המעוררים  פעולות איבה וקונפליקטים, שחלקם יהיו גם צבאיים. אצלנו, לאחר תקופה שקטה, חמאסטאן איבדה את הבלמים ביום חמישי האחרון ושלחה כמה גראדים לשדרות.

האופטימיות תתחזק לקראת 28.03-29.03, השתדלו לחשוב לפני שאתם מתבטאים והימנעו ממילים וההתחייבויות שעלולות להיות מעבר ליכולות שלכם.

דרך אגב, שעון הקיץ חוזר בלילה שבין יום חמישי 28.03 ליום שישי 29.03, כך שמזיזים את המחוגים שעה אחת קדימה. אנחנו באביב, אפשר לפרוש כנפיים, לצאת  ולהתחדש.

נאום אובאמה ביום חמישי היה בזמן ירח בטל, אירוע שעומד בפני עצמו, האם הנאום ישיג את המסרים שרצה להעביר באמת לכולם?                                                              ברשימה שנכתבה כאן בתאריך 14.12.2012 נכתב על ההסכמים עם הפלשתינאים:
" … זהו חזון שמתרחק, מאבד מהתוקף שלו, למרות שיש ניסיון מגורמים שונים "להחיות" אותו, אבל ההנשמה היא מלאכותית. המציאות תחזור ותוכיח שאין לכך סיכוי. אנו נהיה עדים אעפ"כ למאמץ הזה סביב מרץ-אפריל 2013 או ברצועת הזמן בין אוקטובר 2013-פברואר 2014, אבל כל הניסיונות לפזר תקוות ביחס לאפשרויות שהנה אפשר יהיה להגיע להסכמה, יביאו להתנפצותן של האשליות…"

שימו לב לזמני הירח הבטל השבוע!

22.03 (יא ניסן) זהו יום טוב לקדם בו תוכניות, להגיע להסכמות ולחתום על חוזים בשעות הבוקר. בהמשך היום קיימים אי שקט וחוסר נוחות, וגם הסבלנות אינה בנמצא. חישבו על המילים היוצאות מן הפה, תתקשו לתקן את ההרגשה שיצרתם.

23.03 (יב ניסן) הירח בטל היום משעה 05:17 בבוקר עד למחרת יום ראשון בשעה 17:49 לפנות ערב. מצב הרוח יושפע מאמוציות. הדמיון יעזור לחשוב על רעיונות יצירתיים וזה גם הזמן לחשוב למה אתם מצפים מאחרים.

24.03 (יג ניסן) למרות שהיום ערב חג, השתדלו לא לרכוש משהו חדש עד 17:50. הימנעו מביקורתיות, אבל שימו לב שלא תתפזרו בגלל פרטים. נסו להתמקד במה שחשוב לכם בימים האלה.

25.03 (יד ניסן) חוסר שקט גורם לכם להוציא את המיטב מעצמכם. הלב הנשמה פתוחים להעניק אהבה לכולם ואם נדרשת עזרה, אינכם מהססים. הירח בטל משעה 14:42 בצהרים עד למחרת יום שלישי, חג הפסח 26.03 בשעה 23:32.

26.03 (טו ניסן) היום מתאים למנוחה ולבילוי והנאה מחברת המשפחה, נסו להיות מאופקים ולא להגיב באימפולסיביות, כדי למנוע עימותים סתמיים.

27.03 (טז ניסן) קיים צורך להשתחרר, להיות חופשיים וליזום תוכניות חדשות. אין לכם הרבה סבלנות ואתם זקוקים להרבה אוויר. נסו להתבטא בשקט ורוגע, וההישגים שלכם יהיו טובים יותר. הירח בטל משעה 20:13 הערב עד יום שישי 29.03 בשעה 02:34 לפנות בוקר.

28.03 (יז ניסן) זהו יום נחמד לטיולים, אבל היו מוכנים לכך שלא הכל יתממש לפי התוכניות שהכנתם. זכרו שהירח בטל במהלך היום כולו. מצב הרוח נחמד ועוזר לכם לקבל תמיכה ואהדה, השנינות וההומור משתלבים בכל שיחה. הימנעו מהבטחות שאין ביכולתכם לקיים.

29.03 (יח ניסן) קל לאבד את האיזון, יש נטייה לומר דברים שאתם עלולים להצטער עליהם אחר כך. מכיוון שקשה להכיל את הרגשות השליליים, הם עלולים לפלס דרך החוצה בצורה לא נעימה. דברו עם רגישות, בניסיון לשכנע. יתכן שתמצאו אדם שתוכלו לבטוח בו, שיהפוך לחבר אישי שלכם. הירח בטל מהלילה בשעה 23:24 עד יום ראשון בשעה 06:13 בבוקר.

כלכלה ושווקים:

מצב הכוכבים האינטנסיבי במזל טלה והצרופים יוצרים אנרגיה הדורשת זהירות.
מבנה הכוכבים שהתקיים במהלך השבוע הקרוב וימשיך ללוות אותנו עד סוף החודש, מעיד על כך שכל התחום הכלכלי אינו יציב, מה שישפיע גם על השווקים. כסף מגיע והולך בקלות, לכן אלה ימים שכדאי להשתמש בשכל הישר ולבחון את הסיכונים.

אפשר לצפות לתיקונים בשווקים, בעיקר מחודש אפריל 2013. כוכב אורנוס הוא כמו כרוז בשוק הדובי. האורנוס יוצר נקודת מפנה, כך שהשינויים יהיו בהרבה שטחים, אך בעיקר בשווקים. היסודות לשווקים משגשגים עדיין לא כאן.

מבחן לשווקים יהיה בשבוע האחרון של חודש מרץ ותחילת חודש אפריל 2013.

אני חוזרת ומזכירה את התאריך 20 אפריל 2014, נכון שמדובר רק בעוד שנה, אבל זה יגיע, ומדובר במצב כוכבים שהוא ערעור השליטה בשווקים, אחרי תקופות ירוקות. אנחנו נראה את האירועים כמו אבני דומינו, הנופלים זה אחר זה. יהיה זה תהליך של אכזבות, שבעקבותיו אפשר יהיה להעריך מחדש את המצב הכלכלי ולאן אפשר להגיע. אבל אלה דברים שנוכל לדייק בהם כאשר נתקרב לרצועת הזמן הנ"ל. כך שאפשר להשאר סקפטיים ביחס לכל הכותרות המספרות שיש התאוששות בכלכלת ארה"ב.

אצלנו ממשלה חדשה נולדה:

ממשלת ישראל כצפוי בראשות בנימין נתניהו יצאה לדרך בתאריך 18.03.2013.

ההורוסקופ של הממשלה החדשה מעיד על שינוי יסודי בדרכי העבודה בה תתפקד הממשלה ועם הכוכבים על ציר 6-12, כל אחד ירצה להיות המלך. האתגר של נתניהו הוא עבודת הצוות עם האנשים איתם הרכיב את הממשלה, שכולם יעבדו בשיתוף פעולה. מיקומו של כירון במפה מעיד שלאחר תמרונים ימצאו על פי רוב פיתרונות יצירתיים למצבים נגררים. נקודת ביניים סאטורן/פלוטו, מעידה על כך שלא פעם ההחלטות יתקבלו כיוון שצריך להחליט! יש תאריכים שדורשים סיום התלבטויות וויכוחים, סיעור מוחות בגלל שיש תאריך סיום. תמונת הכוכבים מציגה יכולת טובה גם להוציא לפועל את ההחלטות.
אך צפוייה בעיה, כמה מהשרים הגיעו עם תוכניות גדולות אותן הבטיחו לבוחריהם, המציאות תכתיב את קצב הביצוע (כוכב סאטורן על ציר 1-7 במעגל הקארמה). די מהר הם יבינו מהן האפשרויות בפועל, אולי בגלל שהשמיכה הפיננסית קצרה מדי?

הכוכבים על ציר 2-8 מציגים הרבה רצון טוב אבל גם פשרות. הכוכבים על ציר 4-10 עושים סדר במימוש המטרות. מול גודש האפשרויות, סאטורן (1-7) דורש מיקוד מתוך נקודת מבט ריאלית והוא זה שיביא להתפכחות, מה אפשר ומה אי אפשר ליישם, כך שהמציאות הרעיונית של יוקר המחייה, שוק העבודה, יוקר הדיור וכו' יעברו כמה שינויים וטרנספורמציות.

מבנה המפה של הממשלה החדשה, יתבע מבנימין נתניהו, בתפקידו כראש הממשלה, להיות גם המבוגר האחראי, זה שיצטרך להשקיע הרבה עבודה פנימית בקשרים בין השרים ושאר העובדים בממשלה.

המפה המשותפת של הממשלה עם מדינת ישראל, מחזקת את התמונה, שסדר היום עומד להשתנות, על רקע אירועים סביבתיים משתנים. אנו צפויים לאתגרים לא מתוכננים שידרשו התמודדות, ומאיתנו כעם, ללמוד להיות מאוחדים. בכל זאת יש מקום לאופטימיות עם  שילובי הכוכבים (4-10, 5-11), המבטיחים שהממשלה הנוכחית תגיע להבנות מעשיות ושיתופי פעולה עם ארה"ב ותמיכה של העולם במדינה שלנו.

בחינת הנתונים של שר הביטחון בוגי יעלון עם מדינת ישראל, מראה שהוא יהיה איש ביצוע, והחשיבות הסגולית שלו תהיה יותר ממה שמצפים, מן הסתם כי הוא יצליח ויתפוס עמדת השפעה בתוך הממשלה.

ולסיום, בני בגין בישיבה האחרונה של הממשלה הקודמת (32) ציטט את פרופסור פליישר שאמר בשנת 1987:

"ארץ זו היא ארצנו האחת והיחידה, אין לנו ולא תהיה לנו לעולם אחרת. מותר לנו לאהוב אותה, מותר לנו לשמוח בה כמות שהיא" 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .