eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 29.03.2013-05.04.2013

אי השקט ימשיך להשפיע עד יום שלישי 02.04, אלו ימים שבהם לכולם יהיה צורך להפגין כוח, שעלול להתבטא גם באלימות. חישבו על מעשיכם, על התגובות והמילים  ובעיקר הקפידו על שליטה עצמית בזמן נהיגה. החודש יעורר פעילות, גם אימפולסיבית, שתניע אתכם לעשות שינויים בחייכם. נושאים חדשים יצמחו מתוך כך שיהיה צורך להחליף מידע עם אנשים בפתיחות, אך יש צורך להקפיד גם על ביקורת עצמית ולשמור לעצמכם חלק מהמידע בכספת אישית. אם תיעזרו באסטרטגיה ומחשבה מסודרת תוכלו למצוא את שביל הזהב בין הדחפים המנוגדים הללו. אספו מידע בכל מקום וכך תבססו את מה שתירצו לעשות בדרך עניינית ולהסתמך על עובדות. למרות הרצון להיות אינדיבידואלי ולהציג את "האני" בהחלטיות, אלה ימים טובים לסיעור מוחות בישיבות וכנסים לסוגיהם.

חוסר הסבלנות ימשיך לאתגר אותנו, מאבקי כוח יצוצו והאנרגיה שמניעה את כולנו צריכה להיות מתועלת לכיוונים יעילים, ספורט או משחקי ספורט יכולים להיות למשל בחירה טובה.

האנרגיות היצירתיות והאינטליגנטיות מתגברות במהלך הימים הבאים והן תשפענה על המוטיבציה של אלה העוסקים ביצירה, כתיבה ועיצוב. מבנה הכוכבים הקיים מעיד על כך שהיכולת לקלוט ולפענח נתונים מתחזקת יותר, לכן עם יכולת תפיסה ריאלית וחדה יותר זה הזמן לנוע קדימה עם פרויקטים חדשים, המבוססים על מיומנויות מקצועיות אישיות. הרומנטיקה תופיע בכל גווני הקשת מתחילת חודש אפריל, גם ארוטיקה תציץ ותשפיע על משיכה ספונטנית בין אנשים. במקביל, ובעיקר סביב התאריך 05.04, נסו לשמור על הגינות ויושר, ולהיות ישירים וענייניים בדרך ההתבטאות שלכם כדי למנוע אי הבנות, מאחר ונפטון בתמונה מוסיף גוונים של הונאה. אהבות ממבט ראשון המתפתחות בימים אלה יכולות להישאר באוויר ו/או עלולות לאתגר מחויבות במערכות יחסים קיימות.

לאורך השבועות הקרובים מבנה הכוכבים משפיע על העולם וישפיע על שינויים פוליטיים, כל השיטות המוכרות והישנות מאותגרות על ידי דינאמיקה אימפולסיבית, מהפכים שיביאו לשינויים כלכליים לא רגילים, או התחממות צבאית. גם איתני הטבע ימשיכו להשמיע את קולם בדרכם.

מופע הירח המלא, שהיה בתאריך 27.03, יחד עם מצב הכוכבים שהקיף אותו, גרם, כצפוי, לתאונות קשות ומזעזעות מאוד. במאמר שהתפרסם כאן בתאריך 15.03 נכתב:
"20.03-31.03 מומלץ שלא ללחוץ חזק על דוושת הגז ולהיזהר, במלוא מובן המילה." גם  במאמר לפני שבוע, בתאריך 22.03, נכתב כאן : " חשוב שתהיו זהירים בנהיגה". המשיכו להיזהר גם בימים הקרובים.

זכרתם להזיז את השעון?

29.03 (יח' ניסן) קל לאבד את האיזון, יש נטייה לומר דברים שאתם עלולים להצטער עליהם אחר כך. מכיוון שקשה להכיל את הרגשות השליליים, הם עלולים לפלס דרך החוצה בצורה לא נעימה. דברו עם רגישות, בניסיון לשכנע. יתכן שתמצאו אדם שתוכלו לבטוח בו, שיהפוך לחבר אישי שלכם. הירח בטל מהלילה בשעה 23:24 עד יום ראשון בשעה 06:13 בבוקר.

30.03 (יט' ניסן)) נסו לעשות מה שנידרש בניחותא, בלי עימותים ומאבקים. שחררו והתבטאו בדרככם, בלי לקחת מחויבות שאינכם רוצים בה.

31.03 (כ' ניסן) תחושו יותר חיוניות , צאו למפגשים חברתיים, לטיולים. מצב הרוח טוב והשמחה תלווה אתכם בכל, בין אם זו ארוחת החג או כל דבר אחר שתיבחרו לעשות.

01.04 (כא' ניסן) הירח בטל משעה 07:59 בבוקר עד למחרת בשעה 08:35 בבוקר. האנרגיות עלולות להשפיע על אימפולסיביות, הדחפים מעודדים אתכם לפעול, אבל שימרו את הרעיונות למחר. זהו יום של מפגשים עם פוטנציאל עתידי, אם כי עדיף לממש אותם ביום אחר.

02.04 (כב' ניסן)  מצב הרוח יותר רגוע לצד רצון לנתינה והתחשבות הדדית. בשעות הערב, הנינוחות מתחלפת בחוסר השקט שתופס אתכם ומשפיע בעיקר על חוסר סבלנות.

03.04 ( כג' ניסן) אתם מנסים לשמור על נחמדות כדי להשיג את המטרות שבחרתם. הצורך בשיתופי פעולה עוזר לכם ולאחרים להקשיב למילים. הירח בטל היום משעה 13:34 בצהרים עד למחרת יום חמישי בשעה 11:41 לפני צהרים. האמוציות מושפעות משמועות שמגיעות אליכם, הימנעו מפרשנויות מוטעות.

04.04 ( כד' ניסן), יש נטייה לכעוס ולאבד שליטה בשיחות. נסו להימנע מישירות חסרת טקט, אבל שימרו על ערנות בגלל דיסאינפורמציה.

05.04 ( כה' ניסן) יש אופטימיות באוויר, התקשרות עם חברים היודעים גם לשמח, שיחות מלוות ברגישות וקיימת יכולת לשתף חבר/ה בסיפור אישי. זהו יום טוב להוציא לפועל רעיונות יצירתיים, בלי סחרירים מיותרים. הירח בטל משעה 20:20 בערב עד למחרת בשעה 16:00 אחר הצהרים.

 

 

כלכלה ושווקים:

הדינאמיקה של הכוכבים אורנוס/פלוטו ממשיכה להיות דומיננטית ותמשיך עד חודש מרץ 2015. את התנודתיות בשווקים במהלך השבועיים האחרונים, חוו המשקיעים. הדראמות ימשיכו לסירוגין, בלי רגע דל, ותמיד בתגובות לכותרות של האנשים המשפיעים בתחומים האלה.

דרך הפעילות הבנקאית שהסתירה סודות גדולים בקפריסין, פרצה לתקשורת העולמית וגרמה לאובדן שליטה פיננסי, עם סכנה לפשיטת רגל ושיתקה שם את האזרחים עם בנקים סגורים. קפריסין הצטרפה לגוש היורו בחודש מאי 2004 ולמצבה העכשווי הייתה תגובה מיידית בגוש היורו, בירידת ערך המטבע, עוד אלמנט של המציאות הכלכלית באירופה שלא יהיה קל לפתור. מבנה המפה של קפריסין בהווה מעיד שהם נמצאים בקשיים, גם סוציאליים. ההחלטות על סגירת הבנק ופתיחתו, בתוך רצועת הזמן שהכוכבים מארס, אורנוס ופלוטו בוערים, מעידות על כך שהתהליך לא יעבור בין תושבי קפריסין עם ראש מורכן והזעם יהיה גדול.

הכוכבים  על ההורוסקופ של קפריסין, העוברים על ציר 6-12, חושפים את העובדה שיש הרבה דיסאינפורמציה ומידע שיקרי על מצבה האמיתי, וזה גם ישפיע על המדינה במהלך השנה הקרובה. כניסה למשמעת עצמית בקבלת התחייבויות פיננסיות, מתקבלת עם הכוכבים על ציר 2-8, אבל תחושת חוסר הוודאות עם הנפטון על ציר 1-7 תלווה את המדינה עוד כמה שנים, בעיקר הקושי לתכנן ולמצוא פיתרונות שישרתו את עתידה.

שוב רואים איך הבנקים והממשל דואגים קודם לעצמם, והמשקיעים משלמים את המחיר. הפעילות של הפדראל רזרב, הבנק המרכזי בארה"ב והפעילות של הבנק המרכזי באירופה, מלווה תמיד בסודיות ואין ספק שהם ממשיכים באותה שיטה, והתוצאה היא ירידת הערך של הדולר והיורו.

הימים הקרובים עד לתאריך 02.04 עדיין פגיעים, ורצוי להיות זהירים יום יומיים נוספים.

אני מזכירה לכם שאנחנו לקראת עונת הליקויים, הראשון והשני יתרחשו במזל שור-עקרב. ליקויים שלא ישאירו את השווקים והכלכלה אדישים. הליקוי הראשון יהיה בתאריך 25.04.

אצלנו:

יאיר לפיד, שר האוצר, שבפייסבוק הציג את עצמו כמשה רבנו ולכן כדאי ששר החינוך ממפלגתו יעדכן אותו: "והאיש משה ענו מאד מכל אדם אשר על פני האדמה" (ספר במדבר יב' פסוק 3). האם הוא יהיה כמשה, ישפטו האזרחים.

ממפת ההשבעה שלו לממשלה, ניתן להבין שלא יהיה לו כוח לעשות את הדברים כפי שהוא רוצה (כוכבים על ציר 1-7 ועל ציר 2-8). הוא יחווה את אילוצי התקציב, ויבין שיהיה עליו לשכוח את תכניותיו לסדר יום חדש. ההצלחה שלו תושג אם הוא יציג תוכניות ריאליות שיתאימו למציאות, למרות שהן שונות ממה שהוא תכנן. לפניו שנתיים יצירתיות.

נפתלי בנט, שר הכלכלה והמסחר:

מפת ההשבעה שלו עם מפת המדינה מציגה אדם אחראי מאוד, היודע מהי עבודת צוות ויכולת לראות דברים בפרספקטיבה. הוא יהיה האדם שיתרום לאחדות ועבודת הצוות בממשלה. בנט, יגלה עמדות שקולות ואחראיות בצמתים חשובים, למרות שהוא מייצג מפלגה עם דעות מוגדרות.

ציפי לבני, שרת המשפטים:

דגלה של ציפי לבני בבחירות והמסר של מפלגתה היו חשיבות המו"מ עם הפלשתינאים. במפה האישית שלה עם המדינה רואים את השפעת הכוכבים על ציר 6-12, כלומר היא תידרש לתמרן במציאות בלתי אפשרית. הרעיונות וההצעות שתציג לא יהיו אלה שהיא הייתה רוצה, אלא כאלה המוכתבות על ידי הממשלה. הכוכבים על ציר 2-8 מעידים שלא תוכל לבטא את עצמה אלא לזמנים קצרים, תהיינה תקופות קצרות בהן נישמע אותה בכלי התקשורת המגוונים, אבל התסכול שלה ילך ויגבר בגלל המעברים בין תחושת הכוח לפשרות מוכתבות. למעשה היא גם תעמוד במבחן לאתיקה והמוסר האישי במכלול התפקידים שקיבלה על עצמה, גם כשרת המשפטים.

מחשבות אסטרולוגיות על אביב 2013 – עונת הליקויים:

אנו לקראת תקופה בה יתרחשו 3 ליקויים. ליקוי לבנה ראשון יגיע בתאריך 25.04 ואחריו בתאריך 10.05 ולבסוף בתאריך 25.05. אבל את עונת הליקויים אפשר להתחיל עם מולד הירח במזל טלה בתאריך 10.04. בנוסף לכך במהלך חודש מאי הכוכבים אורנוס/פלוטו יגיעו למנעד מדויק, ובאותו לוח זמנים הצמידות מארס ויופיטר יפגשו עם כוכב מארס בהורוסקופ של ארה"ב, כל אלה ישפיעו על מאבקי כוח, קונפליקטים שיתפתחו וישפיעו על ארה"ב עם מדינות אחרות. האם נהיה עדים להתפתחות קונפליקט חדש? האם נשמע על  אלימות קשה בתוך המדינה? או התפתחות בתחום הצבאי או מעורבות צבאית? יש כמה נקודות על פני הגלובוס שהן רותחות, צפון קוריאה, סוריה ואירן. האביב מביא איתו מופעים של אירועים קוסמיים חזקים, שעלולים להשפיע על כולם. מדובר במבני כוכבים שאופיים אש, אנרגיה חזקה וחוסר שקט. המשמעות היא שהאינטנסיביות תהיה גדולה יותר, תטלטל את העולם, ולא תאפשר לשמור על יציבות או סטאטוס קוו.

ממפת האביב, (אינגרס 20.03.2013 ) עלינו להבין שהיקום לא יהיה כמו שהיה, וכך גם חיינו ישתנו בהלימה. רבים מאיתנו נמנעים משינוי בגלל הפחד והסקפטיות. המוכר והקיים נותן ביטחון, אבל מקבע ומקשה להשתחרר. בשנים הקרובות תהיה הזדמנות לבטא את מאווי הלב והנפש, לבחור חיים עם משמעות.

" אם אדם מתחיל עם וודאות, הוא מסיים עם ספקות. אך אם תנוח דעתו להתחיל עם ספקות הוא יסיים עם וודאות" ( פרנסיס בייקון)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .