eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 05.04.2013-12.04.2013

בימים הקרובים האנרגיה האינטלקטואלית והיצירתית מתחזקת. אלו ימים טובים לאלה מכם העוסקים בכתיבה או בתחומי עיצוב ואופנה. אלה שצריכים להבין תהליכים לפני שהם מקדמים אותם, או שזקוקים להתבוננות נוספת, ירגישו גם שהיכולת הזו מתחדדת ועוזרת להתקדם בתוכניות בהן יש מקום לבטא את המיומנויות המקצועיות שלהם.
סביב התאריך 07.04, השתדלו לשמור על הגינות, לומר דברים בצורה חד משמעית כדי למנוע מצבים של חוסר הבנה. התאהבות ופלרטוטים מתעוררים כהרף עין, אבל הכוכבים אינם מבטיחים מימוש. מבנה הכוכבים מעורר את הרומנטיקה, החושניות והארוטיקה כבר כמה ימים וזה ימשיך להשפיע עד סביבות התאריך 10.04. אף על פי כן, מומלץ לבדוק את הרקע של בן/ת הזוג בגלל שיתכן שקיים איזה סוד או שהונאה כלשהי עלולה להיחשף בעתיד ולגרום לאכזבה ועוגמת נפש.

מולד הירח בתאריך 10.04 מתקיים לצד כוכבים שיקשו לשמור על איפוק, בעיקר בתחום הרגשי (תשוקות), במיוחד כשמזל טלה מוכר כחסר בושה. זה זמן נחמד להתכנסות חברתית, תקופה טובה לבסס קבוצה או חברה, בעיקר בכל הקשור לבילוי או שעשועים. בנוסף זו תקופה טובה לפתור חילוקי דעות במערכות בינאישיות או ליצור בריתות.

בתאריך 11.04 היזהרו בנהיגה. השילוב של מולד ירח בטלה עם המארס, "לא חגיגה".

בתאריך 12.04 כוכב פלוטו נעצר וחוזר על עקבותיו. הימים סביב התאריך הזה ידרשו מכם זהירות גדולה בניהול המערכת הפיננסית שלכם,  ובעיקר הקפידו על זהירות בבחירת האדם שמנהל לכם את הקרנות האישיות. עצירת פלוטו היא גם לא חגיגה והימים סביבו נפיצים.

מפת האביב 2013 מציגה תקופה אינטנסיבית ארוכה מאוד ברחבי העולם, לצערי הרב המבנה האלים של הכוכבים במפה, מספר גם על אלימות, מלחמות, שפיכות דמים וטרור, וזה לא מדלג עלינו. נקווה שזו טעות והתוצאה תתבטא על פני כדור הארץ, בתנועות חברתיות או ראדיקליות אמיצות שירצו שינוי אמיתי. אם נביט על המסרים של הכוכבים ונחשוב שיש לנו יכולת להיעזר בחוכמה ובאינטליגנציה של היקום בכדי ליצור מצבים חיוביים, נוכל לגרום שינוי לטוב. כוחות יצירתיים ידריכו אותנו להתפתחות, שתביא לתוצאות חיוביות לכל האנשים.

עונת הליקויים מגיעה, בתוך פרק הזמן שבו אורנוס בריבוע לפלוטו יגיע שוב לדיוק, מנעד שעוצמתו גדולה וכולנו חשים בו. באותה תמונה לא נפקד מקומו של מארס (אל המלחמה). כבר עתה אפשר לראות איך העולם "מתחמם", צפון קוריאה מאיימת על דרום קוריאה ועל ארה"ב וזה נראה הפעם (לפי מפת ההשבעה של אובאמה) רציני יותר, (ברצועת הזמן שתתחיל ב 09.04 עד 23.04, עם דגש על 14.04-18.04.) אובאמה, שביקר כאן, הצהיר על מחוייבותו (?) כנשיא ארה"ב בחוסר סבלנות כלפי אירן גרעינית, ארצות המערב לצד ארה"ב מעורבים מאחורי הקלעים בהפלת המשטר בסוריה ובמצרים אי השקט נמשך, כך גם עם הפלשתינאים אצלנו. הליקויים דוחפים את כל הנושאים האלה ועוד כמה שאנחנו עדיין לא יודעים, לעלות על המדף הקדמי שבוער בחיינו.

לאורך השבועות הקרובים, מבנה הכוכבים משפיע על העולם וישפיע על שינויים פוליטיים, כל השיטות המוכרות והישנות מאותגרות על ידי דינאמיקה אימפולסיבית, מהפכים שיביאו לשינויים כלכליים לא רגילים או להתחממות צבאית. איתני הטבע ימשיכו להשמיע את קולם בדרכם ויתכן שבגלל הליקויים העוצמה והתדירות תגבר, או שמזג האוויר יהיה הגורם ל"צרות" לא צפויות.

**************

05.04 (כה' ניסן) יש אופטימיות באוויר, התקשרות עם חברים היודעים גם לשמח, שיחות מלוות ברגישות וקיימת יכולת לשתף חבר/ה בסיפור אישי. זהו יום טוב להוציא לפועל רעיונות יצירתיים, בלי סחרירים מיותרים. הירח בטל משעה 20:20 בערב עד למחרת בשעה 16:00 אחר הצהרים.

06.04 (כו' ניסן) אתם חשים אקטיביים עם נטייה לאימפולסיביות. עצרו וחישבו לפני שאתם פועלים, יש אנשים רגישים שיפגעו מהתגובות שלכם, דבר שלא תירצו שיקרה. האווירה רומנטית בשעות הערב, אבל לא כל הציפיות מתממשות.

07.04 (כז' ניסן) יציאה מרוטינה תאפיין את היום. כוח הרצון יעזור להשלים דברים שתכננתם. הקשבה לזולת תעזור גם.

08.04 (כח' ניסן) הירח בטל משעה 07:09 בבוקר עד שעה 22:03 בלילה. המשיכו את השגרה, בלי לעשות דברים חדשים.

09.04 (כט' ניסן) תתעוררו לקראת יום חדש שיכיל גם ריגושים, ואם אלו לא יגיעו אתם תיצרו אותם. ישנם מפגשים יזמיים עם תקוות גדולות והרעיונות יזרמו בשפע.

10.04 (ל' ניסן) ציניות ומצבי רוח ילוו אתכם עם הרבה ספקות, אבל אלו יעברו במהלך היום. תחפשו את עצמכם בתוך רומן, סרט או תחרות ידידותית. יוזמה חדשה תביא להתפתחות שתשרת את האינטרסים האישיים. הירח בטל היום משעה 19:24 בערב עד למחרת בשעה 06:22  בבוקר.

11.04 (א' אייר) יום נעים לצאת לפסק זמן קצר מהשגרה. אתם מחדשים הזדמנות שפספסתם, ויכולים להצליח ביעדים שלכם.

12.04 (ב' אייר) תוכניות שהתקדמו לאורך זמן ביציבות, עלולות להיתקע. נחישות וביטחון בלי ארוגנטיות יעזרו לכם להתגבר על המכשולים שצצו.

כלכלה ושווקים

ליקוי הלבנה בתאריך 25.04 וליקוי החמה בתאריך 10.05 ישפיעו בסדרת משברים כלכליים, אישיים, חברתיים ומדיניים. כמה שיטות של בנקים יחשפו כמסוכנות, בעיקר אחרי שלמדנו על מה שמתחולל בבנקים בקפריסין וההשפעה על הכלכלה שלהם… עצוב. יתכן שנשמע על עוד כמה בנקים באירופה שינסו "לחקות" את הבנק בקפריסין במאי 2013. יציבות חלק מהבנקים בארה"ב גם היא עומדת בסימן שאלה.

אצלנו, כמו שנכתב כאן לאחרונה, המצב הכלכלי אינו קטסטרופאלי כמו שמנסים להציג גורמים אינטרסנטים בתקשורת. בשנה הקרובה קיימת יכולת ליצור מנגנוני צמיחה, או להמשיך את אלה הקיימים, יתכן גם שהזרמת הגז תביא התפתחות חיובית. אנו נשמע על נתונים כלכליים שיפתיעו לטובה.

הדאגה שהתעוררה עם המשבר בשנת 2008, הביאה בתאריך 03/01/2009 להנפקת הביטקויןBITCOIN , מטבע שנסחר באינטרנט, ארנק שנמצא בחשבון אינטרנט אישי, ובהרבה מקומות הפך להיות סחיר. הבעיה שלי כאסטרולוגית, היא שהמקור אינו ידוע, יש כמה השערות, אם המוצא הוא באירלנד או ביפן, או אולי במקום אחר. הסקרנות התעוררה מאחר שהמטבע בראשיתו היה שווה רק כמה סנטים, ובהווה הגיע שוויו ל-100$. כלומר, סוחרים משתמשים בביטקוין בשווקים הפתוחים. אשמח אם מי מהקוראים ידע לתת את המידע החסר כדי להעשיר את כולנו. הספקנות בנושא גם היא מובנת, אבל נזכור כיצד התקדמנו בעידן המחשב, הפייסבוק ואתרי החדשות, זכרו כיצד חדר והשתלט הטלפון הנייד על חיינו, אייפון אייפד וכו'. אנו בעידן שבו ההתפתחות הטכנולוגית ממשיכה להפתיע, כך שבתוך חוסר הוודאות הכלכלי הכל יכול להיות, בעיקר כשביטקוין שלא נמצא בשליטת הבנקים או הממשלות (אין פיקוח של נגיד כלשהו..) חי קיים ובועט.

אשר לשווקים, הכל נזיל. יתכן שבארה"ב, השווקים יהיו מבטיחים יותר ואילו במזרח מאכזבים. המבנה של הכוכבים אורנוס/יופיטר ופלוטו לקראת אמצע 2013, מסמל על פי רוב פשיטות רגל, כך שהחוכמה תהיה לעזוב בזמן. המסקנה השתדלו לשמור על שליטה בהתנהלות.

אצלנו:

רצועת הזמן, מעתה ועד סוף אוגוסט אינה נחמדה מבחינה ביטחונית. לא, עדיין זה לא עימות עם אירן. הכוכבים המציגים בהווה את הבעיה הביטחונית מתאימים למצב זמני, הגורם פגיעות. לאורך השבועות האחרונים חזרתי וכתבתי על מצב הכוכבים הנפיץ והרגיש שבאופיו הוא אלים. סימן השאלה הוא האם ההתפתחות תהיה שוב עם הגבול בדרום עם חמאסטאן? או "בלגן" עם סוריה? האם אי השקט עם הפלשתינאים יסלים?
האנרגיה המושפעת מליקויי הלבנה והחמה, לצד הכוכבים על ציר 2-8 מחזקים את הפוטנציאל מעתה ועד סוף אוגוסט, ובנוסף כוכב מארס במזל שור יגיע למולות עם סאטורן על ציר 1-7 יחד עם הליקוי לבנה בתאריך 25.04.

אשר לאירן, מבנה הכוכבים יוצר מצב שמעיד על דחיית פיתרון (ציר 1-7), בגלל לחצים חיצוניים (2-8). יתכן מאוד שאחרי ספטמבר 2013, מדינת ישראל, תציג דרישה ל"בת הברית" ארה"ב, לקבוע לוח זמנים ברור. אחרי המיסמוס והניסיון לערפל את ההתחייבות שניתנה בחצי פה.

שלי יחימוביץ –ראשת העבודה:

תיזכורת:  בעיקבות המהומה ואי השקט ביום חמישי 04.04.13 בכנס וועידת מיפלגת העבודה:

במאמר שנכתב כאן ב27.01.2012  "… הבעיה שיש ניגוד בתוך ההורוסקופ שלה עם המדינה, המקשה על בנייה לטווח ארוך. יחימוביץ' נמצאת עתה בתקופה שבונה אותה, אבל המגמה הזו תתהפך תוך זמן קצר, והמשמעות היא שיחימוביץ' לא תוכל לנוח על זרי הדפנה לטווח הארוך, ויהיה עליה להתמודד כל פעם מחדש על מקומה. היא לא תקבל "שקט תעשייתי" במפלגה, מאחר שאחרי כל הצלחה מישהו ימתין לה בפינה כדי לערער אותה. הנסיבות החיצוניות עלולות לעורר חוסר-ודאות שיערפלו התמונה, כזו שלא תעזור לה לבנות אסטרטגיה ארוכת טווח. "

במאמר נוסף שנכתב כאן, ב07.10.2012, "…במבנה הכוכבים שלה עם מדינת ישראל מככב כוכב נפטון על ציר 1-7 והמשמעות היא שבמבחן התוצאה, היא לא תצליח למנף את עצמה, היא תגיע עד לנקודה בה יבינו שהיא בזבזה את הקרדיט שקיבלה…"

" המדינה דואגת לאושר הכלל ולא לאושר איזה מעמד שהוא" (אפלטון)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .