eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 12.04.2013-19.04.2013

מקבץ כוכבים במזל טלה, כמוהו כמו כדור אש בשמים. האנרגיה דליקה ומיום רביעי האחרון 10.04, בו היה מולד ירח במזל טלה, אנחנו לקראת עונה אינטנסיבית מאוד.
במובן האמוציונאלי, האגו האישי נמצא במקום ראשון וכל אחד מעמיד את עצמו במרכז,  מכריז "אני כאן". האנרגיה הזו תשפיע לאורך זמן, הכוח הוא פעיל ומפעיל, ודוחף אותנו לחפש כיוון בעל משמעות לחיינו. הדגש בזמן הקרוב יהיה על האינדיבידואליות, כוח רצון לבנות את עצמנו, וזה גם זמן להצהיר על מטרה אישית. הטלה הוא לוחמני, הוא המנהיג, הוא אמיץ ומוכן לזנק מהצוק בלי מצנח, לוקח סיכון רק בגלל שזה מאתגר אותו והזהירות  אינה מילה המצויה בלקסיקון שלו. אלה ימים בהם אנחנו מתווכחים, נלחמים וההתפרצויות הן אמוציונאליות. האגו במיטבו, גורם לבעוט בזולת, גם מילולית ולא רק פיזית. הסגנון גס יותר והכוכבים במזל טלה, יוצרים חוסר סבלנות, גורמים להליכה עם ה"ראש בקיר".
גם אריס, אחותו של כוכב מארס, נמצאת במזל טלה וגורמת למצבים של חוסר הסכמה, מעוררת קינאה, אוהבת פרובוקציות ובקיצור, עושה צרות מתוך הנאה. מבנה הכוכבים הסוער במזל טלה, הוא זה שגורם לכל העולם להיות ב"היכון", מצב שילך ויסלים, המתח ימשיך עם צפון קוריאה ומשברים צפויים בעוד כמה מקומות, גם במזרח התיכון.

זה הזמן לקחת אחריות ושליטה, לכוון את האנרגיה למטרה בעלת ערך או לפרויקט בעל משמעות, אל תבזבזו זמן על מלחמות ומאבקים, כוונו את כוח רצון שלכם לפרויקטים שהחלטתם לעשות, זו ההזדמנות שלכם לשנות בכדי לבנות ולקדם תוכניות.

זו תקופה, שבה מבנים ישנים ודברים ישנים, מפנים מקום לדברים חדשים. הכוחות הישנים זזים הצידה, או שמכריחים אותם לעזוב, על מנת שהחדש יקבל את מקומם.
כוכב פלוטו נעצר, היום, 12.04 ויגרום למאבקי כוח בסביבתכם. עצירתו של פלוטו מביאה גם לשינויים ביקום עם רעידות אדמה, התפרצויות הרי געש, ואסונות טבע אחרים.

המפגש בין השמש וכוכב מארס צפוי להתקיים בתאריך 18.04, אבל השפעתו ניכרת כבר מהשבוע האחרון וזה בא לביטוי בתאונות הקשות שהיו, ההמלצה היא להמשיך ולהיזהר. מקבץ הכוכבים כולו גורר אנשים למתחים וגורם ליזום פעולות ללא מחשבה. הכעס והמתח נמצא באוויר עד לתאריך 22.04. האופי התחרותי טוב בכדי להשלים משימות, הוא זה שדוחף להצלחה, הבעיה היא האגו החזק, לצד המתח באוויר, שעלול גם לגרום לתגובות מתסכלות, לכן חישבו לפני שאתם מתבטאים בכעס ונכנסים לעימותים מיותרים. אל תתנו לאגו להשפיע על המזג שיוביל להתפרצויות, מאחר ואינכם יודעים מה מצבו הנפשי של האדם מולכם ומה עובר עליו.

תזכורת: ליקוי הלבנה יחול בתאריך 25.04, כזכור לקוראים הוותיקים, מומלץ להימנע מפעילות חדשה כבר כשבוע לפני, כלומר מהתאריך 18.04  מאחר וההתפתחות עלולה להיות לא כפי שמצפים לה. אלה מכם העוסקים בספורט אתגרי היזהרו מאוד. מבנה הכוכבים המתלווה לליקוי הלבנה הקרוב, גורם לפציעות, שברים, בעיות שיניים ובעיות הקשורות בעור. גם במערכות יחסים היו זהירים יותר מאחר וזה מבנה שיש בו רוע. למחרת הליקוי לבנה,וגם בימים שאחריו, תוכלו לקבל החלטות חשובות ומשמעותיות.

***********

12.04. (ב' אייר) תוכניות שהתקדמו לאורך זמן ביציבות, עלולות להיתקע. נחישות וביטחון בלי ארוגנטיות יעזרו לכם להתגבר על המכשולים שצצו.

13.04 (ג' אייר) יתכן וצצים נושאים המקשים על יציבות ושקט. נסו לשמור על איפוק ונחמדות כדי להתגבר על אי נוחות. הירח בטל משעה 15:29 עד שעה 17:13 אחר הצהרים, לאחר מכן התקשורת חוזרת ועוזרת לכם ללבן בעיות ולפתור אותן.

14.04 (ד' אייר) אתם קמים ליום חדש עם אנרגיה טובה. מצב הרוח משתנה במהירות מצד לצד. אל תנסו להכתיב לאחרים כיצד להתנהל. משעות הערב, מצב הרוח מלא חיוניות וההומור חוזר לחייכם.

15.04 (ה' אייר) קיים צורך בפעילות פיזית ומנטאלית, זה הזמן לבחור לאן לפנות ולכוון את האנרגיה לשם בדרך מועילה. הירח בטל  משעה 22:40 בלילה עד למחרת בשעה 05:49 בבוקר.

16.04  (ו' אייר) יום נעים לבלות עם המשפחה, או עם חברים שאתם רואים אותם כמשפחה. נסו להימנע מכל מה שעלול לעורר דאגה היום, פיתחו את הלב ותקבלו בתמורה הבנה ואוזן קשבת.

17.04 (ז' אייר) קל לכם יותר ואתם מוכנים לסלוח אם יש צורך. הרגשות חזקים יותר ולכם עצמכם קשה להתגונן, חפשו את הפינה שלכם, אם זה הבית או עם בילוי במחיצתם של  אלה שאוהבים אתכם.

18.04 (ח' אייר) עקשנות או אגרסיביות לא תועיל לכם בשום מקום היום. הירח בטל משעה 15:30 בצהרים עד 18:14 לפנות ערב. היצירתיות מתעוררת ואולי גם הרומנטיקה מוסיפה נחמדות.

19.04 (ט' אייר) ההתבטאות העצמית שלכם במיטבה, יש איזון טוב בין האינטואיציה ויכולת ההתבוננות העוזרת לכם גם להסיק מסקנות נכונות. אתם משאירים פתח לחוויות משמחות והתנסויות חדשות. הירח בטל משעה 23:49 בלילה עד למחרת בשעה 04:09 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים:

עצירת כוכב פלוטו בתאריך 12.04 לפני הנסיגה, במנעד עם האורנוס, תביא לשינויים במצב הכלכלי. אנשים שהמפה האישית שלהם מושפעת עתה ממבנה כוכבים זה, ירגישו בשינוי. בזמנים האלה היו זהירים מאוד בניהול קרנות פנסיה, או קרנות אחרים שייעודן להעניק לכם הכנסה בעתיד. כוכב פלוטו, נוטה לשינויים עמוקים ואינטנסיביים והשפעתו היא גם על נכסים משותפים ושותפויות. זו תקופה הגורמת לכל אחד להביט על מצבים מזוויות ראייה אחרת.

האנרגיה החזקה של מזל טלה עדיין משפיעה וגורמת לאי שקט בשווקים. אבל בהדרגה, כוכב אחר כוכב יעברו למזל שור, הרגוע והסבלני. יש הרבה כסף לאנשים, המחכה על המדף בצד, כדי להשתלב שוב בשוק ההון. זה ישפיע על המדדים ויש צפי שהשווקים יתקנו את עצמם, במידה וזה לא קורה בקרוב, נתמודד עם מציאות קשה יותר, בעיקר אם השווקים יעלו מעל ומעבר, יהיה מהפך בלי אזהרה מראש. השוק שאינו יציב, יביא לכמה מצבים מטלטלים. כוכב וונוס יעבור למזל שור בתאריך 15.04, למי מכם שעוסק
ב- COMMODITIES, מעבר כזה על פי רוב מביא לעליות במחיר הכותנה. שווה לעקוב אחר זה.

עונת הליקויים המתחילה בתאריך 25.04, תביא בזרועותיה שערוריות ואו משברים כלכליים. ליקוי הלבנה וליקוי החמה בתאריך 10.05 במזלות שור/עקרב, שהם מזלות פיננסיים, יטלטלו את העולם הפיננסי בעולם כולו.

תודה לקוראים שהעבירו מידע מגוון על הביטקוין. בינתיים בשבוע האחרון המטבע הווירטואלי קיבל כותרות בכל כלי התקשורת בארץ. אבל הבעיה שלי כאסטרולוגית נשארה, איזו מדינה הייתה הראשונה לסחור בו. הפרטים בתעודת לידה של הביטקוין כמעט מלאים, אבל היכן זה התחיל. מידע בנושא, יכניס אותנו לעולם המסתורי, ונוכל לדעת האם זו פירמידה, כמו שחלק מכם חושבים או שינוי אמיתי שישפיע על כלכלת העולם.

 

מלחמות הסייבר:

אנו עדים לפעולות של כוכב אורנוס במזל טלה, מלחמת המחשבים במחשבים, עליה נכתב כאן לראשונה בתאריך 5 במרץ 2010, כאחת מדרכי הביטוי האפשריות בשילוב של מזל טלה הלוחמני וכוכב אורנוס המסמל את הטכנולוגיה החדישה ביותר:

"אורנוס קשור ללא צפוי, להפתעות. הוא מייצג את העיקרון של מה שלא ראינו ולא ציפינו לו. אורנוס מתקשר באסטרולוגיה לטכנולוגיה חדישה. עכשיו, ממזל דגים, הוא עובר למזל טלה הלוחמני. מזל טלה היוצר קונפליקטים צבאיים, מה שמעורר חשש מכלי נשק חדשים ומפתיעים, כמו כלי נשק שיש להם יכולת הדומה לרשת מחשבים כלל-עולמית. האם אפשר שנחזה במתקפה אינטרנטית? שימוש במחשבים ככלי נשק?".

בהמשך, ביוני 2010, נחשפה תולעת שנקראה STUXNET ולאחר גילויה, בדצמבר 2010, אמר מומחה מחשבים גרמני, שהיה שותף בניתוח תוצאות פגיעת הווירוס במתקני הגרעין האיראניים: "שליחת הווירוס הממוחשב הייתה יעילה כמו מתקפה צבאית ואפילו טובה יותר".

כעת אנו כבר יודעים שזה לא קוריוז והתחזית בחודש מרץ 2010 התממשה. יש מלחמה ושמה "מלחמת סייבר" וגם אנו כאן, במדינה, מותקפים ומתקיפים.
אין סימני שאלה שבנוגע לכך המלחמה הזו מתרחשת גם בדרכים לא ידועות, שעדיין לא נחשפו, ובמדינות העולם הוקמו מטות עם מוחות מתוחכמים להתמודד במלחמה שמקומה הוא בין המחשבים.

 

יחסי טורקיה-ישראל וארה"ב:

תזכורת למאמר שהתפרסם כאן בתאריך09.09.2011 על יחסי מדינת ישראל וטורקיה: 
"המפה המשותפת (קומפוזייט) בהווה מעידה על חוסר ודאות. כוכב נפטון ממשיך להיות דומיננטי על ציר 1-7, עד חודש דצמבר 2011. בהמשך מגיעה נקודת ביניים של ראש דרקון/נפטון על ציר 1-7 במהלך שנת 2012.

חוסר החלטיות, מבוכה ומצבים מעורפלים. למרות הצהרותיו הקשות והבומבסטיות של ראש ממשלת טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן…,זה יהיה כל פעם כמעט, אבל לא עד הסוף… בכל פעם "עקיצה מכאיבה" ומאיימת.
חשוב לציין שהמפה המשותפת של טורקיה ומדינת ישראל היא טובה בבסיסה. קיימים תקשורת וקשרי מסחר הדדיים… יש כוכבים על ציר 5-11, כך שקשרי המסחר ימשיכו, גם אם אלה לא יהיו בכותרות".
בדיעבד התברר שאכן קשרי המסחר המשיכו כמעט בכל המישורים.

תמונה עדכנית למערכת היחסים: במפה המשותפת בין מדינת ישראל וטורקיה
(29.10.1923) אפשר לראות שהמערכת בנויה עם עליות וירידות. לא ניתן להגיע להרמוניה מוחלטת מאחר והמעגלים בין המפות מנוגדים. כך שלצד הקונפליקטים יש גם אינטרסים משותפים, ולכן לא היה ניתוק של ממש וגם לא יהיה, כי שיתוף הפעולה חשוב לשתי המדינות. בהווה קיים מבנה כוכבים על ציר 2-8 שמביא את מאבקי הכוח, ואלה גם מספרים שלמדינת ישראל יש את היכולת למחול על כבודה, גם אם זו בחירה מאולצת, מה שאין אצל הטורקים, והשיקולים המנחים הם חשיבה על העתיד. המגמה הזו מסתיימת בשנת 2013, והמגמות החשובות מופיעות בהמשך במהלך 2014 והן יופיעו על הצירים    4-10 ו- 5-11. כך שעל רקע האירועים המתרחשים מסביב, שיתוף הפעולה ילך ויתחזק, כלכלית ומדינית.

יתכן מאוד שבחודשי קיץ 2013 תהיה שוב מהומה גדולה, אולי הודעה שטורקיה מתנתקת, (יתכן שזה קורה בגלל עימות שלנו עם הפלשתינאים), אבל זה זמני לגמרי וחסר משמעות כשבוחנים את הכוכבים האחרים. הקשר בין טורקיה וישראל ממשיך להתקיים.

עוד זוג מפות שנכנסות למשוואה הזו, הן כהונת הנשיא אובאמה השנייה (20.01.2013) והקדנציה השנייה של ראש הממשלה בנימין נתניהו. השוואה בין המפות ומפת הקומפוזייט (מפה משותפת) מציגות שקיץ 2013 עלול לעורר קונפליקט, אולי בגלל שארה"ב מנסה למשוך זמן ומדינת ישראל תדרוש לוח זמנים ברור ומוגדר (בנושא אירן מן הסתם). במחצית הראשונה של הקדנציה השנייה שלהם, שני אלה לומדים לעבוד ביחד, וככל שהזמן יעבור המציאות המורכבת של האזור תחייב אותם להיות מתואמים ביום יום, גם אם יעלו על מהמורות מפעם לפעם.

שנת 2014 מציגה שלמרות חילוקי הדעות יהיה שיתוף פעולה הדוק בין השניים. שיתוף פעולה שהוא מעשי הרבה יותר ממה שרואים בפועל, למרות שלפעמים יחשפו דברים, רוב הפרטים ישארו חסויים.

מבנה המפה המשותפת של מדינת ישראל וטורקיה, והמפה המשותפת של כהונת אובאמה והקדנציה השנייה של נתניהו, מציגים לנו מעגל אחד תואם, שמסביר כיצד השפיע הביקור של הנשיא אובאמה והמפגשים שלו עם נתניהו, והשליך על המפה המשותפת ישראל-טורקיה. הנקודה המשותפת בין המפות מופעלת בשנת 2014, וזה הרמז לשיתוף פעולה אזורי בין ארה"ב, טורקיה ומדינת ישראל.

"הזמן הוא המלמד היותר נשגב ומחכים" ( ר' משה אבן עזרא)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .