eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 19.04.2013-26.04.2013

בימים הבאים, הכוכבים עוברים בהדרגה למזל שור, היום, 19.04 עוברת השמש ואחריה יעבור כוכב מארס, ואלה יצטרפו לוונוס, שכבר החלה את דרכה במזל שור.
מזל שור אמנם מסמל מתינות, רוגע ויציבות, להם כולם מייחלים אחרי חודש נמרץ וחסר שקט, אך הוא לא יבטיח זאת בשבוע הראשון, כלומר משבת 20.04 עד סוף השבוע הכוכבים ימשיכו להיות נפיצים. סגנון הדיבור ישלב וויכוחים ויהיה קשה לפייס ולמתן את המילים והטון. ילוו אותנו מתח וחוסר סבלנות לצד עקשנות וחוסר רצון להתפשר, מה שיחזק את התסכול ותחושת ההתמודדות. עוד מבנה כוכבים המופיע בימים האלה לא יאפשר שיחות שטחיות ותגובות סתמיות לא יספקו את האדם איתו תדברו, לכן אל תיכנסו לוויכוחים אם אינכם מוכנים לשמוע את כל ההיסטוריה, בלי מסננת. המילים לא תהיינה עטופות בנייר צלופן, ללא קישוטי פרחים ופרפרים, וחוסר הנחמדות יביא אתכם לשמוע דברים לא נוחים, סביר גם שלא תאהבו את הדברים בדרך שבה יוצגו לפניכם.
כך זה עם פלוטו, שחושף כל דבר ולא חשוב מה המחיר. בתאריך 22.04 אופי מנעד הכוכבים יגרום לכם להרגיש שמישהו שפך עליכם דלי מים קרים, לא יהיה נעים לשהות בחברה. תחושת הלחץ תקשה על התבטאות, בעיקר מבחינה רגשית. במקום להרגיש ממולכדים, נצלו את היום להתמודד עם אחריות פיננסית, ברמה האישית או המשפחתית, זהו יום טוב להכנת תקציב.

אנחנו בשבוע המוביל אותנו לליקוי הלבנה שיתקיים בתאריך 25.04, הראשון בסדרת הליקויים. ליקוי משפיע לאורך כמה שבועות לפני ואחרי היום בו חל. כל פעולה שתעשו בשבוע הזה, לפני הליקוי, לא תתקדם כפי שאתם רוצים, ועלולה גם להפתיע בתוצאה שלה, בעיקר בגלל שמיבנה הכוכבים סביב הליקוי הוא מסוכן. הימנעו מפעילות ספורט אתגרי. יש צורך להיות רגישים יותר במו"מ, מאחר והרוע יצוף למעלה. חוסר הוודאות יסתיים 24 שעות לאחר הליקוי, ומהתאריך 27.04 תוכלו לקבל החלטות משמעותיות. כוכב מארס יעבור על מעלות הליקוי בתאריך 28.04, והמולות בין סאטורן והשמש יעברו על מעגל הקארמה 1-7 של המדינה. אלה ימים שהזהירות נדרשת במיוחד, מאחר והמפגש של כולנו עם הכוכבים האלה עלול לעורר תסכול וכאב. לצערנו הרב ההיבט הזה משפיע על הירח בהורוסקופ המדינה שלנו, הירח מסמל את העם בהורוסקופ מדיני (מבנה הכוכבים הוא מתמשך עד אוגוסט לסירוגין).

הכוכבים ברמה אישית ישפיעו על עומס רגשי והתגובות תהיינה דרמאטיות מאוד.
הליקוי ישפיע במהלך החודש על היחסים האינטימיים, הניסיון להציג כל דבר בשחור ולבן יציף מתחים חבויים ותסכולים בכל הרבדים במערכות יחסים, אבל אל תקטרו למישהו איך אתם חשים מאחר והתגובה שתקבלו לא תהיה סתמית. בתוך מגוון האופציות המוגבלות, אם יש לכם כוח רצון תמצאו את הדלת לפיתרון מחוץ לקופסא.

תחת השפעת מבנה הכוכבים המורכב בתוך תקופת ליקויים יתכן מאוד שאנשים יעזבו אתכם, חלקם בגלל שסיימו את תפקידם בחייכם. החיים משתנים וזה יביא לפריצת דרך ושינויים, כאלה או אחרים, אם תלמדו לשחרר. מזל שור אינו מביא השראה, הוא יותר סולידי מטבעו, לכן זה זמן מתאים לבחון מחדש תוכניות, לחשוב איך אתם מעגנים את חייכם ומגוננים על עמדתכם. ההשראה תגיע בחודש הבא עם כניסת השמש למזל תאומים.

מבחינה גלובלית, מאחר והליקוי כבד יותר יתכן ונשמע על אסונות מים, מזג האוויר שלא "מתנהג" כמצופה, כמו הגשם שמופיע באפריל ("לא בעיתו", כפי שנכתב כאן בתאריך 07.10.2012 כציטוט מתחזית אקלים שמופיעה על פי סודות האר"י הקדוש)… ואיתני הטבע, שכבר החלו להשמיע את קולם וימשיכו לטלטל בתדירות גבוהה יותר.

ברשימה שהתפרסמה בתאריך 05.04.13 נכתב: "כבר עתה אפשר לראות איך העולם "מתחמם", צפון קוריאה מאיימת על דרום קוריאה ועל ארה"ב וזה נראה הפעם (לפי מפת ההשבעה של אובאמה) רציני יותר, ברצועת הזמן שתתחיל בתאריך 09.04 עד 23.04, עם דגש על התאריכים 14.04-18.04".
פעולת הטרור בבוסטון הייתה בתאריך 15.04. מפת ההשבעה של אובאמה סיפרה שקיימת סכנה רצינית, טעיתי כשחשבתי שזה יהיה קשור לקוריאה הצפונית, אבל טרור זה טרור ואלימות מסוכנת אינה סלקטיבית, היעד נבחר ומוגדר. זה קרה לדאבוננו בדיוק בתוך רצועת הזמן הצפויה. לקינוח קיבל הנשיא אובאמה מכתב ובו רעל… בתאריך 17.04. וב18.04,קרה שם אסון פיצוץ במיפעל דשנים שפגע קשות בתושבי העיירה ווסט בטקסס.

שימו לב לזמני הירח הבטל השבוע:

19.04 (ט' אייר) ההתבטאות העצמית שלכם במיטבה, יש איזון טוב בין האינטואיציה ויכולת ההתבוננות העוזרת לכם גם להסיק מסקנות נכונות. אתם משאירים פתח לחוויות משמחות והתנסויות חדשות. הירח בטל משעה 23:49 בלילה עד יום ראשון בשעה 04:09 לפנות בוקר.

20.04 (י' אייר) התלהבות מאפיינת את היום. גישה ריאלית תועיל לכם, הימנעו מציפיות גבוהות מדי כדי להשיג את המקסימום. זה יום בו אתם מבטאים את עצמאותכם, אך הימנעו מיוזמות חדשות.

21.04 (י"א אייר) התעסקות עם מידע פרטני מדי גורמת לכם ללכת לאיבוד. זווית ראייה מפוכחת תעניק לכם את התשובות שאתם מחפשים. אינכם צריכים לשתף את כולם במידע שיש לכם.

22.04 (י"ב אייר) הירח בטל היום משעה 08:47 בבוקר עד למחרת יום שלישי 23.4 בשעה 10:25 בבוקר. תחושת הבדידות תהיה חדה יותר היום, תתקשו לתת או לקבל אהבה. היום ומחר ימים טובים לרה-ארגון כספי. מומלץ לבחון שוב את חשבון הוצאות.

23.04 (י"ג אייר) אחרי השעה 10:25 בבוקר, התקדמו לאט לאט כדי להשיג את מה שאתם רוצים. גם בשיחות ומו"מ השתדלו להיות זהירים ולהשאיר חלון הזדמנויות למשהו חדש. אידיאליזציה לא תעזור לכם, המציאות חזקה יותר.

24.04 (י"ד אייר) התקשורת מושתתת על בסיס רעיונות גדולים שיש להם משמעות לגבי עתידכם. חשיבה אינטליגנטית תקדם יוזמות אישיות ומפגשים עסקיים, או חברתיים, יענו על הצרכים שלכם בגלל אופיים החיובי.  הירח בטל היום משעה 15:11 בצהריים עד למחרת יום חמישי בשעה 13:25 בצהרי היום.

25.04 (ט"ו אייר) לאחר השעה 13:25 בצהריים, תתמודדו בין הרצוי והמצוי. הרגשות אינטנסיביים ועוזרים לכם להשיג את מה שאתם רוצים. היום יתקיים ליקוי לבנה, מומלץ לדחות החלטות ביום-יומיים.

26.04 (ט"ז אייר) היום מתאים לתקן את מה שנדרש, או אם צריך לעשות שינוי בנושאים ששגיתם לגביהם. היזהרו מנקודת מוצא שהיא על בסיס של הגזמה. אם אינכם מובנים, תתקשו לשכנע והתוצאה תהיה מביכה. הירח בטל משעה 11:56 עד למחרת שבת בשעה  14:32בצהרים.

 

 

כלכלה ושווקים:

התאריכים  22.04-21.04 טובים להכנת התקציב, לבדיקת האחריות פיננסית, אבל אלו ימים שגם מתחילים רצועת זמן לא רגועה בשווקים, שתימשך עד תחילת מאי.

הליקויים בתאריך 25.04 ובתאריך 10.05 יציפו שוב את הקשיים הקיימים בתחום הכלכלי והנושא הפיננסי והחברתי בארצות הברית, אירופה ובמידה מסוימת גם אצלנו, יעלו על השולחן. נהיה שוב עדים לכותרות והתמודדות בנושא.

הכלכלה ברוב המדינות נמצאת על נדנדה, וחלק מהמדינות נמצאות על "הקצה". גם סין נכנסה לקטגוריה של מדינה עם בעיה באשראי, בנוסף לקפריסין, יוון ואיטליה. הזהב גם הוא מאכזב את אלה המאמינים בו, אך זה אופייני למצב הכוכבים אורנוס/פלוטו.
כפי שהייתם עדים לצניחה המהירה, ההתאוששות תהיה גם היא מהירה. בשנת 2008 הזהב עלה מעבר ל- 1050$ וצלל עד 680 $ (בערך), כ- 35% מהערך הגבוה. מאז הזהב עלה והגיע עד 1900$ ושוב ירד עד עתה, בערך 27%…

סוריה על כוונת הכוכבים:

בתאריך 01.01.1944 קיבלה סוריה את עצמאותה. ליקוי הלבנה בתאריך 25.05 יהיה במולות למקבץ הכוכבים מארס, אורנוס ווסטה במזל תאומים. זהו מבנה אלים מאוד, המביא מהומות על פי רוב. משטר הבעת' עלה  לשלטון בתאריך 13.11.1970, השמש ב-20 מעלות עקרב מול סאטורן והדס ב-19 מעלות שור. ליקוי החמה יעבור על הצמידות סאטורן/הדס מול השמש וזה עלול להביא איתו מכה קשה למשטר שם. 

במפות אסטרוקרטוגרפיה של הליקויים, קיימת "חגיגה" של כוכבים לא נחמדים, בלשון המעטה, וכל אחד מאלה מעיד שמשהו קשה ורע קורה בסוריה.

ליקוי הלבנה בתאריך 25.04 יהיה על השמש של טורקיה, מצב המחזק את כוחה כאויב של דמשק.

המפה האישית של הנשיא באשר אסד מושפעת מליקוי החמה בתאריך 10.05 שיהיה מול הכוכבים מארס נפטון, ליקוי הלבנה בהמשך החודש, בתאריך 25.05 שברקע גם כוכב נפטון, משפיע על המנעד בין מרקורי וכרונוס, זה מעיד על מבוכה.
ליקוי הלבנה שיהיה בתאריך 25.04 יהיה על השמש המקודמת של אסד וגם סאטורן יעבור ביוני על השמש המקודמת ויעצור שם בחודש יולי. בנוסף, כוכב מארס מקודם במנעד לפלוטו מצביע על סכנה! כל מבנה הכוכבים מעיד חד משמעית שאסד שחקן גרוע וגם הוא עצמו לא מאמין לכל הצהרותיו בתקשורת. אסד במתח נוראי, ומצבו הנפשי אינו מאפשר לו שקט פנימי בכדי לחשוב ולשקול את מצבו מבחינה ריאלית. המשמעות היא שהוא עלול לעשות טעויות כשהוא שופט את הנתונים ביחס למצבו ומקומו כנשיא סוריה.

האם המבנה שמופיע על ההורוסקופ של המדינה שלנו עם מארס-סאטורן על ציר
1-7 (מעגל הקארמה), שמשפיע על הירח (המסמל את העם במפת מדינה) ובנוסף לליקוי החמה בתחילת מאי קשורים להתפתחות בסוריה?  ימים יגידו.

 

וגם על אירן הליקויים לא מדלגים:

השמש של אחמניג'אד "ידיד מדינת ישראל" שנולד בתאריך 28.10.1956 נמצאת במזל עקרב בריבוע לאורנוס במזל אריה ומול הדס בשור. ליקוי הלבנה בתאריך 25.04  "יחגוג" עליו, בנוסף לסאטורן ומארס על אותן מעלות… אין ספק שהוא ברצועת זמן פגיעה מאוד ויתכן שזה מסמל את "נפילתו" מהשלטון.

על המפה של אירן (01.04.1979), כבר כתבתי כאן בעבר. השמש בטלה וצמד הכוכבים אורנוס-פלוטו ישפיע בתאריך 20.05 בדיוק על השמש, המייצגת את השלטון במפת מדינה. אלה כוכבים שיגרמו לטלטלה, מהפך ופגיעות באירן.
דרך אגב, ליקויים משפיעים כחודש-חודש וחצי גם לפני שהם מתקיימים, ורעידות האדמה הקשות שפקדו את אירן לאחרונה גם הן "מתנה" שקיבלו האירנים מהכוכבים הנ"ל.

"תקווה היא סיכון שיש לקחת" ( ג'ורג' ברנאנו)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .