eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 26.04.2013-03.05.2013

עברנו את ליקוי הלבנה אמש, אך חוסר הוודאות יכול להימשך עוד יום, ואחר כך אפשר יהיה לקבל החלטות ולנוע קדימה. האמוציות והאינטנסיביות ימשיכו לאפיין את השבועות הקרובים. התאריך 28.05 הוא יום לא נוח, מעברו של כוכב מארס על נקודת הליקוי עלול להפתיע בהתפתחויות העולמיות, הרגישות הזו גם משפיעה על מפת המדינה שלנו. הזהירות מומלצת גם ברמה האישית, ספורט אתגרי או כל פעולה שעלולה לגרום סיכון. הסיכוי לשברים יעלה על הממוצע. הימים הקרובים יהיו כבדים ושקולים וישפיעו על האווירה ומצב הרוח. יתכן שהמאמצים שלכם יתקלו בעיכובים מתסכלים, אך אף על פי כן נצלו את הימים הקרובים להתקדמות, מאחר ואנו מתקרבים לליקוי החמה שיתרחש בתאריך 10.05. חוזרת אותה המלצה, שבוע לפני הליקוי( 03.05 עד 09.05) לא כדאי להוציא לפועל החלטות חדשות מאחר ואלה לא יתממשו לפי הציפיות שלכם. חוסר המודעות ללוח הזמנים הנ"ל יגרום לכם לשנות פרטים בתוכניות המקוריות בהמשך או אופי התוכניות לא יתאים למציאות החדשה.

שימו לב לכך שליקויים מפתיעים בכל מיני דרכים, תקופת הליקויים חושפת סודות, ומאחר וליקוי הלבנה שהתרחש בלילה בין חמישי לשישי (25.04) היה במזלות שור-עקרב, המסמלים נושאים פיננסיים, נחשפנו לדוגמא "לעסקת המחיקה" בין נוחי דנקנר ובנק לאומי,  שגרמה לסערה ציבורית (ליקויים משפיעים כחודש לפני הופעתם וכמה חודשים לאחר המופע). במאמר שפורסם בתאריך 08.03.13 נכתב כאן:
"אלה זמנים שסקנדלים וסחרירים ימשיכו בכל הקשור לכספים, בנקים וכד'…"
מאחר שעד סוף חודש מאי אנו נמצאים בתוך רצועת זמן המושפעת מהליקויים, ניחשף לעוד כמה סקנדלים ושערוריות בתחום הכלכלי, בארץ ובעולם כולו.

הקשיבו לסיפורים שמספרים לכם יתכן שתקבלו מידע חשוב כדרך אגב, זה גם הזמן של הרכלנים וציידי הסיפורים הצהובים בתקשורת, קיים ניסיון לחפור עמוק בכדי להוציא לאור מגוון נושאים הקשורים בבני מזל עקרב (דרך אגב דנקנר בן מזל עקרב) או סיפורים בעלי אופי עקרבי. (כוחניות, מיניות, פיננסים, קנאה, צרות עין וסודות).

עוד מאפיין של התקופה הקרובה הוא השחרור מתבניות חשיבה מקובעות ואפשרות לתת לסטריאוטיפים לצאת מחייכם.

ההתפתחויות לא יהיו בגוונים של שחור – לבן. זו תקופה שיש בה אי שקט. האלימות תמשיך ללוות אותנו ברקע, אירועים שאופיים שלילי אולי יגרמו לנו להביט פנימה לתוך הלב והנשמה ולהבין שהגיע הזמן שנלמד על סובלנות וכבוד הדדי. מבנה הכוכבים גורם לנו להיפגש עם המציאות, בלי לשחק משחקים. החיים האישיים סוערים יותר, עם ניסיונות להדביק פלסטרים על בעיות רצינות במטרה לעצור אותם בכדי שלא יהפכו לפצעים קשים ומדממים. נושאים שנדחפו מתחת לשטיח, חוזרים וצצים. מערכות יחסים תהיינה פגיעות יותר לפצעים ישנים וסימני שאלה יתעוררו בנוגע "לבריאותם" ולהמשכיותם. אתם תהיו בשלים לבחון את עולם הרגשות, לדבר וללבן נושאים במערכת בינאישית, שימו את כל הקלפים על השולחן ודברו בכנות כדי להביא את השינוי המיוחל. זה הזמן להתיר קשרים מסובכים כדי להרשות לעצמכם לחיות עם האמת שלכם בחופשיות ואהבה.  תקופת ליקויים מביאה לעיתים קרובות למשבר והתמוטטות או לפריצת דרך. אם אחד מאלה מתרחש בחייכם בשבועות הקרובים, זה מבטיח צמיחה אישית מהירה.

 

דרך אגב, האם עקבתם אחר מספר רעידות אדמה שהיו בשבועות האחרונים?
כוחם של איתני הטבע חזק יותר בתקופת הליקויים ונמשיך לשמוע על אסונות טבע גם במהלך השבועות הבאים. בתקופה הקרובה יש סכנה של שריפות.

 

26.04 (ט"ז באייר) היום מתאים לתקן את מה שנדרש, או אם צריך לעשות שינוי בנושאים ששגיתם לגביהם. היזהרו מנקודת מוצא שהיא על בסיס של הגזמה. אם אינכם מובנים, תתקשו לשכנע והתוצאה תהיה מביכה. הירח בטל משעה 11:56 עד למחרת שבת בשעה  14:32בצהרים.

27.04 (י"ז באייר) משעות הצהרים אתם חשים משוחררים, רוצים לצאת לנשום אוויר. יש חיפוש אחר אידיאל, אבל התוצאה עלולה להביך. שימו לב לתנועותיכם. החשיבה שלכם אולי מהירה מדי לסביבה שלכם.

28.04 (י"ח באייר) העקשנות שלכם מובילה אתכם להתמודדות עם אחרים. אתם עקביים ולא סלחניים. מצב הרוח אופטימי מאפשר לכם לראות דברים גם מזווית ראייה של הזולת.

29.04 (י"ט באייר) הירח בטל משעה 07:36 עד שעה 15:21 בצהרים. הרגשות נמצאים בשליטה, ויתכן גם שאתם שומרים על סודיות. יש לכם הזדמנות להוכיח מיומנויות מקצועיות ויצירתיות.

30.04 (כ' באייר) יש תחושה של סיפוק אישי. קיימת שליטה עצמית שעוזרת לכם לטפל בדברים רבים במהלך היום וביעילות רבה. חלקכם זוכים להערכה, בהלימה למעשים האישיים.

01.05 (כ"א באייר) זהו יום שמתאים לעבודה קשה. התמקדו במטרותיכם גם אם מתעוררים סימני שאלה. יש מקום לאזן בין הדחפים והאחריות האישית. הירח בטל משעה 17:06 אחה"צ עד 17:20 (14 דקות). הרצון לשפר ולהשתפר חזק מאוד והפסיכולוגיה היא המניע המרכזי ליצירת השינוי ומחזקת את כוח הרצון. תזרמו.

02.05 (כ"ב באייר) אתם קרירים קצת בתחילת היום. יש חוסר סיפוק שעלול להכניס אתכם לוויכוחים ותחושת תסכול, ותתקשו לממש את התוכניות המקוריות שהיו לכם. בשעות הערב, מפגש עם חבר קרוב יחזיר אתכם להאמין שאתם יכולים להצליח.

03.05 (כ"ג באייר) אתם מחפשים שיחבבו אתכם וחוסר סבלנות לא יועיל לכם. קשה לכם זרום ולבטא את מה שאתם מרגישים ואתם מאופקים יותר בשיחות. הירח בטל משעה 07:24 בבוקר עד שעה 21:25 בלילה, המשיכו בשגרה, אל תצאו לרכישות חשות המתינו לשבוע הבא.

 

כלכלה ושווקים:

הימים הקרובים, המושפעים מכוכב סאטורן, ישפיעו גם על השווקים בכיוון ירידה, ובהמשך אפשר לצפות להתאוששות. אבל אנחנו לפני הליקוי חמה שיתקיים בתאריך 10.05. יש שמועות על בועת נדל"ן בסין ועל קשיים פיננסיים שהתעוררו שם, אבל הממשל שם עטוף בסודיות. בהורוסקופ של סין כוכב וונוס, המייצג כספים, נמצא במעלה 19 בעקרב וליקוי החמה יהיה מולו, זה לא היבט קל והוא מסמל את החלשות המטבע. הכוכבים אורנוס ופלוטו משפיעים על הממשל בסין, גם לפי המפה של סין החדשה מתאריך 01.10.1949 וגם על פי מפת סין שלפני המשטר הקומוניסטי, מתאריך 01.01.1912. במהלך השנים 2013-2014 סין תעבור שינוי שישפיע על השווקים בעולם. בכל מיקרה רואים שם במובהק רה-אירגון, אולי חולשה זמנית ואחריה התחזקות, צמיחה והתפתחות כלכלית רחבה מאוד.

בתאריך 06.05 משהו יתרחש מתחת לפני השטח ויחשפו מניפולציות כספיות במעגל רחב  באירופה, ארה"ב ואולי גם שוב אצלנו. ציינתי זאת לא פעם במהלך השבועות האחרונים:  "…כמה שיטות של בנקים ייחשפו כמסוכנות… עונת הליקויים  תביא בזרועותיה שערוריות ואו משברים כלכליים…" (במאמר שהתפרסם בתאריך 12.04.13).

אצלנו:

אתחיל עם משהו בנימה אישית. חדשות לבקרים, בתקשורת הכתובה והמדוברת, מספרים לנו על גזירות כלכליות שעומדות לנחות עלינו. בכל פעם שהמילה גזירות מופיעה, יש לי אסוציאציה מיידית הקשורה בהיסטוריה, גזירות פרעה שגזר על הזכרים, גזירות אנטיוכוס שהיו גזרות שמד, גזרות תח'-תט' שהיו פרעות ביהודי אוקראינה בתקופת חמלניצקי, גזרות תתנ"ו שהיו עוד מסע פרעות ביהודים באירופה במסע הצלב הראשון ועוד… אני תוהה למה לא מדברים על צעדים כלכליים? האם זה לא נכון יותר? האם כל אחד מאיתנו שמחליט לטפל בגרעון אישי בבנק, או לוקח על עצמו התחייבויות בכדי לחסל מינוס בחשבון, גוזר גזירות על משפחתו או בוחר בצעדים כלכליים מחושבים?

מבנה הכוכבים על מפת המדינה מצביע על רה-אירגון כלכלי. החלטות שתכליתן תביא לתהליכי צמיחה. זה זמן של הפרדה וסדרי עדיפויות בין מה שחשוב יותר בזמן הקרוב ועל מה אפשר לוותר למען העתיד, גם במושגים של רווח והפסד. זו השפעת הסאטורן (ציר 5-11), ההתבגרות תביא למרחב ודינאמיקה כלכלית, והכל בהתנהלות נינוחה. לאורך השנה יש כוכבים גם על ציר 2-8 וגם על ציר 5-11, המשמעות היא שקיימת דחיית סיפוקים מסוימת, כניסה למסגרת שההוצאות בה מידתיות, ובה בעת התפתחות והשקעה העוזרת להמשך הצמיחה. יש מקום לאופטימיות למרות הצעדים הכלכליים מאחר והמצב הכלכלי שלנו במדינה הוא טוב! קיימות תוכניות רבות והסאטורן יעשה סדר, יעזור לבחון מה אפשר ומה אי אפשר להוציא לפועל. מפת הממשלה מציגה פיתרונות יצירתיים.

המפה של יאיר לפיד כשר האוצר מתארת שאין לו כוח לעשות את הדברים כפי שהוא רוצה. (זה נכתב כאן כבר ב 29.03.13). תוכניותיו, אותן הציג במסע הבחירות, מתנפצות על רקע המצב הנתון. יהיה עליו להתפשר ולהציג תוכניות ריאליות בהתאמה למציאות. לפיד שהוכיח שיש לו כתיבה יצירתית,  יידרש להוכיח בשנים הקרובות יצירתיות מעשית כדי להצליח.

אלא שכבר נכתב כאן ב- 22.03.2013, שגם אם נכון לעכשיו קיים ניסיון ליצור סדר יום כלכלי וחברתי, הרי שזה ישתנה נוכח מצבי מבחן ואירועים סביבתיים לא צפויים. לדאבוננו, הממשלה והמדינה יצטרכו לארגן את נושא המשאבים בצורה שונה.

"ישוב ארץ ישראל אינו תשובה על שאלת 'מה נאכל' של כל יחיד ויחיד, כי אם על שאלת החיים של הכלל כולו" (אחד העם)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .