eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית ל10.05.2013-17.05.2013

 

מופע ליקוי החמה, שהתקיים לפנות בוקר, התרחש במקבץ כוכבים שמצביע על כך שאנו בתקופה של אירועים שמשמעותם היא התחלה חדשה, בעיקר בנושאים של ביטחון כלכלי וצדק חברתי. אלה הם הנושאים העיקריים בוויכוחים התקשורתיים בכל מקום בעולם, ולא רק אצלנו!
הכוכבים המעצבים את חיינו, בכל התחומים, לאורך השנים שבין 2012 ועד 2015 יגיעו לדיוק בתאריך 20.05, בפעם השלישית (מתוך שבע), וזה גם מצביע על שינוי מהותי הסוחף את כל הכפר הגלובלי לרפורמות, שמטרתן למנוע התמוטטות בתחומי הכלכלה, אקולוגיה, חברה, צבא וטכנולוגיה.
אלה מכם שנולדו במזלות טלה, סרטן, מאזניים וגדי (בימים הראשונים של החודשים ינואר, אפריל, יולי, אוקטובר) חווים במיוחד את השינוי.
עבור אלה מכם שחוגגים את יום הולדתם במהלך השבוע הקרוב (לאחר הליקוי), עבורכם השנה הקרובה תהיה חשובה, אבל לא יהיו בה אירועים לא צפויים.

לפנינו עוד ליקוי לבנה, שיתקיים בתאריך 25.05, לכן נצלו את השבוע הקרוב לעשייה תכליתית ולקבלת החלטות חשובות, מאחר ובשבוע שיתחיל בתאריך 19.05 תתקיימנה אותן המלצות שניתנו בחודש האחרון, לגבי החלטות והצלחות שאינן מתממשות בהתאם לציפיות, כיוון שהן לפני מופע ליקוי הלבנה. בעיקרון ליקוי לבנה הוא תמיד עובד יותר על נושאים רגשיים, לעומת ליקוי חמה.

 

השינויים המתרחשים כעת ישפיעו במיוחד על אלה מכם הנמצאים במצב של חוסר וודאות. אבל זכרו שכל מה שקורה עתה הוא חלק מהקושי ליצור אינטגרציה בחלקים רבים בעולם.  אף על פי כן, נזכור כולנו, שהשינויים שהעולם עובר נועדו לעזור לכולנו להתפתח.
כל אחד יכול למצוא את הדרך המתאימה לו בעזרת השראה, רוחניות, לצד מורה דרך פנימי, ולהשתחרר מפחדים, חוסר אמון וציניות. העדיפו את חברתם של אנשים שמאמינים שמחר יום חדש, תזרח השמש בבוקר כמו תמיד, שמעל העננים גם זורחת השמש.
מופע ליקוי החמה ביום שישי 10.05 הוא גם מולד ירח, העוזר לכולנו להתקדם לקראת אופק חדש. רוחות השינוי חזקות, כך שהיקום יתמוך במאמצים, בעיקר אם תדעו לשלב את ההיגיון והרגש בהדדיות.

 

זו תקופה בה מידע יזרום בקצב מהיר וידרוש מכם לפתוח אוזניים ולפקוח עיניים, ולשמור על ערנות. יהיה קשה לזכור הכל, ולכן כדאי לרשום את הפרטים על פתקים זמינים, זה יעזור לכם לשמור מחשבות ומידע שתתקשו לברור באופן מיידי. הקליטו וצלמו את המידע בעזרת הנייד ותגיבו אחר כך. בינתיים, המשיכו ואספו את המידע כדי לא לפספס משהו חשוב.

 

עד לתאריך 13.05, קיים צורך של כל אחד להשקיע אנרגיה "בדרכו", גם אם זה גורם להאטה וקושי, חשובה לכם התוצאה שתתאים לתמונת הנוף שאתם בחרתם. עם זאת, הכוכבים יעזרו לכם להבין כיצד ההתנגדות שלכם לשינויים עוצרת אתכם מהישגים.
קיימת הזדמנות לפריצת דרך חדשה, לאיחוד עם אחרים, כדי לרומם את מעמדכם ולהגשים חלומות. ערוצי התקשורת פתוחים, הרעיונות מבריקים, זוויות הראייה החדשות תומכות ברצון לתקשר ולבנות עבודת צוות ולאחד כוחות בכל הרבדים שאתם נמצאים.

 

תקופת הליקוי היא קטליזאטור לתנועות טקטוניות. איתני הטבע יגיבו ברך בה יבחרו. התאריכים המשמעותיים מהם כדאי להיזהר בכל התחומים (אישי, מדיני, ביטחוני וכלכלי) הם התאריכים שבין 15.05-17.05.

 

המזרח התיכון "חם", סימן השאלה הוא האם אנחנו בפני מצב שהאיזון בו הולך לאיבוד? אנחנו בסביבה שהיא כמו קופסת גפרורים שקל להדליק אותה, מספיק גפרור אחד…

 

בעקבות "עבודתו" המוצלחת של צה"ל וחיל האוויר בדמשק ("לפי מקורות זרים" )במהלך סוף השבוע שעבר, תזכורת מהמאמר שהתפרסם כאן בתאריך 05.04.13 :

 

"רצועת הזמן, מעתה ועד סוף אוגוסט, אינה נחמדה מבחינה ביטחונית… הכוכבים המציגים בהווה את הבעיה הביטחונית מתאימים למצב זמני, הגורם פגיעותמצב הכוכבים הנפיץ והרגיש הוא גם אלים. סימן השאלה הוא האם ההתפתחות תהיה שוב עם הגבול בדרום עם חמאסטאן? או "בלגן" עם סוריה? האם אי-השקט עם הפלשתינים יסלים?  האנרגיה המושפעת מליקויי הלבנה והחמה, לצד הכוכבים על ציר 2-8, מחזקים את הפוטנציאל לפגיעות… ובנוסף כוכב מארס במזל שור יגיע למולות עם סאטורן על ציר 1-7 יחד עם ליקוי הלבנה בתאריך 25.4…"

 

בנוסף ברשימה שהתפרסמה בתאריך 19.04 הוספתי:
"האם המבנה שמופיע על ההורוסקופ של המדינה שלנו עם מארס-סאטורן על ציר 1-7 (מעגל הקארמה), שמשפיע על הירח (המסמל את העם במפת מדינה) ובנוסף לליקוי החמה בתחילת מאי, קשורים להתפתחות בסוריה? ימים יגידו".

 

כוכב מארס יעבור על נקודת ליקוי החמה בין התאריכים 15.05-17.05. גם הסאטורן על ציר 1-7 ממשיך עד תחיל ספטמבר. נקווה שלא יקלקלו לנו את החג.

 

 

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו, בחר לבקר בסין בשבוע שלפני הליקוי חמה…לכן תוצאות הביקור, לא יהיו כמו שתיכננה לישכת רה"מ. חלק מהתוכניות והמטרות יושגו, על חלק אחר יהיה צריך למצוא תוכניות אלטרנטיביות אם לא הוכנו כאלה מראש.

 

*****************

 

10.05 (א' סיוון) הירח בטל היום משעה 03:28 לפנות בוקר עד שעה 00:21 אחר חצות.  המשיכו ברוטינה. עשו את הדברים המוכרים.

 

11.05 (ב' סיוון) הנושא הכלכלי מטריד אתכם גם בשבת? מתאים לכם לקבל היום החלטות מאוזנות. היום גם מתאים להשתחרר ולצאת מהשגרה.

 

12.05 (ג' סיוון) אתם מתעוררים עם רעיון מבריק, ודואגים לממש אותו בהצלחה. האופטימיות, השמחה וחוש ההומור ילוו אתכם, בעיקר בחלק הראשון של היום. שימרו על פתיחות. הירח בטל היום משעה 16:15 אחה"צ עד למחרת בשעה 12:57 בצהרים.

 

13.05 (ד' סיוון) הנטייה היום היא להתגונן יותר. הימנעו מכניסה למאבקי כוח. האהבה משפיעה על מצב הרוח היום ואל תתנו לאיש לנצל את הלב הפתוח, החם והאוהב שלכם.

 

14.05 (ה' סיוון) אתם מתבוננים ומבינים מה מניע את האדם מולכם, אתם פועלים בגלל מניעים רגשיים, ואלה ינחו אתכם מה נכון לעשות. ההיגיון היום לא בשטח.

 

15.05 (ו' בסיוון) נסו לכוון את עצמכם למטרה המבוקשת. התחייבויות מכבידות עליכם ועל מחשבותיכם. הישארו בבית, שם תרגישו הכי נוח. הירח בטל משעה 15:13 בצהרים עד שעה 01:38 אחר חצות.

 

16.05 (ז' בסיוון) חוסר שקט ילווה אתכם, רצון בשינוי או חיפוש אחר משהו חדש. הצורך לשמור על עצמאות יהיה חזק ואתם תישמרו על כך בלי לעשות רעש.

 

17.05 (ח' בסיוון). האסרטיביות תלווה אתכם במהלך היום. תבחרו את הדרך לממש את הרצונות שלכם. לא תמצאו את הסבלנות בסביבה.

 

כלכלה ושווקים:

 

הכלכלה האמריקאית אפופה בערפל והניסיונות לייפות שם את המצב שיקרים. נייר הדבק של האמריקאים הוא הדפסת כסף וחלקו הגדול של גרעון הטריליונים הוא חוב של ארה"ב לסין.

 

הריבוע אורנוס/פלוטו, שיהיה בתאריך 20.05, בנוסף ליופיטר העובר במזל תאומים, עוזרים לתמונה חיובית, שתהיה יותר דומיננטית יחסית בתקופה הקרובה. אלא שברקע יש עוד היבט שהיסטורית פוגם באותה תמונה.

 

מבנה הכוכבים מזכיר לנו שוב שאין לאיש שליטה על המצב.
בתאריך 29.07.13 יתקיים מיבנה כוכבים שמזכיר יהלום, או מגן דוד. כוכבים העוזרים למצוא איזון ושליטה על תקציב וגירעונות, שליטה על מערכת הוצאות וזה יהיה המסר של כוכב סאטורן במזל עקרב בתוך רצועת הזמן המורכבת הזו.
גם אם השווקים נוסקים, מבנה הכוכבים הנדיר הזה שעוזר לכך יהיה במזלות המים ביולי 2013, הוא אינו נצחי ומיד אחריו עלול לחזור הפחד ואיתו המכירות, תגובה שעלולה להביא לצניחה חופשית. במהלך הקיץ ישנם מצבי כוכבים המתנגשים במסרים שלהם (זה ימשיך גם לשנת 2014, עם דגש על חודש אפריל). באותה תקופה (יולי 2013) יתקיים מבנה המציג פשיטת רגל קלאסית, מבנה הרסני ואלים, המגיע על פי רוב כתוצאה מניהול מוטעה של המערכת הפיננסית. זה יהיה רמזור אדום ונקווה שמנהיגי העולם יבינו שעליהם להסיק מסקנות ולהתמודד איתן, למרות משמעותן הקשה. אולי מנהיגי העולם ימצאו את האומץ לשבת ליד שולחן אחד כדי להגיע לפיתרונות מוסכמים. 

 

נשמע הרבה שיחות על רפורמות, על סוג המטבע שיהיה המוביל הדומיננטי ונושא דרוג האשראי שימשיך לרדת בכמה מדינות. צפויים להישמע עוד רעיונות רדיקליים, במטרה לשנות ולהשפיע על התנהלות הבנק המרכזי באירופה והפדראל רזרב בארה"ב.

 

אצלנו:

 

ההסכם בין שר האוצר יאיר לפיד ויו"ר ההסתדרות עופר עיני, עליו שמענו במסיבת העיתונאים, ביום רביעי 08.05.2013 בשעה 20.00, היה לפני ליקוי החמה שהתקיים בתאריך 10.05. זה לא מבטיח שתוצאות ההסכם יתממשו לפי התוכנית וככל הנראה יבואו עוד שינויים. במפת מסיבת העיתונאים כוכב נפטון דומיננטי, הוא מעיד על אשליה מסויימת וזה לא גיבוש הסכמים אלא דחיית החלטות, ואולי זה תוכן ההסכם בניהם?

 

המפה המשותפת עם המדינה, מעידה שנבחרו מהלכים מפוכחים וסולידיים, כאלה שכבר הוכיחו את עצמם בעבר.    (סאטורן 4-10), הבחירה היתה להתפשר בהדדיות. כי מטרת ההסכם – שקט תעשייתי עם ההסתדרות שיסייע לשר האוצר לקדם את התוכנית שלו להביא את המשק למצב טוב יותר. נחכה למועד אישור התקציב על ידי הממשלה ונוכל לדעת האם ההבטחות של שר האוצר יתממשו.

 

אני חוזרת כמו במנטרה פעם אחר פעם, מצבה הכלכלי של מדינת ישראל הוא טוב!!! כניסה למישמעת התקציבית אינה פוגמת בצמיחה של מדינת ישראל.

 

 

 

מחשבות אסטרולוגיות:

 

השיא של ההיבט אורנוס/פלוטו, יגיע במעבר החמישי שלו, אביב 2014, ואז יתייצב על מעלות משמעותית מאוד, יגרום לשינוי דרמאטי שיביא מדיניות חדשה שתשנה את העולם הפיננסי והמערכת הבנקאית. זה צפוי באפריל 2014, אבל גם לאורך תקופה של שנה וחצי, נשמע על סדרה של החלטות שישפיעו גם מעבר לנושא הכלכלי (המבנה הוא אלים מאוד). הרצון לעצמאות יהיה לכוח חזק שיעורר מהפכות חברתיות, הנובעות ממרירות רגשית לצד עימותים אלימים, מצב שבו עלולים להיפגע גם אנשים.  גם המחאות האלה היו ויהיו בגלל נושא המיסוי עם פלוטו (גרעון) במזל גדי (שמרנות), שמתעמת עם אורנוס (חדשנות) בטלה (צעירים) ויביא לשינוי בדרך הטלת המיסים, כי לא תהיה ברירה.

 

מבנה הכוכבים הזה, ישפיע בעיקר על אירן, ארה"ב ונהיה עדים לשינוי מהותי גם באיחוד האירופי.

 

המנעד אורנוס/פלוטו משפיע כבר על כל העולם. אבל יש מקומות שחשים או יחושו במהפך בדרמאטיות, ויש שזה קורה אצלם בהדרגה.

 

אורנוס ופלוטו אחראים גם על התפתחות נשק הרסני,  אסונות טבע שונים בקנה מידה רחב יותר. (ההרס הנורא שגרמה סופת סאנדי בניו יורק וניו ג'רסי בארה"ב) וגם אסונות הנגרמים על ידי אנשים. (בשבוע שעבר, בדארפור, מכרה זהב התמוטט והתוצאה היא מעל 60 הרוגים).

 

לאור הכותרות ברחבי העולם על אנטישמיות שמתעוררת, נזכיר שוב, כפי שנכתב ברשימותי כאן בעבר, שמבנה הכוכבים הנ"ל מעורר גם את נושא הגזע, המוצא, מקומה של הדת בתרבויות השונות וזכויות האדם.
תנועות המחאה, שלא פעם בהיסטוריה גלשו בסופן לאלימות. בשנים 1964-1965, חלקן היו רק צעקניות אבל הן הסתיימו אז כאשר נרצח דר' מרתין לותר קינג. (עוד נכתב בהרחבה במאמרים כאן על השנים 1929-1932 עם אותם הכוכבים). המתח קיים, וזה עלול להסלים שוב בקלות. הנושא האתני כבר התעורר באירופה, שם האוכלוסייה המוסלמית צומחת במהירות, ומתחילה לדרוש זכויות והכרה בתרבות שלהם, שאינה משתלבת עם התרבות המקומית.

 

עוד נושא שמושפע מהכוכבים האלה זו הטכנולוגיה, החיפוש אחר מקורות אנרגיה נקיים יותר כחלופה. המטרה היא השפעה על האקולוגיה, לשמור על איכות סביבה ירוקה, על אוויר נקי וניסיון להיפטר מזיהומי אוויר. כל אלה נושאים שכבר מטופלים וצוברים תאוצה מאז שנת 2010.

 

" האויב הוא חישוק הברזל של האומה" ( תיאודור זאב הרצל)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .