eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 17.05.2013-24.05.2013

חוסר השקט, שמתבטא ברבדים רגשיים, מלווה אותנו לאחרונה בכל המישורים וימשיך ללוות אותנו בלי פרופורציות ובדרכים הכי פחות צפויות. להזכירכם, זוהי עונת הליקויים, שהחלה עם מולד הירח בתאריך 10.04, המעוררת ספקות, סימני שאלה ומשברים, בעולם האישי והפרטי, החברתי, הכלכלי והמדיני. בתאריך 25.05, אנו צפויים לעוד מופע של ליקוי לבנה. המתח השבוע יעלה ויעורר את מפלס הרגשות לגלים גבוהים מאוד, לא שאלו היו כבויים חס וחלילה בשבוע האחרון, אבל השבוע מבנה הכוכבים יגרום גם לאיבוד שליטה וכעסים יתפרצו  בקלות. האגרסיות יגיעו לשיאן בסוף השבוע. הסחרירים יעופו מכל כיוון, והם עלולים לגרום למפולת שלגים, שתתחיל מכדור שלג קטן שהחל להתגלגל. אורנוס תמיד מוציא את הדברים מפרופורציות, לכן נסו להיות זהירים יותר במוצא פיכם ובסיכונים שאתם לוקחים על עצמכם.

בתאריך 20.05 הכוכבים יגרמו לנו להתמודד עם מצבים שבין כאוס לכוחניות, שינוי מול שליטה, פריצת דרך מול יציבות. אורנוס יעורר את חוסר האונים, בגלל שינויים לא צפויים, וכוכב פלוטו יפעיל בדרכו מתח, בגלל הצורך לפעול ולחפש מה אנו רוצים לעשות לחשוף את האמת ולשמור על שליטה.

תיווכחו במצבים שלא ראיתם, תאמינו במה שאתם רואים בלי כעס. זה השינוי המהותי (הטרנספורמציה) שמתרחש עתה בעולם ומשפיע על כל אחד מאיתנו ברמה האישית.
יש לתת צ'אנס לתהליך, להצעות שתקבלו, גם אם יש לכם היסוסים, העיקר אל תתקעו. הציגו את החזון האישי או המקצועי שלכם בלי לחשוש, אל תנהלו מו"מ על דעותיכם, אמרו את האמת שלכם. תוכלו למצוא את עצמכם יוצאים ממקומות שאין להם יותר משמעות בחייכם, כפי שהייתה להם בעבר, תנו לתקווה ולאופטימיות מקום להתנחל בחייכם. זכרו שהתהליך עצמו הוא לא מהיום למחר, אלא תהליך ארוך יותר, שנפרש בין השנים 2012-2015, אבל הוא קורה בסופו של דבר.
אלו שמרגישים שהחלק הנפשי אינו בשל עדיין להתפתחות המתבקשת יצטרכו לשאול את עצמם מה הם רוצים באמת? ביטחון (תקיעות) או שינוי (התחדשות).

זו תקופה שכל יום מביא איתו כותרת חדשה, ולעיתים אף כמה כותרות זו אחר זו, אלו ימים שאנו מוצפים במידע, בקצב שקשה להכיל את כולו, ולכן ההמלצה שנתתי לכם בשבוע שעבר תקפה גם השבוע, פנקס קטן זמין בכיס, לרשום הכל, לצלם או להקליט עם הנייד כל מה שחשוב לכם, לאסוף ולרשום ראשי פרקים בלי לברור. בהמשך, כשנרגע, נתחיל לברור ולבחון מה רלוונטי לנו, כל אחד ברמה האישית.

 

השמש תיכנס למזל תאומים בתאריך 20.05 וחיי החברה יהיו נחמדים יותר, התקשורת כבר זורמת בפתיחות, עם היופיטר הנמצא במזל תאומים, אך כעת היכולת לעבודת צוות תשתפר, לצד יכולת למפגשים שיהיה בהם גם סיעור מוחות מפרה. מבנה הכוכבים החל מתאריך 23.05 יהיה עם דגש על חיי חברה ולב פתוח.

כדאי להיות גמישים יותר מבחינה רעיונית, אפשר להסכים לא להסכים וזה גם בסדר. אל תנעלו, אפשרו לעצמכם לבחון שוב את העמדות שלכם, או את הבחירות שעשיתם. אנחנו נכנסים לתקופת מזל תאומים ביום שני הקרוב, זה המאפשר לכל אחד לראות שיש יותר מאמת אחת.

ליקוי הלבנה ב25.05 יהיה במזלות מנטליים, תאומים-קשת. המבנה עצמו יגרום מבוכה וחוסר וודאות  לרבים. עם זאת יתכנו מצבים עוררו פליאה עם התגלות פנימית, יהיו כאלה בניכם שיראו בזה התרחשות מיסטית באופייה. זה הזמן לקבל את האינטואיציה שלכם, ולתת למירקם החברתי מקום, כדי ליצור קשרים חדשים. הרשו לעצמכם להתבטא גם בכתב,  לספר על רגשותיכם לחבריכם, ובני משפחה. אל תחששו מהרפתקאה חדשה בעלת אופי רומנטי או משהו אחר שירגש אתכם.

להזכירכם קטע מרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 19.04.13:


"… מאחר והליקוי כבד יותר יתכן ונשמע על אסונות מים, מזג האוויר "מתנהג" שלא כמצופה, כמו הגשם שמופיע באפריל "לא בעיתו", כפי שנכתב כאן בתאריך 07.10.2012 כציטוט מתחזית אקלים שמופיעה על פי סודות האר"י הקדוש… ואיתני הטבע, שכבר החלו להשמיע את קולם וימשיכו לטלטל בתדירות גבוהה יותר…"

הגשם שממשיך להפתיע והגיע במהלך השבוע האחרון, באמצע חודש מאי, שוב "לא בעיתו". האם היה זה המלקוש?

דרך אגב, סקנדלים? בחסות הליקויים לא רק אצלנו, השבוע נחשף בוושינגטון שמשרד המשפטים האמריקאי, בממשל אובאמה, בהוראת הנשיא הדמוקרטי, עקב אחרי פלט שיחות כתבים ועורכי חדשות, על מנת לאתר מדליפים… וזה במדינה שבה מתהדרים בדמוקרטיה, שוויון זכויות וחופש הביטוי. זאת בנוסף למידע על התעלמות ממברקים וטיוח של הממשל ושל שרת החוץ קלינטון, בקשר לרצח/פיגוע טרור הנורא בבנגזי, בלוב, של השגרירים האמריקאים שם. דרך אגב, הגברת קלינטון (חברת המפלגה הדמוקרטית!!!) בת מזל עקרב, כבר הורתה בתחילת דרכה לעקוב אחר חשבונות של נציגי מדינות שונות כי היא חיפשה ידע בכל מחיר, כדי שזה ייתן לה כוח ושליטה. זה כוכב פלוטו במלוא תפארתו. התנהגותה העקרבית שאינה מזוהה עם סמלי הדמוקרטיה, אולי מתאימה יותר לדיקטטורה? אבל הבומרנג הגיע, והיא נחשפה בדרך לא מחמיאה על פעולות הריגול הלא דיפלומטי שלה. עוד סיפור מתגלגל שם בימים אלה על מעקבים וחקירות של שלטונות המס (מיסים ומעקב= כוכב פלוטו) אחר קבוצות המזוהות אידיאולוגית עם הרפובליקנים. אמריקה… האם הנשיא הליבראלי והדמוקראטי רודף את מתנגדיו? עיון אסטרולוגי במפת הלידה שלו, לא מפתיע בנושא.

*******

17.05 (ח' בסיוון). האסרטיביות תלווה אתכם במהלך היום. תבחרו את הדרך לממש את הרצונות שלכם. לא תמצאו את הסבלנות בסביבה.

18.05 (ט' בסיוון) הירח בטל משעה 07:34 בבוקר עד 12:33 בצהרים. הדמיון עשיר היום, אבל הרציו ידלג עליו. הימנעו מהחלטות חשובות אם אתם שים חוסר וודאות.

19.05 (י' בסיוון) ההשראה מניעה אתכם, הרעיונות זורמים במהירות ואתם רוצים לחלוק את הידע שלכם. מומלץ לבחון גם את הצד המעשי בכדי שתוכלו לממש את הרעיונות.

20.05 (י"א בסיוון) אתם יודעים מה עובד ופועלים לחבר בין הקצוות כדי להתקדם. אם תבינו על מה כדאי לוותר, ההישגים לכם ישתפרו בעתיד. הירח הבטל משעה 19:48 עד שעה 20:07 בערב. תחפשו מקום הרמוני, לפינוק עצמי.

21.05 (י"ב בסיוון) תישמעו כמה דעות ותתקשו למצוא את שביל הזהב. האתגר יהיה במה שלא קונבנציונאלי, כך תרגישו שקורה משהו מעניין בחייכם.

22.05 (י"ג בסיוון) הנטייה היא לשתף פעולה, אבל מישהו מצליח להרגיז אתכם במילים ריקות מתוכן. הירח בטל משעה 10:24 בבוקר עד 23:55 בערב.

23.05 (י"ד בסיוון) קיימת נטייה להתכנס פנימה. חוסר סבלנות גולש ליומכם וגורם לאי שקט מיותר. הימנעו מהתבטאות אימפולסיבית שתתחרטו עליה אחר כך.

24.05 (ט"ו בסיוון) האגרסיה והרצון לצד עקשנות, עלולים לגרום לעימות מיותר. נסו להיות מאופקים יותר. הירח בטל היום משעה 16:55 אחה"צ  עד שעה 00:49 אחר חצות.

כלכלה ושווקים:

האנרגיה של מזל תאומים, גם אם היא מביכה בגלל הדואליות שלה, מעוררת.
כוכב יופיטר, המיטיב הגדול, יישאר במזל תאומים עד לתאריך 25.06, בנוסף לכוכבים אחרים שכולם זריזים ונעים מהר מאוד, כך שהשווקים ינועו בפתאומיות, אבל השפעת היופיטר תגרום לכך שהצבעים שניראה על המסך יהיו יותר ירוקים ופחות אדומים, כפי שנכתב כבר בשבוע שעבר. אלא שאין הבטחה ליציבות, בתאריך 20.05 יתקיים הדיוק בריבוע אורנוס/פלוטו, אלו ידייקו במנעד ביניהם והשפעתם על הכלכלה העולמית ממשיכה בלי רחמים.

המשולש הגדול של הכוכבים במזלות המים, שיגיע באמצע 2013, יכול לשפר מאוד את המצב, מאחר וכוכב וונוס במזל סרטן, בהורוסקופ של המדינה שלנו, ובמקרה גם במפה של ארה"ב יושפע מזה ישירות. המשולש הגדול מעיד על מזל טוב ושופע בנדיבותו. אלה כוכבים משמעותיים, שנדיר לראות אותם בשילוב כזה. המנעד בין היופיטר וסאטורן חשוב מאוד להחלטות בכל תחום משפטי, חוקתי, וממשלתי. הפלוטו שנמצא בתוך המבנה קשור גם למיסוי. דרך אגב, לכל אחד מהקוראים, שיש שמש, ירח או וונוס ויופיטר במעלות 4-5  במזלות המים, ייהנה מהשפע שהמשולש יעניק לו.

אמצע יוני עד אמצע יולי, הכוכבים סאטורן ונפטון יעזרו לשווקים, עד העצירה שלהם, ואז האופוריה והביטחון יפנו מקום שוב לחששות ודאגות חדשות.

 

מבט אסטרולוגי מקיף על השפעת תקופת הליקויים:

כמה ימים לאחר מולד הירח שהיה בתאריך 10.04, התרחש אירוע הטרור במרתון בבוסטון. בתאריך 25.04 נודע שסוריה אכן משתמשת בנשק כימי. הנשיא אובאמה
(שמדבר מאוד יפה על קווים אדומים) הודיע שהשימוש בנשק כימי הוא שינוי בכללי המשחק, כלומר, ארה"ב צריכה להתערב קצת יותר לעומק. זה עדיין לא קרה, אבל 4 ימים לפני ליקוי החמה במזל שור, הפציצה מדינת ישראל (לפי מקורות זרים) קרוב לדמשק, במסר ברור שזה נעשה למען ביטחונה של מדינת ישראל. (שמנהיגיה קבעו את הקו האדום, גם במעשים). עם המארס שעבר ב15.05 על נקודת הליקוי, הועבר מסר אזהרה חד משמעי לבאשר אסד.

למעשה, סוריה היא המקום שבו יקבע עתידו של המזרח התיכון. מבנה הכוכבים מעתה ועד אמצע יולי, "מבטיח" אירועים משמעותיים הקשורים בסוריה, כאלה שיגרמו לחוסר איזון בחלק המזרחי של המזרח תיכון ובעולם כולו.
כוכב יופיטר, במזל תאומים, ייפגש עם כוכב מארס בהורוסקופ של ארה"ב לקראת סוף חודש מאי, ואחריו לקראת סוף יוני יגיע המארס לאותה נקודה. האם ארה"ב תיכנס למעורבות בפעולה צבאית כלשהי בקרוב?
מי יחליט לקחת שליטה על המקום הלוהט ביותר בעולם? , זה נושא המעורר לבטים לא פשוטים מאחר וזה עלול לחזק את המעורבות של אירן המאיימת על המצב הצבאי/כלכלי.
ועוד, סוריה הפכה לבעיה מורכבת מאוד. היום כבר ידוע שחלק מהמורדים, הנלחמים בממשלה שם, הם לוחמי אלקעידה וכוחות מוסלמיים, קיצוניים אחרים.

על תורכיה נכתב ברשימה בתאריך 19.04:
"ליקוי הלבנה בתאריך 25.04 יהיה על השמש של טורקיה, מצב המחזק את כוחה כאויב של דמשק".
הפיגוע הקשה שם חיזק את העימות בין סוריה ותורכיה.
אך גם המדינות שסביב סעודיה, מצרים, אירן, ירדן ולבנון משתתפות בהימורים על התוצאה של המרד בתוך סוריה? כל גפרור יכול להצית אש שתערער גם את היציבות הכלכלית. (השווקים של הנפט לדוגמא).

האם פוחדים מפתיחת קופסת פנדורה חדשה? האם זו הסיבה שהעולם נמצא בהתלבטות מה לעשות ואיך לפעול? האם מדינת ישראל תיזום עוד הפצצה? למעשה כל אפשרות עלולה לעורר עימות. עתה מנסים לגבש וועידה עולמית לפתור את בעיית סוריה… ובינתיים "נשיאים ורוח וגשם אין" (משלי כ"ה פסוק 14) בנינו, זה מעורר מחשבה, על מנהיגי העולם האימפוטנטים. למה שנאמין לאיזושהי מדינה בעולם המצהירה על ידידותה או על הגיבוי שלה למדינת ישראל אם נקלע לצרה?

נוכל לצפות לכך שבשנתיים הקרובות נהיה עדים להרבה מהומות וכאוס בעולם. המבנה הצבאי והכלכלי של העולם כולו ישתנה, ולא רק בתחומים פיננסיים וזכויות אזרח. הרבה הפרעות לשגרה, הסטאטוס קוו לא ישמר, איש לא יעצור את הרכבת הנושאת את ההתפתחויות. לשאלותיכם החוזרות, בינתיים, המשיכו לקשור את חגורות הבטיחות למושבים, כדי לעבור את התקופה של הליקויים, ובהמשך לרכב על גלי השינוי עם האמת, האמון והאמונה.

" לבקש את היושר המוחלט אצל מדינאי – זוהי תמימות מקסימה" ( בנימין זאב תיאודור הרצל)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .