eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 24.05.2013-31.05.2013

הרבה אתגרים ליוו אותנו לאחרונה, ובשבוע האחרון זה בא לביטוי בחוויות וסערות נפש ברמה האישית, הרצח הנוראי בבנק בבאר שבע, רצח הילדות ליד ערד, התאונה הקשה בפעולת האימונים בצה"ל, התאונה ברמת חובב. בנוסף היו אירועים בעולם הגדול, איתני הטבע (הטורנדו באוקלהומה), פיגוע הטרור בלונדון והאינתיפאדה בשבדיה. תקופת הליקויים "הנפיקה" לנו טלטלות ונדמה היה כאילו צפינו או השתתפנו בסרט מתח, או באופרת סבון. יום אחר יום נחשפנו לסקנדלים, רכילות, כותרות מטעות ואלימות. כמו בתוך בועות, שכולן קשורות בחוטים של כעס ושנאה, הרגשות השתלטו על ההיגיון, וכמעט בשום מקום לא פגשנו לרגע אחד את ההיגיון ואת שיקול הדעת. אנו מתקרבים לסוף העונה עם מופע ליקוי הלבנה שיתקיים בשבת, 25.05 במזלות תאומים-קשת. הליקוי יגרום לכם להבין שישנן עדיין בעיות לא פתורות, כאלה שתתקשו למצוא להן את הנתיבים הנכונים. האינטנסיביות תקשה על האיזון בין המידע והרגשות במציאת תשובות ומילות המפתח המתבקשות הן "סבלנות". "נחמדות" ו"דרך ארץ".

ליקוי הלבנה בשבת, יגרום להרבה דברים לצאת מפרופורציה, לטוב ולרע.
הפעולות היזומות, או התכנים שתישמעו ותשמיעו, יעברו את הגבולות ללא הכרה.
שימו לב איך אתם מציגים את הדברים לאחרים, נסו לשמור על פרופורציות ואולי כך למנוע "נפילות". הליקוי במזלות תאומים-קשת אינו מעיד על אמוציות סוחפות, אלא על ברז פתוח של מידע והשראה. את משמעות והשפעת ההחלטות שתקבלו בימים האלה תבינו רק בעתיד. תרגישו גם בחוסר ביטחון וחוסר כוח רצון, שיקשו עליכם לעמוד על שלכם ולסיים את הדברים כפי שתכננתם. זה לא הזמן להתמודד מול מישהו, אינכם יודעים בוודאות מה קורה אצלו, ולכן יש סיכוי גדול שכל אחד מהצדדים ירגיש רע עם התוצאה. אל תעוררו את השדים הנמצאים בתוך הבקבוק. חכו בצד בינתיים.

המבוכה ביומיים הבאים תעייף ותחליש את כולם. יתכן שתחשפו להונאה מצד אנשים שאיתם אתם עובדים, או מהרשויות שאתם עומדים מולן.

ליקוי הלבנה יכריח כל אחד מאיתנו להתבונן פנימה ולשנות את הסיפור האישי שאנו מספרים לעצמנו. אם נוכל לראות את עצמנו בעיניים אמיתיות ונגייס את השכנוע הפנימי להאמין ביכולות שלנו,  אפשר יהיה לעלות על דרך חדשה ושונה, אולי זו שחיפשנו הרבה זמן.

בתאריכים 25.05-26.05, האנרגיה קצת "משוגעת" ואלימה, כזו שעלולה להכעיס ולגרום לאיבוד שליטה. אלו ימים בהם האגרסיה עולה מדרגה ואירועים עלולים לצאת מפרופורציה. ההתחממות היא בכל המישורים ובמקומות "החמים", גם באזורי הגבולות שלנו. סאטורן על ציר 1-7 במעגל הקארמה של המדינה, ממשיך גם בחודש יוני ומצביע שוב על משבר שהמדינה צריכה לנהל.

ברמה האישית, היזהרו בטיפול במכשירי חשמל ואלקטרוניקה, אלה ימים שקל להיפצע. שימו לב! הורידו את הרגל מדוושת גאז, סעו לאט יותר למען ביטחונכם האישי והמישפחתי.

בין התאריכים 27.05-28.05 האופטימיות תחזיר חיוניות למסלול החיים. אלה ימים טובים ליוזמות חדשות, לשמחה המשלבת הומור, רק אל תגזימו עם הציפיות. נצלו את הימים הללו לשיחות פתוחות, לסיעור מוחות ולהוציא לאור רעיונות חדשים. זה זמן טוב להתחלה חדשה, או לצאת לטיול. גם חיי החברה משתפרים, אינכם מגבילים את עצמכם, ואתם מנסים לחוות חוויות מגוונות. הרשו לעצמכם ליהנות, הצורך בתקשורת בינאישית מתגבר, החשיבה פעילה יותר, אבל המשיכו להיות זהירים.

השפעת האורנוס/פלוטו שהיה במנעד מדויק בתאריך 20.05, היה הדלק לכל האירועים שיתרחשו וימשיכו להתרחש בקצב לא מוכר. לא צריך להיבהל, העולם לא נגמר, אולי מה שהכרתם משתנה, אבל הטרנספורמציה מוכיחה שבכוחה לעבור מעל החומות שהכרתם.

 

24.05 (ט"ו בסיוון) האגרסיה והרצון לצד עקשנות, עלולים לגרום לעימות מיותר. נסו להיות מאופקים יותר. הירח בטל היום משעה 16:55 אחה"צ  עד שעה 00:49 אחר חצות.

25.05 (ט"ז בסיוון) יום בו הדמיון משפיע על ההתנהלות. הרגשות אינטנסיביים, נסו לתת לחשיבה חופשה ואל תמהרו להסיק מסקנות.

26.05 (י"ז בסיוון) קיימת נטייה לתמרן את המציאות, כדי שאחרים לא ישתלטו לכם על סדר היום. יש יותר הומור ושמחה במהלך היום. הרעיונות הגדולים שלכם מתנגשים עם המציאות. נסו לשים לב לפרטים. יתכן שתתקשו להתמקד במטרות. הירח בטל היום משעה 13:09 בצהרים עד שעה 00:28 אחר חצות.

27.05 (י"ח בסיוון) אתם מגלים אחריות רבה במשימות שתיקחו על עצמכם, אבל העייפות נותנת את אותותיה. נסו לארגן לעצמכם סדר עדיפויות. הרבה מידע יגיע אליכם ויהיה עליכם לברור מה מתאים לכם.

28.05 (י"ט בסיוון) סגלו משמעת עצמית. היום מתאים להתמקד במטרות ולנצח. האהבה נמצאת באוויר והיום מתאים לרומנטיקה, ליהנות ולשמוח במפגשים מגוונים. הירח בטל משעה 21:40 בלילה עד שעה  00:48 אחר חצות.

29.05 (כ' בסיוון) היום יום טוב להתחלות חדשות. מערכות יחסים נבנות על קירבה אמיתית ותקשורת טובה. אם תצאו לארוחה, שימו לב שלא להגזים, מצב הרוח משכיח את כללי הזהירות.

30.05 ( כ"א בסיוון) מצב הרוח הטוב ממשיך להשפיע על תהליך קבלת החלטות. הכרות מביאה לקשר חברתי חדש. אל תספרו את הסודות האישיים שלכם לאיש, גם לא לחבר טוב, כך תישמרו על עצמאותכם.

31.05 (כ"ב בסיוון), הירח בטל משעה 02:56 עד 03:30 לפנות בוקר. גישה יותר מעשית מביאה הזדמנות לממש רעיון שמלווה אתכם לאורך זמן. יש צורך לבלות היום עם בני משפחה או אלה שאתם אוהבים.

 

כלכלה ושווקים:

השפעת היופיטר על השווקים ממשיכה גם במהלך חודש יוני, בעיקר ביחס למפת הבורסה בניו-יורק ולבתי הכסף של ההורוסקופ של ארה"ב. למבנה הכוכבים יש השפעה רחבה עד לתאריך 22.06, אבל כפי שכבר נכתב מעת לעת, יש "תיקונים" וזה כבר קורה במהלך השבוע הקרוב. עד לתאריך 29.05 מפת הבורסה בניו יורק זוכה לביקורו של כוכב מארס, המדליק מבנה בעייתי (שהחל ב 22.05), ומניסיון העבר התגובה עלולה להיות בירידות חדות, אבל לזמן קצר מאוד.

בינתיים מבנה הכוכבים מעלה ומקצין את מפלס חוסר שביעות הרצון הכלכלי בין אלה שיש להם ובין אלה שאין להם. גם זה ישפיע על ההתנהלות הכלכלית ברחבי העולם.

פלוטו ימשיך ויחשוף כל התרחשות שאופייה סודי, כזו שמתנהלת מתחת לפני השטח ויציג את השגיאות הכלכליות שנעשו, בעיקר בנכסים המשותפים גם לציבור. אורנוס יגרום לשינוי בפתאומיות. לאחרונה, נחשפה חברת "גוגל" GOOGLE שמתחמקת ממיסים בתרגילים שונים ברחבי אירופה וישראל. בארה"ב, נחשפה חברת אפל גם בהתחמקות דומה.

ליקויים נוספים צפויים בתאריך 19באוקטובר ובתאריך 3 בנובמבר 2013, ואלה יסיימו את מה שהחל באפריל האחרון ברחבי העולם בתחומים הפיננסיים.

אצלנו:

במאמר שהופיע כאן בתאריך 22.02.2013 נכתב: "מבנה המפה של הבית היהודי, מבוסס על ההורוסקופ של מפלגת המפד"ל, 20.06.1956. כוכב פלוטו על ציר 1-7, מעיד שלמרות מפגן האחדות בוועידה שהייתה ביום רביעי האחרון, מתחת לפני השטח יש לחץ על המנהיג החדש, נפתלי בנט, ויהיה עליו לקחת בחשבון שתקום אופוזיציה חזקה מולו בתוך המפלגה. בינתיים עם ראש דרקון/נפטון על ציר 4-10 הוא עוד מקבל אשראי ומוגן, אבל הוא צפוי להתמודד בהמשך עם קשיים בתוך המפלגה."

נפתלי בנט היו"ר התמודד השבוע עם אופוזיציה גדולה במפלגתו. בהצבעה על חוק שטרן, שייעודו להרחיב את  הגוף הבוחר רבנים. נעדרו מההצבעה 9 חברים מהבית היהודי, שלא היו מוכנים לקבל את הוראתו של היו"ר להצביע בעד החוק.

ועוד מבט על התקופה:

במאמרים שונים, הזכרתי את הקשר של הכוכבים אורנוס/פלוטו חברתית דתית ופוליטית. 

הרצח הנורא של החייל בלונדון השבוע היה בשם האיסלם והעלה את מפלס המתח הגזעני בערים המערביות, ואולי יש לו גם קשר למה שקורה בביצה הסורית.

באירוע הטרור בלונדון הראו המצלמות את הרצח והשמיעו את קולם של הרוצחים, עם דגש של אלמנטים איסלמיים רדיקאליים ברורים מול אינטרסים מערביים.
גם בשבדיה, התעוררה אלימות בשם האיסלם והמלחמה הקרה בין רוסיה וארה"ב מתחממת.

ולהבדיל, אצלנו, מאז הבחירות קיים תהליך מואץ שמטרתו חקיקה תחת הכותרת "שוויון בנטל". למען הסר ספק, אני אישית בעד הרעיון, אבל הדרך… מלווה בהסתה נוראה, "אנחנו ואתם", ההתלהמות בכנסת ובכלי התקשורת של כמה פוליטיקאים חדשים, כאילו מדובר בעם אחר עם התעלמות מתהליך הדרגתי, שאולי הוא קצת איטי אבל הוא מתרחש בחברה החרדית וזו עובדה. בינינו, האם לא עדיפה הידברות? הסכמות משותפות? האם מהפכה חוקתית שאופייה כוחנות תצליח? מישהו מאמין בזה? ואיפה נפתלי בנט, מהבית היהודי, שבקול ברור על כל הר ועל כל גבעה, ומול כל מיקרופון: קורא "אח שלי" למי מכולם?

 

"הדבר הנפלא ביותר בעולם הוא לאו דווקא המקום שבו אתה  נמצא, אלא הכיוון שאליו אתה הולך" ( אוליבר ונדל הולמס)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .