eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 31.05.2013-07.06.2013

אופיו של השבוע רגשי ורומנטי יותר, וקיים פוטנציאל לאהבה ממבט ראשון סביב התאריך 07.06. הרגשות יתחזקו ויתעורר צורך לייפות את הבית ולשפר את מצבו של ארון הבגדים האישי. אבל בתחום התיקשורתי קל יהיה לגלוש לעימותים, ובמהלך השבוע, יתכנו וויכוחים שיכילו הרבה כעס בין המילים  לצד חוסר שביעות רצון מהתשובות שתקבלו. יש כאלה שיכנסו "לחפירות", בכל נושא, כדי לחשוף את מה שמנסים לטשטש ולהסתיר מהם. אל תופתעו מתוצאות השיחות. יתעורר דחף אובססיבי לשחרר רעיון או משהו שנשאר תקוע ויגרום לתגובות לא נוחות. באותם ימים תתעורר אי נוחות שעלולה להביא איתה מבוכה, חולשה, וחוסר ביטחון. נסו למנוע אי הבנות והעדיפו את הישירות כדי לשמור על אמינות. ולחסוך פרשנות מוטעה או רכילות חסרת שחר. קחו בחשבון שהשפעתו של הנפטון ברקע, תגרום לכל ארוע לצאת מפרופורציות. תרגיעו.

עברנו את תקופת הליקויים, תקופה סוערת שהסתיימה לכאורה בתאריך 25.05 והכילה הרבה שינויים, סערות וסקנדלים. במהלך השבועות הבאים נוכל להעריך את מה שהתרחש, לעכל את ההוריקנים שחלפו בחיינו וסביבנו, להבין איפה אנחנו נמצאים עתה ומה היעדים, האמונות והציפיות שיש לנו מעצמנו ומהסובבים אותנו, במישורים הארציים, החברתיים והכלכליים. השפעת התקופה תימשך, בגלל אופייה.
מופע מולד הירח הצפוי בתאריך 08.06 יהיה הזמן בו נרגיש שאפשר לעלות על הסוס האישי ולרכב עליו לעבר השמש העולה. יתכן שלא כל דבר יהיה ברור וידוע עדיין, אבל האנרגיות יישאו אותנו קדימה, אם נהיה מוכנים לכך ובין אם לא. זהו תהליך חיובי של התעוררות לאפשרויות חדשות, השתחררות מתבניות ישנות ומהתקיעות. זו גם הזדמנות להשתחרר מפצעים ישנים, כאלה המלווים אנשים לאורך זמן. לבחור לחיות באהבה ולא עם פחדים, לשחרר את הרעלים ממערכות יחסים, שבחלק מהם הפחדים שהתנחלו בהם,  נובעים מחוסר אמון. השחרור יעזור להיווצרות מערכת יחסים בריאה, הנבנית גם מהערכה וכבוד עצמי.

כוכב מרס במזל תאומים ייתן את האפשרויות לבחור, תעמדו בפני אופציות, שבהן תוכלו גם להתמודד מול הצד הסנטימנטלי של הכוכבים העוברים למזל סרטן ומעלים את רף הרגשות, את הרצון להיות בבית, לשבת בכורסא עם כוס שתייה, לנשנש עוגייה, לקרוא ספר או לראות סרט.

*************

31.05 (כ"ב בסיוון), הירח בטל משעה 02:56 עד 03:30 לפנות בוקר. גישה יותר מעשית מביאה הזדמנות לממש רעיון שמלווה אתכם לאורך זמן. יש צורך לבלות היום עם בני משפחה או אלה שאתם אוהבים.

01.06 ( כ"ג בסיוון) תתקשו להוכיח את עצמכם מבלי להתמודד עם שליטה ומאבקי כוח. חפשו את ההומור בכל דבר ותנצחו בלי לצבור כעסים שלא יובילו לשום מקום.

02.06 (כ"ד בסיוון) הירח בטל משעה 07:29 בבוקר עד שעה 09:33 בבוקר. התלהבות וערנות ילוו אתכם. המאבק בין רגש והגיון צפוי להכניס אתכם לעמדת התגוננות. מרירות אינה פיתרון.

03.06 (כ"ה בסיוון)תיפגשו בהזדמנות לשחרר את המתחים בדרך חיובית. האינטואיציה וההשראה תעזורנה לכם להגיע לפיתרונות יצירתיים.

04.06 (כ"ו בסיוון) הירח בטל היום משעה 08:53 בבוקר עד שעה 18:54 בערב. יום של שיגרה, לא מתאים להתחלות חדשות.

05.06 (כ"ז בסיוון) הסגנון היום נינוח יותר ואתם דואגים לצרכים של היקרים לכם. אלה מכם שאוהבים לבשל וגם לאכול, יכינו ארוחה טובה לכל המשפחה, או יצאו למסעדה, שתענה לצורך בסיפוקים שאוכל משובח נותן להם. הירח בטל היום, יום רביעי משעה 16:21 אחר הצהרים עד יום שישי בשעה 06:32 בבוקר.

06.06 (כ"ח בסיוון) הירח בטל כל היום. המשיכו בשגרת יומכם, אל תצאו לרכישות מאחר ואלה יישארו בארון או יסיימו בפח האשפה. סדרו מגירות או ארונות, ארגנו ניירת וחשבונות.

07.06 (כ"ט בסיוון) הנתינה היום חזקה מתמיד. אתם נדיבים יותר ומוכנים לעזור מכל הלב. המשפחה חשובה לכם היום ותימצאו דרך לבלות בחברתם. הצהרת מחויבות או הצעת נישואין, תבוא היום ממקום רגשי מאוד. היום מתאים להיכנס למחויבות במערכת יחסים רומנטית.

כלכלה ושווקים:

עצירתו של כוכב נפטון השבוע, "תעזור" להעלאת האינפלציה. שמועות וסחרירים שישפיעו על השווקים לכאן ולכאן.

נושא המיסוי שנמצא בכותרות אינו מפתיע עם פלוטו במזל גדי. אורנוס הוא זה שעושה את השינוי. אין כאן חוסר אונים. אנחנו בתוך תקופה של דין וחשבון על התנהלות העבר.
זוהי תקופה של רפורמות קונסטרוקטיביות.

הכוכבים יביאו לשינוי כלכלי ארוך טווח. ניכתב כאן לא פעם שמעברו של כוכב פלוטו במזל גדי (מוסדות כלכליים, חברות גדולות קואופרטיביים וכו') מוציא החוצה את מה שהיה חבוי, או לא התנהל כראוי מבחינה פיננסית. כותרות העיתונים מספרות לנו על רווחים כלואים ועל חברות שהתנהלו בדרך של הטעיית הציבור ומצפות לעזרה (תספורת), אבל אורנוס, המסמל גם את זכויות האזרח, אינו עוזר להם. אנחנו בתוך תקופה שבה השינויים מתרחשים מאז שנת 2008, אבל רק לאחר שנעבור את שנת 2015, נכיר ונבין מה קרה ומהם ההישגים ממסעם של הכוכבים החזקים, שחושפים ומציפים לאורך הדרך את העובדות. בינתיים, תלווה אותנו תחושת חוסר הוודאות, לצד הרבה כעס והתנגדות לניסיונות לתקן ולשפר את המצב הכלכלי. השילוב בין האורנוס והפלוטו יביא לכלכלה שתשתחרר ממגבלות, בלי להרוס, אלא עם שינוי הרגלים. צפו לתגובות שיכילו חוכמה וזהירות, לצד לקיחת סיכונים זהירים. אל תאמינו להבטחות שיגיעו מן הסתם בשנתיים הבאות. אנחנו בתוך תהליך של טרנספורמציה דינמית וכאמור, המסקנות תגענה רק לאחר שנת 2015, לא רק אצלנו, אלא בכל מקום בעולם.

 

איך הכוכבים משפיעים על החברה שלנו:

עם האורנוס/פלוטו, ניתן היה לצפות להרבה דראמות שילוו את העולם לאורך השנים בעיקר בין השנים 2012-2015. שינויים מדיניים, חברתיים, תרבותיים וכלכליים, שיתרחשו כך או אחרת בכל העולם ועל כך כתבתי מאמרים שונים ואני משערת שלא תמיד הבנתם למה אני מכוונת.
ברשימה בתאריך 22.07.2011 נכתב:
"המציאות בה אנו חיים ממציאה את עצמה מחדש ומגדירה את היעדים העתידיים, עם מבט קדימה, בלי להביט לאחור כמו שעשתה אשת לוט, שהפכה להיות נציב מלח בגלל שלא קיבלה בהבנה את החוקים".
עוד נכתב באותו מאמר:
"ההתפתחות והיציאה מצורות חשיבה מוכרות, אם של האומה כולה ואו של האדם הפרטי, נראות עכשיו כחלום בלתי אפשרי. האם אפשר לשנות ולפנות מקום לשיטה כלכלית חדשה במקום הישנה? איך תגיע הגאולה בלי להישען על האמונה שהביאה אותנו עד הלום? התשובות אינן בשינוי הדיסק המפורמט במוח שלנו, אלא בחוכמה האינטואיטיבית, שתנחה אותנו אל העתיד".
בכתבה נוספת בתאריך 15.06.12 כתבתי:
"בכל העולם זעזועים… אבל מי שעוקב אחרי מה שכבר קורה… רואה שהמציאות החברתית, הפוליטית והכלכלית הישנה עוברות משבר והשינוי יגיע בדרכו ויחלחל לתוך חיינו לאט-לאט. ..בעוד ארבע-חמש שנים נחיה בעולם שייראה אחרת, השגשוג יחזור בהדרגה, החברה תמשיך ותשתנה גם היא ותיתן הרבה מקום לאחר ולשונה, כששוויון הזכויות ימשיך להתחזק…"

מכאן אצלנו: אורנוס /פלוטו שמעצבים את היקום כפי שנכתב כאן למעלה, משפיעים כמובן גם על החברה והתרבות במדינה שלנו, מדינת ישראל.
במאמר שהתפרסם כאן מיד לאחר הבחירות,  בתאריך 25.01.13 נכתב:
"הבחירות אצלנו השבוע, הושפעו למעשה גם הן מהמבנה הנ"ל (אורנוס/פלוטו) הנמצא בשמיים, וכבר למחרת הבחירות, מיד אחרי שהתוצאות הופנמו, שמענו את ראש הממשלה נתניהו (שקיבל גם מכה קטנה והתעורר) אומר, שהוא הקשיב למסר שקיבל מהעם שרוצה שהוא יהיה ראש הממשלה, אבל העם גם רוצה שהוא יטפל בענייני פנים, כלומר יש ציפייה לשינוי באופי החברתי בכל המישורים ובכל המגזרים במדינה. נתניהו הפנים מהר מאוד שזהו "צו 8" ולכן הבטיח שהדגש יעבור לשוויון בנטל, דיור בר-השגה ושינוי שיטת הממשל, מלבד המשך האחריות הביטחונית והמדינית שלה דאג עד כה. זהו שינוי שכולנו ביחד מבקשים ומייחלים לו."

התהליך  של הכוכבים החזקים, שכוחם מביא לשינוי פני החברה, הגיע אלינו עם גלי המחאה בקיץ 2011. הרצון לשינוי קיבל צבעים שונים והתקווה הייתה בפרדוקס ש"המציאות תשתנה ביציבות".

מי שמקשיבים למסר של "הבית היהודי", שומעים שאלה רוצים לשנות את המצב החברתי והתרבותי הדתי, להנגיש את שרותי הדת, להקל על האזרחים בכל הקשור לרישום נישואין, בחירת רבנים, חוקי הגיור וכו'. מפלגת "יש עתיד" באו לשנות את פני החברה, כלכלית וחברתית. מבחינה כלכלית קיים פספוס, אבל לסיסמה "שוויון בנטל" הצטרפו כמה מפלגות.

בתאריך 29.05.2013 הודיע יו"ר "יש עתיד" ושר האוצר, יאיר לפיד, על הסכמה וסיכומים ב"וועדת פרי", שיאפשרו חקיקה שתאושר בממשלה ובכנסת וכותרתם "שוויון בנטל". מבנה הכוכבים ביום הזה, בעיקר במחצית הראשונה של היום, היה חיובי, אלא "שאליה וקוץ בה". היו גם כמה כוכבים ללא קשרים, אלה שאמורים לעזור לרעיון להיות מובן ולממש אותו. כוכבים ללא חיזוקים, הם קפריזיים.  במישור המעשי הם משחקים את המשחק שלהם ולא מעניין אותם למה מצפים מהם, לכן למרות ששמענו פורמאלית על ההסכמות שהתקבלו ב"וועדת פרי", ניתן יהיה להבין בהמשך שבכל הקשור לתקשורת,  הבנה והדדיות התוצאה תהיה קצת אחרת ממה שחשבו וסיכמו, בגלל שלא בטוח שכל אחד מחברי הוועדה הבין את המשמעויות של כל הסעיפים. בהמשך נראה שינויים עד שהחוק יעוצב סופית.
כפי שכתבתי בתאריך 15.06.2012: "אנו בעידן חדש…שקשה להיות בשליטה, המציאות המשתנה מפנה מקום לרעיונות חדשים, נקודות ראייה חדשות, הגורמות לצאת מהקופסה לחשוב קצת אחרת. תנו אמון בחוכמת הלב, לאינטליגנציה הרגשית אותה לא כל כך מכבדים בעולם שלנו כמו שמכבדים את האינטלקט, הבינה וכוח השכל. אבל גם ללב יש שכל משלו. יש בחיים קשרים או מציאות שהמוח לעולם לא יבין לא הכל תמיד לוגי, יש גם צד מסתורי בחיים, שהמחשבה לעולם לא תתפוש".

חוק נוקשה שמטרתו שינוי בנטל ושוויון חברתי לא יתממש. הדרך למטרה תלווה בהרבה מהמורות, אבל בלי כוחניות. להשתחרר בלי לדחוף, לשנות רק בהסכמה הדדית. השינוי שכולנו מבקשים יגיע בלי ספק בכל התחומים, אבל בהדרגה, בלי שנאה וכעס, רק בשיחות גלויות, תקשורת פתוחה, הבנה ורצון טוב.

ומחשבות אסטרולוגיות נוספות על מה שקורה:

בעולם הגדול התרחשו הרבה אירועים בשבועות האחרונים, ואנחנו ממשיכים לצפות במה שקורה במזרח התיכון, בשכונה שלנו, בעיקר בגזרה הצפונית. תחשבו כמה מדינות מעורבות במלחמת האזרחים בסוריה, ארה"ב, רוסיה, לבנון, אירן, טורקיה ועוד.
אנחנו בשנים מאתגרות. ברצועת הזמן הסמוכה למולד הירח, בתאריך 08.06.2013, ועד לאחר מולד הירח, בתאריך 08.07.2013, עלול הקונפליקט להסלים, זאת על פי המפות של ארה"ב וישראל, ומיקום כוכב מארס, שהוא אל המלחמה המסורתי. מארס במפה המקודמת בהורוסקופ של המדינה שלנו הגיע לנקודת האפס במזל מאזניים, מעלה שיש לה השפעה על העולם כולו, כך שכולם מעורבים "בבלגן" מסביבנו. 

ההסלמה המסוכנת בסוריה עם החיזבאללה, הלוחם למען המשטר בראשות אסד, משפיעה גם על אי השקט בלבנון. המעורבות של אירן והגיבוי של הרוסים יוצרים מצב שבו הקונפליקט עלול להתפתח בין המערב והמזרח. (המתח בין ארה"ב ורוסיה שקיבל תפנית לאחרונה, מוכר כבר מההיסטוריה, בשם המלחמה הקרה). קיים גם דגש ברור על העימות בין הסונים והשיעים בעירק, גם שם אירן מעורבת עמוק.

אנחנו בתוך תקופה רגישה מאוד ונפיצה, שעוזרת לכעסים ואגרסיה כלפי גופים המסמלים שלטון, ממסד (מזל גדי) וכד' לבעור.

עוד מבטיחים לנו "בני דודינו" הפלשתינאים מצעד לירושלים בתאריך 07.06, מצעד שנועד להיות הפגנת מחאה על איחוד ירושלים לפני 46 שנים, איחוד אותו הם רואים ככיבוש "אל אקצה". תמונת הכוכבים מציגה סביב אותו היום מבנה כוכבים די מורכב
(חיפשתי מילה עדינה).

אנחנו בתוך תקופה שתירשם בהיסטוריה. למעשה אנחנו חווים תהליכים שייקח לנו עוד כמה שנים להבין לאן אלה הוליכו את כל העולם ואותנו כאינדיבידואלים.

" הדבר הנפלא בחיים הוא שלאורך כל חיינו ניתנת בידינו הזכות להתפתח" (ג'ושוע לותי ליבמן).

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .