eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 07.06.2013-14.06.2013

מבנה הכוכבים היום משפיע על הצד הרוחני, מצד אחד קיימת השראה, אבל היו מוכנים גם למצבים מביכים. לרכילות יש נטייה לפרוש כנפיים בימים האלה, תרגישו שאתם על ספינה, המטלטלת אתכם ומשפיעה על הכיוון בתוך האוקיינוס, שינוי משמעותי שיכול לשנות את כוון הזרם או שהספינה שלכם עלולה להיכנס למערבולת בגלל שמועות, סחרירים ו"סיפורי סבתא". גם אם הגלים גבוהים,  הישמרו שלא ליפול מהסירה,  הצטיידו בגלגלי הצלה עד שהאוקיינוס יירגע.
למי שלא הבין, הדברים ששמעתם בימים האחרונים ואלו שעוד יספרו לכם בימים הבאים, הקשיבו להם אבל עם מסננת והשאירו סימני שאלה עד שהרוחות יירגעו וההיגיון יחזור למקומו הנכון בתוך כמה ימים.

בימים הקרובים, עד לתאריך 13.06, התקשורת אסרטיבית יותר ועלולה להפוך בקלות לקרב אלימות מילולית. יתכן שהאלימות תהיה יותר במסגרת תרבותית דתית ופטריארכאלית, נגד נשים. בכל מקרה, מומלץ לכל אחד לספור עד עשר לפני שהוא מתבטא בפזיזות.

מופע מולד הירח שיחול מחר 08.06 במזל תאומים, ישים דגש על תקשורת, על סיפורים ורעיונות עם הרבה סקרנות למידע חדש וחוכמה, כזו שרוצים ללמוד ולהבין.
מולד הירח מסיים את תקופת הליקויים שהחלה בתאריך 10.04.13 ויהיה קטליזאטור לאירועים שצפו ועלו במהלך החודשיים האחרונים. רצועת הזמן שבין מולד הירח, ממחר 08.06 ועד מולד הירח הבא בתאריך 08.07 במזל סרטן, תהיה חשובה. פרק חדש מתחיל בחיינו, פרק שתוצאותיו מגיעות לאחר רעידת האדמה שרבים חוו בחייהם האישיים, בקריירה או במסגרת המשפחתית. יתכן שזווית הראייה שלכם  תשתנה, גם מנטאלית ומדובר ביציאה לדרך חדשה, נעימה וזורמת יותר. תחשבו על התהליך כעל פריצת דרך, גם אם חוויתם משבר ואתם אוספים את השברים, חפשו את הדרך להגיע לתמונת נוף חדשה בחייכם. הביטו לתוך חייכם, על כוונותיכם ביחס למה שהיה מאז חודש מרץ האחרון. כעת זה הזמן ( למעט 11.06-13.06) לקבל התחייבויות חדשות למשהו או מישהו ובמקביל, להשתחרר ממחויבויות שאינן משרתות אתכם יותר. מולד הירח יפתח בפניכם אפשרויות, המגיעות בהמשך לשינויים שהתרחשו בחייכם לאחרונה. התקשורת פתוחה, פיתחו ערוצי חשיבה חדשים, שנו את סדרי העדיפויות ועלו על גל חדש.

מבנה הכוכבים בין התאריכים 11.06-13.06 יוצר מצב לא יציב למערכות יחסים, בעיקר יחסים חדשים. חיי אהבה יתחילו עם התרגשות גדולה, ממבט ראשון, ויסתיימו באותה מהירות עם המבט הרביעי או החמישי. הימנעו מהתחייבויות או הסכמים בנושאים שונים בימים האלה, מאחר וגם אלה יסתיימו באותה מהירות. היו זהירים גם עם הוצאות בלתי צפויות. בין התאריכים 13.06-14.06 צפויים ימים טובים לתקשורת, המסרים שלכם יותר מאורגנים ומתומצתים ואנשים יקשיבו לכם.

ההתפתחות האישית תהיה שילוב של אינטואיציה והשראה, לצד מציאות ריאלית. תהיה לכם הזדמנות טובה לחדש קשרים עם בני משפחה.

מעניין ש"שבוע הספר", שחל ביום רביעי האחרון 05.06, נפתח במזל תאומים, מזל המוכר באהבתו למילה הכתובה.

07.06 (כ"ט בסיוון) הנתינה היום חזקה מתמיד. אתם נדיבים יותר ומוכנים לעזור מכל הלב. המשפחה חשובה לכם היום ותימצאו דרך לבלות בחברתם. הצהרת מחויבות או הצעת נישואין, תבוא היום ממקום רגשי מאוד. היום מתאים להיכנס למחויבות במערכת יחסים רומנטית.

08.06 (ל' בסיוון) הצורך לנוע יהיה מתוך סקרנות אימפולסיבית, מה שלא תמיד יזרום בקלות. התקשורת לכל גווניה תהיה בשיאה. אל תיתנו לביקורת לקלקל שיחות נחמדות. בשעות הערב האמוציות עלולות להפתיע ולהשפיע על ההתפתחויות.

09.06 (א' בתמוז) מצב הרוח משלב הומור ושימחה משפיע על בחירת יעדים בדרך חיובית. הירח בטל משעה 12:12 עד לשעה 19:16 בשעות הערב. מפגש משפחתי  מביא לחידוש קשרים המשמח את כולם.

10.06 (ב' בתמוז) מסגרת המשפחה מביאה אהבה ותמיכה, ביטחון ונוחות, אבל כדאי לשים לב מאחר ומאבקי כוח עלולים לפרוץ בגלל שטויות והרגשות עלולים לגרום לאיבוד שליטה ולפגוע במרקם היחסים.

11.06 (ג' בתמוז) הירח בטל משעה 00:14 אחר חצות ועד למחרת  בשעה 07:58 בבוקר. תתקשו להתרכז במשימות חדשות, וכל מחווה תתקבל בנחמדות. יש מגמה  למניפולציות, בעיקר אם תהיה לכם הרגשה שמישהו מנסה לנהל את חייכם.

12.06 (ד' בתמוז) הסקרנות שלכם חיובית היום. תוכנית תתקדם כפי שקיוויתם ותהיה מוצלחת. זה הזמן לסליחה, ליצור קירבה, גם אם אתם נמצאים בתוך תחרות.

13.06 (ה' בתמוז) הרוח החופשית תאפיין את היום. דרך ההתבטאות שלכם תהיה דרמאטית יותר, אבל יש לכם צורך בנתינה, באהבה, בשיחות כנות ותקבלו בחזרה את אותו היחס.

14.06 (ו' בתמוז) ההבנות שלכם אינסטינקטיביות, עם הרבה אמפתיה. אתם מגיעים עם גישה חיובית, המשמחת את כולם. אל תתנו לדאגות רגשיות לקלקל את האווירה. הירח בטל משעה 13:58 בצהרים עד שעה 19:26 בערב. נסו להימנע מביקורת, שבו בצוותא ודברו על ענייני דיומא מהמקום הריאלי.

 

כלכלה ושווקים:

השווקים ממשיכים להתל בכולם. חוסר הוודאות ממשיך, בהשפעת עצירת כוכב נפטון ושינוי המגמה שלו. נפטון הוא כוכב שיוצר אשליות, אכזבות וכו', וכל ההסברים או ההצהרות של אנשי כלכלה מקבלים פרשנויות מוטעות. הכותרות המצוטטות מפיהם של מנהיגים, בנקאים ומנהלי חברות משפיעים אינן מדויקות וחסרות, מילה מפה ומילה משם, ולכן גם הפרשנות מגיעה למסלולים אחרים לגמרי בגלל אי דיוקים.

חוסר הוודאות ממשיך, והימים שבין 11.06-13.06 מחזירים את הכוכבים אורנוס/פלוטו לפעול במלוא כוחם, השפעה שיכולה להתחיל גם יום יומיים קודם. המניפולציות של פקידי האוצר, קרטלים והפדראל רזרב ממשיכות להשפיע על כולם, ולא רק בשווקים. יתכן מאוד שהקושי בשווקים יתמשך מעבר לתאריכים האלה.

סאטורן במזל עקרב סורק ומחפש כל שטות והסוואה בגופים כלכליים, הוא עוזר גם להתעורר למציאות שבה אי אפשר יהיה לעצום עיניים מההתנהלות ההרסנית והפוגעת בחברה ובאזרחים.

הבעיה שההתנהלות הכלכלית ברחבי העולם, יצרה אנטי לאנשים הנמצאים בעמדות מפתח כלכליות. כעס מצטבר נגד אלה שיש להם מול אלה שאין להם.

מחשבות אסטרולוגיות על הצפוי בשנה הקרובה:

העיניים ברחבי העולם נשואות לכיוון סוריה. מבנה הכוכבים משפיע עלינו ואינו מסייע לשקט, ומשפיע גם על ארה"ב רוסיה, אירן, חיזבאללה וכמובן סוריה עצמה. (אינני נכנסת לניתוחים של כל מפה וכל מדינה, כדי לא להלאות אתכם בפרטים).
החודש הקרוב מעיד על כך שהמתחים יגיעו לרמה חדשה. שיתופי הפעולה בין ארה"ב וישראל נראים כבר במהלך החודשים הבאים, וממשיכים לתוך שנת 2014. גם המפה של רוסיה מושפעת על ידי כוכבים לוחמניים מאפריל 2013 ועד אוגוסט 2014, עם דגש על התקופה שבין  לאוקטובר 2013 עד  לינואר 2014.
גם המפה של פוטין אישית אינה שקטה, והכוכבים המוכרים גורמים לסערות בתוך רוסיה במהלך שנת 2014. מפת המהפכה באירן משנת 1979 מושפעת כבר עתה ולאורך שנת 2014,  משם נישמע וניראה (על מסכי הטלוויזיה) את מלחמת הקיום וההתמודדות מול המשטר בתוך אירן וגם הרחבה של פעולות הפטריוטים, הרוצים לשנות את אופי המשטר. דרך אגב, אירן מעורבת גם בטרור שאינו נרגע בתוך עירק.

ההשפעה של מלחמת האזרחים בסוריה, משפיעה בקנה מידה רחב יותר וכל צד כאילו דואג "לשלום" ולפתרונות, ובינתיים מחפש את הטעויות ומשקיע הרבה אנרגיה ב"מי מנצח ומי מפסיד" באזור. הרגשות העזים במזרח התיכון מושפעים מפחדים, שנאה ונקמה, המערב מול המזרח. המלחמה הקרה בין ארה"ב ורוסיה התעוררה ומתחזקת.

אבל מה שמטריד ודורש תשומת לב זה שילוב הכוכבים אורנוס/פלוטו, בנוסף לעוד כמה כוכבים שמדליקים את הריבוע בעוצמה גדולה, משפיעים בה בעת על המפה של אירן מאוקטובר 1906 על השמש של ארה"ב (13 סרטן), על כוכב מארס בהורוסקופ שלנו, מדינת ישראל (28 אריה) ועל האופק במפת האביב של רוסיה. השילוב האגרסיבי נראה בעיקר בין פברואר 2014 עד תחילת 2015 ( אם כי יכולה להיות השפעה גם לפני כן. נעקוב בהמשך אחרי הנתונים) ויכול להביא להתפתחות לא צפויה בפתאומיות.

על שיתוף הפעולה האינטנסיבי בין מדינת ישראל וארה"ב, ניכתב כאן בתאריך 12.04.2013 "שנת 2014 מציגה שלמרות חילוקי הדעות יהיה שיתוף פעולה הדוק בין השניים  (אובאמה ונתניהו) שיתוף פעולה שהוא מעשי הרבה יותר ממה שרואים בפועל, למרות שלפעמים ייחשפו דברים, רוב הפרטים יישארו חסויים".
למעשה גם טורקיה משתתפת, אותו ציר של כוכבים מפעיל את כולם.

המתחים הבינלאומיים בחסות הכוכבים החזקים יגיעו לשיאם במהלך 2014. לאורך כמה חודשים נרגיש שאנחנו על הקצה.

אין ספק שאנחנו בתוך תקופה מורכבת שתביא לאירועים דרמאטיים בזה אחר זה. נקווה ונתפלל שהמתחים יישארו רק מתחים, והאיומים רק ימשיכו לרחף באוויר ושליטה עצמית מלווה בזהירות רבה מצידה של כל מדינה תמנע התפתחות לא רצויה.

"אל יימנע אדם מתקווה, גם בעת רעה, הרי עבים שחורים יטיפו מים חיים" (שמואל א. טיקטין)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .