eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית לשבוע שבין 14.06.2013-21.06.2013

 

 

המסרים יהיו ברורים ומאורגנים יותר החל מהיום 14.06 והתקשורת במיטבה בימים הבאים. קל יותר לומר בדיוק את הדברים שהתכוונתם להם ואנשים מוכנים להקשיב. המציאות בהירה יותר ועוזרת גם לקרקע אותנו לקראת הצעד או השלב הבא.
חלק מהאירועים יהיו על בסיס אנרגיה שיש בה "פצעים" מהעבר, כאלה שלא נרפאו.
אלו עלולות להיות פציעות רגשיות או לחצים אמוציונאליים, שיגררו תגובות אלרגיות שיהיה קשה לאבחן. למעשה, מסיבה כזאת או אחרת, נהיה עדים להתפתחויות שהן תוצאות של דברים ש"התבשלו" במהלך תקופת ליקויים.

 

אנו לפני תקופה בה מבנה הכוכבים יעזור לנו להתחבר עם הצד הרגשי העמוק, אולי גם עם נוסטלגיה. מדובר באירועים שיעזרו לנו להבין, ממקום עמוק יותר, לאן פנינו מועדות ומה אנחנו רוצים לשחרר מתוכנו. מדובר ב"מטען עודף", אם זה מבחינה מחשבתית או רגשית, וההרגשה היא שדי, הגיע הזמן להשאירו מאחור. בינתיים החשיבה ברורה ופתוחה, וההחלטות שכבר קיבלנו מאותגרות על ידי אירועים חדשים, שיעזרו לנו לבחון עוד כמה אפשרויות בפתיחות. אנו מבקשים את מה שיעורר חיוניות ורעננות, להרגיש שההתחדשות מביאה איתה משמעות, אהבה וכבוד. הערכה עצמית שמותר לקבל במסרון ישיר לעצמנו. כשכל אחד מאיתנו ירגיש כבוד והערכה לעצמו, יהיה לנו קל יותר גם להעניק זאת לסובבים אותנו. אולי סוף סוף ישתנה השיח בתוכנו, מכעס ושנאה לאהבה והדדיות.

 

מבנה הכוכבים יוצר תשתית טובה לעתיד. בינתיים כבר יש מדריך רוחני שסופר לידכם אחת, שתיים, שלוש, ארבע… בכדי לעודד אתכם לקפוץ לתוך המים ולשחות לקראת היעדים שבחרתם לעתידכם. זה יהפוך להיות תכליתי בתאריך 25.06, כאשר כוכב יופיטר יצטרף ויעבור למזל סרטן.

 

בתאריך 20.06 כוכב מרקורי ייעצר לפני הנסיגה, שתחל בתאריך 26.06 עד שייעצר שוב בתאריך 20.07 ויחזור להתקדם בתאריך 25.07. הנסיגה במזל סרטן תציף את הנושאים הקשורים במשפחה, נוסטלגיה ודרכים חדשות לאינטראקציה בתוך המשפחה.

 


בשבוע שעבר 07.06 נכתב כאן: "היו מוכנים גם למצבים מביכים… לרכילות יש נטייה לפרוש כנפיים בימים האלה, תרגישו שאתם על ספינה, המטלטלת אתכם ומשפיעה על הכיוון… עלולה להיכנס למערבולת בגלל שמועות, סחרירים ו"סיפורי סבתא"… הצטיידו בגלגלי הצלה עד שהאוקיינוס יירגע… הדברים ששמעתם בימים האחרונים ואלו שעוד יספרו לכם בימים הבאים, הקשיבו להם אבל עם מסננת והשאירו סימני שאלה עד שהרוחות יירגעו וההיגיון יחזור למקומו הנכון בתוך כמה ימים"… 

במציאות נחשפנו לאורך השבוע לשמועות על תוצאות החקירה ב"בר נוער", עם רכילות וסיפורים עסיסיים בפורומים שונים באינטרנט מיום חמישי 05.06, עד שהוסר צו הפרסום. אז ראינו את מסיבת העיתונאים עם שבעה קציני משטרה (למרות שבנינו היה מספיק דובר אחד של המשטרה) שסיפרו על "הצלחתם" (בחור אחד שבא וסיפר למישטרה הכל ביוזמתו, בגלל "ייסורי מצפון"אחרי ארבע שנים ) ובדיוק באותו הזמן השופט מחזיר את צו איסור הפרסום לעוד 24 שעות, ולמחרת שוב משחרר חלק מהמידע…"קומדיה של טעויות" עם ניסיונות שיפוץ בתקשורת. כך חווינו אצלנו את כוכב נפטון במיטבו…ואם לא די בהמשך השבוע, התעוררה מבוכה ( נפטון) במשרד ראש הממשלה לפני הנסיעה לפולין, בגלל ההצהרה המשותפת של ממשלת ישראל וממשלת פולין. התפרסמה הודעה שבה כמה מילים, לא היו בסדר הדיפלומטי הנכון וגרמו לאי נוחות וניסיון להתעלם מתוכנה.  שוב, כוכב נפטון שלא פעם ממוסס את הגבולות, יוצר מידע לא ברור עם פרשנויות המשאירות את השומע לא פעם בסימן שאלה. דרך אגב ההודעה התפרסמה בזמן ירח בטל…

 


כניסתה של השמש למזל סרטן, בתאריך 21.06 מסמלת שהקיץ מגיע באופן רשמי. זה היום הארוך ביותר, והלילה הקצר ביותר במהלך השנה.

 

*****************

 

 

 

14.06 (ו' בתמוז) ההבנות שלכם אינסטינקטיביות, עם הרבה אמפתיה. אתם מגיעים עם גישה חיובית, המשמחת את כולם. אל תתנו לדאגות רגשיות לקלקל את האווירה. הירח בטל משעה 13:58 בצהרים עד שעה 19:26 בערב. נסו להימנע מביקורת, שבו בצוותא ודברו על ענייני דיומא מהמקום הריאלי.

 

15.06 ( ז' בתמוז) תתעוררו עם יוזמה חדשה לפעול ולהוציא לפועל  את הרעיונות שעד כה רק דיברתם עליהם. הימנעו מאגרסיה, עשו הכל בנינוחות, יש מקום לכולם, ואפשר לשפר ולתקן את מה שמתבקש.

 

16.06 (ח' בתמוז) מצב הרוח גורם לכם להגיב במרירות. האינטליגנציה הרגשית תשפיע על דרך עבודתכם. שלבו אינטואיציה ולוגיקה כדי לעשות את מה שלדעתכם הוא הטוב ביותר.

 

17.06 ( ט' בתמוז) הירח בטל משעה 00:10 אחר חצות עד שעה 04:19 לפנות בוקר. חוסר שקט יאפיין את סדר היום, בעיקר במפגשים בינאישיים בשעות הבוקר. נסו להשתחרר, בטאו את עצמאותכם בלי להיכנס לעימותים. כמו כן, נסו להקשיב לזולת.

 

18.06 (י' בתמוז) הקשר עם המציאות איננו. נסו לבטא את הצד הרגשי, שנפגע לאחרונה. התחייבות שתיקחו על עצמכם תכבד אתכם. נסו להתמקד בעיקר.

 

19.06 (י"א בתמוז) הירח בטל משעה 06:41 עד שעה 09:39 בבוקר. האמינו בעצמכם וביכולת שלכם. גישה חיובית תביא אתכם ליעד המבוקש בהצלחה.

 

20.06 (י"ב בתמוז) הרגשות ישפיעו על פעילותכם באימפולסיביות. זה זמן נחמד לבילוי משפחתי, או עם אלה שאתם אוהבים. יש רומנטיקה באוויר, חבקו את אלה שאתם אוהבים. הירח בטל משעה 22:16 בלילה עד למחרת בשעה 11:31 לפני הצהרים.

 

21.06 (י"ג בתמוז) יש שביעות רצון באוויר. חלקכם ינסו לממש את החלום האידיאלי, אחרים ינסו לקדם רעיון שיש בו מסר אידיאלי וכולם ימצאו את הדרך לשלב את האידיאל במציאות היומיומית.

 

 

 

כלכלה ושווקים:

 

פלוטו ממשיך את דרכו במזל גדי ופעם אחר פעם אנו נחשפים לחברה אחרת שזקוקה "להתחשבות" ומבקשת תספורת, אם זה בארץ ואם זה ברחבי העולם. בנוסף, אנחנו מתקרבים למבנה כוכבים בעייתי, הנקרא T, שילווה אותנו מחודש אוגוסט 2013 עד חודש מאי 2014. מבנה הכוכבים הזה יקשה לצמצם הוצאות. זה מבנה כוכבים שעלול לעורר משבר בנקים מחדש, פשיטות רגל וכד', בחסות כוכב אורנוס, שאין לו חשבון ללוח זמנים ופועל כשמתאים לו, בין אם לפני או אחרי שציפו לו, ועוזר לו כוכב יופיטר, שאוהב את הכל בגדול.

 

בינתיים כבר פועל מבנה כוכבים נחמד, שהשפעתו חזקה וחיובית עד לתאריך 20.07. השפעתו היא גם על כוכב וונוס במפת המדינה, וזה יעזור וישפיע לטובה על הדיונים בתקציב המדינה.  המציאות הכלכלית של המדינה, טובה יותר מזו שמוצגת לנו. יתכן שנדע בהמשך שהגרעון הכלכלי הוא לא כל כך בעייתי. מבנה הכוכבים (1-7, 5-11) מציג השתקפות אחרת, ומציג את האפשרות שניכנס כסף למדינה, לא בצורה מסודרת, ממקורות שונים, שחלקם מפתיעים או חד פעמיים. גם יצוא הגז בטווח הארוך הוא פוטנציאל לצמיחה כלכלית.

 

הכוכבים האלה משפיעים גם על וונוס ויופיטר (כספים) בהורוסקופ של ארה"ב.
כולנו נמצאים בתוך רצועת זמן שתעזור לקבל החלטות נבונות, ההשפעה יכולה להיות בפוליטיקה, במישורים כלכליים בכל התחומים.

 

יהיה נכון גם לכל אחד מאיתנו, לקבל החלטות נכונות בעסקים, עבודה, מערכות יחסים ופיננסים. אם אתם זקוקים להלוואה לרכישת נכס או עסק או למכור בית או עסק, תכננו זאת עכשיו ובצעו את התהליך לפני שהיקום ישנה את התדרים, מאמצע יולי הקרוב.

 

מי שרוצה לעבור דירה, מומלץ לעשות זאת בין התאריכים 02.07-03.07, זה זמן אידיאלי לשינוי מקום, עם השמש במזל סרטן והירח במזל שור, שניהם סמלים של בית.

 

 

 

אצלנו:

 

לשאלותיכם החוזרות, המבנה הבסיסי של הכוכבים מאחד את הממשלה ואת המדינה.
גם אם נחווה משברים כמדינה, בגלל גורמים חיצוניים או מצבים שלא יהיו תלויים בנו, היכולת שלנו להתאחד בתקופות מאתגרות תוכיח את עצמה (4-10).  לא נופתע גם אם הממשלה תתרחב לקראת אביב 2014, מצב שיציג שילוב ידיים בין כל גווני הקשת הפוליטית, ממשלת אחדות.

 

התקופה  הנוכחית ובהמשך בין ספטמבר-אוקטובר הקרובים, הכוכבים מציגים מציאות רגישה ונפיצה בגבולות. תיתכן התלקחות מקומית או סיטואציות שיגרמו לנו להרגיש "על הקצה".

 

בעקבות החדשות, על ביקורו של  ראש המוסד תמיר פרדו בטורקיה, ביקור שאופיו היה מדיני וביטחוני. תזכורת לקוראים מכתבה שהופיעה כאן בתאריך 18.06.2010, בעקבות המשבר הקשה שנוצר עם טורקיה בעקבות העימות על ספינת "המרמרה": 
"… מה יהיה על מערכת היחסים של מדינת ישראל וטורקיה?: בהווה, אחד הכוכבים הדומיננטיים הוא הנפטון על ציר 1-7, שמורח קבלת החלטות. יש התרחקות, אבל עם הנפטון אין הינתקות. ( להזכירכם קשרי המסחר המשיכו כל הזמן ) ברקע עומד להגיע בחודשים הראשונים של שנת 2011 כוכב פלוטו על ציר 4-10, מה שמעיד כי הבעיות ייפתרו בהמשך וכי מערכת היחסים בין שתי המדינות תתחזק בהדרגה שוב."
גם ברשימה מתאריך 12.04.2013 בעקבות ביקורו של אובמה אצלנו, והטלפון של ראש הממשלה נתניהו לראש הממשלה ארדואן שמטרתו הייתה שיקום היחסים נכתב כאן:
"מבנה המפה המשותפת של מדינת ישראל וטורקיה, והמפה המשותפת של כהונת אובמה והקדנציה השנייה של נתניהו, מציגים לנו מעגל אחד תואם, שמסביר כיצד השפיע הביקור של הנשיא אובמה והמפגשים שלו עם נתניהו, והשליך על המפה המשותפת ישראל-טורקיה. הנקודה המשותפת בין המפות מופעלת בשנת 2014, וזה הרמז לשיתוף פעולה אזורי בין ארה"ב, טורקיה ומדינת ישראל".

 

 

 

אובאמה…

 

הנפטון ש"אוהב" להביך ולגרום לסקנדלים, גרם בארה"ב לתדהמה, כאשר האמריקאים נחשפו לעובדה שמותר, בשם "הביטחון", להתגונן  נגד אפשרות לפיגועי טרור על ידי מעקב אחר כל אחד דרך האינטרנט והטלפונים הניידים. בקיצור "האח הגדול". (מה שכנראה קורה עכשיו בכל מקום בעולם ואולי מחוסר ברירה). ההפתעה של האזרחים היתה מהעובדה שכולם חשופים, במדינה שדורשת דמוקרטיה בכל מקום בעולם (זוכרים את לוב וקאדפי, מובראק ומצרים…), שוויון זכויות וכו' עם הנשיא הליבראלי, שלאט לאט כולם לומדים שהוא יודע לדבר יפה מאוד. אבל בתכל'ס התבוננות על ההורוסקופ האישי שלו מספרת על אדם שמעמיס את דעותיו על המציאות, יוצר הכללות שאין להן אחיזה במציאות. בעיקר כשהוא ננעל על תסריט מסוים (נפטון ירחי על נקודה שבין הציר8-11), המשרת את דרך החשיבה שלו, ומניח הנחות אופטימיות בלי בסיס. המפה שלו מספרת לנו על אידיאולוג, הננעל על פיתרונות שמתאימים רק לעניות דעתו הצודקת (סאטורן על ציר 6-12)  נקודה. מה שאינו מפתיע את האסטרולוגים המכירים את ההורוסקופ האישי שלו.

 

בחודשים האחרונים מצב הכוכבים אינו נחמד לנשיא אובאמה, וזה לא ישתפר בקרוב. מצב רוחו מעיד על תסכול מתמשך, יתכן שזה בגלל ביקורת מתמשכת על תפקודו לאחרונה ובגלל חוסר האמון בממשל, בנוסף לחשיפת הסקנדלים הקשורים לממשל בראשותו. גם אם ירגיש הקלה מסוף חודש יוני, במהלך אוגוסט וספטמבר המצב יחזור להיות רגיש ונפיץ עבורו. יתכן שאירועים בתוך המדינה, או קשרי החוץ שלו, ידרשו ממנו התמודדות שאופייה עלול להיות דרמאטי. הקדנציה השנייה שלו מכילה הרבה כעסים, אכזבה וחוסר שביעות רצון. מבנה המפה של ארה"ב, ומפת ההשבעה שלו מעידים גם על הקשיים הצפויים לו.

 

"מי שאינו אוהב את מולדתו אינו יכול לאהוב דבר" (לורד ביירון)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .