eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית ל 26.07.2013-02.8.2013

  

בתקופה הקרובה אין כוכבים במזלות אוויר, לכן יתכן שהמילים לא קולחות בקלילות, ואם תרצו לבטא את רגשותיכם תתקשו לזרום בטבעיות. מצד אחד תתעורר התלהבות שתביא איתה הסקת מסקנות טרם עת לצד מעשיות המודעת למיגבלות שיש בחיים. אולי מצבים שיכולים גם להביא לתוצאות מביכות. במהלך היום, יום שישי 26.07 תרגישו את הקונפליקט בין האידיאל הרומנטי ובין המציאות העניינית, גם בתחום הפיננסי שימו לב שלא ניכנסתם לאשליות. המנעו היום ממיפגש ("דייט") רומנטי חדש, או להתחייב  למשהו שכבר קיים בחייכם בעיקר אם יש לכם ספקות, מחר יהיה קל יותר לשפוט מערכות יחסים או לקבל החלטה רצינית שתשרת אתכם בעתיד.

החשיבה החלה להתבהר בהדרגה (אחרי שגם הצל של נסיגת מרקורי הסתיים,) ועוזרת לנו להתמודד עם אתגרים מנטליים בלי מהמורות יחסית. יש יכולת לבחור את החזון האישי כדי להתחיל יוזמה חדשה ואובייקטיבית בתוך מסגרות יותר ברורות. תוכלו לחשוב על השקעה חדשה, תרגישו שאנרגיות האישיות מתחזקות. התנועה של כולם תואץ קדימה בהדרגה ותעזור לפתוח דף חדש. דלתות חדשות יפתחו בפניכם ליוזמות חדשות, הזדמנויות חדשות. חלק ממה שיקרה יעורר גם "באלגן" שגם הוא יעזור לכולם מאחר ואנחנו בתהליך שינוי והתפתחות לקראת חיים טובים יותר, שלנו ושל אחרים. היו בקשר עם עצמכם הביטו פנימה הקשיבו גם לקולות היקום. חלק מהשינוי יבנה את היסודות הקשורים לעתיד על חשבון מה שהיה לאחרונה ומסמל התנתקות הדרגתית גם מהעבר.  

המארס העובר במזל סרטן, משנה את רגשותיו בלי כללים וגבולות מאחר והוא ימשיך אחרי 04.08 לאורך זמן בלי תמיכה.

מבנה הכוכבים ב T בין 26.07-01.08 יביא להתעוררות "מזג האוויר" אינדבידואלי, בלי שליטה. היו זהירים עם מכשירי חשמל, עם טכנולוגיה אלקטרונית, שעלולה להתקלקל, אם זה בנהיגה או התעסקות בכל מכשיר. במהלך ה 01.08-02.08 כדאי לפגוש את האדם שעוזר לכם לתכנן את המהלכים הפיננסיים בהווה ובעתיד. התוכניות הקשורות לנושאים פיננסיים יהיו ברורות, ריווחיות, ומשתלמות. ( לפי הדיווחים בתיקשורת, 31.07-01.08 יהיו הימים בהם יצביעו על תקציב המדינה).

אני חוזרת על מה שכבר נכתב כאן כדי שתשארו ערים לרצועת הזמן 26.07 עד לאחר 01.08, זו הדורשת זהירות גדולה. קל "לחטוף" הכעס והמתח בולטים והיזהרו מוויכוחים ומריבות! אם האדם מולכם מחפש מלחמה יהיה קשה להתחמק מההתפתחות עם כל המשתמע מכך.  בתאריכים האלה, הנפיצות חזקה יותר, הטמפרטורה של כל אחד משתנה כהרף עין, על פי רוב זו התחממות שאינה קשורה למזג אוויר הקייצי. מומלץ לקחת מרחק ביטחון יומיים לפני וגם אחרי מאחר והכוכבים יכולים להשפיע כבר "בדרך" למנעד המדוייק. אלה ימים שתאונות ממתינות בפינה. התעסקות עם מכשירים חדים, מכשירי חשמל ומנועים תדוש מיומנויות מקצועיות, אל תתחכמו. בנוסף המתחים חזקים וזהירות היא מילת המפתח. אל תצאו לפגישות שמשמעותן "לאבד את הראש" בשתייה, כי אין לכם שליטה, ועם תוספת של "משהו" הכל יכול להיות. היו זהירים!!!

האווירה האלימה בכל מקום תקבל "סטרואידים", בימים הקרובים, נסו להמנע מהערות עוקצניות, גלו איפוק השבוע, כדי למנוע פגיעות, לשמור על עצמכם ועל היקרים לכם. מילה היוצאת מהפה, לא ניתן להחזירה.

הימים האלה עלולים להיות גם לא קלים בזירות בינלאומיות, בעיקר מקומות בהן יש מתחים,איבה ואי שקט בגבולות.

מסקנה אסטרולוגית:

למי מכם שעקב אחר הבחירה של הרבנים הראשיים, שם לב שהבחירות היו בזמן ירח בטל. המשמעות היתה שלא יכול להיות שינוי באופי ההנהגה.  לכן ביום כזה, היה קרב אבוד של הציונות הדתית להביא לשנות את הסטאטוס קוו.

נקווה שעתה יחזרו המידות הטובות לדבריהם והתנהגותם של הרבנים והמבין יבין.

 

 

26.07 (י"ט באב) המשיכו היום בשגרה. זיכרו שהירח בטל כל היום עד 0.29 אחר חצות.  אם החלטתם להזמין את המשפחה, אל תפתיעו עם מאכלים חדשים שבני המשפחה או החברים לא מכירים. חבל על העבודה שתשקיעו. כל ניסיון להפתיע עלול לאכזב אתכם ואת אלה בסביבתכם שאיכפת להם.

27.07 ( כ' באב) חוסר השקט ישפיע, הצורך לשנות מצבים, להרגיש עצמאיים. תנו לקולות הלב להנחות אתכם. הבעיה שהביקורתיות תשפיע ומילים עלולות להשפיע על דרך החשיבה שלכםגם בתוך מערכות יחסים, נסו להמנע מחשדנות שעלולה להביא לעימותים מיותרים.

28.07 (כ"א באב) הירח בטל היום משעה 05.19 לפנות בוקר עד למחרת יום שני בשעה 07.43 בבוקר.  יש רצון טוב וסבלנות, שימרו על מערכות יחסים בעיקר בתוך המישפחה, והמשיכו בשיגרה.

29.07 ( כ"ב באב) זה יום בו שקט פנימי יעזור לכם להתמודד עם מטלות שונות שקבעתם לעצמכם כיעדים מעשיים.

30.07 ( כ"ג באב) יהיה לכם קל לבנות מערכות יחסים אישיות או עיסקיות, או יותר נכון לשפר אותן. התיקשורת תהיה במיטבה ותוסיף ביטחון ושימחה בכל מיפגש לאורך היום. הירח בטל משעה 18.57 בשעות הערב עד למחרת יום רביעי בשעה 18.42 בערב.

31.07 ( כ"ד באב) היום הירח בטל עד שעות הערב, העולם הריגשי מנוטרל. תרגישו שאתם מגוננים, גם אם אתם אנשים סבלניים תרגישו שאתם לא מצליחים להיות ממוקדים. בערב, אחרי שעה 18.50, הנטייה לרכילות וביקורת תתנחל בתוך השיחות.

01.08 (כ"ה באב) תרגישו שקל לכם להתבטא, לחפש דרכים יצירתיות להביע אהבה לבני המישפחה ולילדים. יתכן מאבקי כוח שיתעוררו בשעות אחר הצהריים והחוכמה תהיה למצוא את שביל הזהב בכמה מחוות נחמדות. הירח בטל מהיום משעה 19.49 עד שבת בשעה 07.30 בבוקר.

02.08 ( כ"ו באב) היום כל היום הירח בטל, נסו להמשיך בעניינים שיגרתיים, בלי להתחדש בשום דבר. הרגשות חזקים, יום טוב לבלות עם המישפחה.

 

כלכלה ושווקים:

השבוע אנו צפויים לשינוי מגמה, מצבי הכוכבים עלולים לגרור חוסר שליטה עם כל המשתמע מכך. בין 26.07 עד 01.08, כוכב מארס ידליק את הצמד חמד אורנוס ופלוטו.

ההשפעה הזו תורגש בכל המישורים, גם בסיטואציות גיאו פוליטיות. מצבים נפיצים ואלימים במקומות שונים בעולם שיסלימו וישפיעו גם על מצב השווקים.

 

 

מחשבה אסטרולוגית:

אנו שומעים על מלחמת התרבות שקיבלה גוון גזעני התעוררה בארצות הברית בעיקבות הזיכוי של ג'ורג' זימרמן מהרצח של טרייבון מרטין. למעשה המישפט והתוצאה הראו שלמרות ההתפתחות הגדולה מאז המחאות והמהפכות של שנות השישים שם, נגד הגזענות, יש עוד הרבה מה לעשות. שנות השישים התאפיינו לאורכן בצמידות של אורנוס/פלוטו, שהשפיעו בין השאר על שינוי החוקים ושוויון זכויות האזרח, לכל האנשים בכל המקומות ובכל הצבעים, בעיקר אחרי רצח ד"ר לותר קינג. עתה כשאותו צמד כוכבים פועל, הנושא צף ועולה לדיון שם, עדות לכך שהמתח בין האמריקאים ובין האפרו-אמריקאים ממשיך לבעוט מתחת לשולחן. יש להם עוד מה לעשות שם בנידון…

אצלנו:

בעיקבות החלטות האיחוד האירופי ב18-19.07 וההסכמות להכנס למו"מ עם הפלשתינאים  ביוזמת ג'ון קרי, תיזכורת מרשימה שהופיעה בתאריך 05.07 "למעשה, עד תחילת 2014 לא נראה שינויים דרמטיים. אחר כך תהיה עשייה חיובית. לממשלה יהיו החלטות שתקדם (4-10), למרות ההשפעות החיצוניות (העולם) שתהיה בהן אווירה של אובדן פרופורציות (1-7) על המדינה שלנו יהיה להתמודד עם מקור לחץ וקושי (2-8), בלי לשנות את דרך ההתנהלות המקורית. כך שצפויות טלטלות בגלל גורמי חוץ, "הזדמנויותשבאות והולכות". הכל יהיה דינמי, לטוב ולרע. הניסיונות לשנות לא יהיו תכליתיים. התוצאה תהיה בהוכחה שהממשלה בוחרת בדרך הנכונה, המותאמת למציאות שלנו ( 4-10) ועדיפה על היענות ללחצים מבחוץ. מאביב 2014 תהיה תקופה בה ההנהגה והמדינה יוכלו לעצב את המציאות כפי שאנחנו חושבים שהיא נכונה, גם מול הלחצים החיצוניים, ובפועל, לנקוט גישה שמרנית יותר, כדי לשמור על הקיים."

כמו כן גם בשבוע שעבר, נכתב כאן שלהצהרת האיחוד האירופי תהיה השפעה זניחה.

ועובדה שרק בימים האחרונים פורסם שאירופה העניקה הרבה מענקים למימון מחקרים של צעירים בישראל. בהולנד כבר הודיעו כמה רשתות שיווק שאינן מתכוונות להחרים מוצרים המגיעים מעבר לקו הירוק. אולי אצלנו הכותרות בנושא קצת מוגזמות ונותנות להצהרה שלהם נפח חסר פרופורציות?

ועל המו"מ בין מדינת ישראל והרשות הפלשתינאית:

האופוריה זמנית. כוכבים על ציר 1-7, מעידים על מצבים שאין עליהם שליטה הכל פתוח, והמשמעות היא שאין תנאים מוקדמים. במהלך 2014, עם הכוכבים על ציר 4-10, יהיה צורך להפריד בין עיקר לתפל בתהליך קבלת ההחלטות. הכירון (1-7) יחדד את הקונפליקטים, יעלה מיד את הנושאים שאין עליהם פשרה. לכן הצוותים יגיעו מהר יותר לצמתי החלטה ויצטרכו לחשוב מה אפשר ומה אי אפשר לקבל. המסקנות שיקבלו, יגבשו את הדרך שהמדינה תבחר בה להתקדם עם השלכות ארוכות טווח.

האשלייה תתנפץ בכל הקשור להסכמי קבע, יתקשו לגבש הסכם שיש לו תוכן עם הנפטון על ציר 1-7, הסכמי ביניים אולי, כאלה שיהיה צריך לבחון כל פעם מחדש. החשש שהחתירה לפיתרונות קבע לא תישא פרי, ובמקום תביא תיסכול וחלילה אלימות.

ההורוסקופ לכניסתו הרישמית של אבו מאזן לתפקיד ב 15.01.2005, עם כוכב פלוטו על ציר 1-7 יש מצג שווא "הכל בסדר". כשאבו מאזן יקבל תמיכה, יהיה זה ברירת מחדל ועם הכוכבים על ציר 6-12 הכל דיבורים, הוא לא יחתום. מקבץ כוכבים נוסף ומורכב מציג, שהתהליך לא יתקדם בגלל שעל כל שני צעדים קדימה, יהיה צעד וחצי אחורה, ומול ההצהרות שישמיע כחדשניות לאוזניים מסויימות ( אורנוס על ציר 3-9), בפועל הכוכבים מציגים שהוא משתמש כפל לשון (6-12). הוא יגיב לסיטואציות וישמיע לכל צד (כדרכו) את מה שהוא רוצה לשמוע ויפגין חוסר עיקביות. אפשר גם להבין ממצב הכוכבים המתפתח, שאבו מאזן עם האידיאולוגיה שבה הוא דבק, ( פלוטו על ציר 6-12) לא יוכל להתקדם להסכם או פשרה, אבל ברמה של הצהרות הוא "יספק את הסחורה", כשפועל לא ישנה את עמדותיו.

שילוב בין מפת ההשבעה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומפת הכניסה של אבו מאזן לתפקידו, מציגה את האינטרסים המנוגדים חד משמעית. כך שהמציאות לא תאפשר מימוש הסכמות, כל דינמיקה שתעזור להגיע להסכמה, הסביבה לא תאפשר את מימושן. אנחנו נהיה עדים לניסיונות חוזרים פעם אחר פעם גם אחרי שהשיחות יתפוצצו פעם אחר פעם. התוצאה, במידה ותהיה הצהרה, תישאר "אות מתה". לא יהיה מימוש.

המפה של מדינת ישראל עם הרשות הפלשתינאית ( לפי הצהרת ערפאת ימ"ח ב1988 באלג'יר), מבנה הכוכבים יציג הסכמות לטווח קצר, ואחר כך התמוססות. משהו יקרה…

" כשאדם אומר שהוא מסכים באופן עקרוני לאיזה דבר, הוא מתכוון לומר שאינו חושב להוציאו אל הפועל" ( ביסמארק)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .