eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 02.08.2013-09.02.2013

מתחילת השבוע האנרגיות תהיינה גבוהות יותר, למרות שהפעילות לא תמיד תתנהל כמצופה. המציאות תפוגג את כל האשליות וזה יעזור לנו להתקדם. למרות האכזבות שחווינו, ההרגשה שתלווה את כולנו כעת היא שהיקום עוזר לצאת ממצבים, או מתבניות התנהגות שאינן רלוונטיות יותר. גם ברבדים העמוקים יותר נבין שזו תהיה טעות ואפילו "טרוף" להמשיך באותו מסלול, לנסות פעם אחר פעם ולצפות לתוצאות טובות יותר ממה שאפשר. אנו לפני מולד הירח במזל אריה, שיהיה קצת אחר חצות ב07.08  ויעזור להאיץ בכייף את הקצב בחיים.
הדברים, שאיבדו את האיזון בתקופת הליקויים בחודשים מאי-יוני האחרונים, יחזרו תוך זמן קצר למסלול המציאות שיעניק לכולנו תחושת יציבות וביטחון. נלמד להכיר שבתוכנו שוכנים כמה מימדים, חלקם תבניות המתבטאות בהתנהגות ריאלית ואישית וחלקם "מחובר" לאנטנות גבוהות, שאנו מגדירים כאינטואיציות ויש שיראו אותם כתהליכים רוחניים או השראה. החדשות שנדע ונכיר ביכולת לשלב את כולם ביחד ביצירתיות. היציאה מקיבעונות שעבר זמנם מביאה אותנו למחשבות המאפשרות פתיחות לחדש ולמופלא, הבנה שתם עידן התמימות, בעיקר ביחסינו למוסדות של פעם ו/או לכל מה שמסמל הממסד הישן, (בכל תחום בחיינו, בנקים, מוסדות ממשלה, קופות חולים, בתי חולים וכל מוסד של פעם שאתם נזכרים בו), ובעיקר ההכרה ש"לנו לא יספרו יותר סיפורים". תם עידן הפנטזיות. בעידן הנוכחי, שבו התחזק הקשר היומיומי שלנו עם האינטרנט וההשתלבות שלנו ברשתות החברתיות עוזרת לנו לקבל מידע חדש ללא הרף, אנו לומדים לבטוח בעצמנו, ביכולת הקיבול שלנו להתמודד עם אינפורמציה שמתחדשת בכל יום ,לדעת שצריך לשמור על איזון בין כל המסרים, לשאול שאלות, לסנן ולקחת את מה שמתאים לשימוש תכליתי נכון ויעיל לעצמנו, עם התבוננות מחודשת ומתחדשת בכל פעם לפי המצב הנתון.

בשבוע הקרוב, מבנה הכוכבים יחזק את מאבקי הכוח האינטנסיביים והקונפליקטים ברחבי העולם.  נשמע הרבה "צדקנות" התבטאויות פאנטיות שעלולות להתרחב למישור לאומני, או למחאות חברתיות סביב כדור הארץ.

ברשימות שהופיעו בשבועיים האחרונים, היתה אזהרה חוזרת שהימים בין 25.06-01.08 אינם נחמדים ונכתב גם "אלה ימים שתאונות ממתינות בפינה.", לדאבוננו התרחש אסון תעופה עם תוצאות קשות באילת, ביום חמישי ה01.08. כדאי להמשיך ולהזהר עוד יומיים כדי שהשפעת הכוכבים הנפיצים והאלימים תתרחק מאיתנו.

שיעור באסטרולוגיה: יעקב פרנקל התמנה לתפקיד הנגיד בזמן שבו כוכב מרקורי היה בנסיגה. וועדת טירקל החלה את הבדיקה, התעכבה ובחנה, וברצועת הזמן עד שכוכב מרקורי סיים את הנסיגה וחזר על עקבותיו, הבדיקות עדיין המשיכו באיטיות. לכן גם המינוי לא התממש. (הסיבות לא רלוונטיות. אסטרולוגית, אם עניין מתחיל בתוך נסיגת מרקורי הוא צריך להסתיים בתוך אותה רצועת זמן, ואם זה לא קורה זה גם לא מתממש. עבודת הוועדה גלשה מעבר לרצועת הזמן המוגבלת והתוכנית המקורית התממסה). אי אפשר גם להתעלם מהשמועות והרכילות שליוו את המינוי הזה האופייניות למרקורי בנסיגה והביאו גם את הנגיד המיועד לפרוש.


02.08 (כ"ו באב) היום כל היום הירח בטל עד מחר שבת בבוקר בשעה 07:30 בבוקר, נסו להמשיך בעניינים שגרתיים, בלי להתחדש בשום דבר. הרגשות חזקים, יום טוב לבלות עם המשפחה.

03.08 (כ"ז באב) הרגשות החמים עוזרים ומנחים אתכם לבחירות טובות יותר. יציבות ומציאות משתלבות בבחירות הנכונות, המביאות לתחושת ביטחון ושייכות למשפחה או לאלה הקרובים אליכם.

04.08 (כ"ח באב) בשעות הבוקר אתם עלולים לאבד שליטה, שתפגום בשקט ובשלווה, הכעס שהצטבר גורם גם למצבי רוח. משעות הצהרים, אחרי שתשחררו קיטור ותשתחררו מאחריות, תשנו כיוון ותהיו סבלניים יותר, ותפנו מקום גם להתבטאות הרגשית. אתם רוצים כתף ולהביט על העתיד לבוא עם חיוניות חדשה ושמחה.

05.08 (כ"ט באב) המאבק בין רגש והיגיון יהיה דומיננטי בשעות המוקדמות של הבוקר. הירח בטל היום משעה 09:48 בבוקר עד שעה 19:58 בערב. קחו פסק זמן בשעות הערב ותיהנו בחברת אנשים שאתם אוהבים.

06.08 (ל' באב) היום תקומו עם שיר בלב לצד אלה החולקים את חייהם איתכם. מצב הרוח הטוב ישפיע על כל תבניות ההתנהגות במהלך היום, היצירתיות והביטחון יוסיפו כמה תבלינים נעימים לסדר היום.

07.08 (א' באלול) הירח בטל משעה 00:50 ולאורך היום כולו, עד למחרת יום חמישי בשעה 06:57 בבוקר. זה יום המתאים לשמור בו על השגרה, לא להתחיל משימות חדשות ולא לבצע רכישות חדשות. העדיפו את חברתם של אלה שאתם מכירים ותרגישו נוח בחברתם.

08.08 (ב' באלול) הנטייה להתגונן עלולה לגרור אתכם לביקורת, שבעקבותיה אתם עלולים להיפגע. מבוכה צפויה בעיקר בגלל המסרים ההפוכים שאתם חווים מהלב אל מול ההיגיון, וזה משאיר אתכם בחוסר וודאות לגבי ההמשך. תנו לחום ואהבה מקום במערכות יחסים, זו בחירה עדיפה על התבודדות וקרירות.

09.08 (ג' באלול) מערכת יחסים רומנטית מתפתחת ויכולה להתבטא בחייכם. אלה מכם הנמצאים בתוך התחייבות שקיימת מהעבר ימצאו בה ריגושים, מעבר להתחייבויות הקבועות.

כלכלה ושווקים:

מבנה הכוכבים בזמן מולד הירח, בתוספת אסטרואידים, מעיד שנושא הפנסיות שוב יהיה על המוקד בכמה מדינות והמעורבות הממשלתית בתחום תהיה ברורה יותר. גם נושא המיסים, עם התמקדות בעיקר באלה שיש להם ושאינם משלמים בגלל "תירוצים" ו"הטבות" כאלה ואחרות. נשמע יותר על ממשלות בעולם שנמצאות על קצה הקו האדום ומחפשות מקורות כסף חדשים למימון, ואלה גם ייעלמו בהמשך. (פעמון מצלצל, תזכורת ל"שוד" חשבונות הפרטיים בבנקים בקפריסין).

דטרויט,( ארה"ב) הכריזה על פשיטת רגל. בגלל מצב הכוכבים, שנמשך עד לתאריך 10.08, מן הסתם נישמע עוד על כמה מדינות ומוסדות גדולים במצב דומה. זה מבנה כוכבים המעיד על תנועות כספים גדולות, מצד אחד הפסדים גדולים ופשיטות רגל ומצד שני הזדמנות גדולה לעלות על הגל הנכון בתחום העיסקי.

ברצועת הזמן בין התאריכים 12.08 ועד 21.08, תגענה חדשות טובות בתחום הכלכלי ברחבי העולם ויעזרו לצבוע בגוונים ירוקים את השווקים.

כוכב מרס במזל סרטן, יביא עניין גדול בכל הקשור לתעשיית המזון, לטוב ולרע.

אי.די. בי. ונוחי דנקנר:

בחרתי להשתמש במפה המשותפת של נוחי דנקנר ומדינת ישראל בגלל אופי העסקים שלו, המשפיע על הרבה אנשים ועסקים במדינה (הנתונים הם על בסיס מפות מדויקות, הכוללות שעת לידה מדויקות).

מבנה הכוכבים מציג תמונה של "אין מוצא". גם במפה האישית מופיעים כוכבים המחזקים את הכותרות, שלאיש אין שליטה על המתרחש בחייו. לפי הנתונים האסטרולוגיים הרצון של דנקנר להיחלץ כלכלית וגם להישאר בעל שליטה חסר סיכוי. ההמלצה במצב הנוכחי, שיתמקד בהיחלצות כלכלית ויוותר על השליטה. זו המלצה שקשה לבן מזל עקרב לעכל..

ומה קורה בשכונה שלנו:

המזרח התיכון ממשיך להיות במרכז החדשות:
כוכב מארס במזל סרטן מחדד את מלחמות האזרחים בסוריה, מצרים ועירק. יתכן גם שתצוצנה בעיות בערב הסעודית בזמן הקרוב.

עוד זוית ראיה על המרחש במצרים:

היסטורית, בשנת 28.05.1805, מוחמד עלי קיבל על עצמו את השלטון במצרים ועשה את כל שביכולתו לקדם אותה להיות מדינה מודרנית, כשמול עיניו הסגנון האירופי. את הדרך עשה בעזרת בירוקרטיה, שאותה בנה לא פעם בשיטות מתוחכמות, כי המטרה שעמדה לנגד עיניו הייתה לקדם את המדינה מבחינה כלכלית. הוא השקיע בפיתוח תעשיית טקסטיל ובתעשיית נשק. הקמת התעשייה צבאית בבנק המטרות שלו הייתה כדי לפתח צבא מקצועי, מה שעשה בהצלחה גדולה. למעשה זה האיש שרואים בו את אבי המדינה, מצרים.

בזמן בו קיבל את השלטון, כוכב נפטון היה דומיננטי באתגר לשמש ולהדס במזלות המשתנים. מוחמד עלי (04.03.1769) נולד עם מולות בין השמש ונפטון במזלות דגים –בתולה.

עכשיו ההיסטוריה חוזרת ואותם מזלות משפיעים על מצרים. ליקוי חמה היה בשנת 1784 במזל דגים והביא רעב נורא, שהביא אז למותם של שישית מהאוכלוסייה.
המהפכה הראשונה הייתה בתאריך 08.03.1919, השמש במזל דגים, מזל משתנה.
בהמשך, הבריטים הכירו במצרים כטריטוריה עצמאית מוגבלת בתאריך 28.02.1922 עם השמש במזל דגים, ובתאריך 15.03.1922 (מזל דגים, מזל משתנה), הבריטים הכירו בעצמאות מצרים בהנהגת המלך פואד.

מצרים הייתה לרפובליקה בהנהגת נאצר בתאריך 18.06.1953, עם שמש במזל תאומים, גם הוא מזל משתנה.

בהווה, כוכב נפטון בשליש הראשון של מזל דגים, גורם לאי בהירות ואי סדר. חוסר היציבות במצרים ימשיך לאורך זמן, הרבה בעיות תצופנה שם וכל אחת מהן מלווה בסוג של שערורייה. בנוסף, מבנה הכוכבים אורנוס-פלוטו, שהופיע במפת ההשבעה של מורסי, ועתה בתאריך 04.07.2013 עם המינוי של הצבא את השופט עדלי מנסור תחת השפעת הכוכבים שמש אורנוס-פלוטו, מבטיח שהיציבות שם זה חלום שייקח הרבה זמן עד שיתממש.

 

מחשבה אסטרולוגית:

כולנו חווים את כוכב סאטורן, הממשיך את דרכו באיטיות במזל עקרב, מאז סוף אוקטובר 2012 וימשיך גם בשנתיים הבאות להשפיע על רבדים שונים בחיינו. סאטורן מלמד אותנו את משמעות המילה "סבלנות". למעשה בדרכו הוא מחנך את כולם שצריך "להרוויח" את המטרות. הוא מביא מחוייבות ואומץ להתמודד עם האמת, להביט על עצמנו, להאמין בעצמנו ולצעוד גם בין הצללים המסמלים את הפחדים ולהתמודד איתם. כוח הרצון עוזר להניע את עצמנו לקראת שינוי, אבל לא פעם בדרך, ההתנסות גורמת להתמודד עם מקומות לא נוחים, כאלה שהדחקנו, או עם סודות אותם דחפנו לאי-שם כדי להסתיר אותם גם מעצמנו. סאטורן מביא אותנו להתמודד, הוא גורם להתפכחות, להבנה מה אנו מצפים בתוך תוכנו מעצמנו. הוא יביא אותנו לנקודה שחזקה יותר באופי שלנו, בלי אשליות. הוא זה שינחה אותנו לנקודת ההתחלה, זו שתעשיר את חיינו בעשייה עם הרבה סיפוק, בעיקר בגלל התכל'ס.

 

"עשה תמיד את המעשה הנכון, וזה יתן סיפוק למספר מסוים של אנשים ויביא לידי תימהון את כל האחרים" ( מארק טווין)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .