eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 09.08.2013-16.08.2013

נכנסנו לפרק זמן בעל משמעויות כלכליות פוליטיות וחברתיות. זה זמן בו כדאי להיות זהירים בעסקים, התגובות עלולות להיות אגרסיביות וכוחניות בכל הקשור לכסף ויתעוררו קונפליקטים או מאבקי כוח מסוכנים, שעלותם עלולה להיות יקרה מאוד. 
כוכב פלוטו מוציא מצבים משליטה, התנהלות שמזכירה כדור שלג שהופך בקלות למפולת שלגים. לדוגמא, אם מי מכם יכנס לעימות כלשהו, הצד השני עלול לאבד שליטה והתגובה תשלב אנרגיה גבוהה. נסו להיות זהירים עם הוצאת כספים מאחר וזו תהיה חורגת מכל פרופורציה.
לאורך החודש תלווה התחושה שרוצים לקחת בנחרצות החלטה. אך במקום, העדיפו לשתף פעולה עם בני ברית, לעשות ולפעול כדי להרחיב את האפשרויות בדרך אינטליגנטית. דלתות יפתחו, המודעות לצרכים האישיים שלכם תתחדד לצד הצרכים של אלה הנמצאים בעמדת סמכות בחייכם. מסרים של הצלחה יתחזקו ויהיה נכון להשקיע במערכות יחסים עם שותפים, קולגות לעבודה, בני זוג או בכל אחד שיש לכם קשר רגשי איתו.

בתאריך 11.08, ראש הדרקון יגיע למעלה שבה יתקיים מופע ליקוי החמה הבא בתאריך 03.11. בנוסף זו אותה מעלה שבה כוכב סאטורן היה כאשר נעצר בפברואר 2013.
בימים הקרובים הימנעו מקבלת החלטות חשובות, בעיקר כשההצלחה שלכם תלויה בעבודת צוות. אלה ימים בהם צפוי להשתחרר מעיין אנרגיה ולהביא לתוצאות חיוביות, שיפתיעו. תחושו בכך בעיקר סביב התאריך 19.08. עם זאת, זכרו בבקשה שזו אופטימיות קצרת טווח.

בין התאריכים 11.08-17.08 קיים פיתוי לבטא כוח עם עוצמה. יהיה מקום ליוזמה שאופייה נדיב, כזו שתאפשר להמשיך בנתיב הרצוי כדי לממש את הצרכים שלכם. אלא שהחשיבה תהיה מלווה בניגודים, בעיקר כשההתפתחויות לא יענו לסדר היום שלכם, כך שאולי תרגישו שאיבדתם את הדרך לתקשר. עדיף להמתין עד אחרי ה 17.08 ואז גם תוכלו להבין לאן הדברים זורמים, ולהבין מה מניע אנשים אחרים. נסו להקשיב למילים הנאמרות, בלי להאשים אחרים, תפסיקו לבקר, להתמרמר, שחררו את האחיזה באקדח היורה מילים פוגעניות המכילות רעל, כמו גם את הצורך לחפש טעויות אצל כולם. אין פיתרונות מושלמים, אפשר גם לוותר קצת על האגו, לפתוח את הלב ואז לבטא את עצמכם באמפתיה עם ביטחון. תנו אמון בתהליכים ובאנשים, וזה יעזור הגיע ליעדים שאתם מבקשים.

במערכות יחסים, שבהן קופסת הרגשות סגורה, הימים הקרובים יביאו להתפרצות וזרם רגשות, שלא ציפיתם לו, יביא את כולם לראות דברים שלא ראו עד כה. הכל יתבהר, והעצות שיגיעו מהראש ללב עדיפות ממצב הפוך בגלל חוסר השליטה.

השינויים הבאים לעולם ולחיים האישיים יהיו בעלי משמעות וישפיעו על כל אחד בדרך שונה. גם ההבדל בגילאים משפיע, והיכולת לשחרר את התבניות הישנות ששיתקו אתכם בתוך מסגרות של פחד או אגו, יעזרו למי שמוכן לצאת אל ההבטחה החדשה.

 

09.08 (יום שישי, ג' באלול) מערכת יחסים רומנטית מתפתחת ויכולה להתבטא בחייכם. אלה מכם הנמצאים בתוך התחייבות שקיימת מהעבר ימצאו בה ריגושים, מעבר להתחייבויות הקבועות.

10.08 (יום שבת, ד' באלול) הירח בטל משעה 01:04 בלילה עד שעה 16:08 אחר הצהרים. רעיון גדול שאתם רוצים ליישם במסגרת המשפחה מביא להוצאות גבוהות. יהיה עליכם לשקול אם להוציאו לפועל או לוותר ולסגת ממנו. חברים יגיעו במפתיע, זה הזמן לפסק זמן.

11.08 (יום ראשון, ה' באלול) מאבקי כוח רגשיים עלולים להתפתח במערכת יחסים. מישהו רוצה את השליטה. הסנטימנטליות זורמת במקביל. אל תנסו לכפות את הדרך שלכם, אם אינכם בטוחים, וותרו, זה עדיף מלשגות. נסו לברר את כל העובדות.

12.08 (יום שני, ו' באלול) הירח בטל משעה 04:28 לפנות בוקר עד שעה 23:18 בלילה. שימרו על סדר יום מוכר. עשו את הדברים המוכרים.

13.08 (יום שלישי, ז' באלול) הרגשות יקבלו ביטוי אינטנסיבי, ההתבוננות שלכם ממוקדת וקיימת הבנה של מה שמתרחש מתחת לפני השטח. היום יתאים לתקן טעויות מהעבר. שיחות בינאישיות עלולות להיות יותר פרובוקטיביות, עם חשדנות ודחייה, רק אלה מכם שישמרו על גמישות, ירגישו קל יותר.

14.08 (יום רביעי, ח' באלול) מצב הרוח היום עליז יותר, אתם סבלניים ואופטימיים בשיחות ובמו"מ. הקשיבו  בזהירות לצד השני והביטחון העצמי יעזור לכם להגיע להסכמות המבוקשות. הסיפוק מהדרך יהיה גדול.

15.08 (יום חמישי, ט' באלול) הירח בטל משעה  00:28 אחר חצות עד שעה 04:04 לפנות בוקר. ההתבטאות במהלך היום תהיה משוחררת, עם יכולת אינטואיטיבית יוצאת דופן, שכדאי להאזין לה. אל תהיו אימפולסיביים, חישבו פעם נוספת לפני שתגידו את מה שאתם חושבים.

16.08 (יום שישי, י' באלול) תיפגשו חבר שירצה לספר לכם על מצבו ועל רגשותיו, הימנעו מתגובות ציניות, התחשבות תהיה נחמדה יותר. הירח בטל משעה 20:31 בערב עד למחרת בשעה 06:25 בבוקר.

 

 

כלכלה ושווקים:

אנו בתקופה בה התנודתיות תהיה ברורה יותר עם ה- T בין הכוכבים במזלות היוזמה, שכבר משפיע מהתאריך 06.08 ועד 22.08. כל פעם שיגיעו כוכבים במזלות היוזמה ו"ידליקו" את המבנה הזה, השווקים יגיבו. נזכור שכוכב אורנוס בתמונה והוא תמיד גורם להפתעות, המשמעות היא לצפות לבלתי צפוי. כדרכו, אורנוס תמיד יפעל הפוך ממה שחושבים.  מומלץ להיות עם אצבע על הדופק.

יתכן גם שיגיעו חדשות טובות שישפיעו זמנית ולסירוגין על השווקים. אבל הדינאמיקה של ה-  T חזקה יותר ותשפיע לאורך כמה חודשים בתמונה הגדולה. הקושי יהיה בגלל שלא יהיה ברור הכיוון. אותו מבנה כוכבים היה בתחילת שנות ה-30. הקושי הכלכלי אז התפשט בכל רחבי העולם והסתיים רק בעקבות מלחמת העולם השנייה. כפי שכבר נכתב כאן, האפיון העיקרי של  ה-T הזה (יופיטר-אורנוס-פלוטו) הוא בפשיטות רגל, בהפסדים גדולים מצד אחד ובתנועת כספים גדולה מאידך.

הצמידות של יופיטר ופלוטו הייתה לקראת סוף 2007, אז השווקים הגיעו לשיאים (ביולי 2007). המשבר בשווקים החל בתאריך 27.07.2007 בעקבות משבר הסאב-פריים, שפגע בבנקים, ושיאו היה ב 15.09.2008. בהמשך בחרו במדיניות הריבית הנמוכה (בארה"ב אפס אחוז) שעזרה להציל את הבנקים המרכזיים, אבל "שברה" את החוסכים…

לאחרונה, אירופה שינתה מגמה, החלטות של "לא עוד מדיניות צנע", כי זה לא עזר לשיפור המצב, ובמקום יש מגמה להרחיב את מעגל ההוצאות. יהיה מותר לממשלות להוציא ול"בזבז"(מלבד גרמניה). זה מזכיר ניסוי ותהייה…

נכתב כאן בעבר, שכל הניסיונות של ממשלות ומומחי כלכלה מכל הגוונים החברתיים למצוא פיתרונות פלא, לא יועילו.  המציאות עצמה תביא איתה את הפיתרונות ותחזיר את שווי המשקל היחסי והשגשוג בעתיד. מבנה הכוכבים המתמשך (עד שנת 2015) המכיל גם את הסוציאליזם (אורנוס) וגם את הקפיטליזם (פלוטו), נמצא בקונפליקט, לכן רק שילוב טבעי בין המגמות האלה, זה שיבוא מן הסתם מהשטח, ולא מהבנקים או מהממשלות, יביא את השינוי החיובי.

תקציב המדינה:

בתאריך 30.07.2013 אישרה הכנסת את תקציב המדינה לפנות בוקר.
מבנה הכוכבים על מפת התקציב, מציג מסגרת עם תמרון (נפטון/פלוטו 4-10), אבל רמז שיהיו גם חריגות. בזמן התכנון והאישור של התקציב, ישנם צרכים שלא נלקחו בחשבון, או לא נעשה תחשיב נכון (נפטון על ציר 2-8). במהלך השנה המציאות תציף מצבים שקשה היה לצפות אותם מראש, או שהתפתחויות לא צפויות יגרמו לפריצת התקציב.

גם מפת המדינה המשולבת עם התקציב, מציגה מצב שבו קיימת סבירות גבוהה שההוצאות, ביחס לצרכים מוגדרים, תהיינה גבוהות יותר. מאחר וכוכב פלוטו עובר על ציר 6-12, המחשבה מובילה אותי לשער שההוצאות יהיו על צרכים ביטחוניים, שחלקם יהיו חסויים, כמו מודיעין, השקעות במלחמת הסייבר, מערכות ממוחשבות, והשאפתנות למצוינות בנושא תידרוש הוצאות שיתכן שיהיו מעבר למסגרת שנקבעה.

עוד אפשרות בראייה אסטרולוגית, שלא על דעת הקהילה הבינלאומית, הוצאות על פרויקטים גדולים בתחומי יהודה ושומרון, חיזוק הגושים בבנייה מאסיבית, כולל תשתיות, אולי זה גם חיזוק הפריפריה והשקעה במגזרים שונים של האוכלוסיה במדינה.

עם זאת, מבחינה כלכלית מצבה של המדינה הוא טוב יותר ממה שמציגים לנו הפרשנים השונים בתקשורת. 

 

החששות של ארה"ב מ"אל קעידה":

לאחר כל הפרסומים והתכונה הגדולה בעקבות סגירת שגרירויות, מבנה הכוכבים שבו נדרשת מגננה גבוהה של הממשל בארצות הברית נכון יותר לרצועת הזמן שבין 08.08-24.08.
לוח הזמנים שבין התאריכים 14.08-21.08 משחרר "משהו" לא צפוי, הגורם לצער גדול בארה"ב. בסוף אוגוסט, מבנה הכוכבים על המפה של ארצות הברית מציג שמחה וגאווה פטריוטית (זו לא מילה גסה), אולי בגלל פעולה צבאית של הצבא האמריקאי.
גם חודש ספטמבר לא יהיה נחמד לאמריקאים.

תיבת פנדורה נפתחת בהדרגה, ומציגה את הפער המתרחב בין התרבות המערבית לבין התרבות האסלאמית. יש הרבה פחד מטרור, הבנה שקיימת קופסת גפרורים רגשית שעלולה להידלק. מאבקי הכוח במזרח התיכון שמלווים בפאנטיות דתית, מלחמות על "הצדק" שאינם עוזרים לשקט, בעיקר כשלא ברור לעולם המערבי לאן זה הולך וגם לא בטוח שהם מבינים את התרבות האיסלמית כל עוד יש בין המנהיגים כאלה החושבים שרק הם יודעים להורות את "הדרך הנכונה"…  ראו את הכאוס בעירק אחרי שהאמריקאים עזבו.

אצלנו:

ברשימה שנכתבה ב 22.03 לאחר הקמת הממשלה נכתב:
"המפה המשותפת של הממשלה עם מדינת ישראל, מחזקת את התמונה, שסדר היום עומד להשתנות, על רקע אירועים סביבתיים משתנים…"
ואכן, כאשר הוקמה הממשלה הנושא שהשפיע על תוצאות הבחירות ומבנה הממשלה היה כלכלי חברתי, אך בשבועיים האחרונים סדר היום הוא סביב המו"מ בין מדינת ישראל והרשות הפלשתינאית.

ועוד על המו"מ אותו מובילה שרת המשפטים ציפי לבני

כאשר בוחנים את המפה של לבני עם המדינה, יש לנו עוד זווית ראייה, המחדדת את מה שכבר התפרסם כאן בתאריך 26.07.13.  מבנה המפה המשולבת מספר שקיים מנוע פנימי שדוחף אותה למנף את התהליך, אבל בפועל, לאורך זמן, עם הכוכבים נפטון/פלוטו על ציר 1-7 יש עדות לאשליה שמתנפצת. אולי יהיו לה הרבה הצלחות קטנות אבל כל אלה יסתיימו בסוף בכישלון גדול. תהיה לליבני חוויה של התקדמות והצלחה (נפטון 4-10), אבל זו יוצרת עיוורון לגבי הפוטנציאל האמיתי, (פלוטו 1-7) שהוא, חד משמעית, כישלון וקריסה בטווח הארוך. עוד שילוב כוכבים חשוב נמצא על ציר 6-12, שגם הוא יציג תמונה מעוותת, שמשהו הושג, אבל זה יהיה מבוסס על הטעייה מילולית, כך שכל צד יפרש את זה כרצונו והמציאות בסופו של דבר תהיה חזקה יותר מנייר שכתוב יפה. ( תיזכורת: הסכמי אוסלו, הביאו לאופוריה שהסתיימה באינתיפאדה. לכל המעוניין, צילום התחזית אסטרולוגית בנידון, באתר שלי, במשבצת העיתונות,  בעיתון מעריב בספטמבר 1993).

וזה מביא אותי להורוסקופ האישי של שר החוץ האמריקאי ג'ון קרי, המספר  על אדם שאצלו אין קשר בין המציאות והעובדות. באופיו, הוא מכוון את המציאות לפי הרגש שלו ומניח הנחות בלי קשר לעובדות (נפטון 1-7). הוא נוטה לעגל פינות, להבטיח ולא לקיים (יופיטר 6-12), לזרוע אשליות ולסגת מהן.
קרי מאוד רגשי בתהליכים בהם הוא מעורב (ירח/נפטון 7/10) וגורם לצד השני להרגיש שאם אינו מסכים איתו, הוא פוגע בו מאוד באופן אישי. מותר לחשוב שהכוונות שלו טובות ביחס למו"מ, אבל למעשה הוא חושב קודם על הצלחתו של ג'ון קרי ולא על המשמעות של סוף התהליך. מבנה הכוכבים אצלו מציג את הרצון שלו להתקדם בכל מחיר, גם אם הבסיס רעוע, ולכן גם הוא יחווה את התוצאה בהלימה.

"הטוב והרע שאנו יודעים גדלים בשדה עולמנו אחוזים זה בזה ללא הפרד בניהם." (ג'ון מילטון)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .