eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 16.08.2013-23.08.2013

צפוי מפנה יוצא דופן במזל, אשר ישפיע עד לתאריך 25.08, שיביא לפריצת דרך בתחומי המדע, לצד תגליות שיכולות לרגש את כולם. האנרגיה ממשיכה להיות במיטבה. מצב הרוח ישתפר סביב התאריך 19.08 ובחלק מהעשייה שלכם תרגישו ברי מזל. אלא שזה נכון נקודתית. בהמשך השבוע יהיה עליכם להגיב במהירות להזדמנויות טובות שיעלו. השינויים ישתלבו בהדרגה בתוך המרקם היומיומי, רבדים חדשים שיביאו להשתחררות מבלוקים פנימיים, מאנשים וממצבים שתקעו אותנו בתבניות ישנות.

סביב התאריך 22.08 ועד סוף החודש, העוצמות הרגשיות עזות במיוחד, קיים פוטנציאל למפנה דרמאטי בחיי האהבה. שום דבר לא יזרום בקלילות וקיים רצון להבין את האמת אודות הדברים, קצת בכפייתיות בלי להתפשר בדרך. האופי ידגיש את החושניות ויעורר סימני שאלה על האמון והביטחון, בעיקר במערכות יחסים שיש בהן מחויבות. יש פינות בהן תיבת פנדורה תיפתח וסודות עלולים להיחשף, גם אם לא התכוונתם. חלק מהקשרים הרומנטיים שיתפתחו עתה, עלולים להיות מחוץ לגבולות הפורמאליים. הצבעים יהיו חזקים בגלל קינאה, צרות עין, זדוניות ורצון להרע. כמו גם תובענות, חוסר רצון להיכנע ואובססיביות רגשית. הפנויים שביניכם יכולים לגלוש ספונטנית לתוך רומן על בסיס משיכה פיזית בלי שליטה, אבל כדאי לזכור שאין ליחסים האלה בסיס לטווח הארוך. הרומנטיקה אומנם תתחזק אבל תחשוף גם מאבקי כוח בין בני זוג בגלל חוסר הסכמה הקשורה למשאבי כספים ועל מי ביניכם שולט על הסגר בארנק. נסו לשמור על פרספקטיבה בלי להיכנס "לשיגעונות", שרק יוסיפו בעיה על בעיה מבלי לפתור את המהות שחשובה לכם. אלה ימים בהם ההתנהגות בלתי צפויה, גורמת להפתעה או תדהמה ומביאה לתוצאה שאתם לא מצפים לה. במקום לפעול באימפולסיביות, התבוננו בבן הזוג או בחבר, הקשיבו למילים הנאמרות ואז תוכלו להבין את המצב הנתון ולמצוא את הדרך לעודד שיתוף פעולה בדרכי נועם, עליכם להתחשב בצד השני ובצרכים שלו ולבנות תוכנית שמטרתה לקדם ולהתקדם בהדדיות.

מופע הירח המלא בתאריך 21.08 יהיה במבנה כוכבים שיביא לבלימה, או שיהיו אירועים המתרחשים מתחת לפני השטח. יתכן שנשמע על מקורות מים תת קרקעיים שמתייבשים, או על נזק ליבולי מזון, כמו חיטה, תירס ועוד, בגלל משהו שקורה מתחת לפני השטח. יתכנו גם חדשות על תגלית ערכית של אבנים טובות באזור חקלאי כלשהו אי שם.
במישור הבינלאומי תהיה התפתחות דיפלומטית וצבאית במקומות ה"חמים" על פני כדור הארץ. אופי האירועים בלתי צפוי ויכול להתבטא באלימות וטרור, אבל גם למזל גדול (זמני), אם יש קשר בין הכוכבים והמפה האישית שלכם. התקשורת הפתוחה ותעזור לעודד התפתחויות חיוביות שיעזרו לחברה, ואולי גם נשמע עצות רבות שיעזרו להיות הורים טובים. בנוסף, יתכנו שינויי מזג אוויר מוקצנים.

בארה"ב, מבנה הכוכבים סביב הירח המלא יציג שוב את העימותים בקונגרס סביב חוק ביטוח הבריאות של אובאמה, עוד סאגה מתמשכת.

אנו עדיין תחת השפעת מזל אריה השבוע, נסו ליהנות מהימים הבאים, פיתחו את הלבבות, תנו מקום ליצירתיות והעריכו את עצמכם בזכות מה שאתם. התבטאו בטבעיות ותוכלו לראות את האור סביבכם.

השמש עוברת למזל בתולה בתאריך 23.08, זה הזמן בו אתם חוזרים בהדרגה לעבודה, בלי לחפף. בשבוע הבא, בימים שבין 25.08-27.08, תידרשו לחשוב לפני שאתם נכנסים לשיחות על נושאים חשובים. אלה ימים שקל לפספס את המידע העיקרי בגלל חוסר הבנה או דיסאינפורמציה. אם ישנם נושאים חשובים שעליהם אתם צריכים לדבר, העדיפו לדחות את השיחה או הישיבה בכמה ימים.

16.08. (יום שישי, י' באלול) תיפגשו חבר שירצה לספר לכם על מצבו ועל רגשותיו, הימנעו מתגובות ציניות, התחשבות תהיה נחמדה יותר. הירח בטל משעה 20:31 בערב עד למחרת בשעה 06:25 בבוקר.

17.08 (יום שבת, י"א באלול) משהו פנימי עוצר אתכם מפעולה. הרגשות מתעוררים  באינטנסיביות ונמצאים בעימות עם הצד הרציונאלי. היום יש מקום להתבטאות רגשית שתניע אתכם למימוש רצונות אישיים.

18.08(יום ראשון, י"ב באלול) אין מקום להתגונן, זה מיותר. חשוב להתבטא עם ביטחון ושימחה ולהתגבר על המתחים המיותרים. הירח בטל משעה 21:25 עד למחרת בשעה 07:06 בבוקר.

19.08 (יום שני, י"ג באלול) התחום החברתי יהיה דומיננטי יותר היום ויתכנו מפגשים עם חברים לבילוי משותף. פשוט תיהנו מהמפגש, בלי ציפיות גדולות. לקראת שעות הערב תחפשו את הפרטיות, להשתחרר ולעשות מה שאתם אוהבים, בלי לתת דין וחשבון לאיש.

20.08 (יום שלישי, י"ד באלול),  אל תגלשו למצב שלא תהיה לכם שליטה עליו ולא תצטרכו לרחם על עצמכם. הגבולות שלכם נעלמים, אתם פתוחים ומשוחררים יותר.

21.08 (יום רביעי, ט"ו באלול) הירח בטל משעה 04:38 לפנות בוקר עד שעה 07:43 בבוקר. האופטימיות היום תפנה אתכם לכמה כיוונים. האימפולסיביות תביא לשינוי לא צפוי, עם תוצאות נחמדות לטווח הקצר וחוסר וודאות לטווח הארוך, אבל גם הדמיון העשיר יהיה בפעולה ויעזור לתוכניות שיש להן משמעות, מבלי לאבד כיוון.

22.08 (יום חמישי, ט"ז באלול) תמיכת המשפחה בימים האלה חשובה לכם. אתם מצידכם תרצו להעניק מזמנכם לילדים או להורים. יתכן שבמהלך היום תמצאו את עצמכם משנים דעה בגלל שיחה שתהיה בטונים גבוהים מדי. אל תבטיחו יותר ממה שיש ביכולתכם לתת.

23.08 (יום שישי, י"ז באלול) הירח בטל משעה 04:38  לפנות בוקר עד לשעה 10:13 בבוקר. הרצון לפעול יתעורר ומשהו יעצור אתכם. תנו לאינסטינקט לפעול, תזרמו עם מה שקורה ותפרצו את המעצורים הפנימיים. חפשו את האיזון בין הניגודים שאתם חווים.

 

 

כלכלה ושווקים:

ברשימה  שהופיעה כאן בתאריך 02.08 נכתב: "מבנה הכוכבים בזמן מולד הירח, בתוספת אסטרואידים, מעיד שנושא הפנסיות שוב יהיה על המוקד בכמה מדינות והמעורבות הממשלתית בתחום תהיה ברורה יותר"
תקופת מולד ירח משפיעה עד מופע הירח המלא שיחול ב 21.08. הכותרות הופיעו בשבוע האחרון סביב נושא הפנסיות, הצורך לצמצם את התשלומים בגלל אריכות ימים וכו'.

למופע הירח המלא בתאריך 21.08 יש כוח, בעיקר בגלל שקיים סביבו מיבנה כוכבים נפיץ יחסית. כדאי להיות זהירים, כיוון שהוא נמצא על קצה שעומד להתפתח לקראת סוף השבוע, בעיקר מהתאריך 23.08 והלאה, שעלול להשפיע על השווקים בהפתעות.
אבל בגלל שהדיוק יהיה בשבת, יתכן והדראמה של הכוכבים תהיה מתונה יחסית.  ההשפעה לא פעם, מופיעה כבר כמה ימים לפני הדיוק.

אצלנו:

בהתבוננות על מפת ישראל, ניתן לראות שעולם החיצוני, הקהילה הבינלאומית, תמשיך ללחוץ עלינו, על מקבלי ההחלטות ועל הממשלה, בדרך ישירה ועקיפה יהיה על הממשלה כנציגת המדינה שלנו, להתמודד נקודתית עם מקורות הלחץ, בלי לשנות את דרך ההתנהלות המותאמת למציאות שלנו, תוך הגדרת האינטרסים החיוניים שמהם יהיה צריך לבסס את המערכת הערכית שלנו, והיא זו שנועדה לשמור עלינו.

ההצהרות שמגיעות מדמויות דומיננטיות בעולם, נועדו להביך אותנו. אבל עם האמת שלנו (ציר 6-12), גם אם היא סובייקטיבית, הדרך הנכונה היא לתת להצהרות הללו לעבור  מעלינו ולפעול בדרכנו, גם ללא שיתוף פעולה. אין סימני שאלה בנוגע לחוסר ההבנה של אירופה, וגם של ארה"ב, למה שקורה פה בסביבה שלנו, לתרבות של המדינות בשכונה בה אנחנו חיים, כך שבהדרגה ההתייחסות לכל הגופים ש"רוצים את טובתנו ודואגים רק לנו" תקבל פרופורציות אחרות. חוסר האימון שלנו כאזרחי המדינה לכל אלה ילך ויתחזק.

מבנה הכוכבים המתפתח על ציר 4-10 מעיד שמדינת ישראל מתאחדת סביב הממשלה והמנהיגות (בולט יותר בשנת 2014) שתצטרך להפריד בין עיקר לתפל בתהליך קבלת ההחלטות. עם זאת, נהיה צפויים למצבים שיחדדו את הקונפליקטים (כירון 1-7) בתקופה הקרובה ונצטרך להתמודד עם נושאים שההחלטות בהם אינן פשוטות (כמו, שחרור הרוצחים השפלים בשבוע האחרון, תמורת הסכמה של הפלסטינאים לשבת ליד שולחן המו"מ). מדובר בסיטואציות שמהן יתברר מה אפשרי ומה לא אפשרי, ומתוך אלה תתגבש הדרך עם השלכות לטווח הארוך.

בעקבות התהליך שהחל, מבנה המפה המשותפת של ג'ון קרי ומדינת ישראל מראה גם שרמת האמון בו תרד בהדרגה עד כדי משבר אמון מצד האזרחים במדינה. הרצון להתקדם בכל מחיר, על בסיס הנחות מפוקפקות, הוא זה שיביא את התוצאה להתפוגג בהלימה. אבל בינתיים, נמשיך לקבל מו"מ עם יחסי ציבור בפרופיל תקשורתי גבוה.

מצרים:

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 05.07.13 נכתב: "הרפובליקה המצרית תמשיך להיות מוקד לחדשות…  נזכור שבשבוע האחרון של יולי 2013, כוכב מארס יגיע וידליק את המרובע ויבטא את הכוחנות של האורנוס/פלוטו, מבנה כוכבים שיקבל חיזוק גם מהיופיטר עד כמעט סוף אוגוסט. הסיר "רותח" לאורך זמן, המתח והאלימות, הקונפליקטים המתמשכיםאלה ישפיעו הרבה מעבר למצופה באזורים מועדים לפורענות בעיקר."

החדשות הזורמות ממצרים בימים האחרונים בתדירות גבוהה, מחזקות את התחזית שהמתח והאלימות ימשכו הרבה מעבר למצופה, בשבוע האחרון בימים שלישי רביעי 13.08-14.08, כוכב מארס עבר והדליק את האורנוס במפת הרפובליקה, שילוב אלים ונפיץ מאוד והתוצאות ידועות.  נמשיך ונהיה עדים למתחים ההופכים לעימותים ואלימות קשה שם גם בהמשך. 

ארה"ב המתגוננת:

לאחרונה, נסגרו שגרירויות אמריקאיות בכמה מדינות מחשש להתקפת טרור של
אל-קעידה". המנהיג הנוכחי של אל-קעידה" הוא אל זהוורי שנולד ב 19יוני 1951, עם מבנה של T המורכב מיופיטר, אורנוס ונפטון. מבנה זה "מקבל דלק" במהלך 2013-2014, עם אורנוס/פלוטו ובהמשך גם כוכב יופיטר מצטרף. זהו מבנה יצירתי, מהפכני ואידיאולוגי, אבל גם לא מציאותי במימדים גדולים מעל ומעבר להיגיון. למעשה, סגירת השגרירויות היא ניצחון של "אל-קעידה" בראשותו. הכוכבים עתה מציגים את האופטימיות שלו עד לתאריך 16.08 ובמהלך ספטמבר יש לו תקופה מוצלחת, שעלולה להיות לא נוחה לכולם. רצועת הזמן שבין התאריכים 12.09-18.09.2013 אופטימית אצלו ובמפת ארה"ב הרגישות נראית בין 08.09-20.09 (כוכב פלוטו נעצר ב- 19.09-20.09, אלה ימים מסוכנים במיוחד, גם בגלל הקרבה לירח המלא). באוקטובר, נראה את כוכב סאטורן ניכנס לתמונה וזהוורי יצטרך ללכת על בהונות רגליו בזהירות, ירגיש תסכול וקושי שישפיעו עליו ברמה האישית.

אבל זה לא נגמר, כוכב אורנוס חוזר לתמונה מחודש אוקטובר 2013 ועד מרץ 2014. הכוכבים משפיעים שוב על זהוורי, ביצירתיות מחד, ואכזריות מאידך, ואם הוא משלב את אלה אבוי לנו. בפרק הזמן שבין התאריכים 22.11-25.12 יהיה חיזוק נוסף מכמה כוכבים, כך שהאיש מהווה איום לאורך תקופה, עם טרור מתוכנן!
המסקנה היא שעדיף להיות בדריכות והתגוננות בארה"ב עצמה וברחבי העולם המערבי, שגרירויות ומתחמים סימליים של מדינות אותן אל קעידה" סימן כמטרה. פעולות מנע כמו שעשה הממשל של ארה"ב בחודש אוגוסט, כדי שהנבל לא יצליח לממש את הפיגועים שמתכנן.

" דמוקרטיה היא משטר שבו רשאי אדם לחלום בקול מה גדולות עשויה ארצו לפעול אילו זכתה להנהגה טובה יותר" (אלמוני)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .