eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 23.08.2013-30.08.2013

 

כוכב ונוס שוהה כעת במזל מאזניים. מיקומו במזל אוויר, מצביע על אידיאליזציה ביחסים, שותפות שהבסיס שלה עובר קודם דרך החוויה המנטאלית ורק משם גולש למשהו חם יותר. כוכב ונוס מסמל את מערכת היחסים ההרמונית ועוזר לנו לבחור בדרך אובייקטיבית את האנשים איתם אנו רוצים לבנות מערכת הסכמות ודיאלוג מגוון, בכל הרבדים. אלא שבשבוע הקרוב יעבור כוכב ונוס כמה מהמורות בדרך, שלב מניפולטיבי עם כוכב פלוטו, ספקות ואולי גם הצורך להרגיש שיש לו כוח לשלוט במי שעומד מולו או לצידו. אחר כך הפגישה עם אורנוס תגרום לריגוש אבל גם להלם, שיעור על כך שהאהבה לא תמיד זורמת בקלילות. אי אפשר להתעלם ממה שקורה בעולם מסביב, וגם זה משפיע על התגובות של כל אחד, לפי אופיו. השינוי שעוברים בזמנים האלה במערכות יחסים אישיות, חברתיות וגם בינלאומיות, מושפע גם מכוכב ונוס, המסמל הסכמות והדדיות בשיתופי פעולה.

העוצמות הרגשיות יופיעו היום, יום שישי וישפיעו במיוחד עד יום שני. יתכן מפנה דרמאטי בחיי האהבה. אין קלילות ומתעורר רצון להבין את האמת לעומק עם הרבה לחץ ובלי להתפשר בדרך. האופי ידגיש את החושניות ובה בעת, יעורר סימני שאלה על האמון והביטחון, בעיקר במערכות יחסים שיש בהן כבר מחויבות מהעבר. יש פינות בהן תיבת פנדורה תיפתח וסודות עלולים להיחשף, גם אם לא התכוונתם. רגשות קינאה מתעוררות, צרות עין, זדוניות ורצון להרע, יחד עם חוסר רצון להיכנע ואובססיביות רגשית.
חלק מהקשרים הרומנטיים שיתפתחו עתה עלולים להיות מ"חוץ לגבולות הפורמאליים", פלרטוטים עם מישהו חדש שתיפגשו אבל להתקשרות כזו אין עתיד. הפנויים שביניכם יכולים לגלוש ספונטנית לתוך רומן על בסיס משיכה פיזית בלי שליטה, אבל כדאי לזכור שגם ליחסים האלה אין בסיס לטווח הארוך. נסו להיות כנים עם עצמכם ולבדוק מה הציפיות שלכם במערכת כזו.
הרומנטיקה אומנם תתחזק אבל תחשוף גם מאבקי כוח בין בני זוג בגלל חוסר הסכמה הקשורה למשאבי כספים, וגם מי מבני הזוג או השותפים שולט על הסגר בארנק. נסו לשמור על פרספקטיבה בלי להיכנס "לשיגעונות", שרק יוסיפו בעיה על בעיה מבלי לפתור את המהות שחשובה לכם. אלה ימים בהם ההתנהגות בלתי צפויה, גורמת להפתעה או תדהמה ומביאה לתוצאה שאתם לא מצפים לה. במקום לפעול באימפולסיביות, התבוננו בבן הזוג או בחבר, הקשיבו למילים הנאמרות ואז תוכלו להבין את המצב הנתון ולמצוא את הדרך לעודד שיתוף פעולה בדרכי נועם, עליכם להתחשב בצד השני ובצרכים שלו ולבנות תוכנית שמטרתה לקדם ולהתקדם בהדדיות. זכרו שמערכת יחסים כמו כל דבר אחר יכולה להביא סיפוק ומשמעות לחייכם. כל האמור לעיל נכון גם במקום העבודה, במערכות בירוקרטיות ובכל מקום בו יש מגע עם אנשים וצריך לנהל שיחה.

השמש עוברת למזל בתולה היום, בתאריך 23.08. זה הזמן בו אתם חוזרים בהדרגה לעבודה, בלי לחפף. בימים שבין 25.08-27.08, תידרשו לחשוב לפני שאתם נכנסים לשיחות על נושאים חשובים. אלה ימים שקל לפספס את המידע העיקרי בגלל חוסר הבנה או דיסאינפורמציה, המקשה להתמודד בדרך ישירה, וזו שגיאה כיוון שהערפל סביב המילים חייב להעלם. כל שיחה רצינית צריכה להתנהל בלי צללים. הימנעו גם מעימותים, זה ישאיר טעם רע לשני הצדדים. בימים כאלה אין צד אחד שמנצח. אם ישנם נושאים חשובים שעליהם אתם צריכים לדבר, העדיפו לדחות את השיחה או הישיבה בכמה ימים.

*****

23.08 (יום שישי, י"ז באלול) הירח בטל משעה 04:38  לפנות בוקר עד לשעה 10:13 בבוקר. הרצון לפעול יתעורר ומשהו יעצור אתכם. תנו לאינסטינקט לפעול, תזרמו עם מה שקורה ותפרצו את המעצורים הפנימיים. חפשו את האיזון בין הניגודים שאתם חווים.

24.08 (יום שבת י"ח באלול) עלולה להיחשף אי נעימות במערכות יחסים, אולי גם סודות שהיו מאחורי הקלעים. הימנעו מגישה מניפולטיבית, עדיף לנסות ולהבין, ולא להביך את החבר או בן הזוג מול כולם. המתח אינו מאפשר לשמור על השגרה.

25.08 (יום ראשון י"ט באלול) הרגשות בוערים, נסו למצוא פיתרון בתחום הריאלי.
הירח בטל משעה 13:01 עד שעה 16:13 אחר הצהרים. שעות טובות לסכם חוזה, להגיע להסכמות שישרתו אתכם לטווח ארוך. חשיבה מאוזנת תעזור לקבל את ההחלטות הנכונות.  

26.08 (יום שני  כ' באלול) שעות הבוקר מתאימות להתכוונן ליעד המבוקש ולכבוש אותו. אולי כדאי לצאת מהשגרה ולהתרענן בפעילות יוצאת דופן.

27.08 (יום שלישי כ"א באלול) שימו לב למידע שמגיע אליכם, יש בו גם חוסר הבנה וגם אשליה. הפרשנות עלולה להטעות אתכם. נסו להבין את המסרים לעומק. אתם מפנים זמן ופועלים למען המשפחה שלכם.

28.08 (יום רביעי כ"ב באלול) הירח בטל משעה 01:57 אחר חצות עד שעה 02:08 בלילה. קיים מאבק אישי בין המצוי והרצוי במהלך שעות הבוקר.  נסו לשבת ולהתבונן לפני שתקבלו החלטות. התמקדו במה שחשוב באמת.

29.08 (יום חמישי כ"א באלול)  הירח בטל היום משעה 07:43 בבוקר עד למחרת יום שישי בשעה 14:33 בצהרים. אל תנסו לקדם משהו חדש, אין זה הזמן להשיג את המטרה. שימרו על השגרה.

30.09 (יום שישי כ"ב באלול) שימרו על בגרות ומשמעת עצמית, ואל תתפתו לצאת לרכוש מתנות לחג. אתם יכולים לעשות קניות, אבל רק מה שכבר מוכר לכם ומשמש אתכם בדרך כלל בבית. אחרי שעה 14:35 תרגישו הקלה ויכולת להתבטא בחברת בני המשפחה.

 

כלכלה ושווקים

הבשורות מסוף שבוע שעבר היו ש"מודיס" אישררה את דירוג האשראי של ישראל A1 וההסבר "נובע מהחוזק הכלכלי והאיתנות הפיננסית שמאפיינת את הכלכלה הישראלית". הקוראים כאן אינם מופתעים. לאורך הדרך ציינתי כאן שמצבה הכלכלי של מדינת ישראל הוא טוב(!), מול הציניקנים הקוראים את הפרשנים בתקשורת, שאוהבים לזרוע פאניקה. ואם לא די, בתחילת השבוע עוד הפתעה לטובה, "המשק הישראלי רשם צמיחה גבוהה מהצפוי ברבעון השני של השנה, 5.1%."

להזכירכם בתחזיות הכלכליות ברשימות השבועיות נכתב פעם אחר פעם שהמצב הכלכלי של מדינת ישראל הוא טוב ושיהיו הפתעות טובות בנושא. אחרי שהתקציב הועבר, ביטאו הפרשנים את דאגתם לגורל המצב הכלכלי שלנו  אבל ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 05.07 נכתב: " בעתיד הקרוב, נראה את הממשלה צולחת את העברת התקציב למרות המאבקים. ובהמשך 2014-2013, נלמד שהנתונים הכלכלייםחיוביים יותר ממה שחשבו". חברת "מודיס" אישרה, בשמירה על הדירוג הפיננסי שלנו, את הפרשנות האסטרולוגית.

כל פעם כשאני נתקלת בכותרות "מפחידות" בעיתונים, או שומעת פרשן כלכלי ידוע המדבר בדרמאטיות על המצב, אני נזכרת בפרשן הכלכלי הבכיר של רשת CNN ריצ'ארד קווסט שביקר כאן לאחרונה ואמר ש"הישראלים אוהבים להתלונן, אך ישראל נמצאת במצב כלכלי טוב".

בתאריך 28.08, מפגש כוכבים הכולל את ווסטה, מבטא שוב את העיסוק בחוקי הפרישה, קרנות הפנסיה,  שינויי המיסים המשפיעים על החוסכים, או על קרנות הקשורות לכספי פרישה. ממשלות לאורך ורוחב הגלובס נמצאות במשבר ומחפשות מאיפה לקושש מיסים. לכם כדאי לבדוק את פוליסות הביטוח ותוכניות הפרישה עם יועץ פיננסי אובייקטיבי.

מהשבוע שעבר וגם במהלך השבוע הקרוב, קיימת השפעה של מבנה הכוכבים יופיטר/פלוטו ובהמשך הונוס יתדלק את האורנוס/פלוטו, כך שהניידות וחוסר הוודאות ימשיכו. שימו לב בעיקר לתאריכים 27.08-26.08, ימים בהם חוסר וודאות משפיע על התגובות בשווקים. הרבה דיסאינפורמציה או מידע כוזב מחלחל לציבור.

 

אצלנו:

בעקבות "הבלגן" במצרים קוראים ביקשו לדעת מה יהיה גורל ההסכם עם מצרים, שנחתם במרץ 1979 בקמפ-דויד.

ההורוסקופ הרלוונטי להסכם מתאריך 26.03.1979, מציג שיש הרבה תמרון מאז 2012.  חוסר הוודאות (נפטון 1-7), שהחל עם עליית האחים המוסלמים, נמשך עדיין, אבל כל ניסיון לשנות את ההסכמים לא צולח. האינטרסים בהווה ובעתיד ימשיכו להישאר בבסיס המחויבויות ההדדית להסכם. בהמשך שנת 2014, שינוי מצב הכוכבים (על ציר 4-10), מביא את מדינת ישראל ומצרים לשתף פעולה בנושאים קונקרטיים (2-8), עם הבנה שההסכם הוא נדבך חשוב ביחסי המדינות. זו הבנה שתלך ותתחזק מול כל אלטרנטיבה אחרת. גם אם פה ושם יופיעו כותרות דרמאטיות, המציאות תוכיח שהן רק רוחות סערה חולפות. יתכן שיש משחק כפול, מצד אחד הצהרות בומבסטיות מעת לעת המטלטלות ומעלות סימני שאלה לתקפות ההסכם וזה גורר כמובן אי בהירות, אבל בפועל ,במבחן התוצאה בשטח, ההסכם חי, קיים ובועט. המציאות האזורית הבעייתית, שנמשיך להיות עדים לה, תעזור גם היא לחיזוק ההסכמים ושיתוף הפעולה.

עם סימני השאלה בנוגע "למציאות האזורית", בשבוע שבין התאריכים 23.08-29.08 כמה מפות מופעלות, ביניהן ארה"ב, ישראל, המפה של פוטין וגם המפה שמציגה את הכניסה של רוחאני לתפקיד באירן. יהיה מעניין לעקוב מה קורה בימים הקרובים, האם יש התפתחות כלשהי המשלבת את כל הנ"ל או שזה מיקרי וההשפעה היא אינדיבידואלית…

" צללים מעידים על קירבת האור" (יצחק אייזק)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .